Hyvää Isänpäivää kaikille;

miesmerenrannalta

Isille, isäksi tuleville, isäksi pyrkiville, kokoomuksesta kommunistiin, kepusta demariin ja kaikille puoluekantaan katsomatta.
Tässä lauletaan Isästä, joka on RAKKAUS
https://www.youtube.com/watch?v=EC-DC3U1C5A
Isänpäivää toivottaa neljän lapsen isä Espoosta Suomenlahden rannalta.

28

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Mitähän Suomessa holtittomasti lisääntyvät kehitysmaamuslimit ovat mieltä ”taivaanisä” prokkiksestasi.... taisit nyt juuri tehdä pahemmanluokan rasistisen loukkaukksen...mietippä sitä....

      • Ihan-sitä-itteensä

        No sinun tyhmyytesi jääköön omaan arvoonsa, mutta hyvää isäpäivää, jos vehkeesi on toiminut.


      • mitäteit
        Ihan-sitä-itteensä kirjoitti:

        No sinun tyhmyytesi jääköön omaan arvoonsa, mutta hyvää isäpäivää, jos vehkeesi on toiminut.

        Kyllä aloitus loukkaa maahanmuutajia


      • kysäsin
        mitäteit kirjoitti:

        Kyllä aloitus loukkaa maahanmuutajia

        Oletko sinä maahanmuuttaja ?


    • kepu-isäntä

      Keskustapuolueen nuorisotyöryhmä ( keski-ikä 70v) on isänpäivän kunniaksi jukaissut uuden kilpailun, " jos löydät, ilmoita meille"
      https://yle.fi/uutiset/3-10502552
      Meillä kun kepussa pikkulipsahduksia sattuu ?

      • kepuli_konsti

        Ja ihan vahinkos? :D


    • itasuomenUkko
      • Mutta.kuinka.kävikään

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005337981.html

        Sdp tulee tämän kesäkokouksen yhteydessä esittämään joukon konkreettisia keinoja, joilla suomalaiset saadaan uudelleen synnytystalkoisiin, Sdp:n puheenjohtaja Antti Rinne sanoi puheessaan puolueen eduskuntaryhmän kesäkokouksessa Kouvolassa.

        Yleisö repesi nauruun ja vilkuili huvittuneena toisiinsa.

        – On sanomattakin selvää, että puolueet eivät päätä ihmisten perhesuunnitelmista. Me emme siis mene kenenkään makuuhuoneeseen tässä asiassa, mutta voimme poistaa ihmisten huolia perheen perustamiseen liittyen, Rinne tarkensi.


      • OlliOulusta
        Mutta.kuinka.kävikään kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005337981.html

        Sdp tulee tämän kesäkokouksen yhteydessä esittämään joukon konkreettisia keinoja, joilla suomalaiset saadaan uudelleen synnytystalkoisiin, Sdp:n puheenjohtaja Antti Rinne sanoi puheessaan puolueen eduskuntaryhmän kesäkokouksessa Kouvolassa.

        Yleisö repesi nauruun ja vilkuili huvittuneena toisiinsa.

        – On sanomattakin selvää, että puolueet eivät päätä ihmisten perhesuunnitelmista. Me emme siis mene kenenkään makuuhuoneeseen tässä asiassa, mutta voimme poistaa ihmisten huolia perheen perustamiseen liittyen, Rinne tarkensi.

        No ei puolueet, mutta puolueen tukena olevat lahkot.
        Ja niitä meidän seudulta löytyy.


      • totuustähän
        OlliOulusta kirjoitti:

        No ei puolueet, mutta puolueen tukena olevat lahkot.
        Ja niitä meidän seudulta löytyy.

        Löysin youtubesta videon, missä on nykyisiä ja tulevia kepulaisia
        ja jos näin ei ole, kirous tavoittaa;
        https://www.youtube.com/watch?v=_slxWatLYIw


      • Naiset.moittii.Anttia
        Mutta.kuinka.kävikään kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005337981.html

        Sdp tulee tämän kesäkokouksen yhteydessä esittämään joukon konkreettisia keinoja, joilla suomalaiset saadaan uudelleen synnytystalkoisiin, Sdp:n puheenjohtaja Antti Rinne sanoi puheessaan puolueen eduskuntaryhmän kesäkokouksessa Kouvolassa.

        Yleisö repesi nauruun ja vilkuili huvittuneena toisiinsa.

        – On sanomattakin selvää, että puolueet eivät päätä ihmisten perhesuunnitelmista. Me emme siis mene kenenkään makuuhuoneeseen tässä asiassa, mutta voimme poistaa ihmisten huolia perheen perustamiseen liittyen, Rinne tarkensi.

        Sanna on lesbojen kasvatti, joka Antissa kiinni.


      • kysäsin
        Naiset.moittii.Anttia kirjoitti:

        Sanna on lesbojen kasvatti, joka Antissa kiinni.

        Mutta kait hänelläkin on isä ?
        Onko sulla ?


    • Kiitos hartaasta toivotuksesta ja Hyvää Isänpäivää myöskin sinulle itsellesi toivottaa Martti, kahden aikuisen lapsen isä, myöskin meren rannalta :-)

    • Läheltä.hesaa

      Kuin myös !
      -kuuden aikuisen lapsen isä. Ja usean iso-isä, lisäksi myös iso-iso-isä.
      Laittaako joku vielä paremmaksi ?

      • ArmasMulleAallontie

        Nostan hattua ja kumarran.
        Alkaa olla nykyää harvinaista, Olen huomannut, että nykyään osa nuorista pakenee vastuuta itsestään, perheestä, isänmaasta ja yrittää lorvimalla päästä rikkaaksi. Eli yhtälö ei toimi.
        Mutta kaikille isille Hyvää Isänpäivää.


      • veljesiVeka

        No vähäjättö tuli taas loistamaan ?
        Ei sinua harmita itseäsi tyo tyhmä luonteesi ?


    • IsätönVenäjä

      Venäjällä juhlitaan tänäänkin isättömyyden päivää tappamalla ja tapattamalla miehiä.

      • Kysyppä.vasureilta

        ja kommunisteilta.
        He rauhanlähettiläitä.
        Sairaaloiden pommittajat.


      • tämmöstäkysellään

        Todista väitteesi ?


      • Sitäkö.tarkoitat

      • enoleErkki
        Sitäkö.tarkoitat kirjoitti:

        Venäjällä vain rauhanohjuksia.

        https://yle.fi/uutiset/3-10091299
        https://www.iltalehti.fi/syyrian-kriisi/201611152200027730_sr.shtml


        Jos Erkiltä kysyttäisiin, se olisi USA.

        No minun täytyy sano, että Venäjä on huomattavasti jäljessä sotimisessa ?
        USA on itsenäisyyden ajastaan sotinut n. 90 % ajastaan ja maissa joihin sillä ei ole oikeutta. No lyhyen aikaa soti omalla maalla. Ja USA on siitä myönteinen valtio, että siellä tapetaan kotomaassa enemmän ihmisiä, kuin kuolee käymissään sodissa ja näin säästetään arkun kuljetukuluja.


      • SotaRikollinenVenäjä

        Venäjä on ainoa maa koko maailmankaikkeudessa, joka tappaa ja tapattaa isänpäivän kunniaksi eurooppalaisia miehiä.


      • enoleErkki kirjoitti:

        No minun täytyy sano, että Venäjä on huomattavasti jäljessä sotimisessa ?
        USA on itsenäisyyden ajastaan sotinut n. 90 % ajastaan ja maissa joihin sillä ei ole oikeutta. No lyhyen aikaa soti omalla maalla. Ja USA on siitä myönteinen valtio, että siellä tapetaan kotomaassa enemmän ihmisiä, kuin kuolee käymissään sodissa ja näin säästetään arkun kuljetukuluja.

        Tulee taas mieleen 1980-luvun alku ja risupartojen rauhanjunat joille oma sukupolveni nauroi ivallisen halveksivasti.


      • AlmaTakatussu
        SotaRikollinenVenäjä kirjoitti:

        Venäjä on ainoa maa koko maailmankaikkeudessa, joka tappaa ja tapattaa isänpäivän kunniaksi eurooppalaisia miehiä.

        Ja sinä saat Suomen tyhmimmän ja pienimunaisimman miehen tittelin.
        Toisille hyvää isänpäivää.


      • matkaselli
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tulee taas mieleen 1980-luvun alku ja risupartojen rauhanjunat joille oma sukupolveni nauroi ivallisen halveksivasti.

        Muistaaksini sinä olit linnassa.
        No tietenkin voihan se hörhöjäkin naurattaa.


      • Tutuntuntuinen.vastaus
        enoleErkki kirjoitti:

        No minun täytyy sano, että Venäjä on huomattavasti jäljessä sotimisessa ?
        USA on itsenäisyyden ajastaan sotinut n. 90 % ajastaan ja maissa joihin sillä ei ole oikeutta. No lyhyen aikaa soti omalla maalla. Ja USA on siitä myönteinen valtio, että siellä tapetaan kotomaassa enemmän ihmisiä, kuin kuolee käymissään sodissa ja näin säästetään arkun kuljetukuluja.

        Ookko Erkki ?


      • totuudensoinitin
        Tutuntuntuinen.vastaus kirjoitti:

        Ookko Erkki ?

        En osaa sanoa mitä hän tarkoittaa, mutta toisen maailmansodan jälkeen, kaikki Yhdysvaltain presitentit olisi pitänyt laittaa oikeuden eteen, rikoksista ihmisyyttä vastaan
        . Sotarikkollisia kaikki.


      • Ei.Isä.Aurinkoista
        totuudensoinitin kirjoitti:

        En osaa sanoa mitä hän tarkoittaa, mutta toisen maailmansodan jälkeen, kaikki Yhdysvaltain presitentit olisi pitänyt laittaa oikeuden eteen, rikoksista ihmisyyttä vastaan
        . Sotarikkollisia kaikki.

        Muttei Venäläisiä, esim Stalin tapatti kansalaisiaan miljoonittain.
        20 miljoonaa ja sillälailla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe