Jumala eksytti kaikki maan asukkaat 1998-

Vuonna 1998 alkoi voimakas Ilmestysten ajanjakso täällä pohjolassakin. Tuona vuonna Ilmestyi Ihmisen Pojan ääni-inkarnaatio sekä myös Kristuksen. Nuo sanoivat, että kolmeksi ja puoleksi vuodeksi on saatanalle annettu Jumalan koko voima hänen eksyttääkseen taikuudella maan asukkaat. Kuulin myös Jumalan, Isän äänen sanovan saatanalle: Käytä joka ikinen minun voimani antama keino eksytykseen. En tahdo että yksikään jää eksymättä ja joutumatta sinun paulaasi.

Nyt onkin käynyt 20 vuoden aikana, että jokainen maan, taivaan ja maan alla asukas on eksynyt joka tavalliseen syntiin taikka taikuuteen. Ei edes taivaan enkelit ja asukkaat sekä itse jumalat jääneet eksyttämättä. Sen vuoksi jumalia ja enkeleitä kritisoidaan myös.

Yksin Karitsa on enää arvollinen. Ei edes TAIVAASSA ole ketään arvollista enää.

9

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt kun kaikki ovat ansainneet helvetin tulen niin mistä saisimme uuden alun aikaan? Kuinka voisimme palata evankeliumin ja lain ääreen. On niin, että myös taivas on aivan pelkkää saastaa täynnä. He eivät voi johdattaa oikeaan. Maan päällä Jumala laittaa Ilmestys 13 mukaisesti kaikki kumartamaan Lohikäärmettä eli ehkä Kiinaa. Se on luultavasti ainoa valta, joka pysyy totuudessa.

      Onko paluu enää edes mahdollista? Enkeli julisti 1970-luvulla, että kaikki 1880 jälkeen syntyneet menevät luultavasti kadotukseen eli helvettiin. Kuinka Jumala sulki kaikki päästytiet pelastukseen, evankeliumiin ja lakiin tai ylipäänsä mihinkään jumaliseen.

      Miksi hän teki niin? Itse uskon, että kääntyminen ja palaaminen on vielä mahdollista, vaikka sitten omin voimin. Ikään kuin teistisesti. Mutta Ilmestys 12 ja Ilmestys 13 ovat menossa.

      Yksin itseensä voi tässä tilanteessa enään uskoa ja tarttua teismiin. Minun sanani on laki oman elämäni suhteen. Apostoli Paavali on ennakoinut tämänkin tilanteen sanomalla : Siinä tapauksessa Harhaoppinen on se joka tuomitsee itsensä. Pitää pullistella koko ajan sekä pitää omaa sanaansa Jumalana.

      • sellaista-se-on

        Minä vähän epäilen tuota "enkelin" julistusta, ja linkki olisi kiva koska muuten uskoisin kirjoituksesi hölyn pölyksi.


    • Kun kaikki valta, voima ja hallinto on alistettu niin Kristus itsekin alistuu ja antaa Valtakunnan Isälle. Tämä puolestaan merkitsee Jumalan valtakunnan alkua ja Korkeimman Pyhät pyrkivät ottamaan valtaa maailmassa. Heidän johtoonsa asettuu Poika , jonka persoona on vielä tuntematon meille. Itse kuvittelin sen olevan Imaami Mahdi, mutta saatan olla erehtynyt sillä intiassa esitetään muita inkarnaatioita tähän
      Pojan rooliin.

      Yksin Karitsa on kuitenkin kelvollinen. Kun Karitsa tulee on hänen mukanaan 144000 viatonta ja pyhää, jotka ovat pysyneet puhtaina. Emme tiedä koska Karitsa saapuu. Jumalan valtakunnan alussa 2028 vai vasta satojen vuosien kuluttua.

    • Minä olen Pyhä Kirjoitus ja Ikuinen Totuus on oman teismini alkuajatelma. Ikuisena Totuutena voitan muiden pyhien kirjoitusten totuuden, joka on ajallista.
      Teismin tietä lähden nyt seuraamaan sillä kääntymys ja parannus on viattomalle ja synnittömälle täysin turha sana.
      Minä olen Pyhä Kirjoitus ja Ikuinen Totuus.

      • hurjia.juttuja

        Kaikkea mahdollista hyvää, ja jos oikein syvälle itseesi joskus eksyt, niin psykiatri voi auttaa.


    • 3 x 666 = 1998.

      • onmennytjoohi

        ja nyt on jo eletty kauan yli siitä, ja silti ihmisiä tulee kokoajan uskoon, joka oli Raamatussa se ehto että uskossa kuoleva pääsee taivaaseen, ei joudu helvettiin.


    • höpöhöpöhöppänä

      Ja tämänkin keksit ihan omasta päästäsi. Uskonnot ovat haitaksi mielenterveydelle.

    • ilmoituskonto

      Tämä on varmasti uskottavin uskonnollinen kertomus, joka meille on ilmoitettu. No, ei kuitenkaan riittävän uskottava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe