GCM sopimus ?

Nyt kun GCM menee läpi niin pääseekö pakolaisena Israeliin ?? Vai pitääkö lähteä Austraaliin. Voiko joku kysyä PM-ltä !!

26

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen-palvelija

      Ei mikään järkevä valtio allekirjoita sopimusta.
      Israel on juutalainen valtio ja juutalaisena pysyy aina. Israel tosin tulee muuttumaan messiaaniseksi, kunhan Jumalamme, Jeesus Kristus ottaa hallituksen Juudan Leijonana.

      • Ajatelkaa

        Senpä takia, on järkevää käydä allekirjoittamassa adressi, että mitä mieltä suomalaiset on.
        Tänne tulee tuhottomasti muunmaalaisia.
        Töitä ei ole kouluttamattomille.
        Soskusta ei riitä rahaa.
        Kaikille ei riitä asuntoja.
        Suomen ilmasto pilaantuu.
        Syntyvyys lisääntyy, sitä myöten nälkä.
        Jne.


      • HerääSuomi

        Allekirjoitin jo adressin.
        Onpahan se mielipide suomalaisille päättäjille.

        Soini on se, joka on allekirjoittanut jo esisopimuksen. Soini on myös se, joka menee allekirjoittamaan sen lopullisesti Brysseliin.
        Suomi on sen jälkeen aina auki, tulla. Voi vaan kysyä, miten meidän käy.

        Vasemmisto, vihreät, keskusta, kokoomus, ei välitä paskaakaan.
        Vielä saatavuusharkinnan haluavat pois. Miettikää hyvät ihmiset ketä äänestätte.
        Ottakaa selville, mitä nuo politikoi touhuavat.


      • Mykkäseahmed

        Kertoo paljon.
        Politikot hiljaa.
        Kohta räjähtää.


      • qåaäzm
        Ajatelkaa kirjoitti:

        Senpä takia, on järkevää käydä allekirjoittamassa adressi, että mitä mieltä suomalaiset on.
        Tänne tulee tuhottomasti muunmaalaisia.
        Töitä ei ole kouluttamattomille.
        Soskusta ei riitä rahaa.
        Kaikille ei riitä asuntoja.
        Suomen ilmasto pilaantuu.
        Syntyvyys lisääntyy, sitä myöten nälkä.
        Jne.

        On irvokasta että suvakit samaan aikaan kun puhuvat ilmastonmuutoksesta ihmisen syynä, haluavat tänne pohjolan herkkää luontoa saastuttamaan rajattomasti tulijoita. Mutta mikään tai kukaan ei ole niin ristiriitainen persoona kuin suvakki.


      • Rauhanomaisesti

    • muualla

      Rotat jättävät uppoavan laivan. Näkyy hyvin eduskunnassa. Paha työ on tehty ja nyt äkkiä karkuun ettei vain joudu mistään vastuuseen.

      • Tyhjyysvoi

        Joo.
        Sama tuli mieleen, kun nää viherpiipertäjät hyppivät laivasta.
        Lähtevät karkuun jonnekkin hilloa nuolemaan.
        Kohta eduskunnassa ei ole ketään.

        Sopimus allekirjoitettu.
        On aika lähteä Suomesta.


      • haaha

        Rotilla on helppoa, saavat sopeutumiseläkettä lopun ikäänsä vaikka sanoutuvat itse irti. Ei karenssia kuten normaalille työntekijälle.


      • PahojaAavistuksia

        EUsta on jo ainakin kolme suomalaista jättämässä paikkansa: Katainen, Jaakonsaari ja Jäätteenmäki.


    • Sepiläsepe

      Harmi, jos menevät pilaamaan lopullisesti. Tai menihän se pilalle, kun EU:Iin liityttiin.

    • bvnvbmm

      Aloittaja, ei sinua huolita Australiaan pakolaisena massamuuton tulvien alta; Australiahan on jo ilmoittanut, ettei allekirjoita tuollaista maanpetossopimusta. Suomikaan ei saa sitä allekirjoittaa. Kävin laittamassa nimeni adressiin, ja siellä on jo toistakymmentätuhatta allekirjoitusta.

    • MyösKuninkaalliseksi

      Se Amarkwani kertoi rehellisesti, "Meitä kohdeltiin kuin kuninkallisia" .

      Haluan kuninkaalliseksi.....
      Minne kannattaa siis suomalaisen lähteä, Havajilleko???
      Missä maassa siis on yhtä tyhmiä lahjottavia ahneita ö-luokan poliitikkoja, ja ö-virkamiehiä ja ö-hyyskiä???
      Missä suomalaisen elintaso nostetaan 1000-10000 kertaiseksi ja missä kaikki on ilmaista???

    • ValehtelevaKepusika

      Mitä, kuulinko oikein?
      Oletko pakolainen tai tulossa pakolaiseksi?
      Minä annan taloni pakolaisten käyttöön, minä annan kaiken, minä annan ihan itse vaikka koko Suomen pakolaisten käyttöön, pakolaisia pitää auttaa.
      ps. minä olen sarjakurjistaja-kusipää-ministeri, valehteleva kepulisika, lestainenAhneJuudaSSibilä

    • eikoskemuita

      Tota lakia tulee noudattamaan vain pari valtiota koko maailmassa suomi on yksi niitä harvoja.

    • qåaäzm

      Saisikohan linkin sivulle jossa tuon voisi allekirjoittaa?

      • Häviskötaas

        Se linkki katoaa heti. Koska ei ole sananvapautta.
        Mene adressit sivuille. Kyllä se sieltä löytyy. Kohta jo 16000 allekirjoittanut.


    • Blacksalami

      Ehdotan että järjestetään kysely ja he ketkä haluavat sisäsiittoisia terroristejä tänne niin ottavat vastuun heidän hyvinvoinnistaan sekä tukevat heitä taloudellisesti loppuelämänsä ajan, koska ovat liian tyhmiä töihin.
      Tämä johtuu siitä että lähi-idässä perheet harrastavat ryhmäseksiä jonka seurauksena lapsensa ovat jälkeenjääneitä.

      Suvakki=yleensä Keski ikäinen nainen joka saa Black salamia somaleilta koska heidän miehensä eivät riitä heille.

      • HyiiiiZuvakit

        Korjaus. Zuvakki ei kelpaa suomalaiselle miehelle ja kuvat kyllä kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.


      • Se.jostakin

        Tapasin 75-vuotiaan suvakkimiehen.
        Mitä hän saa?


    • Näinon

      Ainoa miten voi päättäjiin vaikuttaa on lähettää postia tästä sopimuksesta. Eiköhän laiteta posti kulkemaan.

      • No on niitä muitakin konsteja olemassa niitä vain vielä ei ole käytetty Suomessa.


    • Nnkijh

      Kiitos Perussuomalaisten Ville Tavion, että nosti tämän asian esille. Miksi puh.johtaja Halla-aho on ihan hiljaa? Kummallista. Taviosta täytyy tehdä Persujen puh.johtaja, ainoa joka on hereillä, kun on kyse todella tärkeistä asioista.

      • TässäSyy

        Totuuuden puhumisesta rikollisena tuomittuun Halla-Ahoon moni suhtautuu niin törkeällä tavalla, että asialle oli parempi kun Tavio nosti sen pöydälle.


    • onsaatavaVastarintaliike

      Kannatta katsoa ja kuunnella Hollannin Vapauspuolueen Marcel de Graaffin kokoama tietopaketti siitä miten GCM-sopimuksella aikaansaadaan sen hyväksyneitä maita sitova laki, joka estää alkuperäisväestöltä oikeuden edes keskustella maahanmuuttajien aiheuttamista ongelmista, tai tekemistä rikoksista.

      https://www.youtube.com/watch?v=Ubr5Ijg5G2Q&app=desktop

    • tekisimielisanoarumasti

      Nyt tajusin! YouTube uhkaa pimetä Euroopasta. Sekin ajankohta osuu yllättävän lähelle GCM-sopimusta... Samoin pakkorekisteröinnit keskustelupalstoille... HS uusii keskutelusääntöjään, Suomi24 ja mitkä kaikki muutkin? GCM-sopimus on hirviö!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe