Tutustuin naiseen. Tinderissä. Aivan mahtavalta tyypiltä vaikuttaa. Sunnuntaina treffit... Onko kukaan löytänyt tinderistä mitään pysyvää?
Pitäkee peukkuja
5
400
Vastaukset
- Tindermies
Tinderistä saa vain seksi seuraa. Ei siitä naisestasi tule vaimoa sinulle.
- Raha-on-kemia
Naisiin aina tutustuu mutta jos olet köyhä niin tutustuminen jää yhteen kertaan.
- ahdistaa
Ihan sama juttu Tinderissä kuin muuallakin. Jos tulee osuma niin nainen ei tietenkään kirjoita mitään. Minun on pakko aloittaa. No, koska minä aloitan juttelun niin nainen kuvittelee olevansa kovinkin tavoiteltu ja vastaa yhdellä sanalla ja kahdella hymiöllä. Sen verran haluaisin naisille sanoa että jos mies on pakotettu tekemään aloitteen niin ei se tarkoita sitä että nainen voi heittäytyä viestinnässä kehitysvammaisen tasolla.
- Yksinäinensinkkumies
Naiset poistaa matsin todella nopeesti, jos olet tavallinen suomalainen mies.
Kyllä on mahollista, vaikkei kovin tavallista, että suhde olisikin mahdollinen löytää tinderistä. On pari kaveria joka on löytänyt rakkaansa sieltä. Itsellä ei ole hyviä kokemuksia sieltä, lähinnä olleet hiljaa tai poistaneet matchin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013