Sain pakit eräältä vanhalta haaskalta ja mulla on

KatkeraAtm

Siitä kuvia, teenkö siitä profiilin Alastonsuomeen?

17

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee vain, sehän on normaali käytäntö.

• Vaiorvokki

Mäkin voisin tehdä noin 50 miehestä oikein galleriat..mahdatkohan olla yksi niistä typeristä miehistä kuka luulee naisten saavan kiksejä kalunsa kuvista🤔
      Olitko se stay uppeihin ja sukkanauhaliiviin pukeutunut Lasse"Liisa"?

• Olet.paskaa

Mäkin voisin kompostoida sinut, ylikypsän haaskan. Mullat peltoon muun paskan sekaan.

• fobba.tulee.ja.tazeroi

Kas kas, sylttytehdas ilmoittautui ja vieläpä tappouhkauksen kera ;D

• Eihän teidän pitäny olla vanhoista haaskoista kiinnostuneita...

Hapoamia, sano kettu jne..

• Painu.helvettiin

Ei ollakaan. Siksi voitkin painua vaikka helvettiin siitä huomiohuoraamasta.

• Painu.helvettiin kirjoitti:

Mikäs kiukkupssi täällä jyllää..

• tämämietityttää
        Painu.helvettiin kirjoitti:

Miten voi aloittaja saada pakit, jos ei ole yrittänyt iskeä haaskaa?

• eipidäollakusipää

Kaikki nykyään ovat saaneet ja lähettäneet alastonkuvia, mutta kyllä niiden kanssa pitää silti olla moraali eikä jaella eteenpäin kusipäisyyttään, Mulla on vuosien saatossa parilta kymmeneltä naiselta erinäisiä potretteja eikä tulisi mieleenkään minnekään laitella. Onhan se laitontakin jos se merkitsee.

• tutkintaan

Rikollista toimintaa ja jäljet johtavat sylttytehtaalle. Viime viikon lehdestä luin kuinka nettitehtailijaa vartosi oven takana muu kuin maitomies; poliisi. Nimellinen tuomio, oma nimi julkisuuteen ja sakot perättömistä tietojen levittelyistä ja vääristelyistä.

Aika mageeta, että nämä uutisoidaan malliksi.

• risti.riita

Eli sait joltain pakit, no siinä tapauksessa ei ole varmaankaan kyse alastonkuvista, siinä kun olisi pieni ristiriita tarinan kanssa, heh heh;) Muutenkin tuo trolli kuulostaa epätoivoiselta yritykseltä aiheuttaa kaaosta, tiedä sitten kenessä haaskassa. Pelaa vaikka kimbleä.

• pikkupilinsieluhuutaa

Miten tuo kostosi siihen pakkien saamiseen enää auttaisi. Sehän vain osoittaa ettet todellakaan ole minkään arvoinen. Että ihan haahkatkin sulle pakittaa, et osaa siis edes tasoasi arvioida oikein. Häpäisemällä haahka ei tasosi sanottavasti kohoa.

• Olet vähän niin kuin katkera...? Saat ollakki, muttei rikollinen toiminta kuitenkaan kannata. Joogaa vaikka, se helpottaa.
      ✌ peace

• Ylimielistäshittiä

Miksi multinikkaat jatkuvasti nainenruuduntakana yms trolleinesi etkä pidä samaa? Säälittävää omien tekstien peukuttelua.

• Ylimielistäshittiä kirjoitti:

Miksi multinikkaat jatkuvasti nainenruuduntakana yms trolleinesi etkä pidä samaa? Säälittävää omien tekstien peukuttelua.

Emmä ole mikään nainen ruudun takana... tai no olen joo nainen ja ruudun takana, muttei ole mun nikki tuo. Mjlla on yksi nikki ja se on tämä. Ja sie oit sekaisin vissiin 😊 harhojako?

• vanhapalstalainenpalaa

Siis miksi alunperinkään iskit jotain "vanhaa haaskaa"? Olisiko sitten ollut kiva harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta ensireaktio tuo mieleen sanat vanha haaska? Joo joo, tiedetään että miehiä sanotaan "kaikkiruokaisiksi", mutta pakkohan teilläkin on jotain turn-offeja olla ja vähän vaikea kuvitella hepinkään nousevan jos tiedostaa mielessään toisen vain "vanhaksi haaskaksi".

Vai tuliko siitä vanha haaska vasta saatuasi ne pakit?

• sairaudenkirous

Ei ole seksiä, ei ole alstonkuvia , ei annettuja. Vain yleisessä tilaisuudessa, illman lupaa otettuja, jakkupuku kuvia. En voi uskoa sinun painuvan niin alas. En haluaisi, satuttaa vieläkään. Koeta selvitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      222
      1935
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1206
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1045
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      988
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      834
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe