Miksi saamelaisille ei ole täällä omaa palstaa?
Itsellä on vain juuret Lapissa ja pidän itseäni jopa uus-shamanistina, vaikka useita ärsyttäisi...
No, itseä ärsyttää taas erään tietyn illu-naaraan kommentit, joiden mukaan turistien ei tule ostaa tiettyjä myytäväksi tarkoitettuja tuotteita saamelaisten ITSE-pitämistä turisti-kojuista, koska tuotteilla voi olla tietty eettinen Arvo ja ostaminen loukkaa saamelaisuutta.
Okei, eettinen-arvo hyvä, mutta olisikohan ollut taas dragon-naaras krokotiilin-kyynelliä ollut vääntämässä. - Samoja tarinoita, mitä ympäri maailmaa ja kautta historian - ILLUMATUM.
- Ei kuuluisi jättää 'vakan-alle' TIETOA maailman suojelemisesta dragonia, 'Manalan herraa' vastaan, joten saamelainen perinne olisi hyvin tervetullutta näinä päivinä ( itsensäkin kannattaa kyllä suojata uskoa/turvaa levittäessä )
Mikäli jotain häiritsee laittaa myyntiin, niin sitä EI laiteta - ja jos laitetaan kuitenkin, niin suuremmalla hinnalla ja tarkkojen ohjeiden kanssa.
Älkääkkä syyttäkö valkolaisia kaikesta, kun molemmilla on se SAMA, jota kirota.
Saamelaisuus
Narasimba
2
234
Vastaukset
- rosvojakaikkalla
Ei löydy edes saamenkielen sanakirjaa , eikä wikipediassa ole ainuttakaan saamelaista artikkelia - kukahan nekin alkuperäiskansoille osotetut rahat vääntänyt taskuihinsa
- epätsaamel
_ koska Tampere luovutetaan lappalaisille ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984