On suuri puute, kun Suomesta ylipäätään eikä myöskään Helsingistä ei ole suoraa vakituista laivayhteyttä Kanarialle.
Olisikin paikallaan Viking linen ja Siljan laittaa - kilpailun nimissä- autolautat kulkemaan tuota väliä. Rotterdamissa voisi olla illan mittainen pysähdys ja matka jatkuisi taas.
Ehdotan laivoiksi Silja Europaa ja Viking Rosellaa. Kummatkin ovat kestäviä ja hyväksi havaittuja laivoja.
Tax -free myynnillä laivamatkan hinta saataisiin varmasti edullisesti. Tämän voisi hoitaa esimerkiksi poikkeamalla pikaisesti esim. Marokon rannikolla jossain pikkukylässä.
Meno-paluuipun hinnan saisi varmasti puristettua noin 100 euron tuntumaan. Lisää rahaa tulisi tietysti aterioista, alkoholin ja hajuvesien myynnistä.
Autolautta Helsingistä Playa Del Inglesiin?
8
470
Vastaukset
- kannatanSuomea
Olet oikeassa. Kannatan linjan avaamista Suomesta. Ehkä Helsinki kannattaa jättää pois. Siis Suomea kannatan. Helsingissä on liikaa homppelikerttusia.
- Lada-mukaan-matkalle
Hyvä idea. Autolauttaan myös henkilöauto mukaan. Viikon meno ja kuukauden päästä viikon tulo. Auto aina mukana. Voisin maksaa yli satasenkin jos olisi hyvä hytti ja safkat laivalla. Laivalla olisi koko ajan suomi-baari auki ja saunassakäynnin jälkeen herkuteltaisiin lihapiirakoilla. Laiva voisi rantautua Inglesissä Faron majakan kohdilla. Loiva hiekkaranta mahdollistaisi hyvin autojen ajon pois laivasta keulaportti alhaalla.
- Kiäryle
Saako sieltä ylihintaisia k-kääryleitä? Jos ei saa niin en kannata ajatusta..
- zekkaahinnasto
Kuparipannun hintataso on ihan normaalia suomalaisten ravintoloiden hintatasoa. Suomalaisten ravintolat taas on ainakin tuplasti kalliimpia paikallisiin ravintoloihin verrattuna. En kuitenkaan sanoisi Kuparipannun legendaarisia kaalikääryleitä kalliiksi. Jotain 11-12 euroa on satsi johon kuuluu myös muusia sun muuta. Katso hinnastosta tarkemmin ettei täällä tarvitse persaukisena marista kalliista hinnoista. Taitaa olla halvimmat sapuskat pannussa muutaman euron luokkaa kuitenkin.
- tueres
Tanskasta on aikoja sitten päässyt lautoilla Lapan satamaan.
Nopealla laskutoimituksella, esim. Silja Europan polttoainekulut tuolla reissulla olisivat sellaiset, ettei edes 100%:lla täyttöasteella ja 100€/hlö lipunhinnalla katettaisi edestakaisen matkan polttoainekuluja lähellekkään. Muista kuluista puhumattakaan.
- nnyholm
Olemme useasti matkanneet Tanskaan ja sieltä lautalla Las Palmasiin. Todella kätevää ja edullista.
- Vihtorih
Olis kyllä upeata juoda muutama päivä laivalla ennen varsinaista Kanarian lomaa. Näin saisi hankittua niin sanotun pohjakunnon eikä kohteessa tarvitsisi enää ryypätä tolkuttomasti vaan pärjäisi pelkillä seitinohuilla ranskalaisilla iltapäivä känösillä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589