Rakastan helluntaiseurakuntaa!

apostasia

Rakastan helluntaiseurakuntaa! Kuinka ihania uskovia ihmisiä täällä onkaan :) Voi kumpa olisin liittynyt aikasemmin. Kielilläpuhuminen ja henkikaste wautsiwau! aaah :)

32

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HerätystäPukkaa

      Ja nyt joku on löytänyt vieläpä kokonaisen seurakunnan, josta antaa hyvän todistuksen.
      Tämähän on nyt kääntynyt hyvään päin. Tais pukata herätyksen. Antaisit nyt vielä
      seurakunnan nimen, tai ainakin paikkakunnan, niin kaikki joukolla mukaan kokouksiin.

    • PasiToivonen

      Olisikohan trolli?

    • Jobinpostia

      Ps.1:2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!

    • selvätapaus

      trollit asialla kuten useinkin !

      kukaan terve uskovainen ei puhu kielilläpuhumisista j a henkikasteista vautsi wauuuta!

      aloittaja ei tiedä kummastakaan mitään.

      piste.

    • Wautsi.mikä.usko

      Aloittaja nosti seurakunnan, ihmiset epäjumalakseen. Toisaalta tuo ihastus kohdentui lähinnä "seurakunnassa" ilmenneisiin armolahjoihin. Noiden "armolahjojen" kanssa saa olla tarkka: "ei kaikki kultaa, mikä kiiltää". Eli myös henkien erottamista tarvitaan.

      Myös täällä netissä, meillä monilla, on terveitä armolahjoja.

      No, jos hän on noin ihastunut "seurakuntaan", tulee hän vielä pettymään.

      Toisaalta, ehkä hän on kauan etsinyt jotain elävää hengellisyyttä ja nyt riemastunut kun mielestään sen löytänyt, joten ei lytätä hänen riemuaan.

      Joku heti hyväksikäytti hänen iloaan antaen väärän profetian isommasta "herätyksestä".

      Valheenvaltojen on niin vaikea pysyä totuudessa.

      Totuus aloituksen kohdalla tässä asiassa on, että aloittaja on saanut "herätyksen". Miksi ette "iloitse tästä yhdestä", kuten Jeesus?

      Teissä ei ole totuudellista Jeesuksen henkeä.

      "Voihan wautsi wau!", kyllä "hengessä" voi iloaan näinkin ilmaista! 🙂

      • LahjojaAntoi

        Aloittaja iloitsi Jumalan Hengen toiminnasta seurakunnassa,
        ei armolahjoista eikä ihmisistä sinällään, ilman Pyhää Henkeä.

        Jeesus Kristus tuli Pyhässä Hengessä (Isän kanssa) seurakuntaan
        helluntaipäivänä. Hän on uskovien keskuudessa ja uskovissa.
        Joh 14:10-11, 18, 20, 23, 26, 28, Apt 2:1-4, 1 Kor 3:16, 6:15-20).
        Jeesus on siis seurakunnassa. Hän ei ole passiivinen sivusta seuraaja.

        Jeesuksesta Kristuksesta Raamattu sanoo: "Sentähden on sanottu:
        "Hän astui ylös korkeuteen, hän otti vankeja saaliikseen, hän antoi
        lahjoja ihmisille." Ef 4:8.

        Pyhästä Hengestä (Jeesuksen Hengestä) "Mutta kaiken tämän
        vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin
        tahtoo." 1.Kor:12:11


    • Kirjakääröt

      Ps.68:19 Sinä astui ylös korkeuteen, otit vankeja saaliiksesi, sait ihmisiä lahjaksi: niskoittelijatkin joutuvat asumaan Herra Jumalan tykönä.

      • RyövärinVei

        Jeesus haki VT:n pyhät kotiin paratiisiin
        heti kuoltuaan ristillä. Hän astui alas
        maan alimpiin paikkoihin ja vapautti
        Perkeleen vangit. Siksi Jeesus sanoi
        ristillä ryövärille -"Tänä päivänä pitää
        sinun oleman minun kanssani paratiisissa."


      • JarmoHed
        RyövärinVei kirjoitti:

        Jeesus haki VT:n pyhät kotiin paratiisiin
        heti kuoltuaan ristillä. Hän astui alas
        maan alimpiin paikkoihin ja vapautti
        Perkeleen vangit. Siksi Jeesus sanoi
        ristillä ryövärille -"Tänä päivänä pitää
        sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

        Luukas 23
        39 Niin toinen pahantekijöistä, jotka siinä riippuivat, herjasi häntä: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä."
        40 Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen?

        Markus 15
        32 Astukoon hän, Kristus, Israelin kuningas, nyt alas ristiltä, että me näkisimme ja uskoisimme." Myöskin ne, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssaan, herjasivat häntä.

        "Myöskin ne, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssaan, herjasivat häntä."


    • apostasia

      Rakastan yhä helluntaiseurakuntaa! Kiitos Jeesus wautsiwau! aaah ihanaa :)

    • Kauanuskossa

      Kyllä paikallinen seurakuntayhteys, hengellinen koti, on suuri siunaus. Sen puolestasta puhuu Jumalan sana.

    • hyväopetusmeille

      Eikö tullut jo oppia ettei saa iloita. Heti on joku väärä henki, heti voidaan epäillä että kaikki ei ole oikein eikä edes ole olemassakaan.

      Se on hirvittävän hyvä todistus uskovista.

      Kyllä siis kannattaa uskoa Jumalaan. Joskaan pitää vain muistaa ettei saa iloita eikä olla tyytyväinen. Koko ajan pitää epäillä muita jostain että ovat menneet metsään kun eivät erota henkiä ja lyödä Raamatulla päähän jo muutaman lauseen perusteella. Hyvin on kannustavaa ja lähetystyöomaista.

      • Samaatietä

        Etenkin kun juonioita ja väärintekijöitä pitäisi rakastaa?
        Suurinta rakkautta on ohjata kompastunut uskovainen takaisin Jumalan luo.
        Ei se ole rakkautta, että hyväksyy synninteot ja hymyillen nyökytellen taputtaa selkään kun kaveri on matkalla sivuraiteille.


    • Tiesitkoettä

      Liittymällä tänään saat lisäetuja. 5 kk lehdet nyt kaupan päälle.

      • parastennen

        Lopun ajat lähestyy , Jeesus 30 % alennuksessa.


    • OiAikoja

      Aloittaja on trolli. Wautsiwau ei ketään pelasta.

      • JarmoHed

        Toivottavasti ei Wautsiwau käynyt talvella kastealtaassa polskuttelemassa!
        Perhekuntansa lapset kun olisivat paleltuneet helluntaiseurakunnan oven ulkopuolelle!
        Toista se oli alkuseurakunnissa silloin aikoinaan, kun lapsetkin kastettiin!

        Apostolien teot 18
        8 Mutta synagoogan esimies Krispus ja koko hänen perhekuntansa uskoivat Herraan; ja myöskin monet korinttolaiset, jotka olivat kuulemassa, uskoivat, ja heidät kastettiin.

        Alkuseurakunnissa pidettiin lapsiakin omaisina, vaan ei enään.

        Apostolien teot 16
        33 Ja hän otti heidät mukaansa samalla yön hetkellä ja pesi heidän haavansa, ja hänet ja kaikki hänen omaisensa kastettiin kohta.


    • Hyvin kirjoitti >>> Samaatietä
      6.4.2019 22:37
      Etenkin kun juonioita ja väärintekijöitä pitäisi rakastaa?
      Suurinta rakkautta on ohjata kompastunut uskovainen takaisin Jumalan luo.
      Ei se ole rakkautta, että hyväksyy synninteot ja hymyillen nyökytellen taputtaa selkään kun kaveri on matkalla sivuraiteille.<<<


      EI TULIS VÄÄRINTEKIJÖITÄ RAKASTAA !!!

      JUMALAN KAUHEA VIHA ON HEIDÄN PÄÄLLÄ .

      KN HE RAKASTUIVAT VALHEESEEN EIKÄ TOTUUTEEN LÄHETTI JUMALA HEILLE VÄKEVÄN EXYTYKSEN


      HUONOSTI KÄY SYNTISILLE.

      • SIIS TEHKÄ PARANNUSTA.


      • JarmoHed
        Savis kirjoitti:

        SIIS TEHKÄ PARANNUSTA.

        Löytyykö ainuttakaan helluntailaista, joka uskoo Jeesuksen nimessä?

        Uskotko Sinä Savis itse Jeesuksen nimessä, Jeesuksen prioriteetit täysin itse täyttäen?

        Uskon Savis että Jeesus tarkoitti nuo sanat kaltaisillesi, itserakkaille "pyhimyksille", "made by self" uskolleen / omille "made by self"uskotteluilleen omasta paremmuudestaan muiden rinnalla, päänne hipoessa pilviä itserakkaissa mielikuvituksissanne!
        Avaa Sinäkin Savis joskus Raamattusi ja lue sitä!
        Taivaassa eivät "kullalla päällystetyt kadut, kullasta tehty oma talo, tai nimellesi nimetty (pää?-)katu odottele sinua!"
        Ehkäpä odottelet ihan liikoja?!! Nöyrry "made by self" pyhimys-Parka!!!
        (Minä poika se vasta nöyrä olen! Ruvetaankos kuules Savis kilpailemaan nöyryydestämme? Jäät toiseksi, sillä on mulla sen verran kovat kyynärpäät, (tai sitten sulla ehkä) ja kultainen palatsi palvelija-armeijoineen odottaa uutta isäntäänsä siellä. Nicean v.325-Jeesus on Pomona niille siellä.)

        Markus 16
        17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."


      • JarmoHed

        Tosi uskista ei asbesti vahingoita, asbestipuku päällään Taivaaseensa kelkkamäkeä pitkin lasketellessaan!

        Näin on!


      • JarmoHed

        Ja mitenkäs ne on ne teidän taivasasianne, te kastealtaassamme kastamattomat pakanat, huuteleepi asbestipukuinen kelkkailija kelkkaillessaan päämääräänsä.

        No, siinähän ne. mutta tähdätään kotitaivaalle, kun ei olla luettu Jules Vernee, eikä uskota että sellaisella kelkalla päästäisiin "sieltä" sitten ylös Australiaan. Ihan turha mutka matkalla ylös.
        (vitsit mulla senkun huononee tällä vitsivoorumilla)
        Miksi samaa kieltä puhuvat helluntailaiset eivät ymmärrä toisiaan? No kun puhuvat keskenään "kielillä". (no voi herranen aika sentään kun oli huono vitsi toikin. kyll toi savis on tossakin vitsin vääntämisessä paljon parempi meikää. ihan sitte tosi ehta spesialisti.)


      • JarmoHed

    • ilmanmuuta

      kiva kun rakastat helluntailaisia, muista:

      heihin voit KAIKESSA luottaa, ja voit vapaasti puhua aremmatkin asiat (synnit), eivät mene eteenpäin, kaikki tukevat sinua, ja kukaan ei ole kateellinen vaikka menestyisit, tms.
      he tukevat sinua, henkilökohtaiset asiat saa olla omasi, eivät utele jos et niistä halua puhua, ym,ym.

    • omaahäpeäämme

      Kun joku kertoo jotain rakastavansa, niin heti aletaan huutaa kurkku suorana väärintekijöistä ja synnistä. Kyllä ateistit ovat antaneet väärän todistuksen uskovista. He ovat vielä hullumpia kuin mitä he voivat koskaan esittää. Ateistien ei tarvitse heitä yrittää häpäistä. He tekevät sen aivan itse.

    • EtteiPelkkääPuhetta

      >>>>>>>>>>>>>>Rakastan helluntaiseurakuntaa! Kuinka ihania uskovia ihmisiä täällä onkaan :) Voi kumpa olisin liittynyt aikasemmin. Kielilläpuhuminen ja henkikaste wautsiwau! aaah :)<<<<<<<<<<<<<

      Ja kaikki aika taitaa mennä siihen kun käy orpojen,yksinäisten ja sairaiden srk:n jäsenten luona? Vai käydäänkö heitä tervehtimässä "rauhalla" kerran viikossa vain kokouspaikassa ?

      1.Joh.3:18. "..Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa...."

      1.Joh.4:7.".. Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan. 8. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus...."

      Room.12:1."..Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne..."

      Jaak.1:27.".. Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta..." ( "..ettei maailma saastuta..." Siis kyläilyn tarkoitus ei ole juorujen kertominen, vaan puhdas rakkaus lähimmäiseen )

      Room.13:8.".. Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. 9. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". 10. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys..."

    • JarmoHed

      Ymmärtääkö sinua kukaan, kielilläsi puhuessasi?

      Apostolien teot 2
      7 Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
      8 Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
      9 Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
      10 Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
      11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
      12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"

      Helluntailaisten teot 2
      7 Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole suomalaisia helluntailaisia, jotka kehuskelevat puhuvansa muka kielillä?
      8 Kuinka me sitten emme kuule kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
      9 Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
      10 Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
      11 kreetalaiset ja arabialaiset, me emme kuule kukaan heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
      12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla? "Mitä v...n mölötystä tuo tuollainen on"? Eiväthän he ymmärrä edes toinen toisiaan!"

      1. Korinttolaiskirje 14
      6 Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
      7 Niinhän on elottomain soittimienkin laita, huilujen tai kitarain: kuinka tiedetään, mitä huilulla tai kitaralla soitetaan, elleivät ne soi toisistaan erottuvin sävelin?
      8 Niinikään, jos pasuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?
      9 Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
      10 Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä.
      11 Mutta jos en tiedä sanojen merkitystä, olen minä puhujalle muukalainen, ja puhuja on minulle muukalainen.
      12 Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
      13 Sentähden rukoilkoon se, joka kielillä puhuu, että hän taitaisi selittää.

      Paavali: "mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä."
      Paavali: "Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, ..." / "Veljet, älkää olko ajatuksiltanne lapsia."
      1933/38 / 1992

      1. Korinttolaiskirje 14
      27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
      28 mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.

      1. Korinttolaiskirje 14
      27 Jos puhutaan kielillä, vain kaksi tai enintään kolme saa puhua, kukin vuorollaan, ja jonkun on tulkittava puhetta. (1933/38)
      28 Ellei tulkitsijaa ole, puhuja olkoon seurakunnan parissa vaiti ja puhukoon vain itselleen ja Jumalalle. (1992)

      ---------------------

      1. Korinttolaiskirje 14
      21 Laissa on kirjoitettuna: "Vieraskielisten kautta ja muukalaisten huulilla minä olen puhuva tälle kansalle, eivätkä he sittenkään minua kuule, sanoo Herra". (1933/38)
      21 Lain kirjassa sanotaan: -- Oudoilla kielillä ja vieraiden huulilla olen puhuva tälle kansalle, eikä se sittenkään kuuntele minua, sanoo Herra.(1992)

      2. Mooseksen kirja 20
      23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.

      2. Mooseksen kirja 20
      5. Mooseksen kirja 5
      3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.


      Johannes 10
      34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?
      <-->
      Psalmit 82
      6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia;


      2. Mooseksen kirja 4
      14 Niin Herra vihastui Moosekseen ja sanoi: "Eikö sinulla ole veljesi Aaron, leeviläinen? Minä tiedän, että hän osaa puhua. Ja katso, hän tuleekin sinua vastaan; ja kun hän näkee sinut, iloitsee hän sydämestänsä.
      15 Ja puhu sinä hänelle ja pane sanat hänen suuhunsa. Ja minä olen sinun suusi apuna ja hänen suunsa apuna ja opetan teille, mitä teidän on tehtävä.
      16 Ja hän on puhuva sinun puolestasi kansalle; niin hän on oleva sinulla suuna, ja sinä olet oleva hänellä jumalana.

      2. Mooseksen kirja 7
      1 Mutta Herra sanoi Moosekselle: "Katso, minä asetan sinut jumalaksi faraolle, ja veljesi Aaron on oleva sinun profeettasi.

      Johannes 17
      3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet

    • JarmoHed

      1. Korinttolaiskirje 14 (1933/38)
      27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
      28 mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.

      1. Korinttolaiskirje 14 (1992)
      27 Jos puhutaan kielillä, vain kaksi tai enintään kolme saa puhua, kukin vuorollaan, ja jonkun on tulkittava puhetta.
      28 Ellei tulkitsijaa ole, puhuja olkoon seurakunnan parissa vaiti ja puhukoon vain itselleen ja Jumalalle.

      Raamatun sana on muuttumaton, sanotaan, mutta Jumalan Sana se vasta muuttumaton on!

      Myös ihmisen Jeesuksen Sanan pitäisi olla muuttumatonta, eikä sitä saisi vääristellä, kuten tehty on!

      Matteus 5
      17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

      Matteus 5
      18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

      Matteus 5
      19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

      Paavali: "Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain." {Room.3:31}

      Johannes 5
      46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
      <-->
      5. Mooseksen kirja 18
      18 Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.
      19 Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.

      20 Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'

      ----------------

      Matteus 20
      18 "Katso, me menemme ylös Jerusalemiin, ja Ihmisen Poika annetaan ylipappien ja kirjanoppineitten käsiin, ja he tuomitsevat hänet kuolemaan

      - Jeesus suunnitteli tarkoin oman tahallisen kuolemansa! ("sillä näin on kirjoitettu"; "Kirjoitettu on"; "Silloin kävi toteen, "; "että kävisi toteen"; Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen" ; .jne.; jne; ...... Jeesus tahallaan tapatti itsensä, pettäen uskollisimman ystävänsä Juudaksenkin!
      Juudas ei pettänyt Jeesusta, vaan Jeesus petti Juudaksen! Juudas uskoi Jeesuksen kehuman enkeliarmeijan tulevan pelastamaan parhaan ystävänsä Jeesuksen, joka hänet petti perättömillä puheillaan!

      Matteus 26
      53 Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?

      Ja hyväuskoinen Juudas-parka uskoi täysin parasta ystäväänsä Jeesusta, ymmärtämättä että Jeesus halusi vain pettää häntä, saadakseen tämänkin "vanhan kirjoituksen" toteutetuksi:
      Psalmit 41
      9 Ystävänikin, johon minä luotin, joka minun leipääni söi, nostaa kantapäänsä minua vastaan.

      "Totisesti, totisesti: yksi teistä kavaltaa minut."
      ""Sano, kuka se on"
      "Se on se, jolle minä kastan ja annan tämän palan".
      "Niin hän otti palan, kastoi sen ja antoi Juudaalle"
      "Niin Jeesus sanoi hänelle: "Minkä teet, se tee pian"."

      Luukas 13
      33 Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.

      Matteus 27
      34 he tarjosivat hänelle juotavaksi katkeralla nesteellä sekoitettua viiniä; mutta maistettuaan hän ei tahtonut sitä juoda.

      - Mutta sitten muisti Jeesus että vielä oli yksi "vanha kirjoitus täyttämättä" (Psalmi 69:21), joka vaati että hänen olikin juotava, vaikkei olisi tahtonutkaan:

      Johannes 19
      28 Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano".
      29 Siinä oli astia, hapanviiniä täynnä; niin he täyttivät sillä hapanviinillä sienen ja panivat sen isoppikorren päähän ja ojensivat sen hänen suunsa eteen.
      30 Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty", ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.

      Psalmit 69
      21 Koiruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minulle janooni hapanviiniä.

      "Eeli, Eeli, lama sabaktani?"
      <-->
      Psalmit 22
      2 Jumalani, minä huudan päivällä, mutta sinä et vastaa, ja yöllä, enkä voi vaieta.

      (that`s almost all good people?

    • Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi.

      Ei....rakasta helluntaiseurakuntaa ja sen syntistä väkeä ylitse kaiken muun. ;)

    • JarmoHed

      Heprealaiskirje 2
      17 Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi,

      että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi

      tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

      Heprealaiskirje 3
      1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta

      kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän

      tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,

      ::::::::::::::::::::::

      1. Johanneksen kirje 3
      2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt

      ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen

      kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet

      sellaisena, kuin hän on.

      "Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen"

      MEISTÄHÄN TULEE JUMALIA !!! TOSI JUMALIA !!!
      NIINKUIN JEESUKSESTAKIN TULI (tehtiin) VUONNA 325 !!!

      WAUTSIWAU! AAAH :) !!!

      • Jännä ! Hän ilmestyy kun me tulemme syntiseksi ja on polttava synninpisto sydämessä ja emme tiedä miten me olisimme ja meillä on valtava tarve päästä synneistä eroon. Silloin ilmestyy Hän ja saamme Nähdä Hänen Kasvoja >>> 1. Joh. 3:5
        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.


    • todistettukaheleiksi

      Kyllä ateistien todistus on oikea. Uskovat ovat kaheleita kun jo yhden lauseen perusteella alkavat mätkiä tosiaan Raamatulla päähän. Ihme ettei kukaan jo alkanut vaatia sapatin viettoa kun kerran meni rakastamaankin. Joskin meidän tulee rakastaa noita kaheleita, mutta ateistit näkevät heissä juuri sen mitä itse ovat uskovista ajatelleet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe