Hei, eli siis olen 14v poika, joka on alkanut treenaamaan. En paljoakaan vielä treenaamisesta tiedä, joten tämä oma keksimäni treeniohjelma saattaa olla aika surkeahko.
Eli siis sanokaa, että kannattaisko vielä lisätä liikkeitä ja et kasvaako näillä haba/käsivarsi
25 Timanttipunnerrusta
1min lepo
50 kapulan nostoa (kädet kylkiluissa ja ranteet oikein päin) (5kg)
1min lepo
50 vasarakääntöä
1min lepo
25 kahvakuulan kääntöä
50 Hauis kääntö maaten (ranteet nurinperin) (5kg)
50 hauis kääntö polvia vasten (ranteet nurinpäin) (5kg)
25 kahvakuulan kääntöä
Kasvaako näillä haba
14vtreenaaja
3
228
Vastaukset
- 14vtreenaaja
Ja siis teen kaikki liikkeet x4 ja treenaan kolmesti viikossa
- reijo76
voi olla että toimii.
Laihdutuksessa ja lihotuksessa (läski tai lihas) kuitenkin 80% on kiinni ruuasta/ravinnosta, /- kcal.- 14vtreenaaja
Okei, minkälainen ravinnon pitäisi olla ja kuinka monta lämmintäruokaa pitäisi syödä päivässä? Ja saako pitää yhden karkkipäivän viikossa (200g suklaata)
Ja oon kyl alkanu syömään tuplasti enemmän mitä ennen, mutta salaattia en kauheasti syö👎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263178
- 691519
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa781104Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775