Eikö ketään hirvitä tuo rakennustyömaa?
Kaikki on auki säiden armoilla ja heti kiinni ja pakettiin kun vaan keretään.. menneinä vuosina olen nähnyt samanlaista toimintaa, esimerkkinä Jyväskylän poliisilaitos.. Ihan oikeasti, eikö kukaan tajua että tuossa on myytävänä kalliilla ongelmia kasapäin.
Majakka-tornitalo
9
353
Vastaukset
- Ei_mulla_muuta
Ruma commieblock rakentaminen vain jatkuu täällä suomessa!
- Politbyroo
Slaavilainen Helzinskin kaupunki.
Keskustan vanhat rakennuksetkin rakennettu Venäläiseen tyyliin.
- kurvinkundi
Jaa, no. Tuollainen on maan tapa ollut jo 30. vuotta.
- VastaavaUrologista
Voisiko joku mies tehdä vastaavanlaisen kuvan urologilla käynnistä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a53fcb1f-b645-4d9e-87eb-12383718354d - Varjonalla
Vain kun tornikuski on kusella
- bulkki.pelastaa
Luoja varjele, jos tuosta olisi aiottu tehdä asuintalon näköinen, niin SRV olisi ollut konkurssissa jo viimeistään keväällä.
- Osakkaille-voimia
Nyt pikku vesivahinko 32-kerroksessa. Tota ei Munttersin pojat ihan parissa kuukaudessa kuivattelekkaan. Olis parempi laittaa matalaksi ja aloittaa uudestaan.
- Anonyymi
Nyt Majakka-tornitalossa asukkaat valittavat pahasta tupakansavun aiheuttamasta ongelmasta. Rakennuttaja olisi halutessaan voinut määrätä yhtiöjärjestyksessä, että tupakointi on kielletty koko talossa - mutta ei tehnyt sitä. Nyt tupakoimattomat joutuvat kärsimään tupakansavusta omassa kodissaan.
- Anonyymi
Miten sisäilmaan tulee röökihajut. Toisaalta en kyllä ite muuttaisi jonnekin tornitaloon kun olen 70-luvun kakru ja katoin kersana liekehtivä torni-leffan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33430525
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602536Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien661918- 2071757
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681658- 341371
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881223- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031011Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962