Rasisteja töllössä

hkvghj

Uskomattoja rasisteja illan ohjelmassa, haukkuvat estottomasti persuja ja eivät ymmärrä olevansa itse näköalattomeja pellejä. Miten sairas ihminen voi olla. Kaikkia ihmisiä täytyy rakastaa ja antaa kaikkien kukkien kukkia. Miten ahdasmielinen sdp nainen.

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajoojoojoo

Mitä muuta voi odottaa näiltä perinteisiltä jämähtäneiltä puolueilta.

• Funlandiankansalainen

Narisijan olisi kannattanut jäädä Brysseliin, todella kapeakatseinen eukko isoista laseista huolimatta. Joka puheen vuoro päättyi "että nuo", vaikka koko keskustelun aihe oli jako meihin ja noihin. Narisija oli nimenoamaan suurin tyypillinen itseriittoinen kansajakaja. Jos et ole samaa mieltä kuin me kuulut noihin ja teidän kanssa emme ole. Narisija jopa pojitteli persua. Jos persu olisi tytötellyt narisijaa, niin johan olisi metoo korttia heilutettu. Politiikan tutjkija oli yhtä uuno. Kovasti oli natsiajattelu juurtunut kallonsisään. Asiallinen yhteiskunta kritiikki oli hänen mielstä populismia. Vanhojen puolueiden loputon tekemättömien töiden lista ja asioiden peittely tuntui olevan vastullista toimintaa. Ei varmaankaan ole väärin olettaa, että tutkija puhui suulla, jonka tutkimusrahoittaja halusi kuulla. Kovin on alas ylen asiantuntijoiden ja vieraiden taso vajonnut.

• brorpå

Nythän sie rakas funlandiankansalainen lausut juuri itse omaa kritiikkiäsi vastaan, eiks je? Mutta kohtuuden vuoksi kannattaa muistaa että persupopulistit ovat kuitenkin pieni vaik-
        kakin metelöivä vähemmistö Suomen mittakaavassa.

• Kerska-Terho

Ovatko persut jokin rotu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43