Onko kellään täällä kokemuksia MS-autosta?
Liikkeet sijaitsevat vantaalla, lahdessa, imatralla, kotkassa ja lappeenrannassa.
Selailin liikkeen autovalikoimaa ja mielestäni oli edullisia autoja ja pari mielenkiintoista osui silmään.
Onko kokemuksia kyseisestä liikkeestä, luotettavuudesta, asiakaspalvelusta. . ... . ?
MS-auto kokemuksia
102
19332
Vastaukset
- teepalvelus
Jo se, että kyselet kokemuksia liikkeestä suoli24 "itkijät" palstalla, kertoo sinusta sen, että on 110% varmaa ettei MS-auto, eikä yksikään muukaan autoliike tahdo sinua tiloihinsa maleksimaan. Siksipä pyydänkin, tee hyvä teko ja pelasta niin MS-auton kuin muidenkin autoliikkeiden henkilökunnan päivä ja osta se muutaman tonnin kiesi joltain toiselta yksityiseltä tollolta.
- Anonyymi
Entä jos auto onkin 20000€ ja paska vaikka myyjä toisin vakuuttaa. Ehkä pitäisi itse katsoa peiliin eikä turhaa jauhaa pas..kaa täällä.
- Anonyymi
Sama kokemus, mut on hankala todistaa tätä huijaustapaa. Psykologista peliä muumimukejaan myyvien suuntaan. Ottakaa aineskin tarkat kuvat mukeista jos lähetätte. Mielummin ei kannata lähettää mitään.
- Anonyymi
No itse MS-myyjähän se siinä! Kertoo aika paljon liikkeestä
- Anonyymi
Äläppä nyt, kyllä tämäki kyseinen virma on kusetusvirma
- Anonyymi
Minä ainakin haluan tietää etten haiseville ravimiehille vie aikomaani 20te debit mastercardilla jos siinä paikassa on ollut mainittavia ongelmia huomautuksien suhteen!mobilemake.
- Anonyymi
OLIPA todella LAPSELLINEN komentti, joka kaiketi todellakin kuvastaa SINUA!
Heikki 8v. :-)
- Entykkää
MS-tauti on vakava sairaus. On mautonta laittaa sairauden nimi autoliikkeen nimeksi.
- joojoooo
Autoliike on nimetty toimitusjohtajan nimikirjaimien mukaan, ei sairauden.
- Anonyymi
joojoooo kirjoitti:
Autoliike on nimetty toimitusjohtajan nimikirjaimien mukaan, ei sairauden.
Mauno Sopottaja?
- Syöpä-auto
Syöpä-auto
- Anonyymi
Meillä on MS-Autosta sellainen kokemus, että toivottavasti kukaan muu ei joudu tällaiseen tilanteeseen. Eli pari kuukautta sitten MS-Autosta ostetussa autossa ilmeni virhe, josta ei mainittu kaupantekohetkellä. Laitoin asiasta kirjallisen reklamaation MS-Autoon ja soitin sitten sinne. Korvausvaatimukseni oli vain osa kustannuksista, suhteutettuna auton kilometreihin. Puhutaan vain satasista. En siis todellakaan olettanut, että autokaupan pitäisi maksaa täysi korvaus. MS-Auton vastaus oli kuitenkin tylysti: EI! Olin vähän ihmeissäni MS-Auton vastauksesta, koska asia oli ihan selvä tapaus.
MS-Auto perusteli asiaa sillä, että vika oli havaittu merkkihuollossa. MS-Auton mielestä olisi pitänyt kuulemma käyttää heidän "yhteistyökumppania". Sanoin MS-Auton edustajalle, että autossa olevaa virhettä ei siis vielä ole korjattu ja totta kai tuon sen MS-Autolle tai heidän "yhteistyökumppanille" tarkastettavaksi. No, kun tämä MS-Auton esittämä tekosyy kantanutkaan, MS-Autolta löytyi sellainen perustelu, että emme ottaneet autoon virhevakuutusta, vaikka sellaista tarjosivat.
Kuluttajansuojalaki koskee elinkeinonharjoittajan ja kuluttajan välistä autokauppaa riippumatta autokaupan sisällöstä ts. ei ole väliä ostetaanko auton lisäksi esim. vakuutustuote. Sellainen kommentti, että jos tällaisen vakuutuksen ostamatta jättäminen todellakin vapauttaisi autokaupan kuluttajansuojalain mukaisesta virhevastuusta, yksikään autokauppa ei vakuutuksia myisi. :) Kun tämäkään tekosyy ei toiminut, MS-Auton edustaja sanoi lopuksi, että asiasta pitää olla kuluttajariitalautakunnan ratkaisu. Kysyin voinko keskustella myyjän esimiehen kanssa ja vastaus oli, että ei ole sellaista johtajaa joka hoitaa reklamaatioita.
No asia meni kuluttajaneuvonnan kautta ja vastaus oli, että kuluttajaneuvoja puoltaa MS-Auton korvausvelvollisuutta. Kuluttajaneuvoja oli ollut yhteydessä MS-Autoon eikä MS-Auto silloinkaan suostunut korvauksiin.
Täytyy laittaa asia kuluttajariitalautakuntaan. Tuleepahan kolmannen osapuolen puolueeton eurosumma. Auto on pakko korjauttaa omaan piikkiin muualla, koska sitä tarvitaan ja virhe voi aiheuttaa lisävaurioita ja kuluttajariitalautakunnalla on käsittelyaikansa.
En tiedä onko MS-Auton yleinen politiikka tällainen, että ei oteta lain mukaista vastuuta vaan asia pitää hoitaa pidempää reittiä. Sen voin sanoa, että arvostetuissa autoliikkeissä reklamaatioasiat on hoidettu niin kuin pitää, mutta niissä onkin koulutetut ammattimyyjät. En mitenkään siis syytä MS-Auton myyjää, koska kyseessähän voi olla firman antama toimintaohje.
Kannattaa siis miettiä vielä kerran kannattaako ostaa, jos sopiva vaihtoehto löytyy jostain toisestakin autofirmasta. Niin ja tsekatkaa ko. firman taloustiedot ennen kuin teette kauppaa.
MS-Auton kannalta toivon, että muuttaisivat politiikkaansa, koska tuollainen toiminta ei kovin pitkälle kanna. Ja MS-Autosta autonsa ostaneiden puolesta toivon, että autosta ei paljasti virheitä.- Anonyymi
Myytiin opelia vantaalla, mutta tosiallisesti koko auto 300 km päässä! Oikeusasiamies ja kuluttajasuoja saavat reklamaation. Pysykää kaukana tästä läävästä!!!!!
- Anonyymi
Ihan samat kuviot. Auto oli todella mäsä. Olen menossa lakitupaan. Ihmettelen kuinka tälläinen liike saa toimia ja on yleensä pystyssä.
- Anonyymi
Samat kokemukset kyseisestä yrityksestä. Eivät kanna vastuutaan. Korvaukset haettava kuluttajariitalautakunnan kautta. Kiertäkää kaukaa MS-auto.
- Anonyymi
Tämä selvitys ratkaisi minne vien aikomani 20te debot mastercardilla,kiitos tästä selvityksestä,oli hintansa väärti.mobilemake
- Anonyymi
Huippupaikka ostin mersun en pettynyt
- Anonyymi
joo kohta oot pettynyt
- Anonyymi
Ihme autoliike. Olen laittanut nettisivujen kautta yhteydenottopyynnön, nettiauton kautta yhteydenoton ja torin kautta yhteydenoton. Yhteenkään ei ole vastattu.
Puhelimeen sentään vastasivat, mutta koska autosta ei osattu sanoa vastausta esittämiini kysymyksiin, lupasi selvittää ja laittaa puolen tunnin sisällä (tai viimeistään seuraavana aamuna) vastaukset kysymyksiini sekä alustavan välirahaehdotuksen sähköpostiin jota edelleen odottelen. 8 päivää jo odotellut....
Ilmeisesti homma lyö sen verran hyvin leiville ettei 10k€:n väliraha kiinnosta. Vaan eipä tuo mitenkään spesiaali auto ole, ompa noita muuallakin tarjolla. En kysele enempää kun ei kerran kiinnosta!- Anonyymi
"Puhelimeen sentään vastasivat, mutta koska autosta ei osattu sanoa vastausta esittämiini kysymyksiin, lupasi selvittää..."
Ihan mielenkiinnosta:
Miten vajavaiset myynti-ilmoitukset heillä on, jos niissä ei jo kerrota oleellisia asioita myytävästä autosta?
Tai mitä ihmettä osasit kyselläkään, että vaatii myyjältä noinkin vaikeasti vastattavissa olevan selvityksen?
Veikkaus vastaushaluttomuuteen:
Ilmoituksessa on jo kerrottu kaikki täyspäiselle oleellinen.
Kyselit tyhjänpäiväisyyksiä, joihin kokeneet myyjät eivät vaivaudu vastailemaan koska niitä tyhjänpäiväisyyksiä kyselevien kanssa ei koskaan ole kauppaan asti päästy ennenkään. Näitä tyhjänpäiväisiä mihinkään koskaan johtamattomia kysymyksiä on mm. "montako omistajaa ollut" tai "kauanko ollut teillä myynnissä"; eli historiaa olet ostamassa, et hyvää autoa.
Kokeneet autoliikkeet tekevätkin asiakasvalikointia jo tässä vaiheessa ja ilmeisesti sinä tyhjänpäiväisine kysymyksinesi valikoiduit "ei jatkoon" roskakoppaan? - Anonyymi
Ilman sen kummempaa yksityiskohtaisempaa selitystä, tiedän jo valmiiksi kauanko auto on ollut myynnissä eikä mua kiinnosta kuinka moni sen on omistanut.
Myynti-ilmoituksessa kerrotaan autoon tehdyn isoja remontteja. Ilmoituksessa mainittu remontti on ristiriidassa puhelimessa selostetun remontin kanssa, joten kysyin pitääkö ilmoituksessa mainittu remontti (osat ~1500€) paikkansa vai puhelimessa selostettu remontti (osat ~250€). Myyjä ei itsekään ollut enää varma ja lupasi selvittää. Sillä nyt kuitenkin on jonkun verran merkitystä, että onko autoon tehty oikeasti ilmoituksessa mainittu remontti vai onko sitä remonttia siirretty eteenpäin tekohengittämällä viereinen osa uuteen.
No, asialla ei ole enää minulle merkitystä, mulla oli hetkeni jolloin olisin ehtinyt käydä paikan päällä enkä enää ala järjestää aikaa toista kertaa. Huvikseen en viitsinyt lähteä ajamaan 550km/suunta tarkistamaan itse mitä osia sinne on vaihdettu.
Ps. Tämä tyhjänpäiväinen kyselijä on itse työskennellyt autoalalla varaosamyyjä, automyyjä ja huoltohommissa. Ja autokaupoille lähtiessään ottaa lompakon taskuun eikä lähde renkaita potkimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman sen kummempaa yksityiskohtaisempaa selitystä, tiedän jo valmiiksi kauanko auto on ollut myynnissä eikä mua kiinnosta kuinka moni sen on omistanut.
Myynti-ilmoituksessa kerrotaan autoon tehdyn isoja remontteja. Ilmoituksessa mainittu remontti on ristiriidassa puhelimessa selostetun remontin kanssa, joten kysyin pitääkö ilmoituksessa mainittu remontti (osat ~1500€) paikkansa vai puhelimessa selostettu remontti (osat ~250€). Myyjä ei itsekään ollut enää varma ja lupasi selvittää. Sillä nyt kuitenkin on jonkun verran merkitystä, että onko autoon tehty oikeasti ilmoituksessa mainittu remontti vai onko sitä remonttia siirretty eteenpäin tekohengittämällä viereinen osa uuteen.
No, asialla ei ole enää minulle merkitystä, mulla oli hetkeni jolloin olisin ehtinyt käydä paikan päällä enkä enää ala järjestää aikaa toista kertaa. Huvikseen en viitsinyt lähteä ajamaan 550km/suunta tarkistamaan itse mitä osia sinne on vaihdettu.
Ps. Tämä tyhjänpäiväinen kyselijä on itse työskennellyt autoalalla varaosamyyjä, automyyjä ja huoltohommissa. Ja autokaupoille lähtiessään ottaa lompakon taskuun eikä lähde renkaita potkimaan.Hyvä vastaus, kiitos.
Eli "eivät itekään tiiä" mitä myyvät tai mitä ilmoittelussaan kertovat. Voivoi. Ei noin...
Ps. Kiitos asiallisesta vastauksesta ja selvennyksestä. Syy ei todellakaan ollut sinussa. Usein vaan on niin, että juurikin näitä "tyhjänpäiväisyyksiä" kysellään ja palstoilla ihmetellään ja liikkeet haukutaan, kun ei vastailleet. - Anonyymi
Juu ei näillä ole tapana vastailla nykyäänkään mitään viesteihin ja suurin osa autoista näyttää olevan ruotsin tuonteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Puhelimeen sentään vastasivat, mutta koska autosta ei osattu sanoa vastausta esittämiini kysymyksiin, lupasi selvittää..."
Ihan mielenkiinnosta:
Miten vajavaiset myynti-ilmoitukset heillä on, jos niissä ei jo kerrota oleellisia asioita myytävästä autosta?
Tai mitä ihmettä osasit kyselläkään, että vaatii myyjältä noinkin vaikeasti vastattavissa olevan selvityksen?
Veikkaus vastaushaluttomuuteen:
Ilmoituksessa on jo kerrottu kaikki täyspäiselle oleellinen.
Kyselit tyhjänpäiväisyyksiä, joihin kokeneet myyjät eivät vaivaudu vastailemaan koska niitä tyhjänpäiväisyyksiä kyselevien kanssa ei koskaan ole kauppaan asti päästy ennenkään. Näitä tyhjänpäiväisiä mihinkään koskaan johtamattomia kysymyksiä on mm. "montako omistajaa ollut" tai "kauanko ollut teillä myynnissä"; eli historiaa olet ostamassa, et hyvää autoa.
Kokeneet autoliikkeet tekevätkin asiakasvalikointia jo tässä vaiheessa ja ilmeisesti sinä tyhjänpäiväisine kysymyksinesi valikoiduit "ei jatkoon" roskakoppaan?Kuulehan nyt myyjä ms autolta. Vittu te olette itseniitä syypäitä huonoon maineeseenne, ei kukaan muu. Ö luokan "autokauppa", jos edes voi sillä kutsua. Toivottavasti kaatuu koko paska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Puhelimeen sentään vastasivat, mutta koska autosta ei osattu sanoa vastausta esittämiini kysymyksiin, lupasi selvittää..."
Ihan mielenkiinnosta:
Miten vajavaiset myynti-ilmoitukset heillä on, jos niissä ei jo kerrota oleellisia asioita myytävästä autosta?
Tai mitä ihmettä osasit kyselläkään, että vaatii myyjältä noinkin vaikeasti vastattavissa olevan selvityksen?
Veikkaus vastaushaluttomuuteen:
Ilmoituksessa on jo kerrottu kaikki täyspäiselle oleellinen.
Kyselit tyhjänpäiväisyyksiä, joihin kokeneet myyjät eivät vaivaudu vastailemaan koska niitä tyhjänpäiväisyyksiä kyselevien kanssa ei koskaan ole kauppaan asti päästy ennenkään. Näitä tyhjänpäiväisiä mihinkään koskaan johtamattomia kysymyksiä on mm. "montako omistajaa ollut" tai "kauanko ollut teillä myynnissä"; eli historiaa olet ostamassa, et hyvää autoa.
Kokeneet autoliikkeet tekevätkin asiakasvalikointia jo tässä vaiheessa ja ilmeisesti sinä tyhjänpäiväisine kysymyksinesi valikoiduit "ei jatkoon" roskakoppaan?Erittäin hyvä viesti, asiahan on juuri noin, tuolla tyhjänpäiväisyyksien kyselijällä on kutsumanimi: aikavaras. Hölmöjä jaaritellen varastaa myyjiltä aikaa, jonka voisi käyttää myös hyödylliseen ja totta, tyhjänpäiväisyyksiä kyselevä on lähes poikkeuksetta myös tyhjätasku, jonka kanssa jaarittelu ei johda mihinkään. Tälläisen kohdalle sattuessa kokenut myyjä tekee kaikkensa, että jaarittelijasta päästäisiin eroon, eli selkosuomella suorittaa asiakasvalintaa
Ja uskokaa pois tyhjänjauhajat, kokenut myyjä ei tarvitse lukea sähköpostiasi montaa riviä tai kuunnella minuuttiakaan puheluasi kun tunnistaa sinut, aikavarkaan ja toivoo mielessään, että toivottavasti tuo ei ikinä tule tänne.
- Anonyymi
Tuo että eivät korvaa vikaa edes kuluttajaneuvojan ohjeesta on selvä EN TULE ASIAKKAAKSI. Vievät jutun kuluttajariitalautakuntaan, siellä 2 vuotta ja sitten vasta suostuvat korjaamaan. Törkeetä toimintaa!
- Anonyymi
Mun mielestä (jos oikein muistan) MS-Auton kirjallisessa myyntisopimuksessa lukee, että mahdolliset riidat ratkaistaan kuluttajariitalautakunnassa. Ei siis pidä yhtään itkeä, kun on itse tällaisen sopimuksen allekirjoittanut. Jono siellä on 1 - 1,5 vuotta eli käytännössä viat pitää korjauttaa omaan piikkiin ja mahdollinen korvaus tulee sitten aikojen päästä.
- Anonyymi
Moni muukin on näköjään huomannut että kyseisen yrityksen toimintapolitiikkana on kertoa autoista puuta heinää ja myydä täysiä romuja priimakuntoisina. Olemme tottuneet siihen että normikaupassa myyjä on jollain tavalla vastuussa virheistään mutta MS-Autossa tapa on toinen.
Et saa pientäkään hyvitystä vaan ihan jokainen reklamaatio kiertää kuluttajaviranomaisten kautta. Täten saadaan suuri osa petetyistä asiakkaista luovuttamaan ja nuolemaan itse haavansa. Ne jotka jaksavat taistella joutuvat odottamaan korvauksia vuosikausia. Ikävä ja asiakasvihamielinen tapa toimia mutta onnistuu meillä Suomessa viranomaisten pitkän käsittelyajan vuoksi.
Jos olet esim. autoinsinööri ja pystyt tekemään autolle täydellisen ja kattavan tarkastuksen niin homma onnistuu. Muussa tapauksessa otat todella suuren riskin joutua vuosikausien kuluttajasuoja-asiamies myllyyn.- Anonyymi
No katsos kun pienempi osa vioista jää myyjän maksettavaksi, voidaan autoja myydä edullisemmin tai paremmalla katteella. Se että MS-Auto ei edes halua nähdä myymäänsä autoa, kertoo kaiken.
Tuo ylimääräinen 1,5 vuotta mikä menee MS-Autosta ostetun auton vikojen selvittelyyn on tietysti ikävä juttu. Käytännössä maksat ensin ja toivot, että MS-Auto aikanaan tulee noudattamaan viranomaisten suositusta.
Osa valittajista varmaan jättää homman silleensä ja näin on tukemassa em. autokaupan toimintapolitiikkaa. - Anonyymi
Todella hyvin kirjoitettu ja joka sana tuosta on totta! Kokemuksesta tiedän! Ms-autolta en suosittele ostamaan yhtään autoa! Suosittelen kiertämään kaukaa! Lieroa porukkaa täynnä ainakin lpr:n toimipisteellä, mutta mitäs muutakaan voi olettaa kun itse toimitusjohtajakin täysliero!
- Anonyymi
Juuri näin se menee...
- Anonyymi
Hei. Lahdessa loistava ja nuorekas ilmapiiri. Mikä on hienoa niin osattiin heti tervehtiä kun saavuimme ostoksille. Miesten huumorintajulla pärjää pitkälle ja minun kanssa olevat ystävät huomioitiin tuoreilla kahveilla ja pidettiin seuraa sen aikaa kun tein itse kaupat. Erityiskiitos kahdelle nappisilmälle ja hyviä kauppoja jatkossa.👍
- Anonyymi
Heinäkuussa hain sieltä auton. En koskaan enää.
Kahdessa päivässä kalliit viat.
Startti rikki, takapönttö korjattu pelli läpällä, öljytikun putki kokonaan poikki ja tuulilasi vuosi kuin seula!
"Ei voitu heillä huomata"
"Kilsoja niin paljon että ei voi mitään"
"Kolmasosan osista voidaan maksaa"
Pirun hankalaa oli, merkkiliikkeestä paperille korjaus arvio ja piukka puhelu, uhkasin kaupan purkamisella ni maksoivat puolet kaikista!
Toki auton arvo nousi näiden remonttien myötä, niinku he sanoivat.. mut kuka siitä normi hinnan ois maksanu ku viat ois kerrottu.
En suosittele.- Anonyymi
Olet varmaan ensimmäinen joka sai MS autosta edes jotain hyvitystä "myyjän tarkastaman" auton vioista. Onnittelut siitä!
Heillä menetelmänä on se että käyttävät hyväkseen kuluttajasuojalain aukkoa. Tuon pykälän mukaan vanhassa autossa voi olla vikoja vaikka myyjä vakuuttikin sen olevan huippukunnossa.
Kuluttajaviranomaiset sanovat etteivät voi mitään koska kuluttajariitalautakunta on pahasti tukossa ja prosessit vievät pajon aikaa.
- Anonyymi
Normi jobbari toiminta, ostavat liikkeistä kaikki paskat ja myyvät eteenpäin , näin auto bisnes etenee. Älä osta paska, vie auto ennen ostoa tarkistettavaksi korjaamoon, sen jälkeen teet ostospäätös. Ei ne myyjät itsekin tietää myynnissä olevista autoista. NE VAAN MYY)))
- Anonyymi
on kokemuksia valehdellaan päin naamaa huollot piti olla tehty ei olllut tehty varas hälytin piti olla ei oo vaikka myynti ilmoituksessa luvattiin hyvät ihmiset älkää viekö rahojanne tohon auto kauppaan paska liike
- Anonyymi
mikä auto
- Anonyymi
Jos autoliikkeeseen haalitaan autot mitä ei muualla mene kaupaksi, kannattaako edes ovesta astua sisään?
- Anonyymi
Samanlainen koijari kuinIsänsä joka piti Riipilässä autoromuttamoa.
- Anonyymi
hyvä liike
- Anonyymi
Ei tunnu kaupanteko kiinnostavan, myyjä ei ota yhteyttä ,auto ei ole siinä kunnossa misstä sovittiin, korjaaminen kestää liian kauan, onneksi ei ostetttu mitään.
- Anonyymi
Varokaa ko. liikettä. Epärehelistä touhua.
- Anonyymi
Lahden liikkeestä on kokemusta ja vain huonoa. Heidän myymänsä auto oli ostohetkestä 2 viikkoa sitten katsastettu. Koeajo toki tehtiin ja auto tuntui ihan hyvältä. Lahdesta kotiin ajaessa ei enää tuntunutkaan, jarrut täristivät ym. Auton ostin pe ja seuraavana ma vein täällä katsastukseen ja auto hylättiin jarrujen vuoksi. Nyt autossa ilmennyt paljon muutakin vikaa, mutta liike ei ota niihin kantaa, kehoittavat vaan olemaan yhteydessä kuluttajasuojaan. He mainostavat kuntotarkastettuja autoja, tämä on täysin valetta tai sitten heidän tarkastajansa eivät osaa hommaansa. Tämän lisäksi otin itse auton historian selville ja ilmeni että on tuotu käytettynä suomeen ja auto ollut kolarissa, liikenteestä poistettuna ja sen jälkeen rekisteröity uudestaan. Jos myyjä olisi näistä kertonut niin auto olisi jäänyt liikkeeseen ja myyjän velvollisuus on nämä tiedot kertoa ennen kaupan tekoa. Kiertäkää kyseinen liike kaukaa ja hommatkaa auto muualta. Itse en lopputulosta tiedä miten käy, mutta kauan taitaa mennä ennen kuin asiaan saadaan päätös.
- Anonyymi
Kotkan liikkeessä ainakin täyttä paskaa myyvät,kiertäkää kaukaa se liike,,esim koeajetun auton jarrupoljin painui lähes lattiaan ja jarrut pitivät karmeaa rousketta ja rutinaa,,vasta katsastettu,koelenkin jälkeen totesi että kyllähän ne palat taitaa olla loppu ja voidaan ne korjata,kytkin otti jo sentin lattiasta kokonaan,mielenkiintoista ajamista oli kun vaihteet ei mene kun voimalla päälle ja auto nykii hulluna,ennen ajoa sanoi että tässä autossa on sitten herkkä kytkin,voi helvetti..hintapyyntö muikeat 9780e..hengenvaarallisia paskoja,vikoja kun kysyy niin alkaa löytyä tietoa,muuten hyvä mutta ilmastointi paskana,tuulilasissa osumia,takavalo paskana mutta ei vaikuta kuulemma katsastukseen,kone paskana eikä kulje kun 120 kmh,,pitäisi olla 140 hp moottorissa,,tässä oli kolmen koeajon kokemuksia,,EI tullut kauppoja
- Anonyymi
Ottakaa ms-auto lisäturva, se korvaa jotain:
https://www.ms-auto.fi/ms-huoleton/?gclid=EAIaIQobChMI_a3A7q_k8QIVdBDmCh0EHQ-_EAAYASAAEgJ9wvD_BwE - Anonyymi
Onneksi tuli luettua nämä kirjoitukset kyseisestä autoliikkeestä. Olin jo aikeissa mennä kaupoille yhdestä heidän myynnissä olevasta autostaan, mutta jätän nyt kyllä väliin. Autoliikkeistä, joissa mahdolliset myynnin jälkeiset ongelmat myös hoidetaan kunnialla, ei tällaisia kirjoituksia ole, tai ei ainakaan näin paljon.
- Anonyymi
Joo, sama täällä, 17000E alkaa olee semmoinen raha että kantsii jo tutkia myyjien "taustoja"
- Anonyymi
Sama juttu.jätän väliin
Jarkko Niemistö on kanssa sellainen liike varokaa on täysi huijari - Anonyymi
Ihan ok liike.
Autoa ostetaan ei liikettä.- Anonyymi
MS-auton käytön jälkeen liikekin varman läpeensä homeessa. Kiertäkää kaukaa tämä toimitusjohtaja Tollon pulju!!
- Anonyymi
Samat kokemukset. Ostopäivän jälkeisenä aamuna huomattu selviä vikoja jotka kuuluisi liikkeen hoitaa. Vastaus on, että eivät korvaa mitään. Sanoivat että ota kuluttaja-asiamieheen yhteyttä
- Anonyymi
Eli nuo olisi pitänyt huomata jo ennen kaupantekoa autoa huolellisesti tarkastaessa, mutta ostohuumassa ei tullut huomattua? Sellaiset viat ei kuulu autoliikkeen korvattaviksi.
- Anonyymi
Itse vein suton takaisin kun vikoja ja korjaavat omaan piikkiinsä en maksa mitään
- Anonyymi
Niinhän se menee muuallakin.
Molemmille osapuolille reilua kun otetaan virallinen kanta.
Eihän liike nykyään mitään turhaa maksa. - Anonyymi
Meinaatko ostaa koko firman vai yksittäisen liikkeen?
- Anonyymi
Näyttävät ainakin talousasioita hoitavan jämäkästi, kun eivät joka kitisijälle maksele korvauksia ihan tuosta vaan. Sehän on kaikki viivan alta pois.
- Anonyymi
Auto etäkaupassa meni pieleen lähes kaikki. Sovittuna luovutus päivänä soitettiin 1,5 h ennen sovittua ajankohtaa ettei onnistunutkaan. Auto myytiin Suomeen rekisteröitynä, mutta käytännössä jouduin hoitamaan sen itse. Autossa havaitut sinänsä pienet viat käskettiin hoitaa auton takuusta. Huoltokirja oli pahasti puutteellinen vaikka toista mainostettiin. Mukaan neuvotellut talvirenkaat olivat 10 vuotta vanhat ja kudosvikaiset. Rengaspainevahtien aiheuttamat vaikutukset kakoodit oli jäänyt renkaanvaihto yhteydessä nollaamatta. Vaihdossa menneen auton papereita ei saatu kerralla kuntoon. Ym ym. Aika amatöörimäistä kaikkensa. Lisäksi suosittelen asiakaspalvelukoulutusta.
- Anonyymi
Hämärä liike. Sähköpostilla et saa mitään tieto koska siitä jää todistusaineistoa mahdollisten ongelmien suhteen.
- Anonyymi
Aivan himmeä pulju ainakin lempäälän toimipiste. Yhden auton kauppaamiseen joutu sotkeutumaan 3 eri myyjää. Tästä huolimatta kauppoja ei syntynyt kun auto oli yllättäen täyttä paskaa… laiha lohtu myyjät ei varsinaisesti valehdelleet kun yksikään myyjä ei tätä yksilöä vaivautunut edes esittelemään mahdolliselle ostajalle.
- Anonyymi
Osaisivat lempäälässä erottaa edes mailit kilometreistä.
Kerroin on 1.6 jos ette tiedä.
Koskee amerikan autoja. - Anonyymi
Ihan täyttä huijausta. Älkää sotkeutuko pliis.
Olen ostanut paljon autoja eri liikkeistä noin 30 vuoden ajan. Pahin huijari on tämä MS -AUTO. - Anonyymi
Itse ostin juuri tammi-helmikuun vaihteessa vantaan liikkeestä 8000€ maksavan nelivedon joka oli minulle toimitettaessa rikki. Nyt sitten kädenvääntöä korjauslaskusta, reklamaatioon, puheluihin, sähköpostiin ei vastata ja asia kuluttajariitalautakunnalle.
- Anonyymi
Katsokaapa MS Auton sopimusehdoista lukeeko siellä että korvaukset maksetaan vain kuluttajalautakunnan päätöksen jälkeen. Eli turha kitistä kuviosta, jos tuollaisen menee sopimaan.
No toisaalta pitäähän näissä joku tolkku olla ihan myyjänkin puolesta, koska nykyään voi tulla vastaan ties minkälaisia asiakkaita vaatimuksineen. Joopa joo, jos vaikkapa kiireissään menee allekirjoittamaan kauppasopimuksen, jonka sisältö on sellainen, että siihen kenties huomaamattomasti pienellä
präntillä on lisätty sellaisia ehtoja, jotka ovat ristiriidassa voimassa olevien
irtaimen kaupan lakimääräyksiä vastaan, niin sellaista sopimusta ei tarvitse noudattaa, vaan on reklamoitava ja vaadittava lakiin perustuvat ehdot.
Siis Suomeksi: Myyjä ei siis millään tavoin saa rajoittaa hänelle kuuluvaa
lainmukaista vastuuta (siis se kuuluisa kuuden kuukauden sääntö) laatimalla
sellaisen kauppasopimuksen, jonka mukaan ostaja kauppasopimuksessa
luopuukin omista hänelle lain perusteella kuuluvista oikeuksistaan!
Tutustukaa lainsäädäntöön, niin luulette vähemmän!- Anonyymi
Paskan myivät.
- Anonyymi
Kyllä kokemus on ja se tuli kalliikdi.auto oli oli suoraa sanottu pommi.jo sama iltana vikaa tuli.aamulla takas liikkeesee . 2 viikoa auto seisoi ja sanottii 2 kilometrin koje ajo ei vikoja löytynnyt.lähdimme maallle 100 klometriä auto hyyty moottorivalo syttyi ja kaiken lisäksi kytkin luisti .ms auto ei ota vastuuta kuluvista.s osista. En todellakaan suosittele tätä autoliikettä.huom viellä autolla ajettii yhteensä 170km. Kannattaa miettiä ennenkö ostatte Ms Autosta auto.itselle maksoi kokemus 2000e euro
- Anonyymi
Suomen huonoin autoliike, jos tulee ongelmia auton kanssa vaikka pari päivää auton oston jälkeen. Vastaus on aina sama ”ota yhteyttä kuluttaja suojaan”
- Anonyymi
samaa mieltä kiertäkää liike kaukaa
- Anonyymi
En suosittele kyseistä liikettä KENELLEKKÄÄN!! He ostivat meiltä skoda octavian pilkka hintaan joka oli oikeesti erittäin hyvässä kunnossa! Kolme päivää oston jälkeen he soittivat että moottorin vikavalo syttynyt ja anturi vika.. kerroin heille että he on itse tunnin tutkinut autoa ja todennut itse täydelliseksi!! Autolla oli ajettu 200tkm ja vuosimallia 2014…
Nyt heiltä tuli reilun 300€:n lasku siitä että auto on korjattu!!
JÄRJENTÖTÄNTÄ JA HUIJARIMAISTA TOIMINTAA!!! - Anonyymi
Tähän ei kukaan kolmeen kuukauteen ole vastannut.
Muutama kommentti:
Miten ihmeessä voit olla sitä mieltä, että 8 vuotias ja 200T ajettu auto on täydellinen? Herää!
Se ei vain ole!
Siinä voi olla jo yhtä sun toista.
En edes ihmettelisi, vaikka olisit itse sammuttanut vikavalon ennen auton autokauppaan viemistä. Eikö olisi kannattanut itse korjauttaa vika, sillä hinta
olisi ollut sama?
Koska asiasta on jo kulunut aikaa, niin kysyn uteliaana, riitautitko laskun vai maksoitko sen? - Anonyymi
Asiallinen liike.
- Anonyymi
Hyvä liike
- Anonyymi
Ostin -16 Toyota Auriksen TDI Lisäturvan. Myynti-ilmoituksessa ei mainittu mitään vikoja ja hinta 12t ja ajettu 145tkm.
Huoltokirjakin piti olla, mutta sain sitten huoltokuitit ja Toyotan tyhjän huoltokirjan 2vko kaupanteon jälkeen. (Pariin otteeseen piti vaatia ennenkuin löytyi.)
Huollatin autoa 1500e puolessa vuodessa ennenkun koko vyyhti selvisi .
Auto oltiin ohjelmoitu/viritetty ja vikakoodeja antoi 30kpl.
Auto oltiin myös madallettu ja ms-auton oma liike asennutti ostamani uudet(oem) iskarit väärille jousille. Nyt iskarit ovat rikki 6kk ja 12tkm jälkeen.
Kaikki mukana tulleet renkaat lähes sakot runkovikaset.
Kaijuttimet oltiin vaihdettu ovista ja sähkötyöt tehnyt ite joku Mikko 5v. Vedeneristysmuovit poistettu, vedenpoisto kanavat tulpattu. Kaijuttimet kiinni kuumaliimalla ja itse tehdyillä kämäsillä vanerisovitteilla.
Ovien tiivisteet oli asennettu niin että ovien sisällä oli vettä ja ovien sähköt hapettuneet palovaaralliseen kuntoon.
Vialliset rengaspaineanturit "ohjelmoitiin" heidän omassa pajassa niin etteivät hälyttäneet seuraavaan renkaanvaihtoon asti.
Kaikista näistä vioista toimitin asianmukaiset dokumentit, diagnoosit ja seisontarahapäivä korvausvaatimuksen Kuluttajariitalautakuntaan.
5kk kestänyt prosessi tähän asti ja auto seisonut pihassa saman ajan.
Rahoituskin on jäädytetty.
Toyota airportin mukaan auton saattaminen ilmoituksessa mainittuun kuntoon maksaisi noin 5000-8000e vaurioiden laajuudesta riippuen.
Vaadin tietenkin kaupanpurkua.
MS-Auto kielsi kaiken vastuunsa, vaikka olin ostanut 1v/15000km lisäturvankin heiltä.
Pitkittivät reklamaatioprosessia tahallisesti niin paljon kun pystyivät.
Eivät tarjonneet sijaisautoa ja vikadiagnoosin jälkeen kielsivät kaiken korvausvastuunsa.
Vaativat kuluttajariitalautakunnan päätöstä niin sitä tässä nyt odotellaan.
Aluepäälliköllekin soitin asiasta ja hän vain naureskeli koko asialle.
Lipeviä rikollisia koko sakki ja toivon, että tarpeeksi monen tapauksen jälkeen viranomaiset puuttuvat peliin.
Toivottavasti oli sopiva varoitus kaikille ja kyseessä siis MS-Auto Vantaa.- Anonyymi
hei onko mikä tilanne tuossa asiassa en kyllä suosittele edellekään tuota autoliikettä kokoa ms auto kauvan saa tapella ja auton kuskit ovat liikkeen puolella
Tahallinen, tietoinen vilppi on aina tuomittavaa!
Vähän voi aina fuskata, mutta jos koko auto on fuskua,
siihen on olemassa kuluttajariitalautakunta.
Sekään ei voi muuta kuin suositella ja ns. mustan listan tapauksista
voi lukea KULUTTAJA-lehdessä.- Anonyymi
Hyvä liike
- Anonyymi
Ostin auton ja viikon päästä huomasin pahan äänen autossa , ääni ei kuulu ohjaamoon niin en ollut heti ostaessa huomannut.
Otin heti yhteyttä ms autoon ja he vastasivat että vie auto vikadiagnoosiin motonettiin , no vein auton sinne ja viikon olin ilman mitään autoa ja löysivät vian jo samana päivänä kun vein mutta ms auton myyjä ei vastannut viikkoon puhelimeen.
No kun myyjä vihdoin vastasi niin sanoi että kallis remontti he kysyvät tarjousta vielä muualta no päivän päästä tulee sähköposti että emme korjaa osaa ”koska osa on tullut eliniän loppuun” joo o taisi olla liian kallis ettei kaupat enään tehnyt voittoa no sitten kysyin kaupan purkua mutta ei käy ja asenne muuttui heti todella töykeäksi heillä.
Ei tarvitse asioda enään tässä liikkeessä kun myyvät rikkinäisiä autoja eikä kerro vikoja. Auton arvo 21000€- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta mikä vika kyseessä ja paljonko ajettu auto?
- Anonyymi
MS-Auto Vantaalla minulle kaupattiin 520XD:tä. Selvittelin auton aulkuperää ja edelliseltä omistajalta selvisi, että 150.000km ajettuun oli tehty iso koneremontti Laakkosen laskuun. Oli oikeudessa asia käynyt. Auto seisoi sit puoli vuotta ajamatta. Asiat selvisi, kun tulostin rekisteritiedot.
Myyjä väitti olleen tietämätön asiasta, vaikka auto oli heille myyty korjauslaskut mukana ja etupää osittain korjattavaksi, tukivarsia ym.
Se valkoinen BMW F10 520Xd näkyy olevan vieläkin myynnissä. - Anonyymi
Käytiin alkuvuodesta auto Vantaalta kyseisestä putiikista. Auto on 1.6l vapari niin ilmoituksessa luki turbo. Kertoo jo kaiken. Lisäksi muitakin vikoja ilmennyt mistä pesivät kätensä aika hyökkäävällä sävyllä sähköpostiin. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN KYSEISTÄ PULJUA!!!
- Anonyymi
Lappeenrannan Olli kovin kusettaja päällämaan
- Anonyymi
Jep ja hiiret
- Anonyymi
16t€ auto on kuulemma niin halpa että siinä on pakko olla vikaa, vaikka ehjänä myytiin. Korjauskustannuksiin osallistuisivat "hyvää hyvyyttään" viidenneksellä kuluista.
Välttäkää!
Pieni vastasyntynyt vauva tarvitsi luotettavan kulkineen neuvolaan ja takaisin, sen sijaan saatiin kallis paperipaino.
Vedet tulleet pihalle, jousitus petti, vuotaa dieseliä, tehot katosivat.. - Anonyymi
Multippeli skleroosi -auto
- Anonyymi
On ja huonoja .
- Anonyymi
Joo Heti vaan yhteyden otto lakiasiaintoimistoon ja kertoo sen MS auton reklamaatio päällikölle.He maksattaisivat asiakkaalla kaiken.
- Anonyymi
Asia on kyllä niin, että ellei tunne autotekniikkaa sen kummemmin itse, ei sinne autokauppaan kannata mennä yksin.
Kannattaa jopa olla sellaiset vaatteet päällä, että voi aloittaa auton kunnon tarkistamisen vaikka kurkistamalla moottoritilan alle, josko siellä jo valmiiksi olisi öljylätäkkö.
1. Öljylätäkön olemassaolo viittaa tosin halpojen tiivisteiden vuotamiseen, mutta koska työtunteja kuluu osien näkyville saamiseksi ja vaihtoon, puhutaan kalliista korjauksesta.
2. Koeajossa todetaan vaihteiston ja kytkimen toiminta, kuuluuko ylimääräisiä kolinoita, puoltavatko mahdollisesti jarrut ja jäähdytysveden lämpömittarista seurataan - mikäli autossa sellainen on - todetaan nousevatko moottorin lämmöt kohti käyntilämpöä kuten pitää.
Valmiiksi lämpimäksi ajettua autoa ei myöskään kannata ostaa.
Yksikin näistä vioista riittää, sillä tällainen auto kannattaa vain jättää kauppaan.
3. Korjaamisesta tai auton saattamista liikennekelpoiseksi ei juuri kannata puhua, koska autoliike ei useinkaan itse tee näitä töitä, vaan käyttää työhön alihankkijoita.
Jos tämä tuntuu vaikealta, kannattaa ostaa uusi.
Mainitulla summalla saa vuoden vanhoja Dacioita. - Anonyymi
Siel on aika herrrrrkullisen näköinen se blondi sihteeri….
- Anonyymi
Puoliso osti auton tuolta (MS-Auto Lahti) joka toimitettiin samana iltana kotiin. Auton myynti-ilmoituksessa oli että auto on huollettu ja jakohihnasarja vaihdettu 6/2023. Seuraavana päivänä kyselin et onko tyytyväinen autoon niin puoliso tokaisi että tottakai on kun siihenhän on tehty jakopää- ja kansiremppa jonka myyjä oli ohimennen maininnut muttei syytä remppaan. Tässä vaiheessa meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun. Aloin kaivamaan huoltohistoriaa läpi niin huoltoja jäänyt välistä ja remontista ei mitään tietoa. Puoliso otti myyjään yhteyttä joka kertoi että auto oli hihattu liikkeeseen ja remontista ei ollut dokumenttejä koska merkkiliikekorjaamo olisi ollut liian kallis heille. Katsoin tarkemmin konepellin alle niin jäähdytinnesteet reilusti alle alarajan ja 50cm jäähdytinletku korjattu tekemällä liitos väliin. Puoliso soitti uudelleen myyjälle joka käski laittaa jäähdytinnestettä lisää. Sanoin että me ei laiteta mitään siihen eikä ajeta metriäkään ja se tullaan hakemaan pihasta pois. Kauppa purettiin ja auto käytiin hakemassa toissapäivänä pois ja eilen sama auto oli jo uudelleen myynnissä samalla ilmoituksella kuin ennenkin eli ei mitään mainintaa remontista. Oma moka kun ei tullut tarkistettua tarkemmin etukäteen!
- Anonyymi
Ostin Vantaan liikkeestä auton, jossa ilmeni kaksi viikkoa oston jälkeen öljynkulutukseen liittyvä ongelma. Ongelmaa selviteltiin tarkemmin parin kuukauden ajan, jonka jälkeen selvisi että edessä olisi useiden tuhansien eurojen korjaus moottorin osalta. Minulle ilmoitettiin että ostamani lisäturva ei korvaa mitään tästä (ja muutoinkin korvaisi yksittäisiä vikoja vain 3000e asti mitä ei missään mainittu lisäturvaa ostaessani) ja että autoliike on valmis maksamaan korjauksesta vain 50%. Autokauppaa ei myöskään suostuttu purkamaan vaikka vika ilmeni minulle hyvin pian oston jälkeen.
Pitkällisten neuvottelujen, selvittelyjen ja haastehakemuksen myötä sain viimein kaupat purettua 11kk oston jälkeen.
En voi valitettavasti missään nimessä suositella oman kokemukseni pohjalta kyseistä yritystä.
Tämän saman palautteen laitoin suoraan myös heidän sivuilleen mutta sitä ei siellä ikinä julkaistu. - Anonyymi
Varokaa puheluita tälle firmalle. Veloittavat puolen tunnin puhelusta 20 EUROA!!!!
- Anonyymi
KUULUU NYKYÄÄN SUNI KONSERNIIN
VAROKAA
Yhdestä 30 minuutin puhelusta saa maksaa 20 EUROA
Kaupat tämän firman kanssa loppuivat heti! - Anonyymi
I treat it like 7up: never have never will.
- Anonyymi
Ostin -16 Toyota Auriksen TDI Lisäturvan. Myynti-ilmoituksessa ei mainittu mitään vikoja ja hinta 12t ja ajettu 145tkm.
Huoltokirjakin piti olla, mutta sain sitten huoltokuitit ja Toyotan tyhjän huoltokirjan 2vko kaupanteon jälkeen. (Pariin otteeseen piti vaatia ennenkuin löytyi.)
Huollatin autoa 1500e puolessa vuodessa ennenkun koko vyyhti selvisi .
Auto oltiin ohjelmoitu/viritetty ja vikakoodeja antoi 30kpl.
Auto oltiin myös madallettu ja ms-auton oma liike asennutti ostamani uudet(oem) iskarit väärille jousille. Nyt iskarit ovat rikki 6kk ja 12tkm jälkeen.
Kaikki mukana tulleet renkaat lähes sakot runkovikaset.
Kaijuttimet oltiin vaihdettu ovista ja sähkötyöt tehnyt ite joku Mikko 5v. Vedeneristysmuovit poistettu, vedenpoisto kanavat tulpattu. Kaijuttimet kiinni kuumaliimalla ja itse tehdyillä kämäsillä vanerisovitteilla.
Ovien tiivisteet oli asennettu niin että ovien sisällä oli vettä ja ovien sähköt hapettuneet palovaaralliseen kuntoon.
Vialliset rengaspaineanturit "ohjelmoitiin" heidän omassa pajassa niin etteivät hälyttäneet seuraavaan renkaanvaihtoon asti.
Kaikista näistä vioista toimitin asianmukaiset dokumentit, diagnoosit ja seisontarahapäivä korvausvaatimuksen Kuluttajariitalautakuntaan.
5kk kestänyt prosessi tähän asti ja auto seisonut pihassa saman ajan.
Rahoituskin on jäädytetty.
Toyota airportin mukaan auton saattaminen ilmoituksessa mainittuun kuntoon maksaisi noin 5000-8000e vaurioiden laajuudesta riippuen.
Vaadin tietenkin kaupanpurkua.
MS-Auto kielsi kaiken vastuunsa, vaikka olin ostanut 1v/15000km lisäturvankin heiltä.
Pitkittivät reklamaatioprosessia tahallisesti niin paljon kun pystyivät.
Eivät tarjonneet sijaisautoa ja vikadiagnoosin jälkeen kielsivät kaiken korvausvastuunsa.
Vaativat kuluttajariitalautakunnan päätöstä niin sitä tässä nyt odotellaan.
Aluepäälliköllekin soitin asiasta ja hän vain naureskeli koko asialle.
Lipeviä rikollisia koko sakki ja toivon, että tarpeeksi monen tapauksen jälkeen viranomaiset puuttuvat peliin.
Toivottavasti oli sopiva varoitus kaikille ja kyseessä siis MS-Auto Vantaa
Päivitys: 2v kuluttajariitalautakunnan kanssa tappelua ja 500e hinnanalennusta 11 000 e autonpaskasta.
Toivon jokaiselle MS-Autolla työtätekeville paperihaavoja jalanpohjiin mitkä ei ikinä parane. - Anonyymi
Ostin -16 Toyota Auriksen TDI Lisäturvan. Myynti-ilmoituksessa ei mainittu mitään vikoja ja hinta 12t ja ajettu 145tkm.
Huoltokirjakin piti olla, mutta sain sitten huoltokuitit ja Toyotan tyhjän huoltokirjan 2vko kaupanteon jälkeen. (Pariin otteeseen piti vaatia ennenkuin löytyi.)
Huollatin autoa 1500e puolessa vuodessa ennenkun koko vyyhti selvisi .
Auto oltiin ohjelmoitu/viritetty ja vikakoodeja antoi 30kpl.
Auto oltiin myös madallettu ja ms-auton oma liike asennutti ostamani uudet(oem) iskarit väärille jousille. Nyt iskarit ovat rikki 6kk ja 12tkm jälkeen.
Kaikki mukana tulleet renkaat lähes sakot runkovikaset.
Kaijuttimet oltiin vaihdettu ovista ja sähkötyöt tehnyt ite joku Mikko 5v. Vedeneristysmuovit poistettu, vedenpoisto kanavat tulpattu. Kaijuttimet kiinni kuumaliimalla ja itse tehdyillä kämäsillä vanerisovitteilla.
Ovien tiivisteet oli asennettu niin että ovien sisällä oli vettä ja ovien sähköt hapettuneet palovaaralliseen kuntoon.
Vialliset rengaspaineanturit "ohjelmoitiin" heidän omassa pajassa niin etteivät hälyttäneet seuraavaan renkaanvaihtoon asti.
Kaikista näistä vioista toimitin asianmukaiset dokumentit, diagnoosit ja seisontarahapäivä korvausvaatimuksen Kuluttajariitalautakuntaan.
5kk kestänyt prosessi tähän asti ja auto seisonut pihassa saman ajan.
Rahoituskin on jäädytetty.
Toyota airportin mukaan auton saattaminen ilmoituksessa mainittuun kuntoon maksaisi noin 5000-8000e vaurioiden laajuudesta riippuen.
Vaadin tietenkin kaupanpurkua.
MS-Auto kielsi kaiken vastuunsa, vaikka olin ostanut 1v/15000km lisäturvankin heiltä.
Pitkittivät reklamaatioprosessia tahallisesti niin paljon kun pystyivät.
Eivät tarjonneet sijaisautoa ja vikadiagnoosin jälkeen kielsivät kaiken korvausvastuunsa.
Vaativat kuluttajariitalautakunnan päätöstä niin sitä tässä nyt odotellaan.
Aluepäälliköllekin soitin asiasta ja hän vain naureskeli koko asialle.
Lipeviä rikollisia koko sakki ja toivon, että tarpeeksi monen tapauksen jälkeen viranomaiset puuttuvat peliin.
Toivottavasti oli sopiva varoitus kaikille ja kyseessä siis MS-Auto Vantaa
Päivitys : 2v kuluttajariitalautakunnan kanssa käsittely ja 500e hinnan alennus 11 000 e viritetystä paskasta.
Toivon kaikille MS-Autolla työtätekeville paperihaavoja jalanpohjiin mitkä ei ikinä parane. - Anonyymi
Itse toimin MS-auton tapauksessa niin, että heidän kieltäytyessä korjauksen suorittamisesta teetin korjauksen toisaalla ja maksoin sen itse. Tämä ei ole ongelma, kun ei ole törsännyt kaikkia senttejä autoon. Olishan se ihan sairasta ostaa käytetty auto jättämättä tilille muutamaa tonnia korjausrahaa.
Laitoin sitten kuluttajaviranomaiselle asian käsittelyyn ja sieltä tuli reilun vuoden päästä päätös korvaussummasta, jonka MS-auto nöyrästi maksoi.
En näe tätä mitenkään maata kaatavana asiana. Sain auton nopeasti kuntoon ja kuluttajaviranomaisella pyörät pyörivät itsekseen ja raha kilahti tililleni.
Mielestäni on ihan hienoa, että näissä riitatapauksissa saadaan puolueeton päätös asiantuntijoilta, joilla ei ole henkilökohtaisesti lehmä ojassa ja tunteet pinnassa.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2246908Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1022250
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 911527
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141401Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901329