Vakavampi aihe: tasot ja tasonkorotukset

Palstalla alkaa olemaan liikaa "löysää puhetta" ja olisi paikallansa paneutua taas palstan peruskysymyksiin.

Tasoteoria on tietenkin koko sinkkuuden alku ja juuri, se selittää miksi toiset saa ja toiset ei. Aihetta on käsitelty paljon miesten omien spekulaatioiden pohjalta, mutta tuon 10-15 vuoden aikana sinkkuus on vain lisääntynyt.

On tosiasia että nainen ottaa sen miehen kenet haluaa, siitähän tasoteoriassa on yksinkertaistettuna kyse. Mielestäni voitaisiin tehdä edes yksi ketju jossa naiset saavat kertoa mitä he katsovat miehissä ja onko miehen mahdollista tehdä tasonkorotuksen jos lähtötilanne on vaatimaton.

Sana on siis vapaa, mikä miehissä kiinnostaa ja voiko mies parannella tasoaan?

47

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Liputan elämänviisauden ja henkisen kasvun puolesta. Se vaatii ainakin elämistä ihmisten parissa ja omille epämukavuusalueille työntymistä.

      • NainenRuudunTakaa

        Samoilla linjoilla.

        Ja semmoinen perusnöyryys elämän edessä. Ei nöyristely.


      • multirekkamatonnikki
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Samoilla linjoilla.

        Ja semmoinen perusnöyryys elämän edessä. Ei nöyristely.

        Joka avauksessa sinäkin olet pätemässä, mutta mihin jäit Palstamäen narsismi keskustelusta? Osuko liikaa omalle kohdalle?;D


    • Järkevyys ja tolkku. Vanhan ajan herrasmiehet katoavat. Paluu herrasmieskaudelle. Niin fyysisesti kuin henkisesti.

      Mikään ei ole myyvempää (onko se edes sana) kuin hillitty charmi miehellä.

      • eli.mitä

        perus charmi suomeksi?


      • Myyvempää on sana, ja tärkeä sana onkin.

        Vaikka elämme näennäisen tasa-arvoisuuden aikaa, naisen huomioiminen kyllä palkitaan. Sanoisin että vain houkka ei avaa naiselle ovea, auta takkia päälle/päältä tai heitä takkinsa kuralätäkköön jotta nainen voi astella sen ylitse kenkiään kastelematta/likaamatta.


      • eli.mitä kirjoitti:

        perus charmi suomeksi?

        Miten sen nyt voi kuvailla...

        Sen vaan tunnistaa näkiessään... Käytöstavat, puhetyyli, tolkku eli jalatmaassa-järjenjuoksu, hyvät arvot...

        Silleen kai?


      • wanhaämmä

        Mulla soi heti hälärit, jos joku pitää tuollaista "hillitty charmi" -roolia päällä. Availee autonovia, kantaa rehuja sellofaanissa, sytyttelee kynttilöitä ja lässyttää mitä olettaa haluttavan kuulla...

        No okei, saa availla autonovia, tuoda rehuja ja polttaa mun verhot, mutta vasta muutaman vuoden seurustelun jälkeen. Sama lepertelyn kanssa. Prkl...


      • Palstamäki kirjoitti:

        Myyvempää on sana, ja tärkeä sana onkin.

        Vaikka elämme näennäisen tasa-arvoisuuden aikaa, naisen huomioiminen kyllä palkitaan. Sanoisin että vain houkka ei avaa naiselle ovea, auta takkia päälle/päältä tai heitä takkinsa kuralätäkköön jotta nainen voi astella sen ylitse kenkiään kastelematta/likaamatta.

        No niin, kyllä te ne jutut vielä tiedätte jos haluatte. Nykymaailman huminassa ne vaan alkavat painua unholaan. Onhan se nuorenpolven vaan niin paljon helpompaa huutaa sitä v.tun h.oraa kadulla naisen perään kuin hymyillä ja sanoa kauniisti, hyvää päivää neiti. : )


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Mulla soi heti hälärit, jos joku pitää tuollaista "hillitty charmi" -roolia päällä. Availee autonovia, kantaa rehuja sellofaanissa, sytyttelee kynttilöitä ja lässyttää mitä olettaa haluttavan kuulla...

        No okei, saa availla autonovia, tuoda rehuja ja polttaa mun verhot, mutta vasta muutaman vuoden seurustelun jälkeen. Sama lepertelyn kanssa. Prkl...

        Miten purisi hillitsemätön charmi?


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Mulla soi heti hälärit, jos joku pitää tuollaista "hillitty charmi" -roolia päällä. Availee autonovia, kantaa rehuja sellofaanissa, sytyttelee kynttilöitä ja lässyttää mitä olettaa haluttavan kuulla...

        No okei, saa availla autonovia, tuoda rehuja ja polttaa mun verhot, mutta vasta muutaman vuoden seurustelun jälkeen. Sama lepertelyn kanssa. Prkl...

        No on sillä nyt jotain vaikutusta. Jos tekee tahdikkaasti ei se sitten ole imelää. Se on vaan kohteliasta. Ainakin nyt tuo iänikuinen ovi ja kuka sen avaa :)

        Itse olen ihan myyty jos herraseurasta joku avittaa takin päälle. aattele nyt, on siinä jotain. Ei ne isoja juttuja ole.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Miten purisi hillitsemätön charmi?

        " hillitsemätön charmi"

        Hmm. Ihan uusi termi. Naiset sekoaisivat, mitä tässä käytetään. Mies repisi oven karmeineen irti ja takin sijaan völjäisi naisen umpivilttiin ettei tämä palellu ja koska takkia on niin penteleen hankala laittaa.

        Jaa-a.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin, kyllä te ne jutut vielä tiedätte jos haluatte. Nykymaailman huminassa ne vaan alkavat painua unholaan. Onhan se nuorenpolven vaan niin paljon helpompaa huutaa sitä v.tun h.oraa kadulla naisen perään kuin hymyillä ja sanoa kauniisti, hyvää päivää neiti. : )

        Olen ihan tieten tahtoen kokeillut noita juttuja opiskelukavereihin (lukuunottamatta takin heittämistä kuralätäkköön) ja kyllä sen vain huomaa kuinka naiset pitävät huomioimisesta.

        Kun mies kääntää vesisateeseen tullessa sateenvaroaan kohden ilman varjoa liikenteessä olevaa naista, ja saattelee tämän autolleen, niin kyllä siitä hymystä voi päätellä että naiselle tuli lämpöinen olo.


      • wanhaämmä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No on sillä nyt jotain vaikutusta. Jos tekee tahdikkaasti ei se sitten ole imelää. Se on vaan kohteliasta. Ainakin nyt tuo iänikuinen ovi ja kuka sen avaa :)

        Itse olen ihan myyty jos herraseurasta joku avittaa takin päälle. aattele nyt, on siinä jotain. Ei ne isoja juttuja ole.

        Auton ovia ei tarvitse availla. Ihan yhtälailla oven avaaminen kuuluu naiselle, jos se kulkee edellä. Olen nähnyt muutaman imelyyden, jotka ovat sitten myöhemmin paljastuneet pahemman luokan narsisteiksi. Kaveri roikkui sellaisen kanssa pitkän aikaa, odotti aina niitä ihania "herrasmies-hetkiä" palkinnoksi kaiken kyykytyksen jälkeen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        " hillitsemätön charmi"

        Hmm. Ihan uusi termi. Naiset sekoaisivat, mitä tässä käytetään. Mies repisi oven karmeineen irti ja takin sijaan völjäisi naisen umpivilttiin ettei tämä palellu ja koska takkia on niin penteleen hankala laittaa.

        Jaa-a.

        Voiko vastauksesta päätellä että sulla on tällaisesta kokemuksia?

        Tuohan voisi olla aika kuumaa naisten mielestä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Olen ihan tieten tahtoen kokeillut noita juttuja opiskelukavereihin (lukuunottamatta takin heittämistä kuralätäkköön) ja kyllä sen vain huomaa kuinka naiset pitävät huomioimisesta.

        Kun mies kääntää vesisateeseen tullessa sateenvaroaan kohden ilman varjoa liikenteessä olevaa naista, ja saattelee tämän autolleen, niin kyllä siitä hymystä voi päätellä että naiselle tuli lämpöinen olo.

        Uu.

        Menin sanattomaksi.
        Kas niin. Tuosta ei voi koskaan saada huonoa vastaanottoa.

        Pidä linjasi.

        Kerron esimerkin yli kymmenen vuoden takaisesta työkaveristani (mies), ja huomioikaa nyt kaikki, että kuinka MUISTAN tapauksen vieläkin. Eli eleellä oli tosiaan vaikutusta.

        Työskentelimme ulkona silloisessa markkinointitoimessa, ja minulta oli unohtunut päiväksi takki kotiin. Iltapäivällä alkoi tuulla ihan navakasti (kesä), mutta kun työpiste oli mitä oli, niin ei siitä mihinkään livetty. Tämä nuori herra tuli kysymään, että paleltaako sinua, näytät nyt siltä, "mä annan sulle mun takin". Olin niin umpijäässä, että minun oli pakko ottaa se vaikka tiesin, että kohta paleltaa sitä miestäkin. Mutta päivän päätteeksi ja yhä tänäkin päivänä, ajattelin, että miten ritarillista ja jaloa. Emme olleet olleet työpaikassa vielä kuukauttakaan, joten emme olleet edes tuttavia kunnolla.

        On se lämmin muisto.

        Miettikääs kaikki miehet..


      • Palstamäki kirjoitti:

        Voiko vastauksesta päätellä että sulla on tällaisesta kokemuksia?

        Tuohan voisi olla aika kuumaa naisten mielestä.

        Ei sentään ja ei ihan tuohon asti tarvitse pyrkiä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei sentään ja ei ihan tuohon asti tarvitse pyrkiä.

        Kiva kuulla, sillä joskus karmit voi olla tiukassakin.


    • Perusasioita

      Tämähän nyt on ihan peruskauraa. Status status status.

      • Miehenmielipidee?

        Ei kysytty miehiltä jotka vain arvailevat.


      • wanhaämmä
        Palstamäki kirjoitti:

        Miehenmielipidee?

        Ei kysytty miehiltä jotka vain arvailevat.

        Jos mies etsii miestä, niin...


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Jos mies etsii miestä, niin...

        Niin tietysti...olin hölmö.


    • Annika-93

      Miehen ulkonäkö, ammatti, luonne ja tulot. Kaikkia näitä voi parantaa.

      • lms.ja.mat.on.mot

        Totuus.


      • Naisten huomioiminen arjessa on aika hyvä tapa tehdä vaikutus.


    • Naisasialooser11

      Oletko idiootti? Nainen ei ota sitä miestä kenet haluaa vaan joutuu tyytymään siihen kenet saa. Jos nainen haluaa jonkun miehen ja jos ja kun se mies on sellainen jonka kaikki muutkin naiset haluavat koska naiset ovat toistensa kopioita niin nainen joutuu kilpailemaan ja häviää armotta nuoremmalle ja kauniimmalla kilpasiskolle joka hänetkin aikanaan vaihdetaan nuorempaan.

      Vain YTM ottaa kenet naiset haluaa, ainut mitä nainen voi tehdä on toivoa tulevansa valituksi. Esim. Joel Harkimo valitsi Janni Hussin, ei toisinpäin. Joel selaili somea kuin autokaupan esitettä ja valitsi sieltä haluamansa naisen.

      Nainen ei valitse mitään. Jannilla toki olisi valinnanvaraa HC-AT-miehistä koska näitä ei halua yksikään muukaan nainen.

      • Janni Hussi on pissis joka tarvitsi miehen elättäjäksi. Joku voisi puhua prostituutiosta, mutta en minä.


        Vaikka aika olisi mikä, niin hyväkäytöksinen mies saa naisia. Janni Hussi voi etsiä elättäjää, mutta hän edustaa pientä vähemmistöä naisista.


      • Naisasialooser11

        P.S. Kyllä, myös sinuun on nainen joutunut tyytymään koska valinnanvaraa ei ollut.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        P.S. Kyllä, myös sinuun on nainen joutunut tyytymään koska valinnanvaraa ei ollut.

        Olipa rumasti sanottu.


      • Naisasialooser11
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olipa rumasti sanottu.

        No niin kyllä kieltämättä oli. Pyydän anteeksi.


    • nihhhhhhhhhh

      Olen itse huomannut, että naiset eivät juurikaan kykene/halua antaa miehille oikein mitään miesten kannalta relevanttia tietoa siitä, että miten miehet voisivat parantaa mahdollisuuksiaan pariutumismarkkinoilla.

      Yksi huomionarvoinen seikka on muuten se, että naiset eivät välttämättä tietoisesti kykene ottamaan kaikkia preferenssejään huomioon siinä määrin, kuin se miesten näkökulmasta taas on tarpeen. Esim. kasvojen ulkonäkö (joka on tosiasiassa naisten näkökulmasta katsoen se kaikkein eniten prefereroima ominaisuus miehissä) on monen naisettoman sinkkumiehen kohdalla sellainen vähimmäistekijä, joka normaaleissa olosuhteissa voi estää pariutumisen täysin.

      Tuollaista vähimmäistekijää on lähes mahdotonta kompensoida mitenkään, joten kun naiset latelevat moraalisia syytöksiään naisettomille miehille sivuuttaen samalla oman pinnallisuutensa, niin he silloin olettavat miehen olevan lähtökohtaisesti niin komea, että pelkkä itsevarmuus, mukava ja huomioonottava luonne, hygienia, fyysisestä kunnosta huolehtiminen ja oikeanlainen vaate-ja hiustyyli riittävät tekemään miehestä kuin miehestä suurinpiirtein casanovan.

      Näinhän se ei tosielämässä mene, vaan geenilotossa voittaneilla miehillä on mahdottoman suuri etumatka verrattuna rumiin miehiin, joten ulkoista epäviehättävyyttä on mahdotonta kompensoida itsensäkehittämisellä, koska normaalisti myöskin ne komeimmat miehet tekevät myös kaikkensa tehdäkseen itsensä mahdollisimman haluttavaksi naisten silmissä, joten se komeimpien miesten etumatka rumempiin verrattuna ei tosiasiassa vähene juurikaan, ainoastaan "volyymi" voi lisääntyä.

      • Naisten huomioiminen on aika hyvä keino tehdä vaikutus, tiedän sen oikeasta elämästäkin.

        Tuota myös naiset esittivät, eli aika relevantti neuvohan tuo on.


      • nihhhhhhhhhhhh
        Palstamäki kirjoitti:

        Naisten huomioiminen on aika hyvä keino tehdä vaikutus, tiedän sen oikeasta elämästäkin.

        Tuota myös naiset esittivät, eli aika relevantti neuvohan tuo on.

        Myös tukan kampaaminen, suihkussa käyminen ja hampaiden harjaaminen on relevantteja neuvoja, mutta koska niitä pidetään itsestäänselvyyksinä, niin eipä sitä joka jannu muutu naistenmieheksi, vaikka nuo olisivat kunnossa. Sama pätee myös naisen huomioimiseen.


      • NainenRuudunTakaa

        "Esim. kasvojen ulkonäkö (joka on tosiasiassa naisten näkökulmasta katsoen se kaikkein eniten prefereroima ominaisuus miehissä) on monen naisettoman sinkkumiehen kohdalla sellainen vähimmäistekijä, joka normaaleissa olosuhteissa voi estää pariutumisen täysin. "

        Mies joka kuvittelee näin omasta naamastaan on kuin anorektikko, joka näkee itsensä rumana läskinä peilissä vaikka vaaka sanoo alipainoa.

        Osalta myös puuttuu tyylitaju ja sen myötä itsevarmuus, että ei tiedetä miten se naama pitäis laitaa, jotta näyttäis parhaalta mahdolliselta itseltään.

        Komeakaan naama ei pitkälle auta, jos on muuten paska ja kiva näyttää komealta jos ne feromonit sopii yhteen etenkin jos perussiisteys ja tyyli on kunnossa.


    • "Sana on siis vapaa, mikä miehissä kiinnostaa ja voiko mies parannella tasoaan?"

      - Mikäpä muu, kun se että miehestä löytyy semmonen luonne ja asenne elämään, että sen kanssa on mukava taittaa matkaa. Sen verran miellyttävää ulkonäköä, että silmään ei satu vaan tuntuu kivalle nähdä naama. En tään enempää taida osata purkaa atomeiksi...

      Mitä vähemmän ristiriitoja miehen ja naisen välillä on kanssakäymisessä, sen mukavempaa.☺️

      • Katkeruus naisia kohtaan on vähän kuin turn off?


      • Tasosta en tiiä, mutta ainakin voi yrittää tyylin muutoksilla niissä jutuissa missä on varaa ja mahdollista petrata..


      • Palstamäki kirjoitti:

        Katkeruus naisia kohtaan on vähän kuin turn off?

        No ei nyt ainakaan tee mieli tutustua kärttyiseen ja pessimistiseen mieheen..mikään suurvallat egokaan ei nappaa, tavallinen elämänmyönteinen ja ihmismyönteinen mies on jees.👍


      • NainenRuudunTakaa
        mazy kirjoitti:

        No ei nyt ainakaan tee mieli tutustua kärttyiseen ja pessimistiseen mieheen..mikään suurvallat egokaan ei nappaa, tavallinen elämänmyönteinen ja ihmismyönteinen mies on jees.👍

        Oon varsin samaa mieltä kaikesta mitä oot tässä ketjussa sanonut. :)


    • Hmm. No, ensiksi huomaanottavaisuus ja kiinnostus kanssaihmisiä kohtaan. Mies joka mouruaa toisista selän takana tai antaa kriittistä palautetta alati ei ole kovinkaan luotettava.

      Miehen tulee nähdä naisensa kokonaisena. Hän ymmärtää että tämä on kokonaisuus, jolla on hyvät ja huonot puolensa, mutta hyväksyy tämän silti. Nainen on siis täydellinen, eikä pyri muokkaamaan jonkin oman mielikuvan ihannenaiseksi.

      Hyväkäytöksisyys. Moukkamaisuus on iljettävä piirre kenessä tahansa.

      Huumorintaju, kyky nauraa ilolle ja elämän eri tapahtumille. Yhteinen nauru on erityisen tärkeää.

      Yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ja kyky myös olla erillään.

      • Lisään, kyky nauraa itselleen. Se tekee miehestä leppoisan. Siinä ohella kehittyy se yhteinen naurua ja hauskuus.

        Pääsee jotakuinkin samalle aaltopituudelle.

        Ja juurikin toisen oman ajan ymmärtäminen ja hyväksyminen. Oma aikahan tuo ikävöintiä ja lisää siten kaipausta.

        Kas niin. Kyllä on yksinkeraista, niiin : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lisään, kyky nauraa itselleen. Se tekee miehestä leppoisan. Siinä ohella kehittyy se yhteinen naurua ja hauskuus.

        Pääsee jotakuinkin samalle aaltopituudelle.

        Ja juurikin toisen oman ajan ymmärtäminen ja hyväksyminen. Oma aikahan tuo ikävöintiä ja lisää siten kaipausta.

        Kas niin. Kyllä on yksinkeraista, niiin : )

        Jaaha. Kirotusvireitä täynä. Naurusaaret ja yksin kerällä 2.

        (naurua)


    • SuponProfiloija

      Nää on taas näitä insinöörijuttuja. Palstalla on liikaa insinöörejä?

    • Pillujen--asiantuntija

      Nainen valitsee aina miehen. Mies ei voi tehdä mitään jos nainen ei valitse. Mies on ruma jos nainen ei valitse. On vain kahden tasoisia miehiä, komeita ja rumia. Mies on komea jos saa naisia ja seksiä. Mies on ruma jos ei saa naisia ja seksiä. Ruma nainen ei valitse rumaa miestä vaan on sinkkuna mielummin. Siksi suomessa on satoja tuhansia sinkkumiehiä jotka ei saa seksiä edes säälistä. Huorissa voi toki käydä mutta se on säälittävää.

      • kaikysyäsaa

        Mitä sä oot antanut muille ihmisille säälistä?


    • NainenRuudunTakaa

      Tasoaan voi parantaa laittamalla ulkonäkönsä kuntoon sen sijaan että ruikuttaisi omaa synnynnäistä rumuuttaan. Vaatteet puhtaat, istuvat ja tilanteeseen sopivasti tyylikkäät ja karvat hoidettu siihen malliin että itse tykkää ja näyttää hyvältä. Ei haise. Naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä ja kun naiselle se oikeanlainen feromonituoksu on tärkeää, niin sen täytyy päästä sieltä luonnollisesti esiin. Mikä EI tarkoita että kannattaa haista hielle, vaan että ei pidä haista hielle (joka peittää ne feromonit) eikä hajusteille, niin silloin se itselle geneettisesti sopiva nainen löytää sut helpoimmin.

      Siinä siis se fysiologinen perusta. Sitten se psykososiaalinen puoli, joka on myös tärkeää, sillä vaikka elämäsi nainen pitäisi sua miten hottina, jos se pitää samalla ikävänä ihmisenä, niin ei se sitten lämpene. Että semmoinen asenne kanssaihmisiin ja naisiin on hyvä, että sun seurassa on helppo ja mukava olla. Tässä ketjussa on monilta naisilta jo siihen fiksusti sanottu paljon. Kaiken maailman pelit kannattaa unohtaa, jos haluaa pysyvämpää suhdetta. Jos taas haluaa kokea suurta draamaa, niin sitten ei kun pelimieskirjojen hot-and-cold -meno vaan pyörimään.

      Että elämässä yleensäkin kannattaa miettiä että mitä haluaa ja miksi haluaa. Turhan esineellistävä suhtautuminen naisiin on haitaksi, samoin vihamielisyys itseä, naisia, maailmaa jne kohtaan. Semmoinen avoin mieli elämän ja ihmisten ja asioiden suhteen auttaa. Ettei oleta, että asioiden pitäis mennä tietyllä tavalla, vaan on valmis kattelemaan, että mikäs juttu tämä...

      • wanhaämmä

        Mmm... tuo tuoksu <3 Huh-huh.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3193
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2854
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      22
      1935
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1881
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1704
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      117
      1638
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1390
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1183
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1143
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1093
    Aihe