Omituinen formaatti kyllä. Varmaankin julkisuuden takia?
Vastaukset 4
- Minäminäkatsokaa
Ilmeisesti julkisuuden takia, olivat juuri telkkarissa jossain viihdeohjelmassa.
Toinen virnuili sunnuntain satakunnan kansassa julistamassa teiniäitiyden ihanuutta. Lapsi mukana kuvissa, omalla nimellään vielä... lapsi parka 😞 - pitkätukka-68
Voisko olla niinkin yksinkertainen juttu, ku et vaikka mies on yleisen mielipiteen mielestä naiselle tärkeintä, niin joku uusi on vielä tärkeämpää.
Esmes rakkaus.
.
Tai julkisunhakuisuus. - judryikbgty
Eivät olleet lesboja, vaan biseksuaaleja, jotka eivät olleet kumpikaan aikaisemmin seurustelleet naisen kanssa, vain miesten kanssa.
Eikö ollut luonnollista, että he etsivät miestä, kun olivat kiinnostuneita miehistä ja tottuneet seurustelemaan heidän kanssa?
Silkkaa sattumaa, että näin kävi, että naiset löysivätkin toisensa. - gvhy55
Olen teinistä asti ollut sitä mieltä, että kaikki naiset ovat joko bi tai lesboja. Puhtaita heteroja ei ole olemassa.
Nyt sen ovat huomanneet muutkin
https://www.nainen.com/tutkimus-naiset-ovat-joko-biseksuaaleja-tai-lesboja/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522