Ettäs tiedätte.
On hyvin harvinaista että joku geneettinen piirre olisi esteenä parisuhteelle.
"Palstan innoittamana olen pohtinut ulkonäön merkitystä kiinnostuksen syntymiselle mm. kaupassa käydessäni. Olen katsonut miehiä miettien, voisiko miehen ulkonäkö olla esteenä parisuhteelle, ja pakko sanoa että on hyvin harvinaista, että joku olisi niin järkyttävän ruma, että se olisi geneettisen ulkonäön puolesta mahdotonta, vaan yleensä vastenmielinen ulkonäkö johtuu lihavuudesta tai hoitamattomuudesta. Pituudella on suurempi merkitys, minäkään en halua itseäni lyhyempää miestä; sillä saakin kätevästi suljettua 40% miehistä pois!"
- DoubtofOrder
Geneettisellä komeudella ei merkitystä
54
873
Vastaukset
No aika vähissä on alle 166 cm miehet, kyllä enemmistö on tuon vähintään ja ylikin. Luulenpa, että naisissa on niitä 150 cm enemmän, mitä miehissä...
- mklbgflrt
Ei todennäköisyydet helpota niitä alle 166 cm miehiä. He ovat sen pituisia läpi elämänsä. Naisille sen sijaan vastaan tulee monenpituisia miehiä.
Ja 150 cm naisille on oma nimityskin: taskuvenus. Ei pituuden puute naisille niin paha ongelma ole. mklbgflrt kirjoitti:
Ei todennäköisyydet helpota niitä alle 166 cm miehiä. He ovat sen pituisia läpi elämänsä. Naisille sen sijaan vastaan tulee monenpituisia miehiä.
Ja 150 cm naisille on oma nimityskin: taskuvenus. Ei pituuden puute naisille niin paha ongelma ole.Jonkun käteen jää aina lyhyempi tikku, asia kun asia..eipä se lohduta mutta sen kanssakin voi opoia elämään..
Elämä on joskus nöyryyttävää, mutta annos nöyryyttä tekee elämästä opettavaista.☺️- h567jh67
mazy kirjoitti:
Jonkun käteen jää aina lyhyempi tikku, asia kun asia..eipä se lohduta mutta sen kanssakin voi opoia elämään..
Elämä on joskus nöyryyttävää, mutta annos nöyryyttä tekee elämästä opettavaista.☺️Voidaanko tällä samalla argumentilla esim. käännyttää turvapaikanhakijat rajalta, perustella aktiivityömallia tai nälänhädästä kärsiviä?
- lolllll
Jep. Juuri noin naiset rationalisointihamsteroivat.
"En ole pinnallinen, ulkonäköseikoilla ei ole merkitystä"
"...tosin juuri minulle on tärkeää että... (joku ulkonäköseikka joka on tärkeä kaikille muillekin naisille, kuten pituus)"Missä jetien maassa ne miehet asuu, missä vastaan ei kävele kuin pitkiä miehiä naisineen? Eikä kukaan näe lyhyttä miestä naisen kanssa tyyliin ikinä?
Tulkaa Lahteen, täällä on kääpiöilläkin naiset.- niinniinniin
mazy kirjoitti:
Missä jetien maassa ne miehet asuu, missä vastaan ei kävele kuin pitkiä miehiä naisineen? Eikä kukaan näe lyhyttä miestä naisen kanssa tyyliin ikinä?
Tulkaa Lahteen, täällä on kääpiöilläkin naiset.Tarkoittaako tuo varmaan sitä että Lahdessa asuu kääpiönaisia enemmän kuin muualla maassa vai sitä että siellä on enemmän sokeita naisia vai Lahdessa ei asu pitkiä miehiä ja naisten on tyytyminen lyhyihin miehiin
niinniinniin kirjoitti:
Tarkoittaako tuo varmaan sitä että Lahdessa asuu kääpiönaisia enemmän kuin muualla maassa vai sitä että siellä on enemmän sokeita naisia vai Lahdessa ei asu pitkiä miehiä ja naisten on tyytyminen lyhyihin miehiin
Taitaa tarkoittaa, että Lahdessa asuu vähemmän ronkeleita naisia. :D
- h567jh67
mazy kirjoitti:
Taitaa tarkoittaa, että Lahdessa asuu vähemmän ronkeleita naisia. :D
Kaikki Lahden miehet ovat jännämiehiä ja ne saavat naisen minkä pituisena tahansa. Erityisesti Lahdessa eli Suomen Chicagossa naiset ovat enemmän jännyyden kuin pituuden perään.
h567jh67 kirjoitti:
Kaikki Lahden miehet ovat jännämiehiä ja ne saavat naisen minkä pituisena tahansa. Erityisesti Lahdessa eli Suomen Chicagossa naiset ovat enemmän jännyyden kuin pituuden perään.
Heh, ei kai nyt sentäs kaikki?! Mulla ei tosin ole kokemusta lahtelaisista miehistä kumppanina, pelkästään tuttavina ja en kumminkaan ole tuommosta jännyyttä heistä huomannut.☺️
Tieteskin joka kylään ja pitäjään mahtuu sekalaista sakkia...asutusalueitakin missä vaikuttaa tietynlainen aines enemmistönä..- h567jh67
mazy kirjoitti:
Heh, ei kai nyt sentäs kaikki?! Mulla ei tosin ole kokemusta lahtelaisista miehistä kumppanina, pelkästään tuttavina ja en kumminkaan ole tuommosta jännyyttä heistä huomannut.☺️
Tieteskin joka kylään ja pitäjään mahtuu sekalaista sakkia...asutusalueitakin missä vaikuttaa tietynlainen aines enemmistönä..Mistäs sinä tiedät mitä keikkaa ne tuttavasi yön pimeinä tunteina heittävät tai mitä diilaavat taskustaan?
Juu..ei kelpaa pätkät.
Tukehdu siihen.- g35g5
Juu..ei kelpaa läskit.
Tukehdu läskeihisi.
Höhö, sohaisinko muurahaispesää..? Joo, mä tosiaan erottelen ulkonäön pituudesta, minusta lyhyt mies voi olla komea ja pitkä susiruma. Mutta luulisi lyhyydestään kompleksin saaneen miehen tajuavan, että ihan samanlainen kompleksi voi olla pitkällä naisella. Mä ole aina ollut poikamainen ja kurviton. Kyllä edes parisuhteessa miehen rinnalla haluan kokea itseni naiselliseksi. Naiset ovat pienempiä kuin miehet. Mitä siitä, jos valikoimasta tippuu 40 % pois, 60 % on kuitenkin aika paljon? Enemmänhän nuo ikäkriteerit karsii, kumma kun siitä ei älähdetä ja ulkonäköön sekin vaikuttaa enemmän kuin mihinkään muuhun? Miksi sitten muut naiset haluavat pitkän miehen, sitä en tiedä enkä näköhavaintoihin perustuen pidä totena kun pariskuntia katselee. Yleensä naiset ovat löytäneet itseään pidemmän miehen mutta kovin suuret pituuserot on harvinaisempia kuin sellaiset muutaman senttimetrin.
- 12121212121212
Jos ap:lla on kompleksi lyhyydestään, miksi 167cm pituiselle ap:lle sitten kävisi yhtä hyvin 150cm tai 180cm nainen?
Kutsun tuota samanlaisuus-erilaisuusperiaatteeksi. Kaikilla naisilla on sama miesmaku, eroa on vain siinä kuinka miesmaku perustellaan. Rationalisointikeinona on yleensä "juuri minä/varmasti jotkut naiset".
175 cm DoubtofOrder: "haluan pitkän miehen koska olen itsekin pitkä, ja haluan tuntea itseni naiselliseksi miehen rinnalla"
158cm pönttötäti: "haluan pitkän miehen koska olen itse lyhyt ja haluan tuntea olevani turvassa ison miehen rinnalla"
Jne. 12121212121212 kirjoitti:
Jos ap:lla on kompleksi lyhyydestään, miksi 167cm pituiselle ap:lle sitten kävisi yhtä hyvin 150cm tai 180cm nainen?
Kutsun tuota samanlaisuus-erilaisuusperiaatteeksi. Kaikilla naisilla on sama miesmaku, eroa on vain siinä kuinka miesmaku perustellaan. Rationalisointikeinona on yleensä "juuri minä/varmasti jotkut naiset".
175 cm DoubtofOrder: "haluan pitkän miehen koska olen itsekin pitkä, ja haluan tuntea itseni naiselliseksi miehen rinnalla"
158cm pönttötäti: "haluan pitkän miehen koska olen itse lyhyt ja haluan tuntea olevani turvassa ison miehen rinnalla"
Jne."Jos ap:lla on kompleksi lyhyydestään, miksi 167cm pituiselle ap:lle sitten kävisi yhtä hyvin 150cm tai 180cm nainen?" No tietenkin juuri tuon kompleksinsa takia, jos elää luulossa ettei voi saada naista, niin ottaa sitten ensimmäisen jolle kelpaa. Useimmat naiset toimivat toisin, ovat mieluummin ilman mutta miehillä on "tarpeensa." Miehellä voi sitä paitsi olla parisuhteelle muitakin odotuksia kuin olla mies. Jotkut (aika monet) etsivät enemmän äitiä, ja silloinhan iso nainen on kuin piste i:n päälle.
Mutta vakavasti siis väität, että kaikissa pareissa, joissa mies on miesten keskimääräistä pituutta lyhyempi, nainen on vain "tyytynyt" mieheensä ja vaihtaisi heti, jos pitkä mies osoittaisi kiinnostusta? Näiden miesten naiset juoksevat vieraissa eivätkä oikeasti rakasta miehiään? Perun sanani, ei mun kompleksini ole lähellekään niin kuin sinun..- 12121212121212
DoubtofOrder kirjoitti:
"Jos ap:lla on kompleksi lyhyydestään, miksi 167cm pituiselle ap:lle sitten kävisi yhtä hyvin 150cm tai 180cm nainen?" No tietenkin juuri tuon kompleksinsa takia, jos elää luulossa ettei voi saada naista, niin ottaa sitten ensimmäisen jolle kelpaa. Useimmat naiset toimivat toisin, ovat mieluummin ilman mutta miehillä on "tarpeensa." Miehellä voi sitä paitsi olla parisuhteelle muitakin odotuksia kuin olla mies. Jotkut (aika monet) etsivät enemmän äitiä, ja silloinhan iso nainen on kuin piste i:n päälle.
Mutta vakavasti siis väität, että kaikissa pareissa, joissa mies on miesten keskimääräistä pituutta lyhyempi, nainen on vain "tyytynyt" mieheensä ja vaihtaisi heti, jos pitkä mies osoittaisi kiinnostusta? Näiden miesten naiset juoksevat vieraissa eivätkä oikeasti rakasta miehiään? Perun sanani, ei mun kompleksini ole lähellekään niin kuin sinun.."No tietenkin juuri tuon kompleksinsa takia, jos elää luulossa ettei voi saada naista, niin ottaa sitten ensimmäisen jolle kelpaa"
Tai siksi koska miehillä ei ole samanlaista pituuspakkomiellettä kuin naisilla, ja keskitymme tärkeämpiin asioihin kumppania valittaessa? - 313313
DoubtofOrder kirjoitti:
"Jos ap:lla on kompleksi lyhyydestään, miksi 167cm pituiselle ap:lle sitten kävisi yhtä hyvin 150cm tai 180cm nainen?" No tietenkin juuri tuon kompleksinsa takia, jos elää luulossa ettei voi saada naista, niin ottaa sitten ensimmäisen jolle kelpaa. Useimmat naiset toimivat toisin, ovat mieluummin ilman mutta miehillä on "tarpeensa." Miehellä voi sitä paitsi olla parisuhteelle muitakin odotuksia kuin olla mies. Jotkut (aika monet) etsivät enemmän äitiä, ja silloinhan iso nainen on kuin piste i:n päälle.
Mutta vakavasti siis väität, että kaikissa pareissa, joissa mies on miesten keskimääräistä pituutta lyhyempi, nainen on vain "tyytynyt" mieheensä ja vaihtaisi heti, jos pitkä mies osoittaisi kiinnostusta? Näiden miesten naiset juoksevat vieraissa eivätkä oikeasti rakasta miehiään? Perun sanani, ei mun kompleksini ole lähellekään niin kuin sinun..Nainen tietenkin ottaa ensimmäisen komean ja pitkän miehen jolle kelpaa. Ajanmittaan sitten selviää millaisen miehen sai ja toisinaan saamme lukea siitä netistä tai lehtien otsikoista.
Suhteesta ei voi lähteä koska hehkutti suhteen alussa kaikille miten hieno mies onkaan ja se häpeä mikä siitä koituu kun olikin väärässä, mieluummin kuolee.. 12121212121212 kirjoitti:
"No tietenkin juuri tuon kompleksinsa takia, jos elää luulossa ettei voi saada naista, niin ottaa sitten ensimmäisen jolle kelpaa"
Tai siksi koska miehillä ei ole samanlaista pituuspakkomiellettä kuin naisilla, ja keskitymme tärkeämpiin asioihin kumppania valittaessa?Hienoa, siis lyhyilläkin miehillä komplekseistaan huolimatta on vara valita! Voidaan siis lopettaa jankkaus lyhyyden aiheuttamasta mahdottomuudesta pariutumiseen!
- 12121212121212
DoubtofOrder kirjoitti:
Hienoa, siis lyhyilläkin miehillä komplekseistaan huolimatta on vara valita! Voidaan siis lopettaa jankkaus lyhyyden aiheuttamasta mahdottomuudesta pariutumiseen!
Nyrkkisääntö menee näin:
Jotkut pitkät miehet pitävät pitkistä naisista, jotkut lyhyistä naisista. Useimmille pituus ei ole kynnyskysymys.
Jotkut lyhyet miehet pitävät pitkistä naisista, jotkut lyhyistä naisista. Useimmille pituus ei ole kynnyskysymys.
Pitkät naiset pitävät pitkistä miehistä, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä ja itsensä tunteminen siroksi miehen rinnalla.
Lyhyet naiset pitävät pitkistä miehistä, koska vastakohdat täydentävät toisiaan ja itsensä tunteminen suojelluksi miehen rinnalla.
Varmasti monet muut naiset ja jotkut naiset pitävät lyhyistä miehistä, koska kaikilla on erilainen maku. - wanhaämmä
12121212121212 kirjoitti:
Nyrkkisääntö menee näin:
Jotkut pitkät miehet pitävät pitkistä naisista, jotkut lyhyistä naisista. Useimmille pituus ei ole kynnyskysymys.
Jotkut lyhyet miehet pitävät pitkistä naisista, jotkut lyhyistä naisista. Useimmille pituus ei ole kynnyskysymys.
Pitkät naiset pitävät pitkistä miehistä, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä ja itsensä tunteminen siroksi miehen rinnalla.
Lyhyet naiset pitävät pitkistä miehistä, koska vastakohdat täydentävät toisiaan ja itsensä tunteminen suojelluksi miehen rinnalla.
Varmasti monet muut naiset ja jotkut naiset pitävät lyhyistä miehistä, koska kaikilla on erilainen maku."Varmasti monet muut naiset ja jotkut naiset pitävät lyhyistä miehistä, koska kaikilla on erilainen maku."
Mitä mä juuri luin??! Ethän sä Pikkukakkonen olekaan ihan umpiluu. Olet oppinut 5 vuoden palstailun jälkeen sentään jotain! :D
Tää menee nyt liian monimutkaiseksi sulle, mutta lisään nyt kuitenkin: aika monelle naiselle miehen pituus on ihan sivuseikka. - 12121212121212
wanhaämmä kirjoitti:
"Varmasti monet muut naiset ja jotkut naiset pitävät lyhyistä miehistä, koska kaikilla on erilainen maku."
Mitä mä juuri luin??! Ethän sä Pikkukakkonen olekaan ihan umpiluu. Olet oppinut 5 vuoden palstailun jälkeen sentään jotain! :D
Tää menee nyt liian monimutkaiseksi sulle, mutta lisään nyt kuitenkin: aika monelle naiselle miehen pituus on ihan sivuseikka.Luetun ymmärtäminen. Pian viisikymppisellä pitäisi olla paremmalla tolalla. Väännetään tuttuun tapaan rautalangasta:
"Juuri minä" on juuri sinä, todellinen henkilö.
"Joku nainen/varmasti monet naiset" ovat mielikuvitushenkilöitä. Kirjaimellisesti joitain naisia jotka ovat olemassa jossain, jotta Juuri Sinä tuntisit omaavasi erilaisen maun kuin ne jotkut naiset jossain kaukaisessa galaksissa tai toisessa ulottuvuudessa. - wanhaämmä
Luetun ymmärtäminen. Pian viisikymppisellä pitäisi olla paremmalla tolalla. Väännetään tuttuun tapaan rautalangasta:
"Joku nainen/varmasti monet naiset" ovat mielikuvitushenkilöitä. Kirjaimellisesti joitain naisia jotka ovat olemassa jossain, jotta Juuri Sinä tuntisit omaavasi erilaisen maun kuin ne jotkut naiset jossain kaukaisessa galaksissa tai toisessa ulottuvuudessa.Oletko sinä nainen?
- 12121212121212
wanhaämmä kirjoitti:
Oletko sinä nainen?
Mistäpä sitä tietää kuka on kukin tällä palstalla. Olethan sinäkin epäillyt olevasi mies.
- wanhaämmä
Mistäpä sitä tietää kuka on kukin tällä palstalla. Olethan sinäkin epäillyt olevasi mies.
Tiesin että meni liian monimutkaiseksi.
Sinäkö olet lihonut? 12121212121212 kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen. Pian viisikymppisellä pitäisi olla paremmalla tolalla. Väännetään tuttuun tapaan rautalangasta:
"Joku nainen/varmasti monet naiset" ovat mielikuvitushenkilöitä. Kirjaimellisesti joitain naisia jotka ovat olemassa jossain, jotta Juuri Sinä tuntisit omaavasi erilaisen maun kuin ne jotkut naiset jossain kaukaisessa galaksissa tai toisessa ulottuvuudessa.Wou, nyt varmaan pitäisi kysyä Perikseltä neuvoa. Melkein joka toinen pariskunta joita näen, nainen onkin mielikuvitushenkilö?! Töissäkin tapaan näitä eikä työkaverit ole kommentoineet mitään ettei näitä äideiksi tituleerattuja ole olemassa.. Jaettu psykoosi? Miten ne miehet ovat mahtaneet tuottaa jälkeläisensä..
- 12121212121212
DoubtofOrder kirjoitti:
Wou, nyt varmaan pitäisi kysyä Perikseltä neuvoa. Melkein joka toinen pariskunta joita näen, nainen onkin mielikuvitushenkilö?! Töissäkin tapaan näitä eikä työkaverit ole kommentoineet mitään ettei näitä äideiksi tituleerattuja ole olemassa.. Jaettu psykoosi? Miten ne miehet ovat mahtaneet tuottaa jälkeläisensä..
Mieleeni tulee taannoinen gallup jossa kysyttiin ei vain pituuspreferensseistä vaan myös valittujen kumppanien pituuksista.
Suominaisten keskimääräinen pituustoive oli 185cm ja todellisten elämänkumppanien keskipituus 182,5cm. Mikä on mielenkiintoista kun miesten keskipituus on 179cm.
Suomimiesten keskimääräinen pituustoive oli 165,9cm, mikä vastaa oikein hyvin naisten keskipituutta. Myös valittujen elämänkumppanien keskipituus oli aika tarkalleen naisten keskipituus.
Olisi mielenkiintoista nähdä yliopistotasoinen tutkimus parisuhteessa olevien vs sinkkumiesten pituuksista. Tulos olisi takuuvarmasti samankaltainen kuin tutkimuksessa jossa vertailtiin tulojen vaikutusta pariutumismahdollisuuksiin. - 12121212121212
wanhaämmä kirjoitti:
Tiesin että meni liian monimutkaiseksi.
Sinäkö olet lihonut?Tiedät kyllä kantani lihomiseen.
Etkös sinä viimeksi maininnut että vyötärönympärys on päässyt kasvamaan? Syyhän toki oli lihakset, niin kuin keski-ikäisillä miehillä yleensä. 12121212121212 kirjoitti:
Mieleeni tulee taannoinen gallup jossa kysyttiin ei vain pituuspreferensseistä vaan myös valittujen kumppanien pituuksista.
Suominaisten keskimääräinen pituustoive oli 185cm ja todellisten elämänkumppanien keskipituus 182,5cm. Mikä on mielenkiintoista kun miesten keskipituus on 179cm.
Suomimiesten keskimääräinen pituustoive oli 165,9cm, mikä vastaa oikein hyvin naisten keskipituutta. Myös valittujen elämänkumppanien keskipituus oli aika tarkalleen naisten keskipituus.
Olisi mielenkiintoista nähdä yliopistotasoinen tutkimus parisuhteessa olevien vs sinkkumiesten pituuksista. Tulos olisi takuuvarmasti samankaltainen kuin tutkimuksessa jossa vertailtiin tulojen vaikutusta pariutumismahdollisuuksiin.No, kyllähän tuo näyttää siltä, ettei suomalainen mies vastaa naisen toiveita ollenkaan siinä määrin kuin suomalainen nainen miehen. Eipä siis ihme, että monet naiset mieluummin jäävät yksin, vaikka monet näyttävät myös joustavan toiveistaan.
- 12121212121212
DoubtofOrder kirjoitti:
No, kyllähän tuo näyttää siltä, ettei suomalainen mies vastaa naisen toiveita ollenkaan siinä määrin kuin suomalainen nainen miehen. Eipä siis ihme, että monet naiset mieluummin jäävät yksin, vaikka monet näyttävät myös joustavan toiveistaan.
Minkä maalainen mies vastaisi, kun edes Hollannissa miesten keskipituus ei ole toivottu 185cm?
Minkä maalainen mies vastaisi, kun edes Hollannissa miesten keskipituus ei ole toivottu 185cm?
Masai?
- 12121212121212
DoubtofOrder kirjoitti:
Masai?
On muuten hauskaa tuo naisten "joustavuus". Naisten toivomia miehiä ei ole olemassa koko maapallolla. Mutta naiset kun ovat joustavia, tyytyvät vähempäänkin.
Vähän kuin paikallinen K(urppa)-market myisi maitopurkkeja 10€/litra, mutta joustavana miehenä kauppias antaisi 20% alennusta.
Ja kriteeri on luonnollisesti geneettinen ominaisuus jolle ei voi itse miotään, ja jolla ei ole ollut suuremmin merkitystä sitten kivikauden. - DoubtofOrder_
On muuten hauskaa tuo naisten "joustavuus". Naisten toivomia miehiä ei ole olemassa koko maapallolla. Mutta naiset kun ovat joustavia, tyytyvät vähempäänkin.
Vähän kuin paikallinen K(urppa)-market myisi maitopurkkeja 10€/litra, mutta joustavana miehenä kauppias antaisi 20% alennusta.
Ja kriteeri on luonnollisesti geneettinen ominaisuus jolle ei voi itse miotään, ja jolla ei ole ollut suuremmin merkitystä sitten kivikauden.Jep, Jordan Peterson onkin luennollaan todennut naisten olevan ihmisen evoluution takana, miesten valintoihin perustuen ihmiset pysyisivät samanlaisina tai taantuisivat.
- h567jh67
wanhaämmä kirjoitti:
"Varmasti monet muut naiset ja jotkut naiset pitävät lyhyistä miehistä, koska kaikilla on erilainen maku."
Tää menee nyt liian monimutkaiseksi sulle, mutta lisään nyt kuitenkin: aika monelle naiselle miehen pituus on ihan sivuseikka.Idiootti. Koitapa löytää yksikin kommentti yhtään mistään, missä nainen sanoisi että pitää lyhyistä miehistä. No OK, on sellaisia, muutamia. Ehkä. Mutta silti 50% miehistä on keskimääräistä lyhyempiä. Pitääkö 50% naisista keskimääräisesti lyhyemmistä miehistä? Ei pidä.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/02/17/nakokulma-naiset-saavat-syrjia-lyhyita-miehia
https://tieku.fi/ihminen/naiset-suosivat-pitkia-miehia - wanhaämmä
Tiedät kyllä kantani lihomiseen.
Etkös sinä viimeksi maininnut että vyötärönympärys on päässyt kasvamaan? Syyhän toki oli lihakset, niin kuin keski-ikäisillä miehillä yleensä.Siitä viime kerrasta onkin sitten aikaa... Nyt se vyötärönympärys on taas alle 70 cm. Mutta on tuossa kropassa hyytelöä tällä hetkellä, vyötärölläkin. Täällä sitä manasin jossain ketjussa, kun normaalisti sellainen ei kiinnosta yhtään, mutta syksyisin vituttaa kaikki.
Vieläkö jumppailet aerobikkiä pt:n kanssa vai joko nousee 2x oma paino mavessa? ;)
Mulla on sulle viihdyttävä kirjasuositus luettavaksi: Kuinka olla piittaamatta paskaakaan. - wanhaämmä
h567jh67 kirjoitti:
Idiootti. Koitapa löytää yksikin kommentti yhtään mistään, missä nainen sanoisi että pitää lyhyistä miehistä. No OK, on sellaisia, muutamia. Ehkä. Mutta silti 50% miehistä on keskimääräistä lyhyempiä. Pitääkö 50% naisista keskimääräisesti lyhyemmistä miehistä? Ei pidä.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/02/17/nakokulma-naiset-saavat-syrjia-lyhyita-miehia
https://tieku.fi/ihminen/naiset-suosivat-pitkia-miehiaSilti ne lyhyetkin miehet pariutuvat. Tuon jankkauksen taso on tätä:
https://yle.fi/uutiset/3-10487218 - ohooo
Olisi mielenkiintoista nähdä yliopistotasoinen tutkimus parisuhteessa olevien vs sinkkumiesten pituuksista. Tulos olisi takuuvarmasti samankaltainen kuin tutkimuksessa jossa vertailtiin tulojen vaikutusta pariutumismahdollisuuksiin.Jaahas, miehillä on sittenkin pituustoiveita naisten suhteen!!!!!
- BidgäMiäs
Haluan pitkän naisen koska olen itsekkin pitkä, mutta eipä noita saatanoita löydä jotka olisi siinä 183cm paikkeilla. Itse olen 188cm.
- 454544554
Juuri näin, pitkälle miehelle pitkä nainen. Miksi ottaa lyhytsäärinen jos voi saada seksikkään pitkäsäärisen. On päässä vikaa jos reilusti lyhyempi nainen kiinnostaa, ensitreffit alttarilla ohjelma puhuu sen puolesta. Epäsuhtainen pari on järkkyä katsottavaa.
- mikä.siinä.vaikeaa
454544554 kirjoitti:
Juuri näin, pitkälle miehelle pitkä nainen. Miksi ottaa lyhytsäärinen jos voi saada seksikkään pitkäsäärisen. On päässä vikaa jos reilusti lyhyempi nainen kiinnostaa, ensitreffit alttarilla ohjelma puhuu sen puolesta. Epäsuhtainen pari on järkkyä katsottavaa.
Onko sinun vaikea ymmärtää, että ihmisillä on eri makuja?
- mikä.tässä.vaikeaa
mikä.siinä.vaikeaa kirjoitti:
On, yksinkertaisempikin ymmärtäisi jo kysymättä mutta sinä et.
- tyhmäkö.olet
mikä.tässä.vaikeaa kirjoitti:
On, yksinkertaisempikin ymmärtäisi jo kysymättä mutta sinä et.
Naljailu ei taida oikein olla sinun alaa, sen verran huono juttu oli.
- ddfsfgfdg45tg
mikä.siinä.vaikeaa kirjoitti:
Olisipa naisillakin.
- tuskinpaaaaa
Niin että joku geneettisesti komea mutta likainen ja hiestä kiiltelevä remonttireiska tms. häviäisi metroseksuaalille ätmille?
- hienoahienoa
Mä kävin eilen illalla ruokakaupassa. Luulisi klo 22 aikaan voivan käydä rauhassa, mutta ei...ja ainoat jotka kävivät, oli nuoretparit, joista mies oli aina väh. 20 cm pidempi ja naista muutenkin tasokkaampi. Kyllä naisten vaatimukset feministisessä yhteiskunnassa ovat mahdottomat.
- Nainen39vee
No mutta tuota noin... jos kerran kuitenkin nämä naiset saavat sen "tasoaan korkeamman" miehen, niin eikö palstalogiikan mukaan ole juuri oikein, että hän sitten ottaa sen? Siis jos niitä tasokkaita miehiä kerran riittää kaikille halukkaille, niin onko jokin erityinen syy, miksi naisten pitäisi sitten ottaa joku huonotasoisempi?
Jos sitten taas pointti on se, että parhaat miehet menevät huonotasoisemmille naisille, niin eikös se tavallaan ole hyvä, kun sittenhän ne parhaat naiset jäävät yli ja ainakin jotkut heistä alkavat tyytyä tavismiehiin - vai? Ja sitten taas, jos näin ei käy, eli jos hyvätasoisia miehiä vaan riittää kaikille naisille, niin sitten varmaan ei voida enää puhua naisten kohtuuttomista vaatimuksista, jos kerran suuri osa miehistä täyttää ne vaatimukset. - wanhaämmä
Nainen39vee kirjoitti:
No mutta tuota noin... jos kerran kuitenkin nämä naiset saavat sen "tasoaan korkeamman" miehen, niin eikö palstalogiikan mukaan ole juuri oikein, että hän sitten ottaa sen? Siis jos niitä tasokkaita miehiä kerran riittää kaikille halukkaille, niin onko jokin erityinen syy, miksi naisten pitäisi sitten ottaa joku huonotasoisempi?
Jos sitten taas pointti on se, että parhaat miehet menevät huonotasoisemmille naisille, niin eikös se tavallaan ole hyvä, kun sittenhän ne parhaat naiset jäävät yli ja ainakin jotkut heistä alkavat tyytyä tavismiehiin - vai? Ja sitten taas, jos näin ei käy, eli jos hyvätasoisia miehiä vaan riittää kaikille naisille, niin sitten varmaan ei voida enää puhua naisten kohtuuttomista vaatimuksista, jos kerran suuri osa miehistä täyttää ne vaatimukset.Hyvä-hyvä :D
- h567jh67
Nainen39vee kirjoitti:
Jos sitten taas pointti on se, että parhaat miehet menevät huonotasoisemmille naisille, niin eikös se tavallaan ole hyvä, kun sittenhän ne parhaat naiset jäävät yli ja ainakin jotkut heistä alkavat tyytyä tavismiehiin - vai? Ja sitten taas, jos näin ei käy, eli jos hyvätasoisia miehiä vaan riittää kaikille naisille, niin sitten varmaan ei voida enää puhua naisten kohtuuttomista vaatimuksista, jos kerran suuri osa miehistä täyttää ne vaatimukset.Sinä se jaksat jankata tätä asiaa omista lähtökohdistasi yrittämättä edes ymmärtää asiaa suuremmassa kun yhden naisen henkilökohtaisessa mittakaavassa.
Se nimenomaan ei ole oikein, että alempitasoinen nainen saa korkeampitasoisen miehen, koska se luo sen tilanteen että sekä huipulla että pohjalla ollaan yksin: huipputason naisista valtaosa pysyy sinkkuna koska ei saa tasoistaan miestä, koska heistä osa on mennyt alempitasoisille miehille ja pohjalla oleville miehille taas ei löydy oman tasoisensa naisia koska osa heistä on mennyt heitä tasokkaammille miehille.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppaniuteensa? Huipulla oleville naisille tilanne on vielä tyydyttävä, koska valinta on heidän omansa - useinhan juuri naiset valittavat että eivät löydä tasoistaan kumppania. Pohjalla oleville miehille taas ei ole tarjolla edes vaihtoehtoja sille sinkkuudelle. - h567jh67
h567jh67 kirjoitti:
Sinä se jaksat jankata tätä asiaa omista lähtökohdistasi yrittämättä edes ymmärtää asiaa suuremmassa kun yhden naisen henkilökohtaisessa mittakaavassa.
Se nimenomaan ei ole oikein, että alempitasoinen nainen saa korkeampitasoisen miehen, koska se luo sen tilanteen että sekä huipulla että pohjalla ollaan yksin: huipputason naisista valtaosa pysyy sinkkuna koska ei saa tasoistaan miestä, koska heistä osa on mennyt alempitasoisille miehille ja pohjalla oleville miehille taas ei löydy oman tasoisensa naisia koska osa heistä on mennyt heitä tasokkaammille miehille.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppaniuteensa? Huipulla oleville naisille tilanne on vielä tyydyttävä, koska valinta on heidän omansa - useinhan juuri naiset valittavat että eivät löydä tasoistaan kumppania. Pohjalla oleville miehille taas ei ole tarjolla edes vaihtoehtoja sille sinkkuudelle.Kumppanittomuuteensa siis.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppanittomuuteensa? - Nainen39vee
h567jh67 kirjoitti:
Sinä se jaksat jankata tätä asiaa omista lähtökohdistasi yrittämättä edes ymmärtää asiaa suuremmassa kun yhden naisen henkilökohtaisessa mittakaavassa.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppaniuteensa? Huipulla oleville naisille tilanne on vielä tyydyttävä, koska valinta on heidän omansa - useinhan juuri naiset valittavat että eivät löydä tasoistaan kumppania. Pohjalla oleville miehille taas ei ole tarjolla edes vaihtoehtoja sille sinkkuudelle."Sinä se jaksat jankata tätä asiaa omista lähtökohdistasi yrittämättä edes ymmärtää asiaa suuremmassa kun yhden naisen henkilökohtaisessa mittakaavassa.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppaniuteensa? Huipulla oleville naisille tilanne on vielä tyydyttävä, koska valinta on heidän omansa - useinhan juuri naiset valittavat että eivät löydä tasoistaan kumppania. Pohjalla oleville miehille taas ei ole tarjolla edes vaihtoehtoja sille sinkkuudelle. "
Mutta eikös tasoteorian mukaan jokainen yritä maksimoida kumppaninsa tason? Eli jos ne parhaimmat miehet päätyvät suhteeseen keskitason naisten kanssa eivätkä enää haluakaan niitä parhaan tason naisia, niin sehän vie pohjan koko tasoteorialta. Tasoteorian mukaanhan ihmisen taso määrittyy sen mukaan, millaisen kumppanin hän voi saada. Josten jos keskitason naiset voivat saada huipputason miehen, niin silloinhan he ovat huipputason miehen tasoisia - eli toisin sanoen huipputasoa. Eikö?
Vai uskotko sinä, että miehet ovat jotain aivottomia ameeboita, jotka menevät niille naisille, jotka ensimmäisenä keksivät heidät haluta? Että mies ei muka itse voisi sanoa "ei" epäkiinnostavalle naiselle? Edes se huipputason mies, jolla kuitenkin on valinnanvaraa?
Ja onko sun väittämä siis se, että ylijäämänaiset ovat juuri sitä naisten parhaimmistoa? Ja siis jos he jäävät sinkuiksi siksi, että eivät halunneet miehiä, niin eikö se silloin ole miesten kannalta parempi, että edes ne tavisnaiset haluavat heitä? Vähän vaikea sitä varmaan on väkisinkään miehistä kiinnostua - itse ei-heterona pystyn hyvin samastumaan tähän - joten jos ne huipputason naiset eivät vaan halua niitä miehiä, niin minkäs teet? Jos ne tavisnaisetkaan eivät haluaisi, niin eikös siinä sitten kävisi niin, että yhä useampi mies jäisi ilman kumppania? Vai onko sun pointti tässä se, että olisi kiva, jos tavis- ja ätmimiehet saisivat vuorostaan kaikki parisuhdetta etsivät naiset ja ne parhaat miehet jäisivät yksin? Niin no, kai se voisi vaihtelun vuoksi olla ihan reilua, mutta kun ihmissuhteita ei muodosteta sillä lailla, että laitetaan ihmiset jonkin logiikan mukaan riviin ja jaetaan siitä parit päittäin niin että jonon eka nainen ottaa jonon ekan miehen, toka toisen jne. - Nainen39vee
h567jh67 kirjoitti:
Kumppanittomuuteensa siis.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppanittomuuteensa?" Kumppanittomuuteensa siis.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppanittomuuteensa?"
En tiedä. Jotkut ehkä ovatkin? Mutta jos esim. ne yksin jääneet naiset eivät ole, niin sittenhän heillä on kaksi vaihtoehtoa - joko jatkaa tyytymättöminä sinkkuina tai alkaa kelpuuttaa niitä tarjolla olevia miehiä - eli tavismiehiä, kun kerran sun logiikan mukaan parhaat miehet menivät jo huonotasoisemmille naisille. Eli sitten tavismies voisi saada sen huipputason naisen - eikös tätä moni juuri palstalla toivokin?
Sitten taas, jos nainen ei halua miestä, niin sitten ei vaan halua. Siihen voi olla monia syitä. Kaikkien mielestä kumppanittomuus ei ole ikävää. Kaikki eivät kaipaa edes seksiä, välttämättä. - h567jh67
Nainen39vee kirjoitti:
" Kumppanittomuuteensa siis.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppanittomuuteensa?"
En tiedä. Jotkut ehkä ovatkin? Mutta jos esim. ne yksin jääneet naiset eivät ole, niin sittenhän heillä on kaksi vaihtoehtoa - joko jatkaa tyytymättöminä sinkkuina tai alkaa kelpuuttaa niitä tarjolla olevia miehiä - eli tavismiehiä, kun kerran sun logiikan mukaan parhaat miehet menivät jo huonotasoisemmille naisille. Eli sitten tavismies voisi saada sen huipputason naisen - eikös tätä moni juuri palstalla toivokin?
Sitten taas, jos nainen ei halua miestä, niin sitten ei vaan halua. Siihen voi olla monia syitä. Kaikkien mielestä kumppanittomuus ei ole ikävää. Kaikki eivät kaipaa edes seksiä, välttämättä.Ei parhaat miehet mene huonotasoisemmille naisille, vaan naiset pariutuvat aina vähän ylöspäin, osittain. Ytmeillä on siis jatkossakin naisina ytnejä, mutta myös ktn:iä, ketmeillä taas ktn:iä ja ätnejä, mutta ei toisinpäin. Ja ätmeille jää sitten ne ätnit joita ketmeiltä jäi, ja jotka haluavat pariutua. Väistämättä osa ätmeistä jää yksin ja nimenomaan vastentahtoisesti. Tavismies ei voi saada huipputason naista koskaan, koska huipputason naisista tasan 0% haluaa tavismiehen.
Loppulause taas oli juuri sitä vain yhden naisen näkökulmaa, mikä ei mitätöi yhteiskunnallista ongelmaa. - h567jh67
Nainen39vee kirjoitti:
"Sinä se jaksat jankata tätä asiaa omista lähtökohdistasi yrittämättä edes ymmärtää asiaa suuremmassa kun yhden naisen henkilökohtaisessa mittakaavassa.
Onko kumpikaan yksin jääneistä lopulta tyytyväinen kumppaniuteensa? Huipulla oleville naisille tilanne on vielä tyydyttävä, koska valinta on heidän omansa - useinhan juuri naiset valittavat että eivät löydä tasoistaan kumppania. Pohjalla oleville miehille taas ei ole tarjolla edes vaihtoehtoja sille sinkkuudelle. "
Mutta eikös tasoteorian mukaan jokainen yritä maksimoida kumppaninsa tason? Eli jos ne parhaimmat miehet päätyvät suhteeseen keskitason naisten kanssa eivätkä enää haluakaan niitä parhaan tason naisia, niin sehän vie pohjan koko tasoteorialta. Tasoteorian mukaanhan ihmisen taso määrittyy sen mukaan, millaisen kumppanin hän voi saada. Josten jos keskitason naiset voivat saada huipputason miehen, niin silloinhan he ovat huipputason miehen tasoisia - eli toisin sanoen huipputasoa. Eikö?
Vai uskotko sinä, että miehet ovat jotain aivottomia ameeboita, jotka menevät niille naisille, jotka ensimmäisenä keksivät heidät haluta? Että mies ei muka itse voisi sanoa "ei" epäkiinnostavalle naiselle? Edes se huipputason mies, jolla kuitenkin on valinnanvaraa?
Ja onko sun väittämä siis se, että ylijäämänaiset ovat juuri sitä naisten parhaimmistoa? Ja siis jos he jäävät sinkuiksi siksi, että eivät halunneet miehiä, niin eikö se silloin ole miesten kannalta parempi, että edes ne tavisnaiset haluavat heitä? Vähän vaikea sitä varmaan on väkisinkään miehistä kiinnostua - itse ei-heterona pystyn hyvin samastumaan tähän - joten jos ne huipputason naiset eivät vaan halua niitä miehiä, niin minkäs teet? Jos ne tavisnaisetkaan eivät haluaisi, niin eikös siinä sitten kävisi niin, että yhä useampi mies jäisi ilman kumppania? Vai onko sun pointti tässä se, että olisi kiva, jos tavis- ja ätmimiehet saisivat vuorostaan kaikki parisuhdetta etsivät naiset ja ne parhaat miehet jäisivät yksin? Niin no, kai se voisi vaihtelun vuoksi olla ihan reilua, mutta kun ihmissuhteita ei muodosteta sillä lailla, että laitetaan ihmiset jonkin logiikan mukaan riviin ja jaetaan siitä parit päittäin niin että jonon eka nainen ottaa jonon ekan miehen, toka toisen jne.Osa tästä kommentista jäi käsittelemättä...
Kyllä, miehet ovat paljolti aivottomia ameeboja, jotka mielummin tyytyvät siihen yhteen pyyhyn pivossa kun kymmeneen oksalla. Tiedäthän tämän vanhan "Aviomieskauppa" -vitsin :
http://vanha.verkkouutiset.fi/arkisto/kolumnit/103090.html
Mies voi sanoa "ei" epäkiinnostavalle naiselle, mutta tuskin kuitenkaan sanoo, ellei mies ole varma siitä että paremmankin saisi. Yleensä ei voi olla. Se huipputason mies ehkä voi - ne ovat sitten niitä jotka saavat kumppanikseen huipputason naisen. Mutta niillä miehillä jotka kiikun kaakun pääsevät sen massan yläpuolelle keskimääräistä kiinnostavammiksi kumppaneiksi ei ole itsestään selvää että he saisivat parempaa, vaara on että jos on liian kranttu, ei sitä kumppania saa. Silloin nainen joka ei ole ihan omaa tasoa mutta melkein, usein riittää. Varsinkin kun mies ei voi perhettä perustaa ilman vaimoa, toisin kun nainen joka voi tehdä lapsen vaikka yksinään jos kokee, että haluaa lapsen vaikka miestä ei löydykään.
- SemmostaTasoista
Kyllähän lyhytkin mies naisen saa, ainakin jonkinlaisen, jos on jännä. Sellainen Wolverine. Tosin niitä kynsiä ei voi netistä tilata, mutta väkivaltarikolliseksi voi aina ryhtyä. Oma valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212297- 741186
- 491065
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721009Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16959Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31920Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53906