Hip hei! Turha valittaa ettei voi äänestää mitään. On vaihtoehtoja. Myös Siniristin liitto pyrkii puolueeksi. Ja IPU on jo. Ja sitten on myös Reformi.
SKE sai kannattajakortit kasaan!
52
512
Vastaukset
- qåaäzm
Joo, mutta ei ehkä riitä koska hylkäyksiä tulee. Tarvittaisiin satoja lisää.
On se hyvä kun mieleltään häiriintyneillekin on oma puoluve Suomessa.
- qåaäzm
Kysyn sinulta seuraavaa: Onko hyvä että hiilijalanjälkeä kasvatetaan matuilla?
- Ojufihhfkhhx
Onhan noille häiriintyyneille hörhöille puolueita nytkin, vihreät, rkp ..
Hillijalanjäläkeen uskominen totistaa mielen häiriintyneisyydestä kyllä aika vahvasti...
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Kysyn sinulta seuraavaa: Onko hyvä että hiilijalanjälkeä kasvatetaan matuilla?
Nythän on niin, että kun maahamme otetaan miljoonakin miehiä lähivuosikymmeninä, he kasvattavat hiilijalanjälkeä valtavan paljon koska vaativat vähintään saman elintason kuin meillä on.
En sanoisi mieleltään häiriintyneiksi näitä ihmisiä, koska he ajattelevat tätäkin uhkakuvaa paljon intensiivisemmin kuin suvakit. Suvakithan puhuvat ilmastosta paljon nykyään, mutta toimivat hyvin hyvin ristiriitaisella tavalla suhteessa ilmaston lämpenemiseen. He ottaisivat rajattomasti näitä jotka pahentavat asiaa täällä länsimaissa. Globalismia myöskin kannattavat, ja sehän tietää ilmastolle haittaa myöskin. - qåaäzm
Musti.Hintikka kirjoitti:
Hillijalanjäläkeen uskominen totistaa mielen häiriintyneisyydestä kyllä aika vahvasti...
Etenkin suvakit siitä hiilijalanjäljestä puhuvat, eikö totta.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Nythän on niin, että kun maahamme otetaan miljoonakin miehiä lähivuosikymmeninä, he kasvattavat hiilijalanjälkeä valtavan paljon koska vaativat vähintään saman elintason kuin meillä on.
En sanoisi mieleltään häiriintyneiksi näitä ihmisiä, koska he ajattelevat tätäkin uhkakuvaa paljon intensiivisemmin kuin suvakit. Suvakithan puhuvat ilmastosta paljon nykyään, mutta toimivat hyvin hyvin ristiriitaisella tavalla suhteessa ilmaston lämpenemiseen. He ottaisivat rajattomasti näitä jotka pahentavat asiaa täällä länsimaissa. Globalismia myöskin kannattavat, ja sehän tietää ilmastolle haittaa myöskin.Korjaan. Siis miljooniakin.
Itse kannatan paluuta lokalisaatio, jossa kaikki hyödykkeet tuotettaisiin mahdollisimman lähellä. Näin säästyisi luontoakin. Ei tulisi niin kauheasti kasvihuonekaasuja sieltä pakoputkista, kun ruokakin joudutaan roudaamaan ympäri ämpäri maailman. Tällä olisi huima työllisyysvaikutuskin positiivisessa mielessä. Eikö kuulostaisi hienolta tämä paluu impivaaraan? - qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Korjaan. Siis miljooniakin.
Itse kannatan paluuta lokalisaatio, jossa kaikki hyödykkeet tuotettaisiin mahdollisimman lähellä. Näin säästyisi luontoakin. Ei tulisi niin kauheasti kasvihuonekaasuja sieltä pakoputkista, kun ruokakin joudutaan roudaamaan ympäri ämpäri maailman. Tällä olisi huima työllisyysvaikutuskin positiivisessa mielessä. Eikö kuulostaisi hienolta tämä paluu impivaaraan?Siis lokalisaatioon. Anteeksi nuo typerät kirjoitusvirheet joista syytän tablettiani. Se kääntää sanoja täysin mielivaltaiselta tavalla.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Korjaan. Siis miljooniakin.
Itse kannatan paluuta lokalisaatio, jossa kaikki hyödykkeet tuotettaisiin mahdollisimman lähellä. Näin säästyisi luontoakin. Ei tulisi niin kauheasti kasvihuonekaasuja sieltä pakoputkista, kun ruokakin joudutaan roudaamaan ympäri ämpäri maailman. Tällä olisi huima työllisyysvaikutuskin positiivisessa mielessä. Eikö kuulostaisi hienolta tämä paluu impivaaraan?Totuus on että meidän on pakko tehdä paluu impivaaraan. Suvakit vaan toimivat, kuten totesin, erittäin ristiriitaisella tavalla. Oli niin tai näin tässä ilmastoasiassa, suvakit siitä puhuvat, ja heidän jos keiden luulisi tekevän sen asian eteen ekotekoja. Yksi ekoteko, kuten Linkola on mieltä, olisi rajat kiinni. Nyt he kuitenkin ovat kuin ADHD-ihmisiä tässä. Tekevät toista sekä puhuvat toista.
Eräs kummallisuus joka näkyy tässäkin keskustelussa on että suvakit haukkuvat niitä jotka parhaiten ilmastoakin auttaisivat, eli SKE- väki esimerkiksi. He vaativat rajoja kontrolliin, joka estää näiden turvapaikkaturistien tulon maahamme. Näin säästetään Pohjolan herkkää luontoa, kun miljoonat eivät tulisi sitä runtelemaan ja hyödykkeitä kuluttamaan.
Toisaalta se impivaara tulee myös suvakkien touhulla tavallaan. Kun tänne tulee miljoonia ukkoja, tämä aiheuttaa maassa täydellisen tuhon. Sitten kyllä ollaan kaaoksessa ja tehdään paluu keräilytalouteen eli impivaaraan. Impivaara tulee jokaisessa tapauksessa, paitsi persujen sekä SKE:n politiikalla. - qåaäzm.on.itse.impi
qåaäzm kirjoitti:
Totuus on että meidän on pakko tehdä paluu impivaaraan. Suvakit vaan toimivat, kuten totesin, erittäin ristiriitaisella tavalla. Oli niin tai näin tässä ilmastoasiassa, suvakit siitä puhuvat, ja heidän jos keiden luulisi tekevän sen asian eteen ekotekoja. Yksi ekoteko, kuten Linkola on mieltä, olisi rajat kiinni. Nyt he kuitenkin ovat kuin ADHD-ihmisiä tässä. Tekevät toista sekä puhuvat toista.
Eräs kummallisuus joka näkyy tässäkin keskustelussa on että suvakit haukkuvat niitä jotka parhaiten ilmastoakin auttaisivat, eli SKE- väki esimerkiksi. He vaativat rajoja kontrolliin, joka estää näiden turvapaikkaturistien tulon maahamme. Näin säästetään Pohjolan herkkää luontoa, kun miljoonat eivät tulisi sitä runtelemaan ja hyödykkeitä kuluttamaan.
Toisaalta se impivaara tulee myös suvakkien touhulla tavallaan. Kun tänne tulee miljoonia ukkoja, tämä aiheuttaa maassa täydellisen tuhon. Sitten kyllä ollaan kaaoksessa ja tehdään paluu keräilytalouteen eli impivaaraan. Impivaara tulee jokaisessa tapauksessa, paitsi persujen sekä SKE:n politiikalla.Samaa horinaa jatkuvasti tältä qåaäzm-hourupäältä, suvakit, suvakit, suvakit...
Ja itse ei tiedä kannattaako persuja vai SKEidaporukkaa.
Ja tämä miljoonia ukkoja-houre on jo mielenvikaisuutta lähentelevää.. - qåaäzm
qåaäzm.on.itse.impi kirjoitti:
Samaa horinaa jatkuvasti tältä qåaäzm-hourupäältä, suvakit, suvakit, suvakit...
Ja tämä miljoonia ukkoja-houre on jo mielenvikaisuutta lähentelevää..Olen epäileväinen suhteessa persuihinkin. Siksi kun en luota ihmiseen. Suvakithan ne pahuuden Suomelle tekevät, ja siksi he ovat puheissa usein.
- qåaäzm
qåaäzm.on.itse.impi kirjoitti:
Samaa horinaa jatkuvasti tältä qåaäzm-hourupäältä, suvakit, suvakit, suvakit...
Ja tämä miljoonia ukkoja-houre on jo mielenvikaisuutta lähentelevää..Ei ollenkaan ole tuulesta temmattu tämä miljoona ukkoa. Kun kysyin vihreiltä naisilta eräällä vaalikopilla että kuinka paljon ottaisivat ukkoja maahan. Vastaus oli että heillä ei rajaa. No sanoihan tuo Katainenkin että 1.8 miljoonaa voisi tulla Suomeen. Demareilla ei myöskään ole rajaa matutuksessa. Tämä GCM-sopimus jonka Suomi todennäköisesti allekirjoittaa, se tuo rajattomasti ukkoja maahamme. Se ei ole laillisesti sitova, mutta mallioppilaana Suomi ottaa kaiken tulijamäärän. Nyt emme puhu siitä että minä miljoonat tulisivat yhtenä vyörynä, vaan vuosien tai kymmenien vuosien aikana se hyvinkin voi tapahtua. Eihän Suomella ole selkärankaa sanoa ei. Tähän mennessä ei ainakaan ole selkärankaa ollut.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Ei ollenkaan ole tuulesta temmattu tämä miljoona ukkoa. Kun kysyin vihreiltä naisilta eräällä vaalikopilla että kuinka paljon ottaisivat ukkoja maahan. Vastaus oli että heillä ei rajaa. No sanoihan tuo Katainenkin että 1.8 miljoonaa voisi tulla Suomeen. Demareilla ei myöskään ole rajaa matutuksessa. Tämä GCM-sopimus jonka Suomi todennäköisesti allekirjoittaa, se tuo rajattomasti ukkoja maahamme. Se ei ole laillisesti sitova, mutta mallioppilaana Suomi ottaa kaiken tulijamäärän. Nyt emme puhu siitä että minä miljoonat tulisivat yhtenä vyörynä, vaan vuosien tai kymmenien vuosien aikana se hyvinkin voi tapahtua. Eihän Suomella ole selkärankaa sanoa ei. Tähän mennessä ei ainakaan ole selkärankaa ollut.
Tuo minä-sana on väärä. Oikea sana on nämä miljoonat tulijat. Kuten sanoin, tabu kääntelee sanoja.
Uskotko todella että Suomeen ei tulisi miljoonia vuosikymmenten aikana tai lyhyemmässä ajassa? Mikä mahti sen voisi tällä menolla estää? Minä en näe mitään estettä sille, ottaen huomioon senkin, että seuraava vihervasemmistolainen hallitus on oikea emämatuttaja. Ainoa pelastus asiassa olisi että kansa kokisi heräämisen. Nyt näperrellään vallan muiden asioiden parissa, eikä huomata vaaraa. Taitettu eläkeindeksi on kuin hyttysen virtsa valtameressä tämän asian tärkeyteen verrattuna. Siksi siitä puhumme. Ne nääs katsomme pitemmälle tulevaisuuteen kuin te, niin sanotut suvaitsevaiset. - höpö-höpö
qåaäzm kirjoitti:
Tuo minä-sana on väärä. Oikea sana on nämä miljoonat tulijat. Kuten sanoin, tabu kääntelee sanoja.
Uskotko todella että Suomeen ei tulisi miljoonia vuosikymmenten aikana tai lyhyemmässä ajassa? Mikä mahti sen voisi tällä menolla estää? Minä en näe mitään estettä sille, ottaen huomioon senkin, että seuraava vihervasemmistolainen hallitus on oikea emämatuttaja. Ainoa pelastus asiassa olisi että kansa kokisi heräämisen. Nyt näperrellään vallan muiden asioiden parissa, eikä huomata vaaraa. Taitettu eläkeindeksi on kuin hyttysen virtsa valtameressä tämän asian tärkeyteen verrattuna. Siksi siitä puhumme. Ne nääs katsomme pitemmälle tulevaisuuteen kuin te, niin sanotut suvaitsevaiset.Mikä mahti sen voisi tällä menolla estää? Millä tällä menolla? 2015 tuli se vyöry, se oli ennätysmäärä. Muut vuodet ovat olleet aivan toista luokkaa ja 2015 jälkeen turvapaikkahakemukset ovat vähentyneet, viime vuonna hakemuksia tuli jopa aikaisempia vuosia vähemmän. Viime vuonna turvapaikkaa haki 2139 henkilöä, loput olivat uusintahakemuksia. Kukaan ei tänne halua mitään maahanmuuttovyöryä, ihan turha sellaista väittää ja ketään sellaisesta syytellä. Suomesta muuttaa ulkomaille myös suomalaisia jatkuvasti ja siinä mielessä on normaalia että tännekkin muuttaa ulkomaalaisia. Suomesta on muuttanut ulkomaille moninkertaisesti enemmän kuin mitä tänne on muuttanut.
Ihan turha höpistä muuta ja suurennella ja vääristellä asioita. Rajoja ei saa koskaan kiinni totaalisesti jos emme halua olla Pohjois-Korean kaltaisia. - qåaäzm
höpö-höpö kirjoitti:
Mikä mahti sen voisi tällä menolla estää? Millä tällä menolla? 2015 tuli se vyöry, se oli ennätysmäärä. Muut vuodet ovat olleet aivan toista luokkaa ja 2015 jälkeen turvapaikkahakemukset ovat vähentyneet, viime vuonna hakemuksia tuli jopa aikaisempia vuosia vähemmän. Viime vuonna turvapaikkaa haki 2139 henkilöä, loput olivat uusintahakemuksia. Kukaan ei tänne halua mitään maahanmuuttovyöryä, ihan turha sellaista väittää ja ketään sellaisesta syytellä. Suomesta muuttaa ulkomaille myös suomalaisia jatkuvasti ja siinä mielessä on normaalia että tännekkin muuttaa ulkomaalaisia. Suomesta on muuttanut ulkomaille moninkertaisesti enemmän kuin mitä tänne on muuttanut.
Ihan turha höpistä muuta ja suurennella ja vääristellä asioita. Rajoja ei saa koskaan kiinni totaalisesti jos emme halua olla Pohjois-Korean kaltaisia.Sinä et näe mitä on tapahtumassa, et halua avata silmiäsi vaan pidät pään pensaassa. Mistähän johtuu maahanmuuttovastaisten puolueiden nousu joka puolella Eurooppaa, sekä myös Brasiliassa? Se johtuu hirveästä matutuksesta. Eräs uskonto leviää kulovalkean tavoin, ja valtaa alaa Suomen pääkaupunkiseudullakin, niin että kantaväestö joutuu väistymään. Sille tehdään erivapauksia joista kantaväestö voi vain uneksia. Sen radikaalisiiven palaaville taistelijoille esitetään ohituskaistaa asuntojonossa, tai kelajonossa, tai kummassakin.
Englannissa Luton alkaa olla sen uskonnon vallan alla. Ruotsissa on näitä alueita yli 50. Suomessa Itäkeskus muistuttaa lähi-itää. Suomalaisia on pieni vähemmistö siellä liikkujista.
Kun tämän uskonnon väkeä nyt voisi olla sata tuhatta, sukupolven päästä heitä on moninkertaisesti, ilman että yhtäkään tulee muuttamalla. Nyt kun tehdään tämä Suomelle kuolinisku-sopimus (GCM), vain taivas on rajana matutukselle. Usko kerralla tämä, tai ole uskomatta. Asia nähdään muutaman vuoden päästä. - Nolottaako
qåaäzm kirjoitti:
Sinä et näe mitä on tapahtumassa, et halua avata silmiäsi vaan pidät pään pensaassa. Mistähän johtuu maahanmuuttovastaisten puolueiden nousu joka puolella Eurooppaa, sekä myös Brasiliassa? Se johtuu hirveästä matutuksesta. Eräs uskonto leviää kulovalkean tavoin, ja valtaa alaa Suomen pääkaupunkiseudullakin, niin että kantaväestö joutuu väistymään. Sille tehdään erivapauksia joista kantaväestö voi vain uneksia. Sen radikaalisiiven palaaville taistelijoille esitetään ohituskaistaa asuntojonossa, tai kelajonossa, tai kummassakin.
Englannissa Luton alkaa olla sen uskonnon vallan alla. Ruotsissa on näitä alueita yli 50. Suomessa Itäkeskus muistuttaa lähi-itää. Suomalaisia on pieni vähemmistö siellä liikkujista.
Kun tämän uskonnon väkeä nyt voisi olla sata tuhatta, sukupolven päästä heitä on moninkertaisesti, ilman että yhtäkään tulee muuttamalla. Nyt kun tehdään tämä Suomelle kuolinisku-sopimus (GCM), vain taivas on rajana matutukselle. Usko kerralla tämä, tai ole uskomatta. Asia nähdään muutaman vuoden päästä.Onko kiva tiedostaa olevansa alemman luokan kansalainen?
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Sinä et näe mitä on tapahtumassa, et halua avata silmiäsi vaan pidät pään pensaassa. Mistähän johtuu maahanmuuttovastaisten puolueiden nousu joka puolella Eurooppaa, sekä myös Brasiliassa? Se johtuu hirveästä matutuksesta. Eräs uskonto leviää kulovalkean tavoin, ja valtaa alaa Suomen pääkaupunkiseudullakin, niin että kantaväestö joutuu väistymään. Sille tehdään erivapauksia joista kantaväestö voi vain uneksia. Sen radikaalisiiven palaaville taistelijoille esitetään ohituskaistaa asuntojonossa, tai kelajonossa, tai kummassakin.
Kun tämän uskonnon väkeä nyt voisi olla sata tuhatta, sukupolven päästä heitä on moninkertaisesti, ilman että yhtäkään tulee muuttamalla. Nyt kun tehdään tämä Suomelle kuolinisku-sopimus (GCM), vain taivas on rajana matutukselle. Usko kerralla tämä, tai ole uskomatta. Asia nähdään muutaman vuoden päästä.Olen useasti sanonut että toivon olevani väärässä näissä skenaarioissa joita on tullut. Ilomielin olen väärässä. Mikään vaan ei viittaa siihen että olisimme väärässä me kriitikot.
- qåaäzm
Nolottaako kirjoitti:
Onko kiva tiedostaa olevansa alemman luokan kansalainen?
Tämä on juuri teidän parempien ihmisten asennetta. Teidän ylitysten touhu on kuin natsien konsanaan.
- qåaäzm
Nolottaako kirjoitti:
Onko kiva tiedostaa olevansa alemman luokan kansalainen?
Milloin te alatte puhua asiasta? Te vain haukutte yksittäisiä henkilöitä, mutta ette pureudu näihin ongelmiin. En ottanut hernettä nenään tuosta, vaan puhun yleisesti. Puhukaa itse asiasta joskus edes. Onko niin että perustelut ontuvat teillä? Miltä tuntuu olla sellainen henkilö jolla ei ole kuin tunne ”perusteenaan”? Sius tunteet kuljettavat suvakkeja, ei järki.
- Psykiatrisi
qåaäzm kirjoitti:
Olen useasti sanonut että toivon olevani väärässä näissä skenaarioissa joita on tullut. Ilomielin olen väärässä. Mikään vaan ei viittaa siihen että olisimme väärässä me kriitikot.
Sä olet vaan niin sekaisin ettet huomaa olevasi väärässä vaikka sulle esittäisi faktat. Sä itse syyttelet ja esität vääriä väitteitä ilman yhtäkään todistetta.
Kamalaa varmaan elää tuollaisessa jokapäiväisessä vihassa ja pelossa. Se ei edes auta mihinkään vaikka sä rääkyisit peräreikä suorana päivät ja yöt. - muista.lääkitys
qåaäzm kirjoitti:
Siis lokalisaatioon. Anteeksi nuo typerät kirjoitusvirheet joista syytän tablettiani. Se kääntää sanoja täysin mielivaltaiselta tavalla.
Tabletit tosiaan vääristävät monen sanomisia tällä sivustolla.
- qåaäzm
Psykiatrisi kirjoitti:
Sä olet vaan niin sekaisin ettet huomaa olevasi väärässä vaikka sulle esittäisi faktat. Sä itse syyttelet ja esität vääriä väitteitä ilman yhtäkään todistetta.
Kamalaa varmaan elää tuollaisessa jokapäiväisessä vihassa ja pelossa. Se ei edes auta mihinkään vaikka sä rääkyisit peräreikä suorana päivät ja yöt.No antakaa niitä suvakkien ”faktoja” sitten. Te vaan haukutte ihmisiä alempiarvoisiksi (te parhaatkin niinsanotut suvaisijat), mutta ette puhu itse aiheesta. Kuinka voikaan olla niin vaikeaa teille hyville, yleville, laatu-ihmisille, yli-ihmisille puhua aiheesta?
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
No antakaa niitä suvakkien ”faktoja” sitten. Te vaan haukutte ihmisiä alempiarvoisiksi (te parhaatkin niinsanotut suvaisijat), mutta ette puhu itse aiheesta. Kuinka voikaan olla niin vaikeaa teille hyville, yleville, laatu-ihmisille, yli-ihmisille puhua aiheesta?
Kaikki skenaariot joita kriittiset ovat tuoneet esille kolmenkin vuoden aikana, ovat toteutuneet. Sananvapaus on viety, rajat horottaa auki, islamia suositaan yli kaiken, homoja ei saa arvostella, kristinuskoa saa haukkua ilman syytettä, kaksoisstandardi jyllää syytteissä sekä rangaistuksissa. Gestapo-valvonta (tiedustelulaki) tulee, nyt allekirjoitetaan tuhon-sopimus (GCM). Näitä riittää ja riittää.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Kaikki skenaariot joita kriittiset ovat tuoneet esille kolmenkin vuoden aikana, ovat toteutuneet. Sananvapaus on viety, rajat horottaa auki, islamia suositaan yli kaiken, homoja ei saa arvostella, kristinuskoa saa haukkua ilman syytettä, kaksoisstandardi jyllää syytteissä sekä rangaistuksissa. Gestapo-valvonta (tiedustelulaki) tulee, nyt allekirjoitetaan tuhon-sopimus (GCM). Näitä riittää ja riittää.
Suomalaisia saa haukkua mennen tullen ilman syytettä kuten osoitti esimerkiksi tämä vihreä nainen. Ei syytettä, ei mitään. Mutta jos saman olisi tehnyt suomalainen, koko valtakunta suvakkeineen olisi lynkannut hänet. Suomalaisten tekemistä rikoksista rangaistaan huikeasti kovemmin kuin suojavärin omaavan teoista. Tämä Turun tyyppi valittanee hoviin ja saanee todennäköisesti kovan lievennyksen rangaistukseensa, veikkaan. Ihmettelisin jos hänen ”elinkautinen” pysyy voimassa.
Toinen tapaus tulee mieleen jossa suojavärin omaava sai ainoastaan päiväsakkoja törkeästä rahanpesusta, kun taas suomalainen istuisi suunnilleen kakkua. Kaksoisstandardi on tosiasia maassamme. Ettekö näe kuinka pimeitä olentoja olette kun tämän epätasa-arvon hyväksytte? Hyväksyttä siis suoranaisen vääryyden. Tämä näkyy vihervassuissa. He suorastaan kehottavat rikkomaan lakia, kun puolustavat terroristienkin maassaoloa. Ettekö tiedosta itsessänne asuvaa vääryyttä eli pahuutta? Ette varmasti tiedosta, paatuneita kun olette. - qåaäzm
Psykiatrisi kirjoitti:
Kamalaa varmaan elää tuollaisessa jokapäiväisessä vihassa ja pelossa. Se ei edes auta mihinkään vaikka sä rääkyisit peräreikä suorana päivät ja yöt.Oletko kuullut sellaista sanontaa kuin että ”vara on viisautta, eikä vahingon enne”? On hyvä varautua hyvän sään aikana vaaroihin eikä sitten vasta kuin on paskat housuissa. Kohta kansallemme on ne housussa.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Oletko kuullut sellaista sanontaa kuin että ”vara on viisautta, eikä vahingon enne”? On hyvä varautua hyvän sään aikana vaaroihin eikä sitten vasta kuin on paskat housuissa. Kohta kansallemme on ne housussa.
Oletko tullut miettineeksi mistä mahtaa johtua kansallismielisten huikea nousu kaikkialla Euroopassa? Se johtuu teidän matuttajien väärästä sekä tuhoisasta maahanmuuttopolitiikasta. Kissa saa tunnetusti sitä mitä se naukuu. Eli te saatte nyt nähdä toimienne seuraukset.
- skeidalahkolaiset
Skeidanhajuiset haaveilevat puolueen perustamisesta öykkäriraiskaripuheenjohtaja keulakuvanaan ja joka pitää julkisesti suomalaisia kansallismielisiä 95%:sti ääliöinä ja persuja maanpettureina.
- TässäTietoa
Syytetutkinnassa. Diaarinro R 18/5318
Syyttäjä L. Koivuniemi
Uhri peruussuomalaisiin kuuluva nainen.
- Numero6
SKE lähetys päällä nyt 30.10.2018
https://youtu.be/DGUZea-5tfI- asdfgas
Ei tuota voi katsoa edes kaatokännissä. Huumeita vaatisi.
- Korttirovio
Nythän ne kannattajakortit on helppo polttaa kun ne kaikki ovat yhdessä kasassa. Pääsevätpähän nyt sitten lopultakin niistä korteista eroon.
- EhkäReformiaJosYxUlos
Reformissa on monta henkilöä joita voisi jopa äänestääkin ajatustensa perusteella.
Henkilökohtaisesti en kuitenkaan aio sitä tehdä, koska kyseinen koalitio ei irtisanoudu eräästä ehdokkaastaan, joka joutui kyseenalaiseen valoon nuoria henkilöitä sisältävien kuvien löytymisestä tietokoneeltaan.
Ottamatta ollenkaan kantaa asetelmaan syytön/syyllinen, kyseisen henkilön pitäminen listoilla vaikuttaa erittäin negatiivisesti reformin imagoon.
Jos kyseinen henkilö ajattelisi suomen ja reformin etua, hän oma-aloitteisesti jättäytyisi pois reformista.
Onko muilla samoja ajatuksia?- Ei.Unohdeta
Joo. Tiedän ketä tarkoitat. Ihme että häntä pidetään listoilla ja aivankuin suojellaan. Kyseinen tyyppi on nyt kuitenkin jostain syystä hävinnyt somesta, miksiköhän? Jos kuvittelevat, että ihmiset unohtaisivat vaaleihin mennessä, niin se on aivan turha luulo.
- asdfasdfert
Ei.Unohdeta kirjoitti:
Joo. Tiedän ketä tarkoitat. Ihme että häntä pidetään listoilla ja aivankuin suojellaan. Kyseinen tyyppi on nyt kuitenkin jostain syystä hävinnyt somesta, miksiköhän? Jos kuvittelevat, että ihmiset unohtaisivat vaaleihin mennessä, niin se on aivan turha luulo.
Miten niin ihme? Eikös noihin mettäläisnatsijunttien porukoihin jonkintasoinen perversio ole pääsyvaatimus?
- on.parasta
Pisteet Reformille. https://www.reformi.fi/
- Kansan_syvät_rivit
Tuskin monetkaan Reformin ehdokkaista saavat kasaan vaadittavia valitsijamiehiä, jotta heitä pääsisi edes äänestämään.
- onpas.hyvä
Hienoa, että saadaan uusi puolue tähän vanhoilliseen puoluekantaan!
- naurua.kihertää
Kannattajakorteissa on löytynyt ongelma. Vain puolet allekirjoittajista on Suomen kansalaisia.
Upposi kun kuivatelakka...- se.on.geeneissä
Suomen Kansalaisuus Ensin.
En myöskään laskisi tamperelaisten allekirjoittamia kannattajakortteja suomalaisiksi, niin monta hihhulia Tampereelta näihin kansanliikkeisiin löytyy.
- eimitäänjakoa
Näitä tulee ja menee onhan suomessa feministipuoluekkin ja vaikka eletään feminismi meetyyn kultaaikaa ei puoleesta kuulu mitään samoin käy tällekin.
- bvwq
Ske vei juuri äsken kannattajakortit Oikeusministeriöön tarkastettavaksi.
- SunNimiSKEidassa
No entä sitten? Mikä ihme tuo on? Kyllä täältä löytyy helposti 5000 vajaaälyistä jotka kirjoittaa nimensä vaikka skeidaan.
- tuleejamenee
SunNimiSKEidassa kirjoitti:
No entä sitten? Mikä ihme tuo on? Kyllä täältä löytyy helposti 5000 vajaaälyistä jotka kirjoittaa nimensä vaikka skeidaan.
Onhan näitä esim. feminismipuolue näitä tulee ja menee persut on ollut viimevuosikymmeninä ainot mistä on tullut isompi puolue muut uudet on sinisiäkin pienempiä puolueita. Mutta ei hätää onneksi meillä on paljon tätä parempaa väkeä suomessa joka haukkuu muita vajaaälysiksi se kompensoi nää pienpuolueiden kannatajat.
- ikinäkuullukkaan
Kukaan ei sano vahingossakaan, mikä SKE on.
- tämä-se-on
Suomen Kansa Ensin ( kohta puolue).
Löytyy You Tubesta: SKE 6
-----------
Tai googlaapa : Suomenkansaensin.fi ( SKEn kotisivu) - oletolet
Kyllä olet kuulut tämä on se sakki joka oli helsingissä torin toiselle puolen teltan kanssa kun toisella puolen oli laittomat maahantulleet.
- elättäjä
oletolet kirjoitti:
Kyllä olet kuulut tämä on se sakki joka oli helsingissä torin toiselle puolen teltan kanssa kun toisella puolen oli laittomat maahantulleet.
Onko de Whittu tullut laillisesti Suomeen. Miksi tällaisia tukipellejä elätetään.
- ikinäkuullukkaan
oletolet kirjoitti:
Kiitos tiedoista. En tosiaankaan ole kuullut, mutta hällä väliä. Yhdistyksiä tulee ja menee.
- SKEidaOnskeidaa
Pelkkää skeidaa. Johan sen jo nimikin sanoo. Vain typerät skeidanhajuiset voivat keksiä tuollaisen nimen itselleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206