Tämä omasta mielestään asiantuntija satuilee taas omiaan. Eli tilanne: turkulainen ostaa uuden koneen ja W10 ehtii napata eka käynnistyksellä puolivuotispäivityksen luoden siinä yhteydessä palautukseen käytettävän windows.old -hakemiston. No siitähän se soppa syntyi :-D
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/47c472a4-bbbd-4d6b-b149-8fc88581ed88
– Ihmettelen, en voi muuta sanoa. Niissä koneissa, mitä tänä päivänä myydään, pitäisi olla Windows 10. Kun sen päivittää, siitä ei tule mitään kansiota. Se tulee vain silloin, kun siinä on selvästi vanhempi versio, eli Windows 8 tai 7.
Järvis-Petterillä alkaa hieman hihna luistamaan
6
247
Vastaukset
- dum.peelo
Onko luetun ymmärtäminen aina noin vaikeaa?
- Koki.Arhonen
Menikö Petteri omasta mielestäsi niin kuin piti?
- dum.peelo
Koki.Arhonen kirjoitti:
Menikö Petteri omasta mielestäsi niin kuin piti?
Me emme voi tietää koska Järviselle on asiasta soitettu.
"Korjattu 17.11.2018 kello 16.34: Toni Kumpula ei ole raisiolainen vaan turkulainen. Hän löysi windows.old-kansion Windows 10 -kansiosta, ei työpöydältä."
Noita .old kansioita ilmestyi "muinoin" työpöydälle. - VoiPetteriSinua
dum.peelo kirjoitti:
Me emme voi tietää koska Järviselle on asiasta soitettu.
"Korjattu 17.11.2018 kello 16.34: Toni Kumpula ei ole raisiolainen vaan turkulainen. Hän löysi windows.old-kansion Windows 10 -kansiosta, ei työpöydältä."
Noita .old kansioita ilmestyi "muinoin" työpöydälle.Väitätkö Petteri ettei Windows 10 tee windows.old-kansiota puolivuotispäivitysten yhteydessä?
Mikä ihme on "Windows 10 -kansio"?
- lgjkjdfjh
Naapurilla piti olla uusi kone, jota jouduin säätämään, mutta kun katsoin käyttäjätietoja löytyi niistä erään liikkeen nimi ja osoite. Kone oli siis ollut kyseisessä yrityksessä käytössä.
- naapurikateus
Köyhät kehuvat usein ostavansa "uutta", vaikka ostavat käytettyjä romuja. Eipä sitä totuutta naapurille ilkeä kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167