Kategoriat
A) Tavallinen suomalainen mukava mies ilman mitään ihmeellisyyksiä, ollut sinkkuna jokusen vuoden
B) Olen tavallaan naimisissa -mies
C) Erosin minuutti sitten Tytistä ja olen päässyt hänestä yli -mies
D) Voinko lähettää sinulle pippelikuvia -mies
E) Olen extrohypridivertti, haluan 7 naista sinun lisäksesi, sopiiko -mies
F) Minulla ei ole aikomustakaan vakiintua, mutta esitän niin, että saan seksiä. Kun löytyy joku sinua parempi, saat mennä -mies
G) Häiriköin sinua jatkossa kaikin tavoin, koska et lähtenyt toisille treffeille -mies
H) Kuka tässä treffailusta on puhunut? Haluan seksiä -mies
I) Päihdemiehet - tulee treffeille huumeissa tai kännissä
J) En saa sanaa suustani -mies, tulee toisille treffeille I-miehenä
K) Matso-fabio - kertoo, kuinka monta moottoripyöräkerholaista hän tuntee ja kuinka hän on rasisti ja kuinka hän vetää penkistä 200 -mies
L) En ole koskaan seurustellut. Äitini joutui viikko sitten palvelutaloon. Täytän 52 ensi viikolla -mies
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806082200936908_rk.shtml
12 miestyypiä. Mihin kuulut?
21
440
Vastaukset
- 123d131213f
en mikään noista. persoonani on liian värikäs analysoitavaksi yhdellä lauseella.
L) En ole koskaan seurustellut. Äitini joutui viikko sitten palvelutaloon. Täytän 52 ensi viikolla -mies
Reilun 12 vuoden päästä kuulun tuohon ryhmään.mazy kirjoitti:
Häh!? Oletko sä muka 52? Et varmana ole etkä täytä ensi viikolla. Kolmekymppisen kuva.
Eiku hetko, 12 vuuen päästä..eli nelikymppinen. No kolmekymppisestä menisit..n. 33-34.
- et.ätmi.sentään
Pillua olet kuitenkin saanut?
mazy kirjoitti:
Eiku hetko, 12 vuuen päästä..eli nelikymppinen. No kolmekymppisestä menisit..n. 33-34.
Ens kesänä tulee 40 v täyteen.
- Teknodonna
Mjoo
Pyydetäänkö tässä vastausta Teknosonnilta? Jos pyydetään, niin hän on laitumella niittämässä heinää.
(Naurua) - NaistenVallankaappaus
Tunnen olevani Kolmannen aallon feministien ahdistama, vailla ihmisarvoa mies.
- valitsetitseosasi
Olet mitä tunnet
- ahdistaa
Kuulun ryhmään A mutta toki monilla muilla ryhmillä on paremmat mahdollisuudet saada naisseuraa. Esimerkiksi ne, jotka tulevat treffeille kännissä, ovat sentään päässeet treffeille.
- pitkätukka-68
En mikään noista.
Tosin olen mä kerran menny kännissä treffeille, mutta voiko muuta odottaa jos treffit on Kolmen Kaisan tupakkahuoneesssa. - ujo.ätmi
Olen J-mies
Yksi puuttuu:
1. Jokaisella on paljon kuvia, jotka on otettu elämän aikana. Minulla on vaan tämä yksi peilin kautta otettu 10v vanha pikselimössö, tai ei kuvaa ollenkaan. En viitsinyt pistää profiiliin mitään tietoja, enkä viitsinyt kirjoittaa itsestäni mitään. Ota yhteyttä, jos kiinnostaa! 10 flirttiä sadalle naiselle, pommitus päivittäistä. Olen irl komeaksi kehuttu. On se prkl, kun naiset eivät vastaa!- tarkkaapitääolla
M) mies, joka tajuaa, kuinka vaikeaa naisilla on. Olette itse aiheuttaneet koko ongelmanne, mutta keksitte syitä sille, miksi se onkin miesten syytä -mies.
Olen selkeästi A-tyypin mies.
Sinkkuna kait jo viisi(!) vuotta. Aika kuluu liian nopeasti ja tällä tahdilla makaan pian haudassa miettien miksen etsinyt uutta parisuhdetta...
Olisi ehkä aika aktivoitua ja alkaa katselemaan uutta parisuhdetta.- Kurppa27
Etkö ole enää D-mies?
Kurppa27 kirjoitti:
Etkö ole enää D-mies?
Pippelikuvia lähettelevä mies?
Olen laittanut palstalle peppukuvani, se riittäköön teille.- 101prosHetero
Palstamäki kirjoitti:
Pippelikuvia lähettelevä mies?
Olen laittanut palstalle peppukuvani, se riittäköön teille.Peppu. Se on homoille
- ylijäämä
L, kerran olen saanut pusun poskella ja siitäkin on yli 20 vuotta. Mitä nopeammin hyvinvointiyhteiskunta tuhoutuu sen parempi.
1 vuosi ja 2 kuukautta sinkkuna ja ruksi A,n kohdalle.
- Perustahvo
Ehkä toi eka, pienin muunnelmin.
Ensinnäkään en ole sinkku enää. Toisekseen olen läpi käynyt usean noista muista miestyypeistä. Vähän sitä sun tätä pitää kokeilla, ennenkuin ymmärtää, että todellinen minä löytyy ihan muullatavoin.
Nyt pidän itseäni ihan tavallisena miehenä. En ole erikoinen millääntavalla. En saa maailmassa mitään pyörimään ympärilläni, mutta tämä tavallisuuteni on naiselleni täydellisyyttä, tai ainakin sitä mitä hän on elämäänsä toivonut.
Olen väärässä, mutta oppimisen kautta päivä päivältä vähemmän. Ei valittamista, ongelmien ratkaisu tekee onnelliseksi...ja lisää ongelmia ratkaistujen tilalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918358
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344951- 453341
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593310- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817