Olen saanut mummoltani lasimaljakoita!
Toinen sipulinmuotoinen ja pieni, toinen vihreä suora, erikoinen vohvelipinta, n. 50 lukua.
Mistä saa tietoja?
Kiitos etukäteen!
kuka kertoisi minulle!
5
786
Vastaukset
- PatW
Moi,
Itse aikoinani törmäsin samaan ongelmaan.
Apua löytyy:
1) Paikallisista (hyvistä) antiikkiliikkeistä. Soittele läpi ja kysy mikä sattuisi olemaan erikoistunut lasiesineisiin.
2)Riihimäen lasimuseo varmin paikka... selvittävät lähes minkätahansa alkuperän (jos siis sillä on mitään arvoa) http://kunta.riihimaki.fi/lasimus/
P- Antiikkiako?
Kiitos!
Menen käymään tuolla Riihimäellä ja otan maljakot mukaan!
Kaunista Kevättä Sinulle!
- PatW
Tuli mieleen että se pieni sipulinmuotoinen on todennäköisesti Kaj Franckin tuotantoa -50- 60 luvulta.
Niitä tehtiin vihreänä ja ruskeana(?) ja korkeus 7 - 16 cm (?). Joissakin signeeraus, jossakin ei.
Ed.mainituista riippuen hinta n. 80 - 200 €.
Kannattaa soittaa Riihimäelle ja kysyä miten homma toimii parhaiten. Itse otin digikameralla kuvia ja lähetin sähköpostilla. Hintaa ne pyytävät muistaakseni n. 5 €/kpl.- Antiikkiako
Kiitos!
Hyvin ystävällinen ihminen olet sinä, olen kiitollinen, että sinunlaisia vielä löytyy???
Kaikkea Hyvää!
www.vaarinvarasto.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472