Ettäkö tässä olisi ratkaisu Suomen asioissa?

kysymystä-on

Vapauttaja, Johtaja?

Sehän olisi toki ihan maailmanlaajuinen uutinen, että Suomelle olisi sellainen erityismies annettu? On kulunut näet jo liki 6 vuotta, kun tämä ”vapauttaja- johtaja” - ehdokas (= itse itsensä sellaiseksi nimennyt) on koettanut kivistä polkua punnertaen toteuttaa ”ylhäältä saamansa” roolia:
"You are the leader of Finland"

Lainaus käyttäjältä: Jouko Piho 6.1.2013

Minä tiedän, mikä minä olen.

Pitkään en tiennyt.

Nyt tiedän.

Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".

Minun tehtäväni on johtaa Suomi eroon eurosta, EU:sta ja pankkien velkaorjuudesta.

Tämän tehtävän aion tehdä yhdessä muiden kanssa.
-------------------------------------------------------------------------------------

Kovasti J. Piho onkin koettanut saada tuota (profetiaa) praktisesti toimimaan. Suomen Johtajan ja Vapauttajan pesti kun on ennenkuulumaton! Puoluevärit ovat vaihtuneet kuin mainosvalot.

1. Kokoomus (jossa annettiin ymmärtää, että Pihon kannattaa vaihtaa puoluetta)

2. KD (jossa eduskuntavaaliehdokkaaksi, mutta ehdokkuus peruttiin ja Piho erosi)

3. Perussuomalaisiin tunnustelu, mutta ehdokaslistalla ei ollut tilaa Piholle

4. Muutos 2011 -tunnustelu, mutta Piho ei kelvannut puolueeseen

5. Itsenäisyyspuolue, jossa eduskuntavaaliehdokkaana, mutta eroaminen, koska puolue on niin pieni

6. Oma puolue, laillisuuspuolue, joka ei saanut kortteja kasaan

7. Keskustapuolue, jossa nyt pyrky eduskuntavaaliehdokkaaksi.

Tällä haavaa on yritys nousta Johtajaksi oman porukan kanssa, kannatuskortteja koossa vähän yli 800 (tarvitaan 5000).

Ollakseen Suomen Vapauttaja ja Johtaja – järkikultakin sanoo, että kattavampi kannatus olisi tarpeen?
(jatkuu osa 2)

15

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98tenhr

      (jatkoa aloitukseen)

      Mistä ihmeen hommasta on kyse?

      * Me jotka tunnemme Raamatun Sanaa, ymmärrämme, ettei kukaan Ihminen voi olla nimettynä Kansansa Vapauttajaksi! Apostoli Pietarikin, vaikka näki tuhansien ihmisten kääntyvän Herran puoleen, käsitti asemansa:

      ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa, sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” Apt 4:12

      Pietari ei julistautunut Kansan Vapauttajaksi, saati Johtajaksi!

      * Me, jotka tunnemme historiaa muistamme esimerkit ja opetukset! Aina, säännönmukaisesti ovat jotkut nostaneet itsensä korokkeelle. Luvanneet jopa tuhatvuotista valtakuntaa, maanpäällistä paratiisia, rotupuhdasta kansaa...ovat vedonneet isänmaallisiin tunteisiin, ovat näin huiputtaneet väkeä liikkeelle. Tulokset?

      Ei mitään uutta auringon alla!
      ”Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".” (jouko piho)

      On säälittävää ja surullista, että (kristitty?) ihminen haksahtaa ja eksyy tuollaiseen epärealistiseen valheeseen? Arkiset realiteetit ja faktat kun kertovat, että yhden ihmisen on 100% mahdotonta olla Suomen vapauttaja ja johtaja! Yhtä säälittävää on, että monet (kristityt) haksahtavat tuollaiseen epärealistiseen huiputukseen!
      Pihon (ylhäältä) saamat sanat eivät olleet Jumalan antamia sanoja!

      * Jumala ei sodi Ramatun sanoja vastaan. On vain yksi Vapahtaja: Herra Jeesus Kristus. Ja Hän on tullut vapahtamaan ihmisiä synnin kahleista. ( Jeesus ei vapauttanut kansaansa rooman miehitysvallasta!)

      * Jeesus kielsi korottamasta itseä yli toisten! (Johtaja, mestari, Matt 23:1-12) ”Joka itsensä ylentää, se alennetaan.”

      Valitettavalla ja Raamatun vastaisella tavalla J.P. on itse itsensä korottanut ”johtajaksi”. Herra ei ole tässä kaikessa hänen kanssaan. Mutta koska hän itsepintaisesti jatkaa valheellisessa illuusiossaan, eikä ota kuuleviin korviin kehotuksia, hän saa jatkaa omin voimin polkuaan hamaan loppuun saakka.

      Hän ajaa "kaksilla vaunuilla", kantaa kahta viittaa: sekä profeetan että poliitikon!
      Molemmat ovat täyttä tyhjää.

      Lisää J.P:n poliittisista kuvioista:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15434603/poliitikko---profeetta---vai-mika#comment-95536307

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15461894/nationalismi-amp-jouko-piho#comment-95576874

    • saippuakauppiasko

      Kun kansojen tilanteet menevät pahuudessa alaspäin, se antaa markkinarakoa monenlaisille yrittäjille ja eksyttäjille.

      On täysin selvää, että tämä j. piho on pahasti haksahtanut, ja paisunut. Kuvittelut että olisi jokin kansan vapauttaja ja johtaja - ovat - hm - niin etäällä terveistä realiteeteista, että ...

      Poikkeusajat tuottavat poikkeusilmiöitä. Ne pitää osata arvioida.

    • Ei.kannatusta

      Jeskamandeeras. Nyt se on jo messias.

      Mutta mitä sanoo asiasta Meller? Syntyykö kiistaa palkintopallilla?

    • Eikös meillä ole jo lestadiolainen mullah pääministerinä, katolinen vastaava ulkoministerinä ja presidenttinäkin uudenvuodenpuheessa jumalaan viittaava vajakki?

      Kyllä meillä on asiat hyvin, onhan?

      • russkije.neidzyt

        Olen harkinnut jossain vaiheessa muuttaa Venäjälle.

        Siellä johtajisto ja kansa on järjissään.


      • siitävaan

        Muuta ihmeessä, jos länsimaiset arvot eivät kelpaa. Mutta älä sitten valita, kun sinulle laitetaan suitset suuhun.


    • feikkiä-vain

      Leikki leikkinä, joo.
      Mut tuskin tämä Jouko.P. ihan infantiilia leikkiä puuhaa?
      Ja, näyttäs se ns. "ylhäältä saatu sanakooste" - englanniksi vieläpä, pitäneen miestä matkassa!

      "Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".

      Jos ei faktat, niin ainakin fiktiot ovat puhtia puskeneet!
      Ainakin omien korvien välissä, omassa mielikuvitusmaailmassahan jokainen saa olla Johtaja ja Vapauttaja?

      Mutta tämä? Sic transit gloria mundi...

    • Eiminnekään

      Herättää hieman kysymyksiä mistä uskovaisuudesta on kyse tuon homokanavilla aikaansa viettävän henkilön kohdalla. Se mitä kuullut kyseisestä henkilöstä sitä ei pidä valita yhtään minnekkään. Hänestä on loppupeleistä enempi ongelmia kuin hyötyä.

      • täysinhurahtanut

        Ei taida kukaan olla valitsemassa. Piho on yrittänyt perustaa useammankin kerran omaa puoluetta, mutta ei ole saanut kannatusta.


    • lähteet-on

      Ei ole tietoa, siis edellisestä.
      Aloitus perustuu netin julkisiin lähteisiin, ei juoruihin.

      • näinon

        Perustuu Pihon itsensä puheisiin. Ei siitä ole kovin kauaa, kun hän oli taas perustamassa puoluetta ja haki keskustelupalstoilla ajatukselle kannatusta. Ei tainnut kukaan kannattaa.

        Tässä on klassinen esimerkki siitä, että "Jumalan puheen" kanssa ei kannata lähteä höyryämään ympäri maailmaa. Jos kokee Jumalan johtavan johonkin suuntaan, niin se on koeteltava ajan kanssa. Ovet avautuvat itsestään, jos Jumala on todella puhunut.

        Jos taas lähtee kolkuttelemaan ovia kertoen olevansa Suomen kuningas tai kansan vapahtaja, niin valkotakkiset soittavat kohta ovikelloa.


    • evvk-evvk
      • näinon

        Sen Pihosta voi takuuvarmasti sanoa, ettei hän pelleile.


    • MatkallaAvaruuteen

      Mä ymmärrän, että Suomi24 on enemmänkin viihdekanava, silti mietin, että miksi eräät / toiset / jotkut / mutten minä haluavat ottaa vakavasti / uskoa / antaa arvoa / viitsii edes mainita tällaisia asioita, jotka joka tervejärkinen tajuaa humpuukiksi.

      Usko, kohdistuen Raamatun Jumalaan: Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen ei ole humpuukia, mutta monet / jotkut / erilaiset uskonlahkot, kyllä.

      Valitettavasti on niin, että edustamanne uskonsuunta, nyky hellarilaisuus / karismaattisuus on tätä, humpuukia.

      Osaan kyllä ulkoa vanhan helluntailaisuuden, tiedän mitä se oli, sen hyvät ja huonot puolet ja sanoisin, että jo joskus 1980-luvun aluilla siihen alkoi tulla mukaan piirteitä, jotka olivat varmasti herätysliikkeen alkuperäisen miehistön periaatteiden vastaisia. Minä kannatin ja edelleen kannatan niitä vanhoja ukkoja, tosin vainaita jo kaikki.

      Koska tällä foorumilla sekoittuvat siis aito kristinusko, että nyky-noituus uskonnon muodossa, ainakin ei-uskovaisilla tässä asiassa menee ikäänkuin lapsi kasteveden mukana, he eivät näe muuta kuin, että on forkka kahjoja täynnä, paitsi tietenkin he / itse.

      J. Piho kuuluu sarjaan humbuuk.

      Helluntaikirkko samaten, syntyi nk. keskosena ja kaiketi kuolee piakkoin, omaksi ja suomalaisen kristillisyyden parhaaksi, rääpäle parka. Jumala ei voi enää kovin pitkään sallia pilkattavan itseään.

      Erittäin vaarallista humpuukia on nk. huijaus-messiaanisuus, niillä jätkillä ei ole puhtaat jauhot pussissaan (tarkoitan nyt siis kuvaannollisesti). Sen minkä olen messareista oppinut, on että se usko tekee aggressiiviseksi ja että vihaavat aivan erityisesti kristittyjen Yhtä Pyhää Kolmiyhteistä Jumalaa, joka siis oikeastaan kertookin heistä kaiken oleellisen. Sekä suivaantuvat kristittyjen viettämistä pyhäpäivistä, joka asia ei edes kuulu heille.

      Johanna Kurkela, Jarkko Ahola, Tony Kakko and JP Leppäluoto - Avaruus :
      https://www.youtube.com/watch?v=9neDIowyhaA
      *

    • ei-poliitt

      Pihon kulkeminen "Kaksilla rattailla" ( = poliitiikka ja profeetta-asia) ei tunnu osoittavan mihinkään suuntaan? Pelkkiä utopioita, toiveajattelua, oman pään visioita...

      Nyt mies on lopettanut syksyn kierroksen kanantuskortteja (uusimman poliittisen hankkeensa) hyväksi. Jotta voisi tulla noteeratuksi puolueeksi, pitäisi saada kasaan 5000 korttia. Kertoo että kasassa on reilu 1000 kannattajakorttia.
      - Valittaa miten kielteinen ilmapiiri suomalaisten keskellä on, polittiikkaan!

      Ihmekös tuo? Kyllä kansa näkee ja tietää. Kaikki (uudetkin) lupaavat aina 9 hyvää ja 10 kaunista, mutta annas olla kun pääsevät vallan kahvaan! Ääni muuttuu kellossa.
      Kun kansalaiset tällaista humpuukia seuraavat kymmeniä vuosia, ei pidä edes ihmetellä sitä antipatiaa, joka ihmisiin on iskenyt.

      Piho surkuttelee sitä, että HÄNEN politikkaansa verrataan muihin. Ja antaa ymmärtää että HÄN on juuri se Puhtoinen politiikan tekijä? KUka uskoo? Piho on ollut niin monessa sopassa julkisesti, että uskottavuus on sitä mitä on. Kun ei ole puhtaat jauhot pussissa, on turha selittää... Näin piho kuitenkin, sivuillaan:
      (lainaus)
      "Eli Suomi on täynnä politiikkaan ja poliitikoihin pettyneitä ja vihaisia ihmisiä, jotka eivät luota siihen, että mekään olisimme sen kummempia vaan pikemminkin samanlaisia roistoja kuin kaikki muutkin. Meidät siis teilataan toisten poliitikoiden tekojen takia jo ennen kuin me olemme ehtineet tehdä yhtään mitään."

      Kyllä ihmiset muistaa. Että Pihokin on ollut jo monessa polittisessa jutussa yrittämässä. Ei siis uutta. On leimautunut niin ja näin. Mutta ilokseen on saanut reilun 1000 nimeä aatteensa taakse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe