Autolautta Helsingistä Playa Del Inglesiin?

BandejaDeCobre2018

On suuri puute, kun Suomesta ylipäätään eikä myöskään Helsingistä ei ole suoraa vakituista laivayhteyttä Kanarialle.

Olisikin paikallaan Viking linen ja Siljan laittaa - kilpailun nimissä- autolautat kulkemaan tuota väliä. Rotterdamissa voisi olla illan mittainen pysähdys ja matka jatkuisi taas.

Ehdotan laivoiksi Silja Europaa ja Viking Rosellaa. Kummatkin ovat kestäviä ja hyväksi havaittuja laivoja.

Tax -free myynnillä laivamatkan hinta saataisiin varmasti edullisesti. Tämän voisi hoitaa esimerkiksi poikkeamalla pikaisesti esim. Marokon rannikolla jossain pikkukylässä.

Meno-paluuipun hinnan saisi varmasti puristettua noin 100 euron tuntumaan. Lisää rahaa tulisi tietysti aterioista, alkoholin ja hajuvesien myynnistä.

8

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannatanSuomea

      Olet oikeassa. Kannatan linjan avaamista Suomesta. Ehkä Helsinki kannattaa jättää pois. Siis Suomea kannatan. Helsingissä on liikaa homppelikerttusia.

    • Lada-mukaan-matkalle

      Hyvä idea. Autolauttaan myös henkilöauto mukaan. Viikon meno ja kuukauden päästä viikon tulo. Auto aina mukana. Voisin maksaa yli satasenkin jos olisi hyvä hytti ja safkat laivalla. Laivalla olisi koko ajan suomi-baari auki ja saunassakäynnin jälkeen herkuteltaisiin lihapiirakoilla. Laiva voisi rantautua Inglesissä Faron majakan kohdilla. Loiva hiekkaranta mahdollistaisi hyvin autojen ajon pois laivasta keulaportti alhaalla.

    • Kiäryle

      Saako sieltä ylihintaisia k-kääryleitä? Jos ei saa niin en kannata ajatusta..

      • zekkaahinnasto

        Kuparipannun hintataso on ihan normaalia suomalaisten ravintoloiden hintatasoa. Suomalaisten ravintolat taas on ainakin tuplasti kalliimpia paikallisiin ravintoloihin verrattuna. En kuitenkaan sanoisi Kuparipannun legendaarisia kaalikääryleitä kalliiksi. Jotain 11-12 euroa on satsi johon kuuluu myös muusia sun muuta. Katso hinnastosta tarkemmin ettei täällä tarvitse persaukisena marista kalliista hinnoista. Taitaa olla halvimmat sapuskat pannussa muutaman euron luokkaa kuitenkin.


    • tueres

      Tanskasta on aikoja sitten päässyt lautoilla Lapan satamaan.

    • Nopealla laskutoimituksella, esim. Silja Europan polttoainekulut tuolla reissulla olisivat sellaiset, ettei edes 100%:lla täyttöasteella ja 100€/hlö lipunhinnalla katettaisi edestakaisen matkan polttoainekuluja lähellekkään. Muista kuluista puhumattakaan.

    • nnyholm

      Olemme useasti matkanneet Tanskaan ja sieltä lautalla Las Palmasiin. Todella kätevää ja edullista.

    • Vihtorih

      Olis kyllä upeata juoda muutama päivä laivalla ennen varsinaista Kanarian lomaa. Näin saisi hankittua niin sanotun pohjakunnon eikä kohteessa tarvitsisi enää ryypätä tolkuttomasti vaan pärjäisi pelkillä seitinohuilla ranskalaisilla iltapäivä känösillä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe