Majakka-tornitalo

1jarkku

Eikö ketään hirvitä tuo rakennustyömaa?
Kaikki on auki säiden armoilla ja heti kiinni ja pakettiin kun vaan keretään.. menneinä vuosina olen nähnyt samanlaista toimintaa, esimerkkinä Jyväskylän poliisilaitos.. Ihan oikeasti, eikö kukaan tajua että tuossa on myytävänä kalliilla ongelmia kasapäin.

9

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_mulla_muuta

Ruma commieblock rakentaminen vain jatkuu täällä suomessa!

• Politbyroo

Slaavilainen Helzinskin kaupunki.

Keskustan vanhat rakennuksetkin rakennettu Venäläiseen tyyliin.

• kurvinkundi

Jaa, no. Tuollainen on maan tapa ollut jo 30. vuotta.

• VastaavaUrologista
    • Varjonalla

Vain kun tornikuski on kusella

• bulkki.pelastaa

Luoja varjele, jos tuosta olisi aiottu tehdä asuintalon näköinen, niin SRV olisi ollut konkurssissa jo viimeistään keväällä.

• Osakkaille-voimia

Nyt pikku vesivahinko 32-kerroksessa. Tota ei Munttersin pojat ihan parissa kuukaudessa kuivattelekkaan. Olis parempi laittaa matalaksi ja aloittaa uudestaan.

• Anonyymi

Nyt Majakka-tornitalossa asukkaat valittavat pahasta tupakansavun aiheuttamasta ongelmasta. Rakennuttaja olisi halutessaan voinut määrätä yhtiöjärjestyksessä, että tupakointi on kielletty koko talossa - mutta ei tehnyt sitä. Nyt tupakoimattomat joutuvat kärsimään tupakansavusta omassa kodissaan.

• Anonyymi

Miten sisäilmaan tulee röökihajut. Toisaalta en kyllä ite muuttaisi jonnekin tornitaloon kun olen 70-luvun kakru ja katoin kersana liekehtivä torni-leffan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3795
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      135
      2506
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      58
      2051
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1626
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      13
      1609
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      59
      1375
    7. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1291
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1280
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      72
      1238
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      72
      1217
    Aihe