Miesten treffi ilmoitukset

Sinkkuneiti30

Miehillä lukee "olen sinkku moi".
Ei mitään muuta, luuletteko saavanne naisen kiinnostumaan tuollaisella ilmoituksella?

15

362

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene.treffeille

      etkö voi vastata moi niin minäkin lähtisitkö treffeille ja alatte seurustelemaan ja naimisiin niin mitä pitäisi lukea

    • copypaste

      Mies laittaa kaikille naisille saman viestin. "Moi, mitä kuuluu?" Ompa omaperäistä.

    • Neiti-tampereelta

      Miehet kovin sosiaalisia. Kolme sanaa usein, eivät kerro nimeään eivätkä missä asuu. Kyllä työhaastattelussakin nimi kerrotaan ja paljon muuta. Alan heti epäilemään varatuksi kun eivät kerro nimeä eikä oikein mitään vaikka kysyisin niin ei suoraa vastausta saa.

    • Olen minäkin selannut naisten treffiprofiileja.

      Ainoa miten naisia voi laittaa paremmuusjärjestykseen, on kuva.

    • Vikaajossainon

      Eipä tuo vaikuta näköjään vaikka mitä kirjoittaisi. On nimi, kuva löytyy, Ja sit kun kirjoittaa asiallisesti viestiä niin profiilissa jokunen käy, ei sano mitään eikä taatusti vastaa. Ainoat jotka vastaavat on Fixut ulkomaiset neitoset. Suomalaisilta ei tule vastausta. Usein ei edes kuvaa tai mitään profiilissa. Siinä on sit hyvä laittaa sellaisille naisille jotain viestiä.
      Tyhjän saa pyytämättäkin.
      Tunnen varsin monta joilla on ulkomaalainen nainen vaimona ja heillä menee tosiaan hyvin.
      Yksi parhaista kavereistani haki vaimon ulkomailta.
      Ahkera nainen, Ekan vuoden jälkeen pisti oman firman pystyyn ja on jo ottanut töihin
      3 henkilöä. Ilmeisesti tarvitsee lisää työvoimaa kun firma kasvaa koko ajan.
      Ei taida noita Eronneita suomalaisia enää viestillä lähestyä ollenkaan.
      Kohta vuoden olen katsellut noita ja ei yhtään asiallista vastausta ole tullut.
      Sit muijat ihmettelee että missä vika. Samat naiset kuukaudesta toiseen
      treffipalstalla. En tiedä missä vika mut jossain on kuitenkin.
      Mun viestit on aina olleet pitkiä ja asiallisia.

      • ihan.sivuhuomiona

        Maahanmuuttajilla on erityisetuja yrityksen perustamisessa. Aika moni kantiskin lähtisi yrittämään, jos saisi samat edut ja ilmaista rahaa.


    • miehiäoiskunkelpais

      Mun profiilissa lukee kyllä muutakin. Ei ole tyhjä. Varsin perusteellisen asiallinen kuvaus.
      Katsojia on mut ei yhtään kertaa kukaan sano mitään.
      Eikä viesteihin vastata.
      Eronneet ja karanneet naiset ei kunnon miestä haluu.

    • helmiä_sioille

      Miksi kukaan ylipäätään kiinnostuu jostain treffi-ilmosta? Sitä minä en tajua, en ole tajunnut, enkä tule tajuamaankaan. Mut ei mun kaikkea tarvikaan tajuta... :D

    • HEI! minä tehdän sama asia.olen ulkomaamies,Luin kerran viestin jättämästä viestistä, mutta huomasin, että minun täytyy rekisteröityä jättää viesti, kunnes saan viestin naisesta haluaa .
      treffit seuravaa, sitten huomiotta että tietoni on sinkku ja ikä 38. Postilaatikko. Oikeastaan olen naimisissa, haluan vain tavata uusia ystävä.maantainana juuri muutettu tiedoni.

      • Uuuhhh-

        Jo pelkät eksoottiset kirjoitusvirheesi saivat pilluni vuotamaan mahlaa <3


    • Tämä-selvä

      Luulisi että korkeasti koulutetut naiset saisi helposti seuraa mutta niin vaan ovat kymmeniä vuosia jossain treffi palvelussa. Mikä vika teissä naisissa on kun ette löydä mitään miestä. Ettekö osaa kirjoittaa, vastaatte epämääräistä kolmella sanalla. Miten teihin voi tutustua kun että mitään kirjoita.

    • Joo löytyyhän niitä joka ei kirjoita itsestään mitään... Itseäni ainakaan se ei herätä kiinnostusta tyhjä profiili jossa "ehkä" on kuva, mut ei muuta. Haluan kyllä saada tietää naisesta jotain joka saisi kiinnostukseni heräämään ja ottamaan yhteyttä.

    • Raha-on-kemia

      Korkeasti koulutetut ovat pidempään sinkkuna. Sitten jotkut some apinat kuten sara sieppi, janni hussit ja muut eroo niistä miljonääri miehistä joka vuosi.

    • nettitreffaajamies

      No kaikki ei varmaan oikeen osaa kirjoittaa vaan itsestään mitään. Katsoin itsekin aina profiilitekstin tarkkaan, sekä painot, pituudet ynnämuut, ettei tarvinnut sitten jälkeenpäin alkaa mitään selittelemään, jos kiinnostus lopahti. Kyllä sellaisissa tapauksissa, missä oli löperretty omiaan, ihmetytti, että miksi pitää huijata?

      Profiilitekstin perusteella oli myös hyvä aloittaa jutustelu, siitä kun viskas jonkun huumorisävytteisen kysymyksen, pääsi usein juttusille naisen kanssa.

      Omassa profiilitekstissä käytin ytimekästä ilmaisutapaa, etten selittänyt koko elämää läpi, vaan enemmänkin toin ulos oman luonteen. Jos on vaikka iloinen luonne, se kannattaa siinä tuoda esiin, myös se ujouskin, koska toinen saattaa juuri olla itsekin ujo ja pitää näinollen myös ujoista ihmisistä, tai sitten joku räiskyvämpikin saattaa ottaa yhteyttä juuri siksi.

      Kyllä profiiliteksti on tärkeä minusta, mutta myös kuvat ja mitat. Reippaasti vaan kaikki tiskiin ja asenne ratkaisee paljon. Jos sinne lähtee sillä idealla, ettei sieltä mitään löydy ja ei ole aktiivinen, niin luultavasti nuoleksiikin näppejään.

    • Tiedän

      Nainen saa samanlaisella kymmeniä päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2144
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe