Nyt on mahdollisuus olla Pyhä Raamattullinen !!

Tulkaa mukaan Rakastamaan ja Rukoilemaan vihollisen puolesta. En tiedä mitkä ovat sinun vihollisia

8

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matt. 5:43
      Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
      Matt. 19:19
      'Kunnioita isääsi ja äitiäsi', ja: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'".
      Matt. 22:37
      Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
      Matt. 22:39
      Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.
      Mark. 12:30
      ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi'.
      Mark. 12:31
      Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."
      Luuk. 10:27
      Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
      Joh. 14:24
      Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
      Room. 13:9
      Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
      2. Kor. 11:11
      Minkätähden? Senkötähden, etten muka rakasta teitä? Jumala tietää sen.
      Gal. 5:14
      Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
      Jaak. 2:8
      Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette

• Luuk. 16:16
      Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin

• Matt. 7:12
      Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
      Matt. 11:13
      Sillä kaikki profeetat ja laki ovat ennustaneet Johannekseen asti;
      Matt. 13:17
      Sillä totisesti minä sanon teille: monet profeetat ja vanhurskaat ovat halunneet nähdä, mitä te näette, eivätkä ole nähneet, ja kuulla, mitä te kuulette, eivätkä ole kuulleet.
      Matt. 22:40
      Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."

• Sen tähden >> Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
      Matt. 11:13 KUN OLIN saanut noin 30 v sitten toronton hengen joka nykyään on muuttanut muoto jo moneen kerta niin en tiennyt että olin siirtynyt vihollisen leiriin ja olisin jälkeenpäin toivonut että olisi ollut joku edes,, joka olis karjunut mulle että tuo on saatanasta. Mutta ei !!! Jopa paras ystävä ylisti Toronto taivaisiin.. Siis nyt teen niinkuin Toivoin että minulle olis tehty ! VAAAAAROKAAAAAAA uuskarismaattisudesta kartakaa !!!

• Eenokki12

ps. Savis. Vaikuttaako se Toronton henki vieläkin jotenkin muuttuneena ja esiintyen useissa muodoissa? Onko sitä henkeä yritetty häätää pois? Puhutko vielä Toronton kielillä ettet vain puhu siansaksaa, en tiedä?

• kaikkihaluaaeksyttää

Jumalan Hengen me tunnemme nimenomaan rakkaudesta. Ellei sitä ole, se on joku muu henki. Omahyväisen uskonnollisuuden, lakihenkisyyden tai jonkinlaisen uskonnolliseen kaapuun pukeutunut henki. Nimenomaan meitä pyritään eksyttämään. Juuri sitä pitää varoa.

Lakihenkistenkin hyvä tietää että laki on sisältyy käskyyn, rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi. Ilman rakkautta ei ole uskoa.

• Eenokki12

Ilman uskoa ei ole rakkautta. vaikka palavasti rakastaisit sydämestäsi hiiriä, rottia ja homoja se ei sinua vanhurskauta, mutta usko ja Jumalan vaikuttama rakkaus, joka ei ole käskettävissä on muutos joka on nähtävissä ja siksi sitä vihataan. Katso Jeesukseen.

• Eikiitosjeesus
        Eenokki12 kirjoitti:

Ilman uskoa ei ole rakkautta. vaikka palavasti rakastaisit sydämestäsi hiiriä, rottia ja homoja se ei sinua vanhurskauta, mutta usko ja Jumalan vaikuttama rakkaus, joka ei ole käskettävissä on muutos joka on nähtävissä ja siksi sitä vihataan. Katso Jeesukseen.

Katotaan katotaan. Jos se vain ilkeäisi naamaansa näyttää näin 2000v vastuunpakoilun jälkeen. Pahasti on sillä hommat hoitamatta, niinkus tiedät. Eläiskö tuo vain pirun kanssa hissunkissun homoparina, mene ja tiiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe