Jeesusksen verenvoima vapauttaa kahleista

uskoontullutt

Kerron hengellisen tapahtuman jonka koin pari päivää sitten.
Olen viidenkympin liepeillä oleva mies, ja tunnustan että pelkäsin pimeetä, vielä paripäivää sitten.
Aina kun olin yksin kotona en saanut nukuttua juuri ollenkaan vaan jännitin tai pelkäsin.
Tämä pelko sai alkunsa jo 7 vuotiaana kun minun uskonnollinen ( siis uskonnollinen vaan ei uskovainen) isäni sanoi iltaisin että pitää rukoilla sillä saatana kiertää ympäri ja vaanii kenet saisi niellä.
Voitte arvata miten tuo aiheutti 7 vuotiaassa pelkoa kun piti yksin nukkua isossa pimeessä tuvassa.
Nuo sanat aiheuttivat minussa sellaisen trauman että pelko asettui minuun.
No olin paripäivää sitten viikon yksin kotona ja en nukkunut ollenkaan hyvin vaan heräilin ja katselin ympärilleni .
Sitten rupesin ajattelemaan että oliskohan joku uskovainen joka voisi rukoilla ja auttaa minua, kuinka ollakaan eräs uskovainen mies soitti minulle ja kerroin hänelle ongelmistani , hän sanoi että se on pelon henkivalta joka pitää sinua sidoksissa pelkoon , rukoile ja sanoudu siitä irti Jeesuksen nimessä ja veressä.
Lopetimme puhelun ja rupesin rukoilemaan, silloin tuli mieleen sellainen ajatus että et uskalla käskeä minua pois , ja rupesi pelottamaan tuo pelonhenkivalta tai saatana alkoi pelottelemaan, rupesin rukoilemaan kielillä ja kielet tuli suusta oikein kovalla äänellä , ja koin että oikein suutuin hengessä ja käskin pelon henkivaltaa väistymään ja pelon siteitä poikki Jeesuksen nimessä ja veressä.
Koin oikein kylmät väreet kehossani miten nuo pelon kahleet poistuivat minusta.

Nyt ei pelota enää , eikä tarvii kääntyillä sängyssä että onko siellä joku pimeydessä.

Tämmöstä tekee Jumalani ja Herrani Jeesus Kristus, Hän tahtoo autta ihmistä joka kääntyy sydämmestään Hänen puoleensa.
Enkä sano että olisin mitenkään muita parempi, olen vain syntinen ihminen niinkuin muutkin, luulen että monesti syy on vain siinä ettei ihmiset tosissaan käänny Jumalan puoleen, joka on monesti ainoa joka voi autta. Kukapa muukaan olisi voinut minut vapauttaa.
Kannattaa ottaa Jumala todesta ja rukoilla ja pyytää Häneltä pieniä ja suuria asioita.

Aamen !

17

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörön.syötti

      Sitten on tietysti MÖRKÖ, joka usein asuu sängyn alla. Meillä se asui omakotitalon sivuvinteillä.

      • uskoontullutt

        Sulle tää saattaa olla hupia, mutta minulle se oli valitettavasti totista totta kymmeniä vuosia.
        Pimeyden voimat saattaa pitää ihmistä erilaisissa siteissä , esim, joku voi tehdä vaikkapa haureuden syntiä kokoikänsä pääsemättä siitä eroon , eikä omin voimin pääsekkään. Siksi isämeidän rukouksessakin sanotaan; päästä meidät pahasta , Jeesuksen opettama rukous.

        Ihmettelen tuota sinun viestiäsi jos et tuon enempää välitä hengellisistä asioista niin miksi ollenkaan pyörit täällä.


      • rillit.huurussahhhh

        Mörköhän on olemassa, jos wikipediassakin se mainitaan. Mörkö hönkii kylmää ja jäädyttää kaiken mihin koskee.


    • ylivirtanen

      Minä taas pelkäsin pienenä ukkosta. Mummoni sanoi, että se johtuu siitä, kun Jumala siellä ajaa kovaa vauhtia tulisilla vaunuilla jotta salamat vain lentävät. Myöhemmin kyllä mietin, tarkoittikohan Ukko Ylijumalaa, kun ei luonteensa puolesta mummo oikein uskovalta kylläkään vaikuttanut.

    • Hhyygghh

      Ongelmasi laatu oli ja on psyykkinen ei hrngellinen.

      • uskoontullutt

        Ongelmani oli varmaan molempia, sekä psyykkinen että hengellinen, mutta hengellistä kautta tuli apu, tuskin psykiatri olisi pystynyt auttamaan.
        Onhan ihmisiä myös pahanhengen riivaamia, esim, jotka kuulee ääniä (että tapa ittes) yms, pahahenki aiheuttaa psyykkisen ongelman tai sairauden, mutta psykiatrit eivät pysty auttamaan.
        Sittenkun Joku vapauttaa ja käskee pahanhengen ulos ihminen muuttuu ihan selväjärkiseksi.
        Näitä esimerkkejä on uudessa testamentissa useita.
        Enkä sano että kaikki ääniäkuulevat ovat riivattuja, osa on varmaan ihan puhdasta sairautta.


      • pirunKiireet

        Eihän meillä ole tänä aikana Apostoleja auttamassa ajamaan ulos pahoja henkiä,
        eikä Jeesus ole vielä tullut takaisin? Sellaiseen pitää olla taivaallisen hallituksen
        hyväksymä "edustaja", mistä sellaisen köydät tässä saatanan alaisessa maailmassa. Ehkä paha henki jätti sinut rauhaan, vaikka vain väliaikaisesti.Pirulla on pirun-kiireet.


      • uskoontullutt

        Kuuleppas Raamatun mukaan jokainen uskoontullut ja PyhänHengen saanut on Jumalan pappi.
        Lue vaikka tästä Raamatun sana;
        9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
        Jokainen uskovainen joka on saanut PyhänHengen on voimallinen ajamaan riivaajat pois,tai katkomaan pimeyden kahleet.
        Siis valtuutus on uaskovaisella, kun vaan käskee Jeesuksen nimessä .

        Ei Apostolit olleet yhtään senkummempia kuin nykyajankaan uskovaiset ihmiset, yhtä vajavaisia olivat kuin mekin , mutta se voima ei tulekkaan ihmisestä vaan Jumala käyttää omiaan myös tässä ajassa.
        Otetaampa esimerkiksi vaikka vanhanliiton Profeetta Elia, Raamattu sanoo Hänestä;
        Jaak. 5:17

        Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.

        Hän siis Jumala on heikoissa väkevä sanoo sana.


      • oltavatarkka
        uskoontullutt kirjoitti:

        Ongelmani oli varmaan molempia, sekä psyykkinen että hengellinen, mutta hengellistä kautta tuli apu, tuskin psykiatri olisi pystynyt auttamaan.
        Onhan ihmisiä myös pahanhengen riivaamia, esim, jotka kuulee ääniä (että tapa ittes) yms, pahahenki aiheuttaa psyykkisen ongelman tai sairauden, mutta psykiatrit eivät pysty auttamaan.
        Sittenkun Joku vapauttaa ja käskee pahanhengen ulos ihminen muuttuu ihan selväjärkiseksi.
        Näitä esimerkkejä on uudessa testamentissa useita.
        Enkä sano että kaikki ääniäkuulevat ovat riivattuja, osa on varmaan ihan puhdasta sairautta.

        Äänien kuuleminen voi johtua sairaudesta tai pahoista hengistä ja jopa molemmista. Huumeita pitkään käyttäneet saattavat kärsiä äänistä vaikka tulisivat uskoon. Tarvitaan henkien erottamisen armolahja jotta voidaan sanoa onko kysymys sairaudesta vai demoneista. Ei ole oikein alkaa ajamaan sairaasta pahoja henkiä. Pahat henget saavat yleensä kiroilemaan, solvaavat kristinuskoa, uskovia, riivattu puhuu rivoja, pervoa, uhkuu väkivaltaa. Skitsofreenikko voi nähdä kittejäkin harhoja.


    • nesteetlentävät

      Taas lentää veret pitkin seiniä. Eikö teillä ole mitään muuta asiallisempaa viestiä ?
      Raamattu on täynnä hyviä ohjeita elämälle, ja te tuhlaatte kallista aikaanne jankuttamalla "verestä ja ristillä riippumisesta", lue ( Paalussa ) ? Ilman poikkipuuta.
      Se alkuperäinen Roomalaisten PAALU, muuttui Katolilaisten toimesta palvonnan
      kohteeksi, harhautuksena, vetäen huomion turhiin yksityiskohtiin.

      • uskoontullutt

        Jeesuksen veri on ainutkertainen IsälleJumalalle kelpaava uhri meidän syntisten edestä, ei siis mikään turha asia vaan tärkein .
        11 Mutta kun Kristus tuli tulevaisen hyvän ylimmäiseksi papiksi, niin hän suuremman ja täydellisemmän majan kautta, joka ei ole käsillä tehty, se on: joka ei ole tätä luomakuntaa,
        12 meni, ei kauristen ja vasikkain veren kautta, vaan oman verensä kautta kerta kaikkiaan kaikkeinpyhimpään ja sai aikaan iankaikkisen lunastuksen.


    • tosiaankin

      Kiitos todistuksestasi, "Uskoon.tullut". On ihanaa että meillä on Jumala joka kuulee. Monet varmaan lukee todistuksesi, vaikka eivät vastaakaan.

      Paholaisella on aina omat kätyrinsä näillä sivuilla, ne ovat niitä koiria ja sikoja joille ei kannata heittää helmiään. Näissä keskusteluissa siltä tuskin voi välttyä, mutta se todistaa vain että taistelu henkivaltojen välillä on todellista.

      • uskoontullutt

        Samaa mieltä , meillähän ei ole itseasiassa taistelu ihmisiä vastaa vaan;
        Ef. 6:12

        Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.


      • Narsismionsellaista

        Ei siinä ole mitään yliluonnollista.

        Paholaisen kätyri asuu ilomantsissa ja on isoisä ikäinen syntyortodoksi jolla vippaa nupissa.

        Kirkko ei vaan ole koskaan äijää laittanut herran kuriin eikä nuhteeseen narsismi kun on sellainen sairaus ja kun vielä ryypätä tissutellaan.


    • pakan

      Eikö Jeesuksen isän pitänyt olla kaikkivaltias? Kenelle hän uhrasi poikansa? Eihän kaikkivaltiaan olisi tarvinnut uhrata.

    • Eikiitosjeesus

      Niin. Ei pitäisi pelotella lapsia eikä lapsenmielisiä mielikuvitusolennoilla, saatanoilla eikä jumalilla. Mika taakka ihmisille uskonnolla annetaankaan.
      Jumalattoman hyvää loppuelämää silti.

    • En ole koskaan pelännyt mitään epärealistista. Kasvoin suvaitsevaisessa ateistisessa kodissa, ei rukoilua, ei pyhäkouluja, ei kirkossa käyntejä, maailmasssa ei ollut mitään epärealistista, Jumala ei heitellyt kuumia kiviä niskaan. Olen kiitollinen saamastani kasvatuksesta josta johtuen olen koko ikäni ollut tasapainoinen ilman traumoja ja ahdistuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe