Natottajien märkä uni ?

10

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä.olennainen

      Tämä ystävä hyökkää säännöllisin ajain suomalaisten kimppuun. Tällä hetkellä valtiota johtaa mielisairas Putler.


      • eiKaiNytVenäjäSentään

        No heitäs luettelo meille, ketkä on suomeen hyökkäilleet tässä muutamien vuosisatojen aikana.

        Vastaus voi yllättää sinut.


      • loppupamaus

        Minustakin Suomen kannattaisi liittyä Naton täysjäseneksi (joskaan tällä hetkellä meitä ei edes huolita), että voisimme olla ylpeinä ottamassa ensi-iskut vastaan puolustaessamme USA:n mainostamaa länsimaista demokratiaa, jos tilanne eskaloituu niin pitkälle.
        Onhan se kunniakasta olla hyödyllinen idiootti, onhan?

        Toisaalta, ilmastonmuutos näyttää etenevän niin nopeasti, että suomalaistenkin kannattaa alkaa varautua pikemminkin sen tuomiin haasteisiin. Se ei näytä olevan enää haihattelua, se koskee jo meidän lapsiammekin!


      • volgankurvi
        eiKaiNytVenäjäSentään kirjoitti:

        No heitäs luettelo meille, ketkä on suomeen hyökkäilleet tässä muutamien vuosisatojen aikana.

        Vastaus voi yllättää sinut.

        Muutamien vuosisatojenko? Eihän Suomea ole ollut olemassakaan vuosisatoja.


      • vuosisadanpahinkato
        volgankurvi kirjoitti:

        Muutamien vuosisatojenko? Eihän Suomea ole ollut olemassakaan vuosisatoja.

        Viime vuoden sato oli huono. Onneksi lisätukiaiset korvasi kadon. Ensi vuonna varmaan käy samoin.


      • puimurinkiillottaja
        vuosisadanpahinkato kirjoitti:

        Viime vuoden sato oli huono. Onneksi lisätukiaiset korvasi kadon. Ensi vuonna varmaan käy samoin.

        Samoilla vaseliineilla on puimurin laakerit pyörineet jo kolme vuotta. Pakko niitä on sen verran pyörittää, ettei jähmety. Ne on hyviä nuo kriisirahastot, kun niistä on tullut jo sen verran käytäntö, ettei koskaan tule tappiota.


      • SDP.yhä.porsastelee
        volgankurvi kirjoitti:

        Muutamien vuosisatojenko? Eihän Suomea ole ollut olemassakaan vuosisatoja.

        Eikä olisi nytkään jos SDP:n tahto olsi ,mennyt läpi 1917 ja 1918.

        SDP sai kuin palkinnon siitäa, kun on veroton huijari Ay-liike ja SAK.


    • Tämä oli päivän paras. "idässä on ystävä". Varmaan niin mutta siihen ystävään kannattaisi pitää viileän asialliset välit.
      Minun ystäväni on maailman paras maa
      Suomen jälkeen. Tiedätte kyllä mikä.

      • kehitysmaaUSA

        Siellä on yhden sortin hullu vallassa. Mutta sinähän et semmoisesta välitä, kun on niiiiiiiiiin hyvä maa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe