Eikö ketään hirvitä tuo rakennustyömaa?
Kaikki on auki säiden armoilla ja heti kiinni ja pakettiin kun vaan keretään.. menneinä vuosina olen nähnyt samanlaista toimintaa, esimerkkinä Jyväskylän poliisilaitos.. Ihan oikeasti, eikö kukaan tajua että tuossa on myytävänä kalliilla ongelmia kasapäin.
Majakka-tornitalo
9
287
Vastaukset
- Ei_mulla_muuta
Ruma commieblock rakentaminen vain jatkuu täällä suomessa!
- Politbyroo
Slaavilainen Helzinskin kaupunki.
Keskustan vanhat rakennuksetkin rakennettu Venäläiseen tyyliin.
- kurvinkundi
Jaa, no. Tuollainen on maan tapa ollut jo 30. vuotta.
- VastaavaUrologista
Voisiko joku mies tehdä vastaavanlaisen kuvan urologilla käynnistä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a53fcb1f-b645-4d9e-87eb-12383718354d - Varjonalla
Vain kun tornikuski on kusella
- bulkki.pelastaa
Luoja varjele, jos tuosta olisi aiottu tehdä asuintalon näköinen, niin SRV olisi ollut konkurssissa jo viimeistään keväällä.
- Osakkaille-voimia
Nyt pikku vesivahinko 32-kerroksessa. Tota ei Munttersin pojat ihan parissa kuukaudessa kuivattelekkaan. Olis parempi laittaa matalaksi ja aloittaa uudestaan.
- Anonyymi
Nyt Majakka-tornitalossa asukkaat valittavat pahasta tupakansavun aiheuttamasta ongelmasta. Rakennuttaja olisi halutessaan voinut määrätä yhtiöjärjestyksessä, että tupakointi on kielletty koko talossa - mutta ei tehnyt sitä. Nyt tupakoimattomat joutuvat kärsimään tupakansavusta omassa kodissaan.
- Anonyymi
Miten sisäilmaan tulee röökihajut. Toisaalta en kyllä ite muuttaisi jonnekin tornitaloon kun olen 70-luvun kakru ja katoin kersana liekehtivä torni-leffan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1273776Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3262694Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02190Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k432001Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111758No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....91344Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1341261- 931202
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu871006- 52972