Vielä näköjään Gigantissa tarjouksessa Honor 8 puhelinta.
https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/HUAHON832BL/honor-8-dual-sim-alypuhelin-32-gb-sininen
Pesee mennen tullen ja palatessa Honor 9 lite ja muut mid-range puhelimet.
Gigantissa Honor 8 tarjouksessa
16
323
Vastaukset
- laatuhuonoa
Mutta koska kyseessä on Huawei niin en hirveästi luottaisi ohjelmiston vakauteen.. Näiden kanssa on joutunut tappelemaan kun monet asiakkaat ovat kyseneet neuvoa kun toiminnot hidastelee ja osa ei toimi jne.
- kylläseon
okaro kirjoitti:
Ei Honor ole Huawei. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia vakaudessa.
Kyllä se Huawei on: Huawei Honor 8 Eli Honor on yksi Huawein malleista.
kylläseon kirjoitti:
Kyllä se Huawei on: Huawei Honor 8 Eli Honor on yksi Huawein malleista.
Ei ole Huawei. Minulla on Honor 8, eikä siinä missään lue Huawei. Kyse on kahdesta samaan konserniin kuuluvasta firmasta.
- perhettäon
Huawei Honor on Huawein tuoteperhe, joka sisältää Android-pohjaisia älypuhelimia, taulutietokoneita ja älykelloja. Huawei Honor -tuoteperheen tuotteet käyttävät Huawein omaa Emotion UI -käyttöliittymää. Ensimmäinen tuoteperheen tuote julkaistiin 2013.
- onsehuawei
okaro kirjoitti:
Ei ole Huawei. Minulla on Honor 8, eikä siinä missään lue Huawei. Kyse on kahdesta samaan konserniin kuuluvasta firmasta.
onsehuawei kirjoitti:
Wikipedia? Oletko tosissasi?
- Huaweinlaiteon
okaro kirjoitti:
Wikipedia? Oletko tosissasi?
Jep. Se kertoo totuuden:)
- Tuossanoin
Ei kai kukaan täysjärkinen lankea tuolaiseen alennukseen? Tyhjentävät vain varastojaan vanhentuneista malleista.
Tuo malli on varustettu kivikautisella Android 6-käyttöjärjestelmällä ja uudemmalla ohjelmistolla varustettuja laitteita saa jopa alle 200€ hintaan. Vanhan käyttiksen vuoksi tuo ei sovellu älypuhelinkäyttöön, kuten pankkiasiointiin ja Netflixin tuijottamiseen, mutta puhtaasti puhelinkäytössä tuo on varmaankin aivan ok. Uusin Android on 9.0 Pie ja Android 6 Marshmallow on jo yli 3 vuotta vanha.
Miksi mainostat koko ajan Huaewein laitteita? Ei tämä ole mikään mainospalsta.- Tuossanoin
Julkaistu 2016, uusin saatavilla oleva Android on 8, eikä laitteelle ole minkäänlaista päivitystukea.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Huawei_Honor_8
Ei jatkoon. Kyllä siinä on Android 7. Tietoturvataso elokuu 2018. EI se käyttis ole kaikkea. Kyllä raudallakin on merkitystä. En ymmärrä ihmisiä, joiden elämä pyörii joidenkin päivitysten ympärillä. Minulla on tabletti, jossa on Kitkat.
- Tuossanoin
okaro kirjoitti:
Kyllä siinä on Android 7. Tietoturvataso elokuu 2018. EI se käyttis ole kaikkea. Kyllä raudallakin on merkitystä. En ymmärrä ihmisiä, joiden elämä pyörii joidenkin päivitysten ympärillä. Minulla on tabletti, jossa on Kitkat.
Erilaisten appien turvallinen lataaminen ja käyttäminen, sekä turvallinen pankkiasiointi edellyttävät päivitettyä ohjelmistoa. Sen sijaan kuvien ottaminen, puhuminen, viestittely ja satunnainen nettisurffailu onnistuvat mainiosti myös ohjelmistoltaan vanhentuneella laitteella.
Käyttötarkoitus ratkaisee. - miljooniaeuroja
okaro kirjoitti:
Kyllä siinä on Android 7. Tietoturvataso elokuu 2018. EI se käyttis ole kaikkea. Kyllä raudallakin on merkitystä. En ymmärrä ihmisiä, joiden elämä pyörii joidenkin päivitysten ympärillä. Minulla on tabletti, jossa on Kitkat.
Google tai mikään muukaan firma ei tuhlaisi rahaa päivityksiin jos niistä ei olisi hyötyä. Siksi ne on erittäin tärkeitä turvallisuuden kannalta.
- innsinårde
En ikinä hanki enään HUawei/Honor puhelinta.
Hirveä ongelmavyyhti.
Mahdollisimman puhdas android on paras.- puhdasainaparas
Jep näin on. Näissä roskalla täytetyissä malleissa on aina ongelmia ja tilaa/tehoja menee turhuuksiin.
- AnteroVapunenä
Ei pienintäkään järkeä ostaa reilua kahta vuotta vanhaa androidia, loppu häämöttää.
Hyvä puhelin mutta päivitykset voi unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3471289- 691257
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten296971Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀45966Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆226826Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30809Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40795Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20767Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42754vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli125746