..kreikka sitruuna ja ortodoksinen hengenelämä..onko siinä oikea tie?????? ei kos vaan athos..
..ootteko huomannu että sitruunasta on moneksi..
A: vitamiinia
B: hyvää vatsalle
C: ei tartte hammaspesuu
D: murenee pihvit
E: kesäinen jäinen sitruunajuoma
F:ceviche ceviche
G: vaalenee hiukset
H: silottuu rypyt
.. ja mitäs vielä? kasvaiskohan etelä-suomen oloissa sitruunapuu?
sitruunapuu,hapastefanos ja kreikka
6
218
Vastaukset
- a-no
Kasvaa Etelä- Suomessa, Kaisaniemessä ja tuottaa keltaista hedelmää - oon nähnyt ite!
Tämä on hyvä pätkä, kun Huovisen, Konsta Pylkkänen kiroilee ensimmäistä kertaa - syynä siihen tuo aloituksessa mainittu ortodoksinen herkku: https://www.youtube.com/watch?v=1Gns__hZSt4
Parakallo!
Sitruuna on väärä suomennos, koska muualla se on lemon ja sitrus on sen suku. Amerikassa ei saa tuotetta kutsua limonaadiksi (lemonade), ellei siinä ole sitruuraa (lemon). Persut haluaisi Trumpin tuella tämän käytännön myös EU;hun. Limpsakin juontuu tuosta englannin sitruuna- sanasta. Limu- Disco on myös samaa alkuperää, vaikka muistuttaa enemmänkin limeä. Limusiinejäkään ei olisi ilman sitruunaa.
Kreikka- Pukki Ateenan olympiastadionilla torstaina kello 21:45. Viafreestä taitaa taas tulla.Miksi siis kutsumme suomeksi tätä hapanta hetelmää? Suomi alias pikkujenkkilä.. on mastercheffit, diilit, posti on????..poliisi asemakin kohta hill steert blue..veetu tää suomi on menettämässä identiteenttinsä,.historiansa,.. ja kohta fiksut ihmisetkin..kun pakenenvat hulluja hallituksia ulkomaille..
pervokki kirjoitti:
Miksi siis kutsumme suomeksi tätä hapanta hetelmää? Suomi alias pikkujenkkilä.. on mastercheffit, diilit, posti on????..poliisi asemakin kohta hill steert blue..veetu tää suomi on menettämässä identiteenttinsä,.historiansa,.. ja kohta fiksut ihmisetkin..kun pakenenvat hulluja hallituksia ulkomaille..
.lisäys..jotain hyvää eeuussaakin..
- Leevi_Lihasmies
Suomessa on järkevä hallitus, toisin on Kreikassa jossa veturinkuljettajillekin maksetaan jopa 7000€ kuussa ...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2011063013973150 - Anonyymi
Hapalla on blogi kiinni. Mitä skismaa lie? Ortodiksisessa maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556536Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394291- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151149- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969