Klenbuteroli

ossi

Eli nyt ikäänkuin yritän johdatella keskustelua pois mr. poutiaisesta :) eli onko teillä kokemusta tästä valmisteesta... kertokaa! en saanut selville netistä että tuleeko Klenbuterolista mitään sivareita jne.. et tietääkö joku?

Klenbuteroli


Klenbuteroli on sympatomimeettinen astmalääke, jolla on lihaksia rakentavia, anabolisia vaikutuksia. Se lisää poikkijuovaisten lihasten valkuaispitoisuutta samalla, kun lihasten glykogeeni ja elimistön rasva palavat. Lihassolujen koko siis suurenee niiden määrän säilyessä ennallaan. Erityisesti klenbuteroli suurentaa nopeasti supistuvien lihassyiden suhteellista osuutta poikkipinta-alasta. Toisin kuin useita muita piristeen kaltaisia astmalääkkeitä klenbuterolia voidaan käyttää vain suun kautta otettavina tabletteina

10

10683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eksperimentoija

      Onhan tuota tullut käytettyä ja parhaillaankin on setti menossa. Vuoroviikkoina vetelen ECAta ja vuoroin klemppaa, tai voi mennä vähän yli viikkokin aina kerralla.

      Sivareita tuosta ei ole tullut muuta kuin jos ottaa heti alkuun liikaa, voi alkaa rasituksessa huimaamaan. Ei valvota yhtä pahasti kuin efe, mutta täristää jonkin verran käsiä. Ei kuitenkaan käytännössä haitaksi asti.

      Ei ole mikään ihmeaine, mutta ehkä hieman tehostaa rasvanpolttoa tai ainakin pitää nälkää loitolla.

      • anonym

        tuo eca kiinnostaisi meikäläistäkin... mistäs efedriiniä saisi tilattua/ostettua?


    • salirotta

      Ai ei netistä löytynyt tietoa, google rikki :D Sä et vaan osaa....

      Njooh, toisille noi sopii toisille ei. Sama homma sivuvaikutuksissa, toiset kärsii enemmän kuin toiset.

      Mutta jossain määrin nyt "rasvapolttomäärillä" tulee verenpaineen kohoamista, sydän hakkaa hippasen enemmän,päänsärkyä, hermostuneisuutta. Toi poistaa nestettä kanssa aika hyvin joten nestettä pitää juoda vähän reippaammin, muuten saa kyllä itsensä vakavasti sairaaksi. Kannattaa tsekata lisäksi verenpaine ennen käyttöä...

      Jollei ole tottunut käyttäjä niin aloitus rauhallisesti ja katsoo mikä on olo. Yleensä käytetyt määrät on urheilijoilla noin 80-120mcg/päivä (jaettuna 3:een osaan). Nappulan vahvuus on yleensä 0,02g. Pari viikkoa käyttöä ja sitten mieluusti jo offille ja muuta tavaraa kehiin, esim efedriinä (ECA -stack, efedriini, coffein, aspiriini, tää löytyy kanssa googlella...). Clenun puoliintumisaika on muuten kohtuu pitkä 36 tuntia ettäs tiedät.

      Mutta suosittelisin kyllä ensin pistämään ruokavalion ja liikunnan viimeisein päälle kuntoon ennen mitään kahvia vahvempia aineita. Noilla perusjutuilla saa useampi meistä ihan tarpeeksi hyvän dieetin lopputuloksen!

      • Puntti-pena

        Mutta mitään muuta haittoja ei ole?? kuin käsien tärinä, huimaus, lievä pulssinnousu... Onkohan mitää haittaa, kun mulla on rasitus-astma ja otan avaavaa ja hoitavaa piippua... eli onkohan mitään merkitystä, tietysti apua voi olla, mutta onkohan haittaa??


      • ossi

        niin onko Klenbuterolilla teidän kokemusten mukaan lihasta lisäävää vaikutusta lainkaan? kun ajattelin että sopisiko se esim massakaudella käytettäväksi? Hakisin tuotteelta lihasta lisäävää vaikuta ja sitä että se estäisi massakaudella ylimääräisen rasvakudoksen muodostumista ja ehkä jopa vähentäisi samalla jo olevaa rasvakudosta(jota tosin ei ole paljon tänä massakudlla tullut) eli onko tämä tuote sovelias käyttötarkoitukseesi?


      • salirotta
        Puntti-pena kirjoitti:

        Mutta mitään muuta haittoja ei ole?? kuin käsien tärinä, huimaus, lievä pulssinnousu... Onkohan mitää haittaa, kun mulla on rasitus-astma ja otan avaavaa ja hoitavaa piippua... eli onkohan mitään merkitystä, tietysti apua voi olla, mutta onkohan haittaa??

        Noi on ne haittavaikutukset mitä itse ja porukat yleensä huomaa. Kyllä pulssin ja verenpaineen nousu yhdistteynä kovaan treeniin on aina vakavasti otettava juttu eikä mikään "olankohautus" so what! Mutta siis eihän toi clenu nyt mikään anabolinen tms "vakava" aine kuitenkaan ole. Syöhän tuota ihan perustallaajatkin.

        Ero on se että ne tekee sen lääkärin hoito-ohjeiden mukaisesti ja "oikeilla" annostuksilla. "Me" taas käytämme sitä suuremmilla annoksilla ja ilman lääkärin diagnoosia useimmiten...

        Itselääkityksessä väärillä annostuksilla tavoitteena tässä tapauksessa rasvapoltto ollaan aina pienellä riskillä liikenteessä mm. kropan kuormittamisen suhteen. Kyllä se kroppaa rasittaa ja jos on jotain sydänoireita tai verenpaineen kanssa ongelmia (piileviä) niin aina piilee riskejä...Useimmilta itselääkjittäjiltä puuttuu kokonaiskuva, tiedot yksittäisistä seikoista saattaa olla huippiluokkaa, mutta kokonaiskuva puuttuu, tämä yleensä lääkärillä on paremmin hallussa.

        Suosittelisin juttelemista lääkärin kanssa ton astman suhteen. Itse en rohkene/halua sanoa mitään kun kyseessä on kuitenkin toisen terveys! "Oikeanlaisen" lääkärin löytäminen tollasesta itselääkityksestä juttelemiseen voi tietty olla joskus vaikeaa...

        Lisäksi taas kerran on todettava että kuinka kovia tavoitteita itse kullakin nyt on rasvanpolton suhteen. Onko varmaa ettei samanlaiseen lopputulokseen pääsisi tarkalla ruokavaliolla liikunnalla....ja ehkä vähän toisenlaisilla rasvapolttoa edistävillä aineilla, vaikka cofeiinia vihreää teetä etc...

        Ei lääkeaineilla kokeileminen saa olla se itsetarkoitus missään vaiheessa. Niitä käytetään "pakosta" kun tavoitteet on kovia. Turha leikkiä clenulla/efellä jos tarvis on saada joku -5kg fläsää pois....


      • Flex
        ossi kirjoitti:

        niin onko Klenbuterolilla teidän kokemusten mukaan lihasta lisäävää vaikutusta lainkaan? kun ajattelin että sopisiko se esim massakaudella käytettäväksi? Hakisin tuotteelta lihasta lisäävää vaikuta ja sitä että se estäisi massakaudella ylimääräisen rasvakudoksen muodostumista ja ehkä jopa vähentäisi samalla jo olevaa rasvakudosta(jota tosin ei ole paljon tänä massakudlla tullut) eli onko tämä tuote sovelias käyttötarkoitukseesi?

        Sen anabolinen vaikutus on ihan olematon.Jotkut käyttää sitä dieetillä rasvanpolton tehostajana,näissä punttihommissa se on glenin ainoa juttu.


      • Kari....
        salirotta kirjoitti:

        Noi on ne haittavaikutukset mitä itse ja porukat yleensä huomaa. Kyllä pulssin ja verenpaineen nousu yhdistteynä kovaan treeniin on aina vakavasti otettava juttu eikä mikään "olankohautus" so what! Mutta siis eihän toi clenu nyt mikään anabolinen tms "vakava" aine kuitenkaan ole. Syöhän tuota ihan perustallaajatkin.

        Ero on se että ne tekee sen lääkärin hoito-ohjeiden mukaisesti ja "oikeilla" annostuksilla. "Me" taas käytämme sitä suuremmilla annoksilla ja ilman lääkärin diagnoosia useimmiten...

        Itselääkityksessä väärillä annostuksilla tavoitteena tässä tapauksessa rasvapoltto ollaan aina pienellä riskillä liikenteessä mm. kropan kuormittamisen suhteen. Kyllä se kroppaa rasittaa ja jos on jotain sydänoireita tai verenpaineen kanssa ongelmia (piileviä) niin aina piilee riskejä...Useimmilta itselääkjittäjiltä puuttuu kokonaiskuva, tiedot yksittäisistä seikoista saattaa olla huippiluokkaa, mutta kokonaiskuva puuttuu, tämä yleensä lääkärillä on paremmin hallussa.

        Suosittelisin juttelemista lääkärin kanssa ton astman suhteen. Itse en rohkene/halua sanoa mitään kun kyseessä on kuitenkin toisen terveys! "Oikeanlaisen" lääkärin löytäminen tollasesta itselääkityksestä juttelemiseen voi tietty olla joskus vaikeaa...

        Lisäksi taas kerran on todettava että kuinka kovia tavoitteita itse kullakin nyt on rasvanpolton suhteen. Onko varmaa ettei samanlaiseen lopputulokseen pääsisi tarkalla ruokavaliolla liikunnalla....ja ehkä vähän toisenlaisilla rasvapolttoa edistävillä aineilla, vaikka cofeiinia vihreää teetä etc...

        Ei lääkeaineilla kokeileminen saa olla se itsetarkoitus missään vaiheessa. Niitä käytetään "pakosta" kun tavoitteet on kovia. Turha leikkiä clenulla/efellä jos tarvis on saada joku -5kg fläsää pois....

        Eikö ole pikemminkin huolestuttavaa jos ei rasituksessa verenpaine kohoa ja pulssi kasva. Kästitämätöntä teksitä kun ei ole mitään tolkkua asioista.


    • khyl mulle löytyy kuuri

      Mulla ois tavotteena saada tota lihasmassaa enemmän seuraavan talven aikana niin mistä sivustoilta saa tilattua klenbuteroolii ? :) Ei mulla mitään sydän rytmihäriöitä ole niin eiköhän sitä uskaltais vähä syödä. :D

    • Manne

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe