Rasisteja töllössä

hkvghj

Uskomattoja rasisteja illan ohjelmassa, haukkuvat estottomasti persuja ja eivät ymmärrä olevansa itse näköalattomeja pellejä. Miten sairas ihminen voi olla. Kaikkia ihmisiä täytyy rakastaa ja antaa kaikkien kukkien kukkia. Miten ahdasmielinen sdp nainen.

4

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajoojoojoo

Mitä muuta voi odottaa näiltä perinteisiltä jämähtäneiltä puolueilta.

• Funlandiankansalainen

Narisijan olisi kannattanut jäädä Brysseliin, todella kapeakatseinen eukko isoista laseista huolimatta. Joka puheen vuoro päättyi "että nuo", vaikka koko keskustelun aihe oli jako meihin ja noihin. Narisija oli nimenoamaan suurin tyypillinen itseriittoinen kansajakaja. Jos et ole samaa mieltä kuin me kuulut noihin ja teidän kanssa emme ole. Narisija jopa pojitteli persua. Jos persu olisi tytötellyt narisijaa, niin johan olisi metoo korttia heilutettu. Politiikan tutjkija oli yhtä uuno. Kovasti oli natsiajattelu juurtunut kallonsisään. Asiallinen yhteiskunta kritiikki oli hänen mielstä populismia. Vanhojen puolueiden loputon tekemättömien töiden lista ja asioiden peittely tuntui olevan vastullista toimintaa. Ei varmaankaan ole väärin olettaa, että tutkija puhui suulla, jonka tutkimusrahoittaja halusi kuulla. Kovin on alas ylen asiantuntijoiden ja vieraiden taso vajonnut.

• brorpå

Nythän sie rakas funlandiankansalainen lausut juuri itse omaa kritiikkiäsi vastaan, eiks je? Mutta kohtuuden vuoksi kannattaa muistaa että persupopulistit ovat kuitenkin pieni vaik-
        kakin metelöivä vähemmistö Suomen mittakaavassa.

• Kerska-Terho

Ovatko persut jokin rotu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2045
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      327
      1250
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      90
      1107
    4. 113
      938
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      918
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      63
      875
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      849
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      785
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      769
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe