Gallup: Neitsyt vai käytetty

Gallupeilla mitataan asenneilmastoa mittaushetkellä, ja yleensä asenteet muuttuvat ajassa. Joskus suunta voi olla pitkän aikaa yhteen suuntaan, mutta joissakin asioissa asenteet tekevät edestakaista liikettä tietyn vaihteluvälin sisällä. Tässä mitataan siis tämän hetken mielipiteitä.

Taustakysymykset:
1. Vastaajan ikä (alle 20, 20-30, 30-40, 40-50, 50-60, 60 )
2. Vastaajan sukupuoli
3. Onko ollut aiemmin suhteita neitsyeisiin?
4. Onko ollut aiemmin suhteita käytettyihin?

Ja itse kysymys: Jos olisitte nyt tilanteessa jossa pitäisi valita (uusi) elämänkumppani, niin katselisitteko kumppaniksi neitsyen vai käytetyn?

29

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoituksellako

Unohdit valehdella omat vastauksesi.

• Taustakysymykset
        1. 40-50 vuotta
        2. Mies
        3. On
        4. On

Vastaus kysymykseen: käytetty, hyväkuntoinen.

• "Mä sulle edestakaisen liikkeen ja vaihteluvälin näytän."

- Palsta-Riitta -

Vastaukset kysymyksiin ei ole ja on.

• Merkataan; otetaan hyvin sisäänajettu.

• Palstamäki kirjoitti:

Merkataan; otetaan hyvin sisäänajettu.

Ai niin itse kysymyksen vastaus jäi. Elämäni on jo niin pitkällä ettei siitä ole jaettavaksi uudelle kumppanille enkä mä mitään jaksaisi katsella. Ei ole pakko jos ei halua.

• scrg kirjoitti:

Ai niin itse kysymyksen vastaus jäi. Elämäni on jo niin pitkällä ettei siitä ole jaettavaksi uudelle kumppanille enkä mä mitään jaksaisi katsella. Ei ole pakko jos ei halua.

Merkataan; jos otetaan, niin loppuunajettu.

• wanhaämmä

1. 170
      2. Mörkö
      3. -
      4. -

Elämänkumppaniksi sellainen, jolle elämä on jo tuonut viisautta. Olisi aika vaikeaa kuvitella, että sellainen ihminen olisi parisuhdekokematon.

• pitkätukka-68

1. 40-50
      2. Koiras
      3. On ollut aiemmin suhteita neitsyeisiin?
      4. On suhteita käytettyihin?

Mieluummin ehdottomasti sisäänajettu.

• Neitsyt-Setä

1. 40-50
      2. Neitsytsetä
      3. Ei
      4. Ei

Neitsyt tietysti, olenhan itsekin.

• Tuossa kohtaa neitsyen etsiminen on aika luonnollista, mutta sellaisen löytäminen on epätodennäköistä.

• pitkätukka-68

No sit mä haluan kauriin, olenhan itsekin :)

Ei vaan, paskat höpöskoopeista.

• Taustakysymykset:
      1. Vastaajan ikä (alle 20, 20-30, 30-40, 40-50, 50-60, 60 ) - 42-vuotta..
      2. Vastaajan sukupuoli - Naenen..
      3. Onko ollut aiemmin suhteita neitsyeisiin? - Juu on ollu..
      4. Onko ollut aiemmin suhteita käytettyihin? - Juu on näitäkin...

Ja itse kysymys: Jos olisitte nyt tilanteessa jossa pitäisi valita (uusi) elämänkumppani, niin katselisitteko kumppaniksi neitsyen vai käytetyn? - En tiiä kumpiko Alan Walker on, joten jätän vastaukseni auki...😊

• Merkataan: otetaan huippuunsa viritetty kierroskone.

• Palstamäki kirjoitti:

Merkataan: otetaan huippuunsa viritetty kierroskone.

Heh, oiskohan se semmonen...hmmm...🤔😬😅

• Palstamäki
        mazy kirjoitti:

Heh, oiskohan se semmonen...hmmm...🤔😬😅

Jaa'a....luulen että julkkiksista haaveilevat haluavatkin unohtaa "kuolevaisten" suorituskyvyn rajat.

Ajattelevat että elämä olisi yhtä sarjaorgasmia,

• Palstamäki kirjoitti:

Jaa'a....luulen että julkkiksista haaveilevat haluavatkin unohtaa "kuolevaisten" suorituskyvyn rajat.

Ajattelevat että elämä olisi yhtä sarjaorgasmia,

Hmmmm, tuota tartteekin miettiä hiukan...eeeh ehkäpä minä vaan olen ajatellut sen olevan suloinen...hiukan ristiriitaiset tuntemukset. Toisaalta lähes äidilliset, ikänipuitteissa mutta jos iästä saisi tiputettua 20- vuotta pois, niin olishan se mun märkä päiväuni.😋

• mazy kirjoitti:

Hmmmm, tuota tartteekin miettiä hiukan...eeeh ehkäpä minä vaan olen ajatellut sen olevan suloinen...hiukan ristiriitaiset tuntemukset. Toisaalta lähes äidilliset, ikänipuitteissa mutta jos iästä saisi tiputettua 20- vuotta pois, niin olishan se mun märkä päiväuni.😋

Ettei nyt vain olisi niin, että häpeät myöntää että se ON sun märkä päiväuni?

• Palstamäki kirjoitti:

Ettei nyt vain olisi niin, että häpeät myöntää että se ON sun märkä päiväuni?

Mimimimimi...mitäh?? MUN 👈KO märkä päiväuni? Eeeeeiii, olen painanut päästäni nappia ettei tuu klappia, enkä päästä uniini mitään maitoviiksisiä, hoikkia, sinisilmäisiä, hymyileviä, söpöjä, mussukkaisia, ihastuttavia, korvia kuumottavia huppuhemmoja hönkimään korvaani minkään hiton maskin takaa...😱

Uniini on laitettu portti ja portissa on munalukko ja kyltti, mene pois täältä Alan Walker...walk walk...alas mennä siittä.😳

Eeeiiiku älä meekään..mee vaan..tuu pian taks, eiku mee äkkiä pois...syntax error...

• mazy kirjoitti:

Mimimimimi...mitäh?? MUN 👈KO märkä päiväuni? Eeeeeiii, olen painanut päästäni nappia ettei tuu klappia, enkä päästä uniini mitään maitoviiksisiä, hoikkia, sinisilmäisiä, hymyileviä, söpöjä, mussukkaisia, ihastuttavia, korvia kuumottavia huppuhemmoja hönkimään korvaani minkään hiton maskin takaa...😱

Uniini on laitettu portti ja portissa on munalukko ja kyltti, mene pois täältä Alan Walker...walk walk...alas mennä siittä.😳

Eeeiiiku älä meekään..mee vaan..tuu pian taks, eiku mee äkkiä pois...syntax error...

Mazy taas vauhdissa

:-D

• super-ytm kirjoitti:

Mazy taas vauhdissa

:-D

Ööö, kuinnii taas??? Ihanko vauhti olis joskus muka hiipunut!🤣

• 20vuotias

Taustakysymykset
      1. 20-30 vuotta (tasan 20)
      2. Mies
      3. Ei
      4. Lyhyt seurustelu suhde ( ei seksiä :c )

Vastaus kysymykseen: Neitsyen

• 1. 20-30v
      2. Mies
      3. Ei
      4. On lyhyempi suhde

Mieluiten vähän käytetty.

• 1. 44
      2. Mies
      3. On
      4. On

Sisäänajetun

• Läpirepaleisenlokakuun

1. Vastaajan ikä (alle 20, 20-30, 30-40, 40-50, 50-60, 60 )
      - 44
      2. Vastaajan sukupuoli
      - nainen
      3. Onko ollut aiemmin suhteita neitsyeisiin?
      - ei
      4. Onko ollut aiemmin suhteita käytettyihin?
      - kyllä
      Ja itse kysymys: Jos olisitte nyt tilanteessa jossa pitäisi valita (uusi) elämänkumppani, niin katselisitteko kumppaniksi neitsyen vai käytetyn?
      - sillei sopivasti käytettyä etsimässä

• 35mies

Meinaatteko että joku 35 v ukon rähjäle saisi jotain 17 v neitsyt naisen. Kuvittelette vähän liikoja. Silloin kun olin 14-20 v niin sain neitsyt naisen 3 kertaa ja yhden kanssa olin 7 vuotta. Voin kertoo että kun täytätte 30 vuotta niin haaveenne saada neitsyt naista on pelkkä haave tai sitten olette niin todella hyvännäköisiä että joku neitsyt tyttö jahtaa teitä mikä on aika mahdotonta. Tässä iässä on naisilla on varmasti jo kokemusta seurustelusta joten sellaiseen on tyydyttävä.

• Aika älyissään tässä oltiin mielestäni, vain Neitsyt-setä ja parikymppinen kolli haaveilivat neitsyeistä.

Jos gallup olisi toteutettu ilman taustakysymyksiä, niin ketju olisi täyttynyt huuteluista joissa olisi haukuttu kurpat ja vaadittu kaikille setämiehille neitsytvaimoja.

• pitkätukka-68

»Voin kertoo että kun täytätte 30 vuotta niin haaveenne saada neitsyt naista on pelkkä haave»

Itse en ole koskaan neitsyestä haaveillut, mutta niin vaan sellainenkin osui kohdalle yli nelikymppisenä.

• Palstamäki kirjoitti:

Aika älyissään tässä oltiin mielestäni, vain Neitsyt-setä ja parikymppinen kolli haaveilivat neitsyeistä.

Jos gallup olisi toteutettu ilman taustakysymyksiä, niin ketju olisi täyttynyt huuteluista joissa olisi haukuttu kurpat ja vaadittu kaikille setämiehille neitsytvaimoja.

Mä pidän siitä ajatuksesta, että neitsyen korkkaamalla mies samalla hankkii omistusoikeuden naiseen. Tällä tavalla pelastan oman nahkani siitä ettei tarvitse vakavissaan kuunnella kaikkea naisten jäkätystä, koska se ei koske minua. Se koskee vain omistajia ja mä olen vuokralainen.

• Viinamies

Neitsyt naisen saaminen on lottovoitto, niin harvinaista se on ettei kannata haaveilla tai sekoatte. Nuorena on parhaat mahikset saada kun istut koulun penkillä yläasteella niin silloin olisi pitänyt iskeä se luokkasi kaunein tyttö luokkaretkellä laivareissulla kun juotte viinaa yhdessä hytissä. Kolmekymppisenä baareista löytyy vain kokeneita pillunjakajia joilla ollut kymmeniä miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe