https://www.verkkouutiset.fi/moderni-viikinki-some-meni-sekaisin-naton-uudesta-kasvosta/
Miksi naisille miehen ulkonäkö on kaikki kaikessa?
Tuollaisella ulkonäöllä saa yhtäkkiä naiset seurusteluhalukkaaksi?
Naisten pinnallisuus
65
882
Vastaukset
- Eitakaskeskiaikaan
Samasta syystä kuin naisten ulkonäkö on miehille kaikki kaikessa. Naisten ei tarvitse haluta rumaa. Naisten ei tarvitse totella miesten määräyksiä siitä, mitä millaisen miehen heidän pitäisi haluta. Naisten ei tarvitse edes haluta miestä ollenkaan. Koittakaa nyt vaan kestää tämän tosiasian kanssa. Naiset päättävät itse oman miesmakunsa, eivätkä suinkaan miehet.
- Naisasialooser11
Väärin. Se, että miehet ovat antaneet naisille joitakin oikeuksia ei tarkoita suinkaan sitä, että naisilla olisi samat oikeudet kuin miehillä, osan oikeuksista miehet pidättävät itsellään kuten ulkonäön katsomisen.
Naisten tarvitsee haluta rumaa ja naisten tarvitsee totella miesten määräyksiä siitä mitä nainen saa miehessä katsoa. Naisen kuuluu katsoa sisintä, mutta mies saa olla pinnallinen.
Mies päättää mitä nainen saa haluta ja mitä ei. Ulkonäköasian voisi muuten hyväksyä, mutta kun se maku on kaikilla naisilla sama niin sitä ei voi hyväksyä. - KaikenMoisii
Nykypäivänä tasa-arvoisessa suhteissa ei miehet "antele joitakin oikeuksia"naiselle,
vaan nainen ottaa ja hakee oikeuksiaan ihan itse. Miehen lupaa ei kysytä nykyaikana
naisen jokaiseen liikkeeseen tai tarpeeseen. Missä aataminajassa elelet? Herää jo
tähänpäivään ja tälle aikakaudelle. - Naisasialooser11
Nainen ei ota mitään niin kauan kun mies on sekä fyysisesti että älyllisesti ylivertainen. Naisen on turha alkaa hyppiä miehen silmille koska on täysin miehen armoilla joka asiassa.
- huhuu
Naisasialooser11 kirjoitti:
Nainen ei ota mitään niin kauan kun mies on sekä fyysisesti että älyllisesti ylivertainen. Naisen on turha alkaa hyppiä miehen silmille koska on täysin miehen armoilla joka asiassa.
Kyyllä nainekin jotakin vaan ottaa, älyllisestä yhdenvertaisuudesta johtuenkin.
Kaikki naiset eivät tämän päivän maailmassa olekaan Joka asiassa miehen armoilla.
- Kaisanoasaa
Naisten pillu kostuu komeille miehille.
- jäStAsSäntaa
lienekö luonnonlaki. kait gullitki nouseep paremmin kauniille ja nurehkoille,
vai eikö muka näinkin ole?
- Naistenmakukertoo
Naiset ihan yliarvostettuja näkihän sen jo ylä asteella naiset diggaa eniten kusipäistä. Nää bodaavat väkivaltaiset ilkeet miehet on niiden ykkösvalinta. Naisia pidetään empaattisina mutta pinnallisia narttuja valtaosa on.
- Just-
Miten sotilaalla voi olla tuollainen letti ja parta? Taitaa olla mainoskasvo vain.
- juueiSuomessa
Jos ne käyttää hiusverkkojs, kuten ruotsalaisetkin.
- nutturakaakkoon
Taitaa olla nutturamies :)
- ahdistaa
Eivätkä naiset edes osaa hävetä omaa pinnallisuuttaan, suorastaan ylpeilevät sillä. Jokaisen fiksun ihmisen luulisi ymmärtävän että pinnallisuus on huono asia ja että se tulisi edes minimoida, kukin kykyjensä mukaan.
- kuinka.on
Häpeääkö miehet omaa pinnallisuuttaan ja kauniiden naisten suosimistaan? Osaavatko tehdä sen?
- ahdistaa
kuinka.on kirjoitti:
Häpeääkö miehet omaa pinnallisuuttaan ja kauniiden naisten suosimistaan? Osaavatko tehdä sen?
Vaikea sitä on muiden puolesta puhua mutta uskon että paremmin kuin naiset. Naisilla tuntuu olevan vieläkin jokin emansipaatio-juhla menossa jota juhlitaan niin että ollaan niin pinnallisia kuin mahdollista, ihan vain koska se on mahdollista. Miehet myös osaavat olla realisteja koska ovat joutuneet aina tekemään aloitteet.
Ehkä selkeimmin ero näkyy siinä että tavallisen näköinen nainen on kysytty parisuhteeseen mutta tavallisen näköinen mies ei. - gfgfghgjhgg
ahdistaa kirjoitti:
Vaikea sitä on muiden puolesta puhua mutta uskon että paremmin kuin naiset. Naisilla tuntuu olevan vieläkin jokin emansipaatio-juhla menossa jota juhlitaan niin että ollaan niin pinnallisia kuin mahdollista, ihan vain koska se on mahdollista. Miehet myös osaavat olla realisteja koska ovat joutuneet aina tekemään aloitteet.
Ehkä selkeimmin ero näkyy siinä että tavallisen näköinen nainen on kysytty parisuhteeseen mutta tavallisen näköinen mies ei."tavallisen näköinen nainen on kysytty parisuhteeseen mutta tavallisen näköinen mies ei. "
Sama juttu resurssien ja statuksen suhteen. - kuinka.on
ahdistaa kirjoitti:
Ehkä selkeimmin ero näkyy siinä että tavallisen näköinen nainen on kysytty parisuhteeseen mutta tavallisen näköinen mies ei.Tai ehkä sinä et vain osaa arvioida (miesten tyypilliseen tapaan) tavallisen miehen ulkonäköä. Miehet yleensä pitävät itseään "tavallisen miehen" mittana, vaikka todellisuudessa ovat kaukana tavallisesta.
- ahdistaa
kuinka.on kirjoitti:
Tai ehkä sinä et vain osaa arvioida (miesten tyypilliseen tapaan) tavallisen miehen ulkonäköä. Miehet yleensä pitävät itseään "tavallisen miehen" mittana, vaikka todellisuudessa ovat kaukana tavallisesta.
Mitä vaaditaan että pääsee tavalliseksi? Minulla pituutta 188 cm, painoa 90 kg, tyyli on siisti, normaali ja aika tylsä. Kasvot eivät ole mitenkään kummalliset, hiukset ovat päässä ja nekin ovat ihan tavalliset. Vastaavan tasoinen nainen löytäisi helposti seuraa. Ehkä olisi vaan helpompi myöntää että naiset ovat pinnallisempia kuin miehet?
- gfffffff
ahdistaa kirjoitti:
Mitä vaaditaan että pääsee tavalliseksi? Minulla pituutta 188 cm, painoa 90 kg, tyyli on siisti, normaali ja aika tylsä. Kasvot eivät ole mitenkään kummalliset, hiukset ovat päässä ja nekin ovat ihan tavalliset. Vastaavan tasoinen nainen löytäisi helposti seuraa. Ehkä olisi vaan helpompi myöntää että naiset ovat pinnallisempia kuin miehet?
Itseään on vaikea arvioida, omastamielestä kasvot on aina tavalliset.
- niimpäniinn
gfffffff kirjoitti:
Itseään on vaikea arvioida, omastamielestä kasvot on aina tavalliset.
Totta. Miehillä on vieläpä taipumus yliarvioida itsensä. Rumahkot pitävät itseään tavallisen näköisinä ja tavallisen näköiset hyvännäköisinä.
- selvästi
niimpäniinn kirjoitti:
Totta. Miehillä on vieläpä taipumus yliarvioida itsensä. Rumahkot pitävät itseään tavallisen näköisinä ja tavallisen näköiset hyvännäköisinä.
Puhut nyt naisista.
- Naisasialooser11
Totta, hän tarkoitti naisia.
- m.wurst
hmm, entä jos kyseessä oliskin näyttävän näköinen nainen..?
ja samat mainoslauseet, "Hän tekee Natosta seksikkään." "Naton salainen ase."
mikä poru siitä syntyiskään,- Joopa.joo
Kaikki ätmit täällä olisivat välittömästi vaatimassa Suomen liittymistä Natoon.
- gdfgdfgfdgfdgd
Tuntuu että nykyisin pariutumismarkkinat ovat täynnä naisia jotka vain odottelevat että joku pinnallisesti tasokas pitkä komea korkean statuksen mies kiinnostuu naisesta.
"ei ole mikään kiire pariutua, tulee jos on tullakseen. Sillä välin voin nauttia satunnaisesta fuckbuddyistä tai yhdenillanjutuista"
Tilanne on lievästi sanottuna epäreilu. Tietenkään en tarkoita sitä että pitäisi tyytyä ihan mihin tahansa mieheen mutta ei tuokaan ole tervettä että naisten vaatimukset on pilvissä ja kukaan mies ei täytä kriteerejä.- ainakin.menoaikaan.asti
Kyllä naiset voivat ottaa hetkeksi toisenlaisenkin miehen lapsi- ja ehkä myös perheprojektiin.
Mitä pahaa siinä nyt on jos naiset tota diggailee,onhan se nyt komea miehekäs mies : p
Eihän siinä mitään pahaa ole, siitä vain ihailemaan Norjalaista upseeria jolla on Tanskan lippu varusteissa. Ihan ei ole tiedotus mennyt nappiin. Itse lähinnä mietin mikä tarve on tehdä sotilasliitosta seksikäs, Miksi miehisyyden kautta pitää antaa kuva että kun liitytte Natoon niin puolustettavat maat täyttyvät näistä nykyajan viikingeistä.
Tekisi mieli heittää kysymys tuonne Naton tiedotusosastolle että kun Norjassa on näitä komeita viikinkejä ja Suomessa Häyhän tyylisiä pulliaisia niin osaisivatko vastata miksi vain toinen näistä maista miehitettiin toisessa mailmansodassa.- Niinpäjuuri
M184 kirjoitti:
Eihän siinä mitään pahaa ole, siitä vain ihailemaan Norjalaista upseeria jolla on Tanskan lippu varusteissa. Ihan ei ole tiedotus mennyt nappiin. Itse lähinnä mietin mikä tarve on tehdä sotilasliitosta seksikäs, Miksi miehisyyden kautta pitää antaa kuva että kun liitytte Natoon niin puolustettavat maat täyttyvät näistä nykyajan viikingeistä.
Tekisi mieli heittää kysymys tuonne Naton tiedotusosastolle että kun Norjassa on näitä komeita viikinkejä ja Suomessa Häyhän tyylisiä pulliaisia niin osaisivatko vastata miksi vain toinen näistä maista miehitettiin toisessa mailmansodassa.Ei kai sen nimi ole Matti N. Norjassa tai siis Tanskassa ei tunneta lippua, ei parturia, eikä ehkä muutakaan, sinne on siis hyvä hyökätä onkohan aseetkaan ihan tuttuja vai meneeko biologisen aseen tuntemuksen puolelle.
Naiset ei ymmärrä sodankäymisestä paljonkaan, enemmän ymmärtävät sopivan karvapeitteen puolesta ja kuinka sitä sitä karvapeitettä heilutetaan.
Miehet voivat sitten mennä sotimaan kun on ensin heidät hoideltu.
- Naisasialooser11
Miksi kuvassa on aikuinen mies eikä 17v hintelä finninaama amishaivenineen?
- 654
Koska 17 vuotiaat eivät kuulu armeijan kantahenkilökuntaan. Mahtavatko päästä Natossa edes alokkaiksi. Upseereita ne ainakaan eivät voi olla, joten eivät kelpaa NATOn mainoskasvoiksi.
- Kilppariwaks
Käyhän tuo artikkelistakin ilmi, että mainoskasvo. Naton itsekiilloituskampanjaa. Hipsterinaama, lihakset, upseeri, some"taidot", heh, naton brändiosasto löytänyt kultakimpaleen.
Oliko se Eevi Tolvanen tai joku muu ketä kertoi ettei naiset ollut hänestä aikaisemmin kiinnostunut?
Sittemmin kun kukkaro paisui, niitä on sen jälkeen väkisin tunkenut iholle. 😁- ööööö
Eevi on naisen nimi. Lesbostako puhut?
- näsälle
ööööö kirjoitti:
Eeliä selvästi tarkoitti.
- ei.miestä.itseään
Niin. Rakastavat vain miehestä saatavaa hyötyä.
- JooZ
Ja mitä mies ennenmuuta naisesta haluaa. Hyötyä omiin tarkoituksiinsa.
ööööö kirjoitti:
Puhelimen autocorrect, mun vika. Eeliähän minä tarkoitin.
Tämmäsille kirveellä veistetyille kasvoille sopii erinomaisesti pitkät hiukset. Raamikas isoluinen naamataulu, niin pitkät houkset pehmentää piirteitä.
Oikeen pieniluinen sirokasvoinen mies taas, niin lyhyt tukka on omiaan. Noin muuten Lasse on järkäle. Ottasin mielummin vieläkin sen norjan Alan Walkerin. Hoikat miehet on enemmän pop.
( sori lasse )- Sevillansaksittaja
mazy kirjoitti:
Voi video, hiukset...o ja i pitäs siirtää näppäimillä kauas toisistaan!!! >x(
Hiuksista, lähtikö sieltä pään pinnalta melkein kaikki?
Sevillansaksittaja kirjoitti:
Hiuksista, lähtikö sieltä pään pinnalta melkein kaikki?
Ai mulla vai? No melkein kaikki. Päälle jäi ihan vähän tukistustarttumaa. :)
Kyllä on äijäkäs tukka mulla nyt. :D
Noh, ei enää tämän jälkeen näin lyhyttä. Kyl tää aika ruma on, mutta ei se enää tässä naamassa tunnu. xD
Nyt annan sen kasvaa ja siistin vaan välillä mallia sen verran, että kasvaa tasaseen pidempi. Olkapäämittaan. :)- Sevillansaksittaja
mazy kirjoitti:
Ai mulla vai? No melkein kaikki. Päälle jäi ihan vähän tukistustarttumaa. :)
Kyllä on äijäkäs tukka mulla nyt. :D
Noh, ei enää tämän jälkeen näin lyhyttä. Kyl tää aika ruma on, mutta ei se enää tässä naamassa tunnu. xD
Nyt annan sen kasvaa ja siistin vaan välillä mallia sen verran, että kasvaa tasaseen pidempi. Olkapäämittaan. :)Nnnnn.....*mieti,mieti* noo..se ihan varmasti....kuiteski näyttäää....hyyvältä*hieman vaimeni loppua kohden..krhm*. Mutta kasvaahan se takaisin *tämä nopeasti sanoen* ;)
Nnnnn.....*mieti,mieti* noo..se ihan varmasti....kuiteski näyttäää....hyyvältä*hieman vaimeni loppua kohden..krhm*. Mutta kasvaahan se takaisin *tämä nopeasti sanoen* ;)
Heheh, kasvaahan se takas. Kyllä mä tämän kanssa kehtaan ulos mennä ja töihin, mutta onhan se vähän pällin näköinen mun päässä. :D
Noh, ehkä pelkkä tukka ei siihin vaikuta. ;)
Ihan oikeesti Marko Saaresto kopio. xD... parta puuttuu tai sänki...- Sevillansaksittaja
mazy kirjoitti:
Heheh, kasvaahan se takas. Kyllä mä tämän kanssa kehtaan ulos mennä ja töihin, mutta onhan se vähän pällin näköinen mun päässä. :D
Noh, ehkä pelkkä tukka ei siihin vaikuta. ;)
Ihan oikeesti Marko Saaresto kopio. xD... parta puuttuu tai sänki...Vueel, vot kän ai sei, olet rohkea nainen :D parta tai sänki...ei helvetti ;D toisaalta, itte oon lähinnä pystyyn kolisteltu skeletooni, niin tuli puolimieleen jokin menestystarina jossain sirkuksessa. Leidiis änd zentlmen, mei ai introduus...:D
Vueel, vot kän ai sei, olet rohkea nainen :D parta tai sänki...ei helvetti ;D toisaalta, itte oon lähinnä pystyyn kolisteltu skeletooni, niin tuli puolimieleen jokin menestystarina jossain sirkuksessa. Leidiis änd zentlmen, mei ai introduus...:D
Noupadi käänt sei nathink to tis keis...😁
Hyvät naiset ja herrat, lapset ja narrit seuraavaksi meille esiintyyyyyy skeletor ja luurankopolkkaa...klonk klonk..🤣- Sevillansössöttäjä
mazy kirjoitti:
Noupadi käänt sei nathink to tis keis...😁
Hyvät naiset ja herrat, lapset ja narrit seuraavaksi meille esiintyyyyyy skeletor ja luurankopolkkaa...klonk klonk..🤣:D kolinaa kuin peltikatolla konsanaan. Oho, nyrjähti nilkka, eiku irtos*luisuu kourua pitkin* ja ny luisuu koko äijä *etääntyvä huuto alaspäin*. Helkkari, enemmän väsyksis kuin luulinkaan. Näköjään täs pikkuhiljaa maatemenon aika. Kiitos sulle tästä lyhyestä laukaustenvaihdosta :) öitä sinne jonnekin.
- rimpuloilleässää
Niinhän se rimpulamaisuus on "muotia", pitää olla jotain kiinan kokomääritelmien mukaista slim fittiä. Nykyään jos miehen kokoinen yrittää ostaa kuteita niin saa olla tyyliin jotain xxxxxl, että vissiin ovat laittaneet äksiä kokolappuihin lisää ettei rimpuloille tule huono mieli pukiessaan jotan s-kokoa.
rimpuloilleässää kirjoitti:
Niinhän se rimpulamaisuus on "muotia", pitää olla jotain kiinan kokomääritelmien mukaista slim fittiä. Nykyään jos miehen kokoinen yrittää ostaa kuteita niin saa olla tyyliin jotain xxxxxl, että vissiin ovat laittaneet äksiä kokolappuihin lisää ettei rimpuloille tule huono mieli pukiessaan jotan s-kokoa.
En tiiä miesten vaatteista, kun ostelen vaan naisten ja lasten kamppeita, isänt ostaa ittelleen. Mutta paidoissa ja alkkareissa lukee xl. Minusta hänkin on hoikka.
- äksäälisäälappuun
mazy kirjoitti:
En tiiä miesten vaatteista, kun ostelen vaan naisten ja lasten kamppeita, isänt ostaa ittelleen. Mutta paidoissa ja alkkareissa lukee xl. Minusta hänkin on hoikka.
Ite ainakin tuon huomannut koska on aina ollut "iso", jos jostain empistä tms. ostat jotain niin saat ottaa monta numeroa isomman kuin vaikka jostain "juntti"kaupasta kuten tokmannista. Että onhan se koomista jos kuikelo on ns. extralarge.
äksäälisäälappuun kirjoitti:
Ite ainakin tuon huomannut koska on aina ollut "iso", jos jostain empistä tms. ostat jotain niin saat ottaa monta numeroa isomman kuin vaikka jostain "juntti"kaupasta kuten tokmannista. Että onhan se koomista jos kuikelo on ns. extralarge.
Sullon sit sama ongelma, kun miehen ISOLLA veljellä, harvasta kaupasta löytyy oikeaa kokoa ja riittävän laadukasta vaatetta. Yks hyvä kauppa kuulemma kotikaupungista löytyy mistä hakee paidat ja farkut.
Hänkin on aika iso poika. Ympärysmitoiltaan.mazy kirjoitti:
Sullon sit sama ongelma, kun miehen ISOLLA veljellä, harvasta kaupasta löytyy oikeaa kokoa ja riittävän laadukasta vaatetta. Yks hyvä kauppa kuulemma kotikaupungista löytyy mistä hakee paidat ja farkut.
Hänkin on aika iso poika. Ympärysmitoiltaan.Miehellä taas on ongelma löytää paitoja joissa ois riittävän pitkät hihat. Jää lyhyiksi hihat helposti, jos hartioista on hyvä paita. Ja vyötäröstä on kaapuja....
Sillä on pitkät raajat ja hartiat aika leveät, joskaan ei mallia ladonovi kumminkaan. V- mallinen yläkroppa..kapenee hartioista vyötäröä kohti...semmosia hyviä paitoja ei käytännössä ole missään.
- ierjhvmlakmmapomv
No on sentään luutnantti eikä pelkkä salihiiri tai metsuriseksuaali hippi.
Jos tuo tyyppi edustaa natoa se siis haluaa näyttäytyä somepelleporukkana eikä sotilaina. Tuo tyyppihän on vitsi sotaa ajatellen, se ei pärjäisi viikkoakaan metsässä ilman että itku pääsee.Tytötkin on kovempia:
https://www.youtube.com/watch?v=AZa7jTZseFE
https://www.youtube.com/watch?v=GFYSzCJN4Zs- jaapajaa
Sinä vissiin tunnet tuon sällin henkilökohtaisesti.
jaapajaa kirjoitti:
Sinä vissiin tunnet tuon sällin henkilökohtaisesti.
En mutta sen näki tuosta videolta että ihan pellehän tuo olisi sotatantereella. Mieluummin ottaisin noista minun laittamien linkkien naisista kenet tahansa messiin rintamalle omaa selustaa turvaamaan.
- jaapajaa
Harmaaritari kirjoitti:
En mutta sen näki tuosta videolta että ihan pellehän tuo olisi sotatantereella. Mieluummin ottaisin noista minun laittamien linkkien naisista kenet tahansa messiin rintamalle omaa selustaa turvaamaan.
No kerropas miten videoista näkee ettei osaisi luutnantin virkaa merivoimissa hoitaa.
- heteromies
Kieltämättä. Ihan viikseen vedettävän näköinen. :D
Ei kyllä niin mun makuun...paitsi hiukset.
Palstamäki kirjoitti:
En suinkaan yritä, minähän kiusaan.
Kiusaaminenkin on kakstahonen jutu, enkä mä ole vielä kokenu kiusaantumista.. 😋 🐧
Wwuwuw kirjoitti:
Kiusaaminenkin on kakstahonen jutu, enkä mä ole vielä kokenu kiusaantumista.. 😋 🐧
"Kiusaaminenhan" on myös huomion antamista/hakemista.
Se ei aina tunnukaan kiusaamiselta.Palstamäki kirjoitti:
"Kiusaaminenhan" on myös huomion antamista/hakemista.
Se ei aina tunnukaan kiusaamiselta.Ohuimmillaan nää on tulkintakysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386