rehellinen kilpailu kuka on pienin harjoittelija

pienimies_

Joka treenaan salilla?

Varmasti joukkoon mahtuu porukkaa mutta kuka sitä itsestään remuaisi koska kuvittelee olevansa suuri tai vahva.

Minun kohdalla tilanne on lohduton,olen natu ja ikääkin on jo sen verran ettei nuoriin voi verrata ikä 46v.

Näytän ihan mitättömän pieneltä ja veivaus ei juuri tulosta tuo muuta kuin että ehkä kuihdun entisestäni.

Koska en omaa ehkä riittäviä tietoja ja olen muutenkin sairas keuhkoiltani ja selän osalta,mutta mennäkseni nyt siihen kokooni niin pituus on 170cm suunilleen ,painoni on tuossa 81kg-85kiloa,järkyttävän pieni,näytän oikeasti tosi pieneltä.

Ei tässä ole mitään tehtävissä,syödä minä en jaksa enempää eikä ole suurempia halujakaan koska lihon tuolloin .Mieli ei tee siis syödä itselleen sellaista pompula mahaa jonka kanssa on sitten pirun ahdistavaa elämää.Rakenteeni lienee täysin pas-ka.

Pudotin painoa viime kesäkuuksi 67 kiloon ja nyt lokakuulla paino oli 81-85 kilon väleillä.

Näytän todella pieneltä,kädet ja jalat selkä on onneton,voimaa ei ole mitään.

Minkä kokoisia te olette? minusta tuntuu että olen salin pienin kaveri,tai salilla kuin salilla.

Tuskin jaksan kauaa enään jatkaa saliharrastusta koska ei siitä loppujen lopuksi saa hirmuisia tuloksia.

Lihakset on pienet ja voimaa ei ole,olen lieneen yksi pienimmistä joka käy edes saleilla.

En saa niitä ns: pieniä lihaksia paineistettua enään,joku mättää,ikäkö sen tekee.

Löytyykö lukijoissa pienenpää enään,kuvitelkaa nyt,olin 67kiloinen kun laiduin ja nyt 81-85 ja näytän samalta pieneltä.

5

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uijjui

      Otan kalua pyllyyn huomenna hesan yhel salil kello 15 miesten vessassa. Tervetuloa, olen avoinna.

    • Olen 184-185cm/83kg. Mielestäni hyvä kunto, suhteellinen voima ja terveys ovat tärkeimpiä asioita. Olen treenannut jo 20 vuotta, toki taukoja ollut välissä. Mitäpä siitä välittämään minkä kokoinen on.

      • pienimies_

        Joo on terveys kyllä tosiaan tärkeää,mutta tuo kehonrkennus kun sillä palstalla ollaan ja kerran me kaikki ollaan niin bodi miehiä ,niin kyllä se minua häiritsee tämä kokoni,näytän nimittäin tosi pieneltä.

        Mika nyyssölä näyttää hirmuisen isolta ja painokaan ei liene hirmuinen eikä pituus niin on se vaan suuren näköiset kädet,siis Mika vielä taitaa kertoilla ettei käsissä ole kokoa niin niissähän sillä vasta onkin kokoa.

        Minä en kokeilut voimia pitkään aikaan,voimia ei oikeastaan ole,jokuhan minussa tai tekemisissäni lienee mättää.

        Esim:kuinka hemmetissä voi jotkut Mike Siren tai Nyyssölät ja kumppanit nostaa penkiltä huimia määriä rautaa? siis nuo bodi skenessä nostelevat 200 kilon rautoja.Myös muissa noistoissa heillä on kokoonsa nähden huimat voimat,mikä siinä on kun minä en saa nostettua enkä hauista ja ym suuriksi.

        Mikä pitää olla proteiini jauho että tulosta tulee,nyt on käytössä rego,onko se hyvä vai huonoa proteiinia.


      • Poltatkomyös

        Montako pussia vedit hormoneita, että sait itsesi noin sekaisin. Kääpiö.


      • PullisteleVajakki
        pienimies_ kirjoitti:

        Joo on terveys kyllä tosiaan tärkeää,mutta tuo kehonrkennus kun sillä palstalla ollaan ja kerran me kaikki ollaan niin bodi miehiä ,niin kyllä se minua häiritsee tämä kokoni,näytän nimittäin tosi pieneltä.

        Mika nyyssölä näyttää hirmuisen isolta ja painokaan ei liene hirmuinen eikä pituus niin on se vaan suuren näköiset kädet,siis Mika vielä taitaa kertoilla ettei käsissä ole kokoa niin niissähän sillä vasta onkin kokoa.

        Minä en kokeilut voimia pitkään aikaan,voimia ei oikeastaan ole,jokuhan minussa tai tekemisissäni lienee mättää.

        Esim:kuinka hemmetissä voi jotkut Mike Siren tai Nyyssölät ja kumppanit nostaa penkiltä huimia määriä rautaa? siis nuo bodi skenessä nostelevat 200 kilon rautoja.Myös muissa noistoissa heillä on kokoonsa nähden huimat voimat,mikä siinä on kun minä en saa nostettua enkä hauista ja ym suuriksi.

        Mikä pitää olla proteiini jauho että tulosta tulee,nyt on käytössä rego,onko se hyvä vai huonoa proteiinia.

        Olet liian tyhmä bodaamaankin, vaikka se on vajakkien laji.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe