Järviseudun Sanomat

Pistääharkintaan

Olen surullinen kun Sanomat on muuttunut niin huonoon suuntaan, tämänpäivän lehdessäkään ei ollut ainoatakaan uutista tai valokuvaa Eivjärveltä. Alajärven uutisia ja kauppamainoksia joilla houkutellaan ihmiset ostoksille alajärven myymälöihin ja meiltä sulkeutuu kohta loputkin kaupat. Vieläkö joku tilaa

11

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urheilufani

      Olihan lehtessä tänään paljonkin asiaa Evijärveltä. Sitä olen kauemmin ihmetellyt kun järviseutulaisista näyttää urheilua olevan vain vimpelistä vaikka kaikissa muissakin kunnissa aktiivisesti toimintaa ja menestystä.

    • Järvine

      Kyllä siellä museosta, kirkosta ja Aholasta on kuvia. Melkein joka kolmannes lehdes. Kyllä se saa riittää Evijärvestä.

    • niinsevaanonkin

      Totuus on että vimpelin pesäpalloa ja koripalloa lehti on täynnä.

    • 1hoopo

      Järviseudun Sanomien alennustilan ja kenties lopunalku on MINÄ muodossa kirjoittava päätoimittaja. ÄLÄ KLOPPI TULE OPETTAMAAN MITEN MINUN PITÄÄ AJATELLA. Peruin tilaukseni .

      • lehdenalasajo

        Olisi ollut paikallaan, jos Järviseudun Sanomien päätoimittajaksi olisi valittu järviseudulla syntynyt henkilö. Hänellä olisi ollut jokaisen kunnan paikallistuntemusta historioineen. Nyt valittiin päätoimittajaksi henkilö, joka tietojen mukaan melko lailla ilmeisen epäonnistui Kuntayhtymä kaksineuvoisen tiedottajan työssään. Muutama päätoimittajan kirjoitus on ollut ihan asiallinen ja ajankohtainen, muutoin se on ollut pääosin juuri tuota minäkeskeistä mitäänsanomatonta höpinää.


    • Novellejaomastaelämästä

      Ammatti-ihminen osaisi hoitaa homman vaikka olisi muualtakin kotoisin, mutta ainakin paikallislehden merkitys pitäisi olla sisäistettynä.

      • UuJee

        Päätoimittajahan on ammatti-ihminen, alan koulutuksen saanut. Mikä teille kelpaisi?
        Ja on melkein kotoisinkin Järviseudulta, heti kuntarajan toiselta puolelta.

        Älkää nyt olko lapsellisia. Ei Järviseudun Sanomia eikä mitään muutakaan lehteä enää toimiteta Unto Jokelan ajan malliin. Ajat muuttuvat ja toimittajat niiden mukana. Olisiko aika myös lukijoiden?


    • Pullej-kirsinpäkki544m

      Voi voi voi. Onko vahingossa lehteen lipsahtanut yleisön osastolle jokin muukin, kuin Kepu-kehu kirjoitus. On ollut juhlavaa lukea totuuden mukaisia kirjoituksia esimerkiksi Evijärven kunnan kettumaisesta menosta. Kepu:n junttaporukka siellä tietenkin noituu loitsujaan ellei lehti kirjoita juuri sitä mitä juntta vaatii.
      Ehdotus ensi kesäksi, että Kniivilänlahden veden bakteeriarvot mitataan Kirsinpäkin suulta joka viikko kesällä ja tieto viikon lehteen.

    • Tulevaisuusnäyttää

      Koulutus ei tarkoita ammattitaitoa aina. Kokemus ja asenne tärkeämpiä. Lehden sivuiltahan sen näkee.

    • Pilallemeni

      Outoja sivuja kuvia vain ja pääkirjoitukset MINÄ MINÄ MINÄ.

      • Paikallisuutisiako

        ...TYTTÄRENI TYTTÄRENI TYTTÄRENI myös usein mutta pääkirjootuksessa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe