Keskusta, politiikan huippua

MkvaAunKASVATUS

Keskusta on Suomen politiikan huippuosaaja, Sipilän johdolla.

Huipulla tuulee ja kateellisiakin on.
Itse sain aikoinaan kokea kateutta huippusotilaana palveluksessa ja nyt täälläkin. Myös pääministeri saa siitä osansa solvaamisena ja uhkailuna. Kumpikaan ei pahemmin ymmärtättömien tekosia noteeraa.

22

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galunca

      Kovin lapsekasta uskonvaljen kaupallista kommetointia, mitämmälle ja osaamattomalle tolliskolle.

    • KäytöskouluMkvaAulle

      Huippuihminen ymmärtää myös noita kaunaisia maan matosia, joilla on elämäntehtävänä toisten kaunainen kadehtiminen.

      • Säälittävä.jopa.kepuliks

        Säälittävää, valheellista, säälittävän valheellista uskonveljen harhaan johtavaa toistelua.


    • uskomuttato

      Uskovaiset on kaikkein pahempia toisen ihmisen alistajia ja syöjiä ja oman etunsa ajajia. Ei pidä valita mihinkään virkoihin sellaisia.

    • TWA

      Kukaan ei ossia kadehdi, sääliksi kyllä käy. Typerä tyyppi ossi on. Monissa vaaleissa itsensä mittauttanut surkealla tuloksella Ihmiskunnan pohjasakkaa ossi on.

    • Tosiaan

      Alas ei enään kannata laskeutua.

      • KäytöskouluaMkvaAulle

        Ihmisellä pitää olla periaatteita, jotka eivät ole ostettavissa. Se on eräs huippuyksilön peruspiirteistä.


    • TWA

      Ei ole ossilla periaatteita, ollut kepun persujen ja sitoutumattomien ehdokkaana vaaleissa. Melkoinen tuuliviiri ossi on.

      • KäytöskouluaMkvaAulle

        Et nyt ymmärrä MkarvaVanhus ko asiasta yhtään mitään. Omaa typeryyttäsi tuot esille solvatessasi muita täällä.


    • TWA

      Tämä munakarvaossi ei ole tyytynyt ainoastaan solvamaan vaan uhkaillut potkimisella ja lyömisellä kahdeksankymppistä eläkeläistä. Välillä huutanut poliisia avukseen. Törkeä sekopää ossi on.

    • TWA

      Valehtelet ossi kuin SIKA.

      • KäytöskouluaMkvaAulle

        Säälittää tuo oksentelusi ja solvaamisesi. Ihmisraunio olet.


    • uusi.tulkinta

      Kepu ei petä aina, välillä se myös huijaa ja kusettaa.

    • TWA

      Ihmisraunio on ainoastaan munakarvaossi, mielenterveytensä vuosia sitten menettänyt surkimus.

    • Jos joskus satun avaamaan aloituksesi, enpä juuri koskaan viitsi sitä pitemmälle vilkaista. Nyt uteliaisuuteni voitti, kun näin sinun saaneen noin paljon vastineita; yleensähän joudut vain muutamalla viestillä keskustelemaan itsesi kanssa.

      Kannatti nyt katsoa, hauskaa näin! Siinä ei hauskaa, että tuo TWA on silmissäsi minuksi joutunut, sehän on aina kohtalo jokaiselle, joka viitsii sinulle vastata - ja joutuu siihen asemaan moni, vaikka ei sinulle vastaisikaan. Minua hauskutti se, että tuo TWA on viitsinyt vastailla sinulle noin terävästi ja se, millaisena hän on saanut sinut näyttäytymään! Ymmärrätkö?

      No, kun en viitsi sinua sääliäkään, hauskutathan sinäkin minua mm. siten, kun sanot minun sinua kadehtivan!!! Hauskutat silläkin, kun sanot minun olevan kiimassa kepuun! Tunteeni kepua kohtaan ovat nähneet kovin toisenlaiseksi, päinvastaiseksi täällä ne kaikki, jotka eivät laillasi ole olleet vuosia kestäneessä toivottomassa kiimassa minuun.

      Vakavoituen kysyn ihan tosissani: Luuletko sinä ihan oikeasti minun olevan noiden nikkien takana, joissa minut ”näet”? Luulisi sinun jo vuosien aikana tulleen ymmärtämään, että olen sen verran itserakas - mielestäni vain terveesti itsetietoinen - että en halua esiintyä muuna kuin omana itsenäni täällä, kun niin minun ei ole tarvinnut tehdä koskaan millään merkittävämmälläkään areenalla. Jos tuollainen käyttäytymisesi on kuitenkin vain pelleilyä, mitä sen luulet sinusta kertovan? Hyvää humoristisuuttasiko? Kyllä se kertoo vain pääsi tilasta, eikä se kerro siitä kovin hyvää.

      • KäytöskouluaMkvaAulle

        Kyllä Sinun "käsialasi" tunnetaan ja vain Sinulla on motiivi solvata. Etkö vieläkään tajua mikä merkitys motiivilla on?????


      • KäytöskouluaMkvaAulle kirjoitti:

        Kyllä Sinun "käsialasi" tunnetaan ja vain Sinulla on motiivi solvata. Etkö vieläkään tajua mikä merkitys motiivilla on?????

        Tietysti olit päivystyspaikallasi, ja kun niin arvasin ja palstan avasin, niin vastaanpa vielä tuohon:

        Kyllä minä tiedän, mikä on motiivi. Mutta en ymmärrä sitä, minkä motiivin sekopäisinkään luulisi minulla olevan sinuun nähden? Sen kyllä näen ja varmaan näkee jokainen täällä, että sinulla täytyy olla jokin motiivi minuun nähden, mutta en kyllä ymmärrä, mikä se voisi olla ja miksi. Kertoisitko!

        No, tuskinpa kerrot, mutta voinhan sen päätellä, mutta jääköön päättelyni sanomatta. Kyllä sen moni täällä näkemänsä perusteella ymmärtää. Joten eipä tuosta muuta, mutta vielä pieni huomautus: yhtä huono näyt olevan käsialan tuntemuksessa kuin ihmistuntemuksessasikin.


      • KäytöskouluaMkvaAulle
        kapi_ kirjoitti:

        Tietysti olit päivystyspaikallasi, ja kun niin arvasin ja palstan avasin, niin vastaanpa vielä tuohon:

        Kyllä minä tiedän, mikä on motiivi. Mutta en ymmärrä sitä, minkä motiivin sekopäisinkään luulisi minulla olevan sinuun nähden? Sen kyllä näen ja varmaan näkee jokainen täällä, että sinulla täytyy olla jokin motiivi minuun nähden, mutta en kyllä ymmärrä, mikä se voisi olla ja miksi. Kertoisitko!

        No, tuskinpa kerrot, mutta voinhan sen päätellä, mutta jääköön päättelyni sanomatta. Kyllä sen moni täällä näkemänsä perusteella ymmärtää. Joten eipä tuosta muuta, mutta vielä pieni huomautus: yhtä huono näyt olevan käsialan tuntemuksessa kuin ihmistuntemuksessasikin.

        Oletkos nyt tosiaan noin pölvästi, ettet ymmärrä, ettei kukaan muu omaa noin pitkäjänteistä motiivia minun solvaamisessa.
        Mutta ei voi mitään kun et ymmärrä vaan edelleen yrität väittää vastaan.
        Sinä tämän saitin olet paskonut lestoittelulla jne.


      • KäytöskouluaMkvaAulle kirjoitti:

        Oletkos nyt tosiaan noin pölvästi, ettet ymmärrä, ettei kukaan muu omaa noin pitkäjänteistä motiivia minun solvaamisessa.
        Mutta ei voi mitään kun et ymmärrä vaan edelleen yrität väittää vastaan.
        Sinä tämän saitin olet paskonut lestoittelulla jne.

        Tässä jo iltapesuilla käytyäni ja vuoteeseen mennessäni jne... täytyy vielä toistaa tuo sanomani, että oletpa todella huono "käsialojen tuntijanakin", jos pidät minua noina lestoittelijoina, joita inhoan.

        Yhtä hullua tuokin, että minä olisin muka profiloitunut täällä sinun solvaamisessa! Sinä kyllä olet solvannut minua päivittäin, monta kertaa joka päivä, sen on nähnyt jokainen, mutta niistä tuskin edes joka sadanteenkaan olen puuttunut. Itsestäsihän niillä annat kuvaa, et minusta.

        Eipä nyt muuta kuin hyvää yötä vain - ja jos sinäkin maltat mennä hetkeksi nukkumaan, kurkista sänkysi alle, jotten minä vain olisi siellä;))


    • Oi Keskusta, tuo Maamiehen Kulta!

    • mistä_näitä_sikiää

      Mistä pöpilästä tämä nimimerkeillä "MkvaAunKASVATUS " ja "KäytöskouluaMkvaAulle " lienee karannut? Tyyppi näyttää olevan niin vainoharhainen, että epäilee jokaista tänne kirjoittavaa samaksi henkilöksi. Liekö vaan puolivillainen vai onko iso ratas pyörähtänyt tyhjää? Nytkin otsikoi juttunsa Keskustapolitiikan alle, mutta sisältö lähentelee Pankkomajurin sekopäisiä tekstejä, narsistisella sekä pilkkaavalla asenteella. Taitaa olla loppujen lopuksi samanlainen tinasotilas ja "suuri sotasankari" kuin Pankkomajurikin.

    • kepupettääain

      Kepu ja Suomen talous? Kuralla molemmat.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe