Miten sait kerrottua fetissistäsi puolisolle?

Utelija

Fetissistä kertominen puolisolle on tunnetusti hankalaa. Olen kuullut pitkistäkin suhteista, joissa asiaa ei ole saatu kaikistettua ulos. Miten ja missä yhteydessä sait kerrottua asiasta puolisollesi? Millainen oli vastaanotto? Paraniko seksielämänne, kun kumppanisi sai tietää mieltymyksistäsi?

9

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fettari

      Oma tarinani alkoi jo seurusteluaikoina. Sain kerrottua silloiselle tyttöystävälle, ja tulevalle vaimolleni fetissistäni osittain. Sen, että pidin näkemästäni ja toivoin hänen pitävän fetissini kohteita, koska nautin siitä. Kului vuosia ja vähitellen hänkin tottui ajatukseen, että pidin suunnattoman paljon fetissini kohteista. Joskus jo tässä vaiheessa päästiin harrastamaan seksiäkin fetissini kera. Silti kului lähes kymmenen vuotta asian kypsyttelyssä ja siihen, että fetissini pääsi niin sanotusti sänkyyn. Varmaan vaimokin huomasi fetissin aikaansaaman lisävireen ja nyt fetissi on aivan luonnollinen osa seksielämäämme. Itse saan lisänautintoa ja vaimo saa parempaa ja kiihkeämpää seksiä, joten sanoisin fetissin olleen enemmänkin positiivinen, kuin negatiivinen asia seksielämässämme. Alkuun asia tuntui ongelmalta, mutta nyt se on muuttunut seksielämämme pelastukseksi.

    • Noin-helppoo

      Helppoo ku heinänteko.
      Illalla ku istutaan ni totesin, et mulla on sellanen hinku, et...

    • pervopertti

      Pari vuotta avioitumisemme jälkeen, ennen nettiaikaa, toin kotiin pari fetissiäni käsittelevää lehteä jotka olin ostanut työmatkan yhteydëssä Helsingissä.
      Katselimme yhdessä mutta vaimoni ei kommentoinut.

      Hieman myöhemmin tein varovaisen kokeilun ja melko pian totesin vaimoni kostuvan, syystä tai toisesta. Jatko onkin historiaa koska tuohan tapahtui jo 70-luvun alkuvuosina.
      Touhu on vuosien saatossa täydentynyt ja eläköitymisemme vapautti toteutukseen aikaa ja energiaa.
      Tuskin 75v ukko ilman leikkimieltä ja leikkimielistä vaimoa vedossa pysyisikään.

    • Apron

      Minulla meni pitkään, että sain kerrottua vaimolleni fetissistä. Sitä jotenkin häpesi. Sitten kun asian sai kerrottua, vaimoni ymmärsi sen hyvin. Nyt fetissi on mukana seksielämässämme ja siitä saa kivan lisämausteen.

    • Jesmaijes

      Puhuminen on vaikeaa. Kirjoitin kirjeen. Suhde parani, kun ei ollut enää salattavaa. Myös seksielämä parani, kun fetissi tuli mukaan.

    • yrjöpoika

      Se kävi yllättävän helposti (aikoja sitten). Vaimo laijitteli alusasujaan ja heitteli syrjään kasan pikkuhousuja, joita ei enää tarvinnut. Osa oli käyttämättömiä ja hänelle ihan oikean kokoisia. Kysyi minulta, että haluatko kokeilla, olisi sääli heittää hukkaan. Kokeilin ja siitä se lähti. Oikeasti vaimo tiesi jo tuossa vaiheessa mieltymykseni ja oli hankkinut kyseiset asut minulle. Olemme käyneet usein yhdessä ostoksilla ja yhden alan erikoisliikkeen entinen omistaja tiesikin, että minulle ne tavarat tulevat ja sitten kun kävin siellä yksin, oli helppo asioida. On varmaan kysynys myös vaimon fetissistä, kun hän haluaa, että pukeudun naiten alusasuihin. Lähinnä pikkuhousut, sukkanauhaliivit ja sukat

      • Bi-mies50

        Mulla kävi myös niin, että laitoin illalla liivit ja sukkikset jalkaani, menin peiton alle odottelemaan josko vaimolla olis haluja. Sitten hän tuli mös nukkumaan ja pyysi päästä saman peiton alle ja huomasi silloin, että mulla on jotain päälläni... siitä paljatui mun kuuma fetissini josta hän myös pitää!


    • ÄläEpäröi

      Ymykyisen vaimoni kun 20 v sitten talutin baarista mun luo,roikkui kahleet näkyvillä,kysyi,saisinko sitoa sinut...😉

    • Sukkikset

      Aika helposti kävi reilut 30 vuotta sitten. Seurusteluaikana nykyinen vaimo työskenteli ravintolassa tarjoilijana. Haistelin usein aamuisin ennen töihin lähtöä hänen työvuorossa pitämänsä mustat sukkahousut. Aamurunkut tuli suoritettua samalla nuuskien noita hikisiä sukkiksia. Usein runkkasin spermat toisen sukkisen kärkiosaan ja runkun päätteksi pesaisin sukkikset kuivumaan. Vaimo alkoi ihmetellä intoani sukkisten pesuun ja kerroin hänelle miksi pesen hänen sukkiksiaan. Ymmärtäväinen kun oli kysyi täytyykö hänen alkaa käyttää sukkiksia myös naidessamme. Olin silloin hiukan nolona ja kerroin haluavani juuri sitä.
      Vuosia on kulunut ja vaimon hikiseksi pitämät sukkikset kuuluvat edelleen "leikkeihimme".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe