usotko neitseestäsyntymiseen ?? Helppo vastata Kyllä vai Ei !!
Galluppi !?
10
101
Vastaukset
- sceedsss
Kyllä. Helppo juttu Jumalalle, joka on koko maailman luonut.
Hienoa niin minäkin Uskon !! : ) : ) : )
- Kirjakääröt
Jes.7:14 Biblia (1776) Sentähden antaa itse Herra teille merkin: katso, neitsy siittää ja synnyttää pojan, sen nimi pitää kutsuttaman Immanuel. Nimi merkitsee: Jumala meidän kanssamme. Raamatun mukaan, Jumalalla on kuolemattomuus. 1Tim.6:16
- Kirjakääröt
Matt.1:23 Biblia. Katso, neitseen pitää raskaaksi tuleman ja synnyttämän Pojan, ja hänen nimensä pitää kutsuttaman Emmanuel; se on niin paljo sanottu: Jumala meidän kanssamme. 1Joh.4:12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt....
- Astosmooses
Helppo homma jopa lääketieteen avulla ei tarvita kuin keinohedeltmöitys.
- Jvkjvvvjgc
Voi vit###. Tuo edes edes mikään ihme miksi siihen täytyy uskoa se on mahdollista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lauren-29-on-neitsyt-ja-raskaana-ei-halua-valttamatta-koskaan-harrastaa-seksia/6766594 - pyhäneitsyt
Me helluntailaiset uskomme neitseestäsyntymiseen, sillä tunnustamme apostolista uskontunnustusta.
"Minä uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan, ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista, astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, ja Pyhään Henkeen, pyhän yhteisen seurakunnan, pyhäin yhteyden, syntien anteeksiantamisen, ruumiin ylösnousemisen ja iankaikkisen elämän."- saasdsdfwraeraqweeq
Tuo ei ole apostolinen uskontunnustus, taitaa olla luterilainen uskontunnustus.
- Clauss
Kyllä. Mm. Parthenogenesis selittää sen.
Tietysti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158