Kiltit ja kokemattomat miehet työelämässä

sivuhist0ria

Miten työyhteisöissänne suhtaudutaan kiltteihin, ujoihin, arkoihin ja seksuaalisesti kokemattomiin miehiin?

22

361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin.vaan

      Riippuu ihan työstä. Seksuaalinen kokeneisuus tai kokemattomuus ei ketään kiinnosta, mutta ujous ja arkuus on huonoja asioita jos on sellaisessa työssä missä pitää olla (vieraiden) ihmisten kanssa paljon tekemisissä. Kiltteyskin on huono sikäli, jos antaa asiakkaan vaatimuksille periksi vaikka firman etu vaatisi olemaan tiukempi.

    • Pillujen--asiantuntija

      Kukaan ei halua puhua töissä ätmin kanssa jos ätmi pääsee töihin. Ätmin on vaikea saada edes töitä koska työhaastattelijat on usein naisia ja nainen huomaa heti että mies on ätmi joten työnsaanti pyssää siihen.

      • Mietin.vaan

        Älä puhu paskaa. Ätmi voi olla oikein hyväkin työkaveri, ja jos ätmi älyää pitää suunsa kiinni eikä jankkaa naisettomuudestaan, ei kukaan tiedä että mies on ätmi. Tai jos vaikka aavistelisikin sellaista, ei välitä asiasta.


      • tätsyy

        Vai että naiset boikotoivat ätmejä työhaastatteluissa. Epäilen kyllä suuresti, ettei sinulla ole riittävän paljon kokemusta työhaastatteluista, voidaksesi tuollaista väittää.

        Itse kuvittelisin pikemminkin täti-ikäisten naisten tuntevan sinun kaltaista lapsekasta poikaparkaa kohtaan sen verran äidillistä myötätuntoa, että säälistä palkkaavat, jos vähänkin potentiaalia työstä suoriutumiseen näkevät. Miehet ovat luonnostaan säälimättömämpiä.


    • miestöissä

      En ole tehnyt kartoitusta toisten seksin saamisesta. Nuoria on ja voivat olla kokemattomiakin, mutta en minä ainakaan ole huomannut mitään erikoisempaa miettimistä heidän suhteen. Hyvä vaan jos miettii pariutumistaan vaikka pitempään, se on kuitenkin merkittävä asia ihmisen elämässä.

    • Ujous ja arkuus rajaa jotkut työt tällaisen ihmisen ulottumattomiin.

      Myyntialalla oli kyllä myös introverttejä (ambivertteja), mutta eivät ne olleet ujoja ja arkoja vaan erittäin määrätietoisia ihmisiä.

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Töissä naiset puhuu vain jännämihille. Olin kaks vuot samas töissa ja naiset ei kysyneet sinä aikana minulta mitään. Siellä oli tupakkia polttava jännämies joka kehui ryöstäneensä kaupan ja naiset kyseli siltä kaikkea koko ajan ja olivat koko ajan sen kanssa tupakilla.

      • Suojatyöpaikkako

        Outo työpaikka kun koko ajan voi olla tupakalla. Taisivat olla jännänaisia.


      • mklbgflrt

        No mä en ole jännämies ja kyllä mä olen naisten kanssa puhunut. Työasioita ja small talkia. Tosin myönnettävä on, että vähemmän keskustelua on ollut niiden itseäni nuorempien naisten kanssa vaikka en minä niitä yrittänyt iskeä taikka flirttaillakaan. Ja itseni ikäisten tai itseäni vanhempien naisten kanssa sitten on juteltu paljonkin. Ne on ehkä joskus jotain minimaalisen pientä flirttiä tai kehuakin heittäneet.


    • Itse olen ujo ja aika introvertti, mutta kyllä on työpaikoilla otettu hyvin vastaan. Nykyisellä työpaikalla työkaverit auttaa kyllä jos on jotain jota ei osaa ja kysyy niiltä apua. Että en ole kyllä tullut syrjäytetyksi vaikka olen ujo ja hiljainen. Puhun kyllä muitten kanssa jos mulla on sanottavaa.

      Työpaikalla tarviin välillä myös puhua asiakkaitten kanssa puhelimitse ja käydä tapaamassa niitä. Olen tuntenut että se on mun heikko puoli mutta olen sen kanssakin sujut nyt. Tietää mistä hänen kanssaan pitää puhua ja on asiallinen.

      Että yhteenvetona niin en tunne että minua kohdellaan eri tavalla kuin kukaan muu työpaikallani. Viihdyn hyvin.

      • gfdhfd5t54gf

        Joojoo, olet ujo, mutta oletko sen lisäksi myös kiltti, arka ja seksuaalisesti kokematon? Heistähän AP puhui...


      • gfdhfd5t54gf kirjoitti:

        Joojoo, olet ujo, mutta oletko sen lisäksi myös kiltti, arka ja seksuaalisesti kokematon? Heistähän AP puhui...

        Olen noita kaikkia, en ehkä kovin arka ole. Hyvin kiltti kyllä ja ei oo paljoo kokemusta seksistä.


      • No.. Omalla työpaikallani saa kyllä potkun ahteriin, jos ei pysty todella itsenäiseen työskentelyyn. Uusien työntekijöiden perehdytyksessä on ollut myös ongelmia. Osa työntekijöistä ei halua tehdä sitä omien töidensä lisäksi.


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        No.. Omalla työpaikallani saa kyllä potkun ahteriin, jos ei pysty todella itsenäiseen työskentelyyn. Uusien työntekijöiden perehdytyksessä on ollut myös ongelmia. Osa työntekijöistä ei halua tehdä sitä omien töidensä lisäksi.

        Kyllä itse pitää tehtävänsä pystyä tekemään, ei kukaan voi istua vieressä koko ajan, se on totta. Perehdytyksessä uuteen työhön niin ei monilla ole aikaa alkaa auttamaan uusia työntekijöitä.

        Mun työpaikalla haluttiin joku joka oli just valmistunut eikä valmiiksi kokeneen, joka olisi vaikeampi perehdyttää talon tavoille.


      • noitapoika
        garfield94 kirjoitti:

        Olen noita kaikkia, en ehkä kovin arka ole. Hyvin kiltti kyllä ja ei oo paljoo kokemusta seksistä.

        Vai olet vielä noitaki:) osaakkona taikoa?


      • noitapoika kirjoitti:

        Vai olet vielä noitaki:) osaakkona taikoa?

        No jotain temppuja löytyy hihasta :D


    • Ihan.sama

      En tiedä työpaikkani miesten seksuaali historiaa. Ei kiinnostakaan.

    • Työpanos ratkaisee, ei mikään muu. Varsinkaan tuo seksuaalinen puoli ei kiinnosta ketään. Kaikki pitävät aina reilusta ja mukavasta työkaverista, vaikka olisikin ujo. Vaikealuonteisesta riidanhaastajasta tai työnvieroksujasta ei kukaan.

      • Joo näin on että työpanos ja ihmisen luonne ratkaisee, eikä sen seksielämä, siihen en ole törmännyt että ihmiset työpaikalla alkaa sellaista kyselee.


    • Pläää

      Kiltit ja kunnolliset ei osaa. Me e.taas viittitä ku ei siitä makseta..

    • ikuinenitsestäänselvyys

      Ihan kivasti, mutta palkankorotukset menee niille puolet työajasta tauolla ja tupakilla juokseville luistajille. Hiljainen, kiltti ja ylitunnollinen kaveri on työpaikan itsestäänselvyys, jota työnantajakin käyttää hyväksi kun ei ala riitelemään.

    • tupakistatoiseen

      se on totta,mut tuo sauhuttelu EI enää pitäs olla ESTE työnteolle EDES kilteille ihmisille.muut kyyl oon näähny etenkin tuntejaan hakeville "raksamiehille jotka on muka "yrittäjiä".mut POMOT kyyl heilki on onneksi EDES isommis rakennus "hankkeissa potkut persuuksille antanu.ISOKELLO kauas kuuluu PIEN viel pitemmälle.jos on aina vaan tuomas laskua joka on ajanheki.ei saa mainetta ku liipparina ei "työmiehenä"rakennuttaja AVAA TILI. elä anna MUKA ALENNUSTA antavalle muka"KIRVESMIEHELLE"omaa aelnnustas joka on 10-20%.OSTOISTASI.tämä on ASIA johon VEROTTAJANKIN luulis puuttuvan.onhan se veroprosenntti 24.jälleenmyyjähä tää kirvesmies isommalle kauppaketjulle??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2154
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1388
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1280
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe