rehellinen kilpailu kuka on pienin harjoittelija

pienimies_

Joka treenaan salilla?

Varmasti joukkoon mahtuu porukkaa mutta kuka sitä itsestään remuaisi koska kuvittelee olevansa suuri tai vahva.

Minun kohdalla tilanne on lohduton,olen natu ja ikääkin on jo sen verran ettei nuoriin voi verrata ikä 46v.

Näytän ihan mitättömän pieneltä ja veivaus ei juuri tulosta tuo muuta kuin että ehkä kuihdun entisestäni.

Koska en omaa ehkä riittäviä tietoja ja olen muutenkin sairas keuhkoiltani ja selän osalta,mutta mennäkseni nyt siihen kokooni niin pituus on 170cm suunilleen ,painoni on tuossa 81kg-85kiloa,järkyttävän pieni,näytän oikeasti tosi pieneltä.

Ei tässä ole mitään tehtävissä,syödä minä en jaksa enempää eikä ole suurempia halujakaan koska lihon tuolloin .Mieli ei tee siis syödä itselleen sellaista pompula mahaa jonka kanssa on sitten pirun ahdistavaa elämää.Rakenteeni lienee täysin pas-ka.

Pudotin painoa viime kesäkuuksi 67 kiloon ja nyt lokakuulla paino oli 81-85 kilon väleillä.

Näytän todella pieneltä,kädet ja jalat selkä on onneton,voimaa ei ole mitään.

Minkä kokoisia te olette? minusta tuntuu että olen salin pienin kaveri,tai salilla kuin salilla.

Tuskin jaksan kauaa enään jatkaa saliharrastusta koska ei siitä loppujen lopuksi saa hirmuisia tuloksia.

Lihakset on pienet ja voimaa ei ole,olen lieneen yksi pienimmistä joka käy edes saleilla.

En saa niitä ns: pieniä lihaksia paineistettua enään,joku mättää,ikäkö sen tekee.

Löytyykö lukijoissa pienenpää enään,kuvitelkaa nyt,olin 67kiloinen kun laiduin ja nyt 81-85 ja näytän samalta pieneltä.

5

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uijjui

      Otan kalua pyllyyn huomenna hesan yhel salil kello 15 miesten vessassa. Tervetuloa, olen avoinna.

    • Olen 184-185cm/83kg. Mielestäni hyvä kunto, suhteellinen voima ja terveys ovat tärkeimpiä asioita. Olen treenannut jo 20 vuotta, toki taukoja ollut välissä. Mitäpä siitä välittämään minkä kokoinen on.

      • pienimies_

        Joo on terveys kyllä tosiaan tärkeää,mutta tuo kehonrkennus kun sillä palstalla ollaan ja kerran me kaikki ollaan niin bodi miehiä ,niin kyllä se minua häiritsee tämä kokoni,näytän nimittäin tosi pieneltä.

        Mika nyyssölä näyttää hirmuisen isolta ja painokaan ei liene hirmuinen eikä pituus niin on se vaan suuren näköiset kädet,siis Mika vielä taitaa kertoilla ettei käsissä ole kokoa niin niissähän sillä vasta onkin kokoa.

        Minä en kokeilut voimia pitkään aikaan,voimia ei oikeastaan ole,jokuhan minussa tai tekemisissäni lienee mättää.

        Esim:kuinka hemmetissä voi jotkut Mike Siren tai Nyyssölät ja kumppanit nostaa penkiltä huimia määriä rautaa? siis nuo bodi skenessä nostelevat 200 kilon rautoja.Myös muissa noistoissa heillä on kokoonsa nähden huimat voimat,mikä siinä on kun minä en saa nostettua enkä hauista ja ym suuriksi.

        Mikä pitää olla proteiini jauho että tulosta tulee,nyt on käytössä rego,onko se hyvä vai huonoa proteiinia.


      • Poltatkomyös

        Montako pussia vedit hormoneita, että sait itsesi noin sekaisin. Kääpiö.


      • PullisteleVajakki
        pienimies_ kirjoitti:

        Joo on terveys kyllä tosiaan tärkeää,mutta tuo kehonrkennus kun sillä palstalla ollaan ja kerran me kaikki ollaan niin bodi miehiä ,niin kyllä se minua häiritsee tämä kokoni,näytän nimittäin tosi pieneltä.

        Mika nyyssölä näyttää hirmuisen isolta ja painokaan ei liene hirmuinen eikä pituus niin on se vaan suuren näköiset kädet,siis Mika vielä taitaa kertoilla ettei käsissä ole kokoa niin niissähän sillä vasta onkin kokoa.

        Minä en kokeilut voimia pitkään aikaan,voimia ei oikeastaan ole,jokuhan minussa tai tekemisissäni lienee mättää.

        Esim:kuinka hemmetissä voi jotkut Mike Siren tai Nyyssölät ja kumppanit nostaa penkiltä huimia määriä rautaa? siis nuo bodi skenessä nostelevat 200 kilon rautoja.Myös muissa noistoissa heillä on kokoonsa nähden huimat voimat,mikä siinä on kun minä en saa nostettua enkä hauista ja ym suuriksi.

        Mikä pitää olla proteiini jauho että tulosta tulee,nyt on käytössä rego,onko se hyvä vai huonoa proteiinia.

        Olet liian tyhmä bodaamaankin, vaikka se on vajakkien laji.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe