pappi käskee puolustamaan kristillisiä arvoja

2kärpästäyhdelläiskulla

Sanon, että tapata itsesi kristillisten arvojen vuoksi.

16

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainoslause

      Kristillisiä arvoja ei ole. Käsitteellä ei ole mitään oikeaa, toimintaa ohjaavaa sisältöä.

      • "Kristillisiä arvoja ei ole. Käsitteellä ei ole mitään oikeaa, toimintaa ohjaavaa sisältöä."

        Kaikki moraalisesti oikeat ja hyvät arvot ovat kristillisiä. Ateismista tai sekulaarihumanismista ei tule ainuttakaan moraalisesti hyvää arvoa.


      • 12_____13

        Eikä eteenkään sinulta, ethän sitä kieltänyt (eikä Raamatukaan)
        Mark5:lle Moraali on sellainen Afkaaninen kokki joka tekee
        ns. Juma-Lallisen hyvät Kebabit kerrostalon alakerran kuppilassa

        "Mora-Ali,pistäs Sati Aamenta, sanoo Mark5 Perjantaisin viininpullo
        kainalossaan. "

        Tunnen suunatonta häpeää sisälläni Mark5:n kaltaisen riemuidioottien takia
        mutten naura hänelle :I


      • Mark5 kirjoitti:

        "Kristillisiä arvoja ei ole. Käsitteellä ei ole mitään oikeaa, toimintaa ohjaavaa sisältöä."

        Kaikki moraalisesti oikeat ja hyvät arvot ovat kristillisiä. Ateismista tai sekulaarihumanismista ei tule ainuttakaan moraalisesti hyvää arvoa.

        "Kaikki moraalisesti oikeat ja hyvät arvot ovat kristillisiä. "

        Kuten esinahkojen leikkely :-)


    • Millä vuosisadalla elät?

      • 2kärpästäsläm

        Missä uutispimennossa sinä elät, Rinkeby on kohta täällä.


      • lklkjlkjlkj
        2kärpästäsläm kirjoitti:

        Missä uutispimennossa sinä elät, Rinkeby on kohta täällä.

        Pelottaako sinua. Hae apua.


      • 2kärpästäsläm

        Rib Kirby tulee!


      • apuva.aapuuva
        lklkjlkjlkj kirjoitti:

        Pelottaako sinua. Hae apua.

        Minua ei pelota, mutta syylliset tullaan kaivamaan esiin.
        Silloin sinua pelottaa.


      • satujumala

        Kristillisten arvojen ja raamatun mukaan:
        - vääräuskoinen kansa pitää tappaa lukuun ottamatta nuoria naisia jotka saa ottaa seksiorjaksi
        - homot pitää tappaa koska homouden palkka on kuolema
        - naiset ovat miesten omaisuutta eikä heillä ole sananvaltaa
        - miehellä saa olla monta vaimoa ja sen lisäksi sivuvaimoja
        - omat tottelemattomat lapset pitää tai saa tappaa
        Näitten arvojen pohjalta on aikanaan rakennettu suomenkin yhteiskuntaa.
        Kristittyjä arvoja purkamalla on saavutettu nykyinen moraaliin ja tasavertaisuuteen perustuvaa yhteiskunta.
        Tosin vieläkin on jäljellä paljon purkamattomia jäänteitä kristillisistä arvoista.


      • yiuyiiy
        apuva.aapuuva kirjoitti:

        Minua ei pelota, mutta syylliset tullaan kaivamaan esiin.
        Silloin sinua pelottaa.

        Mitkä syylliset? Taidat olla pahasti sekaisin, ihmisparka.


      • tai.suvustasi
        yiuyiiy kirjoitti:

        Mitkä syylliset? Taidat olla pahasti sekaisin, ihmisparka.

        Jos sinä luot arvoillasi helvetillisen tulevaisuuden niin sinusta aloitetaan perkaus.


      • tai.suvustasi kirjoitti:

        Jos sinä luot arvoillasi helvetillisen tulevaisuuden niin sinusta aloitetaan perkaus.

        Yhdyn nimimerkki yiuyiiy :n käsitykseen. Onneksi kaltaisesi eivät ikinä pääse sivistysvaltioissa päättämään yhtään mistään.


      • rinkeby
        agnoskepo kirjoitti:

        Yhdyn nimimerkki yiuyiiy :n käsitykseen. Onneksi kaltaisesi eivät ikinä pääse sivistysvaltioissa päättämään yhtään mistään.

        Opettele ymmärtämään historiaa, syy ja seuraus on aina olemassa.
        Minä pärjään, mutta pärjäävätkö autettavasi sosialismissa, jota heille kauppaat.
        He noudattavat vain luonnonlakeja. Evolutionistina sinun pitäisi se ymmärtää.


      • rinkeby kirjoitti:

        Opettele ymmärtämään historiaa, syy ja seuraus on aina olemassa.
        Minä pärjään, mutta pärjäävätkö autettavasi sosialismissa, jota heille kauppaat.
        He noudattavat vain luonnonlakeja. Evolutionistina sinun pitäisi se ymmärtää.

        Olen viimeiset parikymmentä vuotta äänestämyt kokoomusta, joten minusta ei sosialistia ihan vähällä saa. (vaikka Huhtasaaren Laura taisi jossain ulostulossaan väittää kokoomustakin vasemmistolaiseksi) Humanisti olen hautaan asti ja viisi päivää sen jälkeen, mutta sitä voi olla poöiittiesta kannasta riippumatta. Ihmisyyden ja ihmisten tasa-arvon arvostaminen kun sattuu olemaan kaiken puoluepolitiikan yläpuolella.

        Isänmaallinen olen ehdottomasti, mutta isänmaallisuus termiä raiskaava "rajat kiinni" kiihkonationalisti tai uusnatsi en koskaan. Tunnen historiaa ja jäljet pelottavat. Suomi on länsimainen sivistysvaltio ja sellaisena pysyy.

        Ja mitä muuten historian tietämykseen tulee, niin luonnontieteisiin foskusoituneen tieteenhistorian harrastukseni ohessa olen lueskellut myös Suomen poliittista- ja sotahistoriaa tsaari Nikolai I:n ajoista nykypäivään. Aiheesta löytyy parikymentä opusta omasta kirjahyllystänikin.

        Älä opeta isääs panemaan. ;-)


    • 777777

      Kristilliset arvot ovat ainoat ja oikeat, koska jumalattomuuden näkee jokainen mitä sillä saadaan aikaan ja mihinkä se tie johtaa, eli tuhoon. Ihmetyttää vaan jumalattomien puolesta, kun he puoltavat jumalattomuutta, vaikka itsekkin näkevät mitä se aiheuttaa ihmisissä ja yhteiskunnassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe