Hömppä-hössötystä taas

VoiVitikonÖlinät

Merja Larivaaran tyttären valintaa Oulun teatterin Peppi Pitkätossuksi 400 nuoren joukosta hämmästellään.
Merja Larivaara itse on näytelmän ohjaaja.

Mutta mitäpä ihmeellistä tuossa on, eipä niin mitään.

Valitulla on näyttelemisen lahja jo geeneissään ja jokainen normaali-ihminen suosii omaa lastaan eikä suinkaan syrji.

Mutta kaipa tuohonkin nyt pitää sitten valita joku turvapaikanhakija jotta Larivaaroja ei aleta vainoamaan?

19

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nepotismia

      NEPOTISMIA

    • Gbvcvc

      Miten tuolta Oulun suunnalta tulee vain negatiivisia uutisia esim. Sipilä, ihmisroska Moilanen, nyt Larivaaran, on muuten syntyisin Oulun seutuvilta. Kummallista sakkia sielläpäin sikiää.

    • muualla

      Oulun teatterissa on jo kauan vallinnut tuo Toivosen nepotismi. Larivaaralle aina parhaat osat. Mielestäni hän on yksi suomen huonoimmista näyttelijöistä. Onnistunut ainoastaan eräässä Turkan ohjaamassa "räkä valuu" elokuvassa.

    • Tekopyhyyttä

      Kysyn vaan että kukahan valittajista olisi valmis syrjimään omaa lastaan suosiakseen naapurin lasta?

      • cifh

        Typerää jo sinänsä että valitsijoiden oma kersa lähtee hakemaan roolia.


      • onhan.sitä
        cifh kirjoitti:

        Typerää jo sinänsä että valitsijoiden oma kersa lähtee hakemaan roolia.

        Perheyrityksiäkin on, onko sekin typerää.

        Vai pitäisikö yrittäjän lapsen alkaa vaikka työttömäksi jotta muut eivät olisi kateellisia?


      • diftgu
        onhan.sitä kirjoitti:

        Perheyrityksiäkin on, onko sekin typerää.

        Vai pitäisikö yrittäjän lapsen alkaa vaikka työttömäksi jotta muut eivät olisi kateellisia?

        Oulun kaupunginteatteri ei ole perheyritys.


      • kateellisten.demokratia
        onhan.sitä kirjoitti:

        Perheyrityksiäkin on, onko sekin typerää.

        Vai pitäisikö yrittäjän lapsen alkaa vaikka työttömäksi jotta muut eivät olisi kateellisia?

        Monarkioitakin on, onko sekin typerää?

        Vai pitäisikö kuninkaan lapsen alkaa vaikka ihan tavalliseksi kansalaiseksi jotta muut eivät olisi kateellisia?


      • Käenpoikia

        Moraalia on monenlaista. Ei tämä mikään perheteatteri ole vaan Oulun kaupunginteatteri jota yhteiskunta ylläpitää.
        Yksi perhe käsikirjoittaa, ohjaa, näyttelee ja valitsee näyttelijät. Mitä muuta tämä on kuin ylimielistä nepotismia.


    • Muualla

      Kyllä Oulun Teatterin henkilökunta on tästä aiemminkin kertonut.
      Sen takia ovat kai lähdössä Oulusta kun asia tuli julkiseksi. Ei tyttären valinta ole ainoa tapaus tässä toiminnassa. Pätevät näyttelijät on syrjäytetty Larivaaran tieltä useamman kerran. Kiitos Toivosen Herran.

      • KatsokaaNytPeiliin

        Ja nytkö sitten parempi johtaja olisi joku oululainen työtön juoppo yksinhuoltajaäiti?


      • Muualla

        Miksi ei kukaan normijphtaja hakisi paikkaa?
        Uskotko että juopot yksinhuoltajat ainoastaan ovat hakeutumassa tuonne.


    • munankuorija

      No ensinnäkään järki sanoisi, ettei oma lapsi hae tuohoon näytelmään jota ohjaa oma äiti ja jonka palkan maksaa oma faija. Tulee mieleen elävästi ajat 90-lluvulta kun kokoomuslainen kansanedustaja palkkasi avustajakseen 15-vuotiaan peruskoulua käyvän poikansa. Ei nähnyt siinä mitään väärää. Tällaisia ihmisiä valitettavasti on ja niille ei voi mitään.

      • niinmitähä

        No mitä väärää siinä oli jos kerran hoiti hommansa?


    • Hgftff

      Oulun teatteri ei ole perheyritys vaikka siltä tuo touhu näyttää mutta pohjoisessa on pohjoisen tavat ja säännöt.

      • yrittäjä.maksaa.itse

        Mikäli se on perheyritys niin maksaa toimintansa itse käymättä veronmaksajien kukkaroilla.


    • hahahahahahaahhh

      Veronmaksajien ei pitäisi saada tietää tällaisia tietoja kohteista joihin heidän verorahojaan valuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      73
      1786
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1176
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      950
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      876
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      822
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      789
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      758
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      210
      739
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      736
    Aihe