Muutin omilleni justihi, ja haluaasin tiatoa
vakuutusyhtiöistä niide jokka on ottanu vakuutukset jostaki. Mikähä olis paras. Auto ja vanhemmat sanoo pitää olla joku kotia kaas.
Mikä vakuutusyhtiö on hyvä ja halpa.
13
187
Vastaukset
- vakuutusmeklari
Ei merkittäviä eroja yhtiöiden välillä.
Ota vakuutus mistä tahansa joka tuntuu sinusta miellytävältä siis jossa on åalvelevaa henkilökuntaa. - kannattikyllä
if..muutaman satasen putos hinta kun vaihdoin
- Se.on.ifi
Mä tiedän yhden v.yhtiön minne en pistä enää jalallanikaan itteeni. Se on yhdistynyt muutama vuosi sitten, joitakin ihmisiä palvelemassa . Jotain epämiällyttävää sen ilmapiirissä. Vaihdoin ite if.lle. Palvelu pelaa ja ihmisistä sielä näkee että työpaikkana hyvä henkisyys.
- TapsaKapernaumista
Saman havainnon tein ja if:iin vaihdoin.
Hain korvausta tästä yhdistyneestä yhtiöstä ja palvelu oli
todella huonoa. Ilmeisesti heillä on lähtökohtana että korvausta ei anneta.
- OPjaIF
Mikäli joku yhtiö olisi halpa ja kaikki muut kalliimpia, niin kaikki asiakkaat olisivat siirtyneet siihen halpaan. Hinta kuitenkin riippuu erittäin monesta tekijästä ja sen hintavertailun joudut ihan itse tekemään vakuutusyhtiöiden välillä.
Jos halpaa haet, niin usein Lähitapiola on halpa. Siinä vain on sellainen pointti, että vahinkotilanteissa sitten tulet tietämään mitä sillä halvalla saa. Tuon takia kilpailuttaisin OP:n ja IF:in. Mikäli hinnoissa ei ole isoa eroa niin valitse IF. Siellä korvaushommat toimivat juurikin kuten heidän mainoksessa. Toiveena toki kaikilla, ettei mitään satu mutta JOS. - Hyväjutska
No joo sain tiatoa kun vanhemmat sanoovat jotta mun pitää itte ruveta hoitaan omia asioota kun kerran oon nyt omillani. Käyn vertaalemas mun yks kaverikin oli kuulenma saanu tarjoukses tualta Ifiltä.
- pykälät
Asiakkaan mielestä vakuutusyhtiö muuttuu huonoksi jos sattuu sellainen vahinko joka ei ole vakuutusehtojen mukaan korvattava.
Näin tapahtuu joka yhtiössä. Mieti valmiiksi mitä tarvitset ja kysy puhelimella tarjous eri yhtiöiltä. Saatat saada jostakin sisäänvetotarjouksen vuodeksi, jonka jälkeen uusi soittokierros jos hinta nousee.
Hinnat tuppaavat menemään sopivasti ristiin, kuten vaikka autovakuutus, Lähi-Tapiolassa kasko on edullinen ja liikennevakuutus kalliimpi verrattuna vaikka If:iin.
Pakkaa sekoittaa mukavasti se, että vakuutusten sisältö/kattavuus on kaikilla hieman erilainen, joten hintavertailu on aika mahdotonta.
Luuri kouraan ja soittelemaan. Pysy siinä mitä listasit, kun pyydät tarjouksia. Kauppaavat varmasti kattavampia vakuutuksia, mutta jos et ole erityisen vahinkoaltis, niin halvin perusvakuutus riittänee, jos rahat ovat tiukalla.- näinOnJutut
Nykyään ei vakuutusyhtiöt eivä ehdi vastailla nappikauppaa tekevien puheluihin. Todellinen kilpailu alkaa vasta kun vakuutusmaksut vuositasolla on yli kymppitonnin.
muutaman satasen maksavat asiakkaat saavat ottaa vakuutuksen mistä lystäävät ovat joka tapauksesda kannattamattomia asiakkaita yhtölle.
Tarjous jätetään koska lakisääteisiä vakuutuksia on pakko myöntää.
Soittelu ja kilpailuttaminen on turhaa.- Huonokokemus
Lähitapiolaa kannattaa karttaa.
- kilpailuttakaa
Nappikauppaa se on jokaisen kotitalouden vakuuttaminen. Aina niillä on aikaa keskustella vaikka kuinka kauan, kun annat ymmärtää, että jos kunnon hintaa ei tipu, niin vaihdat yhtiötä.
Vakuutusyhtiöillä on tapana hivuttaa hintoja ylöspäin ja toivoa ettei asiakas huomaa ja reagoi. Joka kerta kun olen soittanut, niin hinta on laskenut tai vähintään kattavuutta parannettu, jos niin olen tahtonut. Kannattaa siis ehdottomasti kilpailuttaa vaikka ei olisi kuin koti ja auto, kuten useimmilla on.
Nuo että joku yhtiö on aivan paska johtuvat siitä että on otettu halvin vakuutus tai alivakuutettu. Kaikilla se on ihan samanlainen käytäntö.
- kaisaläski
Miksi
- palveluakaipaavat
Aika paljon tossa yläpuolela jo tarinaa. Kolahti vai. Kävin tossa Lapuan L-t.:s semmonen vaaleehaalee palveli minnuu ja on joku joka kuvittello myös olevansa fiksu. Ei kaikki vain sovi palveluamatiin. Siinä odotellessa hällä ol myös aikaa höpöttää kai juoruta, liekö ollut työkaveri, ruokatunnilla. Näitähän riittää joka työpaikassa, panostaisi palveluun .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909