Onko kenellekkään tehty browptoosi leikkausta? Koska lippaluomileikkaus ei enää minua auta on leikattava ylempää ja kohotettava kulmia, jotta luomet saadaan nousemaan. Pelottaa mennä ko leikkaukseen kun ed. käynnillä kerrottiin että arpi tulee keskelle otsaa, eikä tehdä esim. hiusrajaan.
Onko kellään kokemusta tästä leikkauksesta lahdessa PHKS;ssa
Pikaista vastausta odottelen, kiitos!
Browptoosi
2
233
Vastaukset
- Expl
Ehkä ei kuitenkaan keskelle otsaa.
Kulmakarvojen asentoa voi korjata otsankohotusleikkauksella, joka tavallisesti nykyisin tehdään pienistä hiuspohjan ihoavauksista. Jos halutaan tehokkaammin poistaa otsan poimuista ihoa, voidaan se tehdä juuri hiusrajassa, jolloin on myös mahdollista siirtää hiusraja alemmaksi.
Jos ei em. toimenpiteitä voi jostain syystä tehdä, voi kulmakarvaa nostaa sen yläpuolelta ihoa poistamalla. Arpi on kuitenkin näkyvämpi.
Myös botuliinihoidolla voi kulmakarvojen asentoa muuttaa. - Expl
On aivan uusia browwlift menetelmiä ks.GBL Gliding Brow Lifting, löytynee netistä, Fausto Viterbo, plastiikkakirurgi, Brasilia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834