Mikäpäs siinä miehellä on kahta naista paljaalla nussutellessa
https://m.youtube.com/watch?v=zc3pBkJT3I0
Käytännön polyamoriaa
17
381
Vastaukset
- ei.muille
YTM:lle mahdollista
- perhehalutaanhävittää
Kulttuurimarxistit levittävät homoutta ja polyamoriaa, jotta länsimainen perhe häviäisiä.
- jassooo
Sitä on alt.rightin salaliittoteorioita luettu
- Mustasukka
Riittääkö paukkuja molemmille, akoille?
- varmastiriittää
Varmasti jos on tosi mies eikä mikään impo ätmi
- haluaisinollahän
Kadehdin tota miestä
- mites.on
Riittäisikö potenssisi?
- POLYYYYPPi
arpookohan ne kuka pääsee ensin pukille ja onko jonotusnumerot käytössö vaan hoitavatko samaan aikaan kummatkin. Meneekö vuorotellen eri päivinä ja entä ovatko lesboja samalla.
Tuleeko lapset menemään keskenään suhteisiin ja entä heidän lapset.
MIten geenien riskienhallinta on hoidettuvai meneekö niin sekaisin etteivät itsekkään tiedä kuka on kenenkin lapsi. - 123d12312f
törky ukko, pitä vetää turpaan niin saatanasti että oppis kunnioittamaan perhettä instituuttina.
- 101prosHetero
Polyamoria. Se on homoille.
Sairasta sateenkaari p*skaa..Mutta,aika mielenkiintoista että suurin osa miehistä tuomitsee islamistien multivaimo systeemin mutta vinkuu kiihkoissaan kuin blondit länkkärit toimii samoin,yht äkkiä se onkin hothot.
- jokainen.tyylillän
Mitä sairasta tuossa on? Mitä se muutenkaan sulle kuuluu miten muut elää
jokainen.tyylillän kirjoitti:
Mitä sairasta tuossa on? Mitä se muutenkaan sulle kuuluu miten muut elää
Mitäköhän sairasta..mietippäs itse: p Voi sitten pitää turpansa kiinni siitä kun muslimi miehellä voi olla 4 vaimoa..jos blondi multinu*siminen on okei. Se kuuluu mulle silloin kun apina-aivojen teot ja käytös alkaa muuttamaan maailmaa jossa minäkin elän. Sä olet varmaan sellainen elukka mieli..
peppupupu kirjoitti:
Mitäköhän sairasta..mietippäs itse: p Voi sitten pitää turpansa kiinni siitä kun muslimi miehellä voi olla 4 vaimoa..jos blondi multinu*siminen on okei. Se kuuluu mulle silloin kun apina-aivojen teot ja käytös alkaa muuttamaan maailmaa jossa minäkin elän. Sä olet varmaan sellainen elukka mieli..
Aika suppea maailmankuva on sinullakin. Silloin kun kaikki osapuolet ovat omasta vapaasta tahdostaan sellaisessa suhteessa kuin itse haluavat, kyse ei ole sairaudesta vaan vapaasta valinnasta. Sairaaksi suhteen tekee pakottaminen, ihan sama onko kyse kahden, kolmen tai useamman ihmisen välisestä suhteesta.
elämänpeli1 kirjoitti:
Aika suppea maailmankuva on sinullakin. Silloin kun kaikki osapuolet ovat omasta vapaasta tahdostaan sellaisessa suhteessa kuin itse haluavat, kyse ei ole sairaudesta vaan vapaasta valinnasta. Sairaaksi suhteen tekee pakottaminen, ihan sama onko kyse kahden, kolmen tai useamman ihmisen välisestä suhteesta.
Kylläpäs täällä on nyt porsastelun suosijoita:) Mulle on aivan sama vaikka nusuttelisitte eläimiä mutta mun ei ole pakko hyväksyä sitä eikä nähdä sitä "normaalina"
- tinderi.touhua
tinderinaisilla tuo on tavallista kun varatujen miesten kanssa vehtaa ja on vai onko kyseessä bi seksuaalisuus no kuiteskin korkeastikoulutetut tinderinaiset tykkää varatuista miehistä ja heidän vaimoistaan ja lapsistaan
- idiootti.olet
Et ymmärtänyt tuostakaan mitään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2375464Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki843474PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1323301Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423063Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722929Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv932764Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172440Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032307- 1701837
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91430