Rakastan herkkyytä

HerkkisMunUusiSuosikki

https://is.mediadelivery.fi/img/1920/3eea99511b4244c0aabd223851b2dffe.jpg.webp

tässä kovassa ja häikäilemättömässä kisassa, jossa ei paljon uhrata muiden hyväksi. Oma maine, kunnia, rahanhimo ja sen seurauksena järkkyttävä välinpitämättömyys mistään mitään muusta kuin "Minä ja minun hovini". Maalissa odottaa sitten suuri pettymys, kun kaikki röyhkeys pudotetaan kuoppaan muiden tomujen joukkoon.

"Ollaan edes jokseenkin toisillemme, jos ei ihan enkeleitä kyetä olemaan" :) Kaunista viikonloppua kaikille, myös Ristolle ja Onnille, joka on meidät jättänyt tänne keskenämme pyörimään :D

10

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HypoThermAllergic

      Herkkyys ei aina ole hyve.
      Mä ainaki lupaan olla herkistymättä sille koko hoville, joka tamppaa itte ittensä maan tomuks jossakin tuolla sään armoilla. Eipä käy sitte enää sekään tomu mun tai mun Rakkaitteni hengen päälle. ;)
      Mutta kyllä mä itse olen aika herkkis, vaikka yritän olla sitäkään puolta itsessäni näyttämättä. :)

    • vointunnustaa

      Minä olen todella herkkä ja itken aina kohdatessani jotain erityisen liikuttavaa vaikkei olisikaan surullista. Itken myös aina muiden mukana olipa syynä mikä hyvänsä, :D

    • nytitkensitä

      etten saa ääntä tulemaan ja tekisi mieli laulaa. :-(

      • paranemisia

        Nö höh onko sulla flunssa? :(


      • jotainsellasta
        paranemisia kirjoitti:

        Nö höh onko sulla flunssa? :(

        ääntä en kuitenkaan saa aikaiseksi ja maanantaina pitäisi töihin. :-(


    • Nykyvään ees olla mitenkään erityisherkkiä muuta ku vetämään herneet nennään joka asiasta vaikka oikeesti ees mistään välitetä.

    • herkistäherkin

      minä itken kuullessani jonkin upean musiikkiesityksen tai nähdessäni jotain erityisen kaunista. Myös aina jos "joudun" työni puolesta olemaan mukana ehtoollisjumalanpalveluksissa. Taidan olla palstan herkin??! :D:D Nytkin itken, kun olen läheisistäni niin onnellinen. :))

    • Eikivaa

      Minä taas en pidä siitä ominaisuudesta. Se on vaikeuttanut elämääni todella paljon ja aiheuttanut hyvin suurta tuskaa. Voisin luovuttaa herkkyyttäni jollekin haluavalle.
      Joka puolella esim. bussissa aistin kaikki hajut tarkasti, ummehtuneesta huoneilmasta tulleet, ruoan hajut, jotka ovat tarttuneet vaatteisiin, puhumattakaan hometaloista tulleet ihmiset ym. ja voin huonosti. Kaikki ikävät asiat saavat minut helposti itkemään kenelle hyvänsä ihmisistä tapahtuvana. Kaikki oma tunne-elämäni on piinaa, koen hylkäämisen kokemuksen fyysisesti kipuna ym. En rakasta herkkyyttä, toivoisin kovuutta enemmän. En vain osaa tai pysty siihen.

      • Lisäänvielä

        Kyllähän positiivisetkin kokemukset tulevat sitten moninkertaisena onnen tunteena ja herkistymisenä itkuun, mutta on raskasta tuo kaikki muu.


      • ymmärränsinua
        Lisäänvielä kirjoitti:

        Kyllähän positiivisetkin kokemukset tulevat sitten moninkertaisena onnen tunteena ja herkistymisenä itkuun, mutta on raskasta tuo kaikki muu.

        minua häiritsee voimakas parfyymin tuoksu niin paljon että olen kerran joutunut vaihtamaan koneessa paikkaa kun joku oli innostunut taxfreessä kokeilemaan eri tuoksuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1838
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1186
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      990
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      886
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      267
      864
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      809
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      778
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      211
      761
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      746
    Aihe