Ostin auton Kamuxilta se oli todella huonossa kunnossa kun vein sen huoltoon jälkeenpäin.
eivät olleet tsekanneet auton kuntoa millään lailla ja kun tuli korjattavaa ihan perk.... Kamuxei tullut
vastaan missään. He tekevät myös bisnesä renkailla ja vaihdattavat ostettuun autoon paskat kesä ja
talvirenkaat....ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO AUTOA KAMUXILTA....!!!!!!!!!!!
Kamux on paska firma
15
1163
Vastaukset
- hghghfghgfh
Ihmeen nuhjuisen näköisiä ja varmaan lähinnä ihan vaan pestään ja pikkukolhuja ei oiottu kun muilla näkyy fiksaajia töissä.
- NerotKaupoilla
Ja kolhut ja nuhjuisuus jää ostajalta näkemättä, mietikin et kenen syy se lopulta on?
- Pörssikyrpå
Hihhulit kusettaa, tyhmää ostajaa!
- perse_edellä_kaupoilla
Siinä sitä sitten ollaan, kun autokuumeessa ei edes itselleen kallista ostosta (jollekin kun tonni pari on jo "kallis") viitsitä tarkastaa ja koeajaa kunnolla. Ostokrapulahan siitä tulee varmasti.
"Ostin auton Kamuxilta se oli todella huonossa kunnossa kun vein sen huoltoon jälkeenpäin."
KYSYN:
Miksi et tarkastanut ja koeajanut autoa kunnolla ennen ostoa? Miksi et tutkinut tai tutkituttanut autoa vaikkapa pientä korvausta vastaan autotohtorin palvelua käyttäen? Oston jälkeen tutkiminen ja vikaisuuksien etsimällä etsiminen on kuin nussiminen ilman kumia ja kortsu päälle vasta kotiin lähtiessä... klamydia tuli jo.
"eivät olleet tsekanneet auton kuntoa millään lailla ja kun tuli korjattavaa ihan perk.... Kamuxei tullut vastaan missään."
TOTEAN:
Näin se heillä usein menee (myyjien kertomana), ihan valtavan myyntimassan ja myyjien palkkauksen luonteen takia; myyvät paljon nopeaan kiertoon perustuen ns. "bulkkikamaa" eli tusinatavaraa, joskus toki ihan edullisillakin hinnoilla. Autojen tarkastus jää tässä liikkeessä lähes poikkeuksetta täysin ostajan itsensä tehtäväksi (myyjien kertomana kuultua, ei ole aikaa/velvoitetta/lupaakaan tutkituttaa/tutkia saati korjautella kuntoon etukäteen) ja myyjien tehtäväksi jää Kamux-lisäturvan myyminen mielellään jokaiseen autoon.
Toki minkään liikkeen ei tarvitsekaan "tulla vastaan" vikojen korjauskuluissa, jotka eivät liikkeelle kuulu. Jos ostaja on niin pölvästi, ettei autoa ja sen kuntoa tarkasta ennen ostoa, ei sitä hölmöilyä tarvitsekaan myyjäliikkeen maksaa; ei edes Kamuxin.
"He tekevät myös bisnesä renkailla ja vaihdattavat ostettuun autoon paskat kesä ja
talvirenkaat..."
ARVAILEN:
Niinkö? Oliko ihan puhdas ostokrapulaisen arvaus? Taisi olla... etkä siis edes renkaiden kuntoa tarkastanut ennen autokuumeisena sen ostamista. Nekin ilmeisesti myyjäliikkeen pitäisi sinulle nyt uusiksi vaihtaa tai rahallisesti korvata? Hohhoijaa...
"ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO AUTOA KAMUXILTA....!!!!!!!!!!!"
YHDYN:
Tästä voin olla kanssasi yhtämieltä. - hölmöläisten.osa
Aivan sama mistä ostaa käytetyn auton. Vastuu on aina ostajalla. Ostajan pitää itse katsoa mitä ostaa. Jos ei vaivaudu tarkastamaan ostamansa auton kuntoa niin saattaa tulla paskaa käteen.
Jos on tyhmä niin voi käydä kylmät. Turha siinä on myyjää syyttää. Tyhmiä on kusetettu maailman sivu.- eihölmöläinen
Ei ostajan tarvitse kouluttautua autoalan asiantuntiaksi ostaessaan autoa, ei ne tyhmiä ole, automyyjällä on vastuu.
- voittoakohisten
osta vain kamuxin osakkeita.antaa tollojen ostaa autot
- myyjätvastuussaonko
Skandaalin vuoksi lainsäätäjät muuttivat Saksan joukkokannelakia helpottaakseen kansalaisten liittymistä joukkokanteisiin.
Vzbv on kertonut hakevansa jopa kahta miljoonaa auton omistajaa joukkokanteeseensa, jonka mukaan VW:n myymät dieselautot eivät ole olleet niin ympäristöystävällisiä kuin kaupantekohetkellä annettiin ymmärtää.
lainattu apu sivuilta tuulilasin juttu
eli kannattaako dieselautoja ostaa vaikka halpaa saa saksasta tai ruotsista tuotuna.kanteet on tulossa ja saksassa määräys asentaa uudet katalysaattorit vanhoihin dieseleihin!
eli pyydä käytetystäkin 3000e lisäalennus kun katalysaattori puuttuu - Mayatan
Mä olean tuutuvaäinen kitas kamyuks
- kstässä
Hyvä firma, kysy itseltäsi miksi menestyvät ja myyvät eniten, älä itke kateellisena vaan tee myös jotain, koita vaikka kestää itseäsi, haahhhaaaaaaaaaaaaa........
- Anonyymi
Aivan järkyttävän paska kusetusfirma! Olin siellä töissä ja kun katteli sitä meininkiä niin huh huh! Toksinen työilmapiiri ja aivan paska palkka ja työsuhde edutkin mitättömät. Ja asiakkaita kusetetaan minkä kerkiää ja kaiken lisäks sielä kierretään veroja
- Anonyymi
olitko töissä kamuxilla kun noin hyvin tiedät?
ostin auton ja kysyin edelliseltä omistajalta ennen kauppaa mitkä renkaat siinä oli allah...tee sinäkin niin - Anonyymi
Tervehdys ostin V70 2012 diesel D3 vuosi sitten
ja kun avasin liikkeen pihalla konepellin auki niin öljyvuotohan se siinä loikoilee ja koneen käydessä tiputtaa laturin päälle en muista venttiilin nimeä mutta siinä laturin yläpuolella, oli valmiiksi halki kun muovia on ja korjaus tappelut käntiin. No kun oli vuosi mennyt niin viitos pytty oli täynnä että (kansipahvi ehjä) huolto sanoi että ulkoinen vesivuoto mistä lie tullut ! Kamux sanoi että ei korvata mitenkään
Joten laitoin rahoitetun V70 dieselin paskan myyntiin.Tämä oli neljäs ja viimeinen Kamuxilta ostettu paska, Volvolla oli ajettu tähän päivään mennessä vaan 200000km .
Kaikissa ostamani ajoneuvoissa mitkä Kamuxilta olen hankkinut alkoi löytymään piilovikoja yms.
Älkää ihmiset uskoko myyjien paskapuheita vaikka sanoisivat mitä. - Anonyymi
Kyllä sitä ajoneuvon kuntoa katsotaan että käy ja kukkuu, pakkohan se jokin kosla täytyy olla että kodin ja työpaikan väliä pääsee kulkemaan.
- AnonyymiUUSI
kohta konkurssi?
jo Virtalan ransetti kunnossa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla674082- 522795
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162173Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä142008- 991973
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841649Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3621519Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81436Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511430- 581197