Joka treenaan salilla?
Varmasti joukkoon mahtuu porukkaa mutta kuka sitä itsestään remuaisi koska kuvittelee olevansa suuri tai vahva.
Minun kohdalla tilanne on lohduton,olen natu ja ikääkin on jo sen verran ettei nuoriin voi verrata ikä 46v.
Näytän ihan mitättömän pieneltä ja veivaus ei juuri tulosta tuo muuta kuin että ehkä kuihdun entisestäni.
Koska en omaa ehkä riittäviä tietoja ja olen muutenkin sairas keuhkoiltani ja selän osalta,mutta mennäkseni nyt siihen kokooni niin pituus on 170cm suunilleen ,painoni on tuossa 81kg-85kiloa,järkyttävän pieni,näytän oikeasti tosi pieneltä.
Ei tässä ole mitään tehtävissä,syödä minä en jaksa enempää eikä ole suurempia halujakaan koska lihon tuolloin .Mieli ei tee siis syödä itselleen sellaista pompula mahaa jonka kanssa on sitten pirun ahdistavaa elämää.Rakenteeni lienee täysin pas-ka.
Pudotin painoa viime kesäkuuksi 67 kiloon ja nyt lokakuulla paino oli 81-85 kilon väleillä.
Näytän todella pieneltä,kädet ja jalat selkä on onneton,voimaa ei ole mitään.
Minkä kokoisia te olette? minusta tuntuu että olen salin pienin kaveri,tai salilla kuin salilla.
Tuskin jaksan kauaa enään jatkaa saliharrastusta koska ei siitä loppujen lopuksi saa hirmuisia tuloksia.
Lihakset on pienet ja voimaa ei ole,olen lieneen yksi pienimmistä joka käy edes saleilla.
En saa niitä ns: pieniä lihaksia paineistettua enään,joku mättää,ikäkö sen tekee.
Löytyykö lukijoissa pienenpää enään,kuvitelkaa nyt,olin 67kiloinen kun laiduin ja nyt 81-85 ja näytän samalta pieneltä.
rehellinen kilpailu kuka on pienin harjoittelija
5
398
Vastaukset
- uijjui
Otan kalua pyllyyn huomenna hesan yhel salil kello 15 miesten vessassa. Tervetuloa, olen avoinna.
Olen 184-185cm/83kg. Mielestäni hyvä kunto, suhteellinen voima ja terveys ovat tärkeimpiä asioita. Olen treenannut jo 20 vuotta, toki taukoja ollut välissä. Mitäpä siitä välittämään minkä kokoinen on.
- pienimies_
Joo on terveys kyllä tosiaan tärkeää,mutta tuo kehonrkennus kun sillä palstalla ollaan ja kerran me kaikki ollaan niin bodi miehiä ,niin kyllä se minua häiritsee tämä kokoni,näytän nimittäin tosi pieneltä.
Mika nyyssölä näyttää hirmuisen isolta ja painokaan ei liene hirmuinen eikä pituus niin on se vaan suuren näköiset kädet,siis Mika vielä taitaa kertoilla ettei käsissä ole kokoa niin niissähän sillä vasta onkin kokoa.
Minä en kokeilut voimia pitkään aikaan,voimia ei oikeastaan ole,jokuhan minussa tai tekemisissäni lienee mättää.
Esim:kuinka hemmetissä voi jotkut Mike Siren tai Nyyssölät ja kumppanit nostaa penkiltä huimia määriä rautaa? siis nuo bodi skenessä nostelevat 200 kilon rautoja.Myös muissa noistoissa heillä on kokoonsa nähden huimat voimat,mikä siinä on kun minä en saa nostettua enkä hauista ja ym suuriksi.
Mikä pitää olla proteiini jauho että tulosta tulee,nyt on käytössä rego,onko se hyvä vai huonoa proteiinia. - Poltatkomyös
Montako pussia vedit hormoneita, että sait itsesi noin sekaisin. Kääpiö.
- PullisteleVajakki
pienimies_ kirjoitti:
Joo on terveys kyllä tosiaan tärkeää,mutta tuo kehonrkennus kun sillä palstalla ollaan ja kerran me kaikki ollaan niin bodi miehiä ,niin kyllä se minua häiritsee tämä kokoni,näytän nimittäin tosi pieneltä.
Mika nyyssölä näyttää hirmuisen isolta ja painokaan ei liene hirmuinen eikä pituus niin on se vaan suuren näköiset kädet,siis Mika vielä taitaa kertoilla ettei käsissä ole kokoa niin niissähän sillä vasta onkin kokoa.
Minä en kokeilut voimia pitkään aikaan,voimia ei oikeastaan ole,jokuhan minussa tai tekemisissäni lienee mättää.
Esim:kuinka hemmetissä voi jotkut Mike Siren tai Nyyssölät ja kumppanit nostaa penkiltä huimia määriä rautaa? siis nuo bodi skenessä nostelevat 200 kilon rautoja.Myös muissa noistoissa heillä on kokoonsa nähden huimat voimat,mikä siinä on kun minä en saa nostettua enkä hauista ja ym suuriksi.
Mikä pitää olla proteiini jauho että tulosta tulee,nyt on käytössä rego,onko se hyvä vai huonoa proteiinia.Olet liian tyhmä bodaamaankin, vaikka se on vajakkien laji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483