Kun on korkea otsa, tai hiusraja korkealla niin hirveästi vaihtoehtoja ei ole. Hiusrajan madallus-leikkausta en halua, koska en halua arpea otsaan. Onko kenellekään tehty hiustensiirtoa otsaan, ohimoille? Onnistuiko?
Hiustensiirto naiselle hiusrajan laskemiseksi
7
226
Vastaukset
- turvallinen.kauneus
Jos hiustensiirto toimii miehillä, niin miksei myös naisilla? Varaudu kuitenkin siihen, että alueella, johon hiuksia siirretään, voi hiukset jäädä harvan näköisiksi jolloin tarvitaan myös uusintaleikkaus.
Kannattaa varata aika konsultaatioon ja kysellä sieltä tarkempia tietoja. Konsultaatioajan varaaminen ei ole leikkauspäätös ja useissa paikoissa konsultaatio on maksuton.- mohaw
Harvan näköiseksi? Eikö hiuksia voi istuttaa mahdollisimman lähelle toisiaan, tiiviiksi riviksi?
- Nainen1734
Mun ystävä kävi konsultaatiossa, naisille ei suosiitella hiustensiirtoa, eikä mielellään tehdä. tulokset ei ole niin hyvät kuin miehillä, jos ei peräti olemattomat. Menisi rahat hukkaan myös.
- Nainen1734
ja kävi siis Pihlajalinnan Stockalla konsultaatiossa.
- smoothi
Ei ole todellakaan sukupuolesta kiinni. Onnistuu hyvin naisillakin etenkin Pihlajalinnassa. Tilkassahan pitäisi olla Nordströmin perinnön jatkajat?
- shoitaja
Hiusten madalluksessa arpi on hyvin huomaamaton tai lähes olematon, kun leikkaus tehdään ammattitaidolla. Homma hoituu myös yhdellä toimenpiteellä. Sopii varsinkin naisille.
Miehille hiussiirto on usein järkevämpi vaihtoehto. - Anonyymi
Olen käynyt Turkissa kaksi kertaa hiusten siirrossa. Lähtökohta oli toivoton...
Tulos on todella onnistunut. Kuvat ja Suomalainen palvelu löytyy Facebookista Tuulitukka İstanbul - sivustolta. Voin kertoa kokemuksistani. Homma on avaimet käteen ja kuvat mitä sivustolla on on mun päästä otettuja eka operaation jälkeen.
Paikkakeikasta eli tästä toisesta on nyt 4kk ja laitan kuvia, kun on 6kk kulunut. Alkaa sitten tulokset näkyä.
Voin sanoa, että on elämä vähä kevyempää, kun eka kommentit missä vaan oli kaljuun liittyviä. Väki ei huomaa, että olen hiustensiirrossa käynyt, koska olin aika kalju ja pidin kaljuna. Ei muuta ku reissuun. 8kk ja sinulla on hiukset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569