uutisankkurina? https://www.oikeamedia.com/o1-89109
Vastaukset 7
- miksipä.miksi
Miksi joillakin ei ole parempaa tekemistä lauantai-iltana kuin esittää tyhmiä kysymyksiä suomi24:lla?
- Kun_otit_puheeksi
Kerro ihmeessä oma syysi!
Sukua Heikki Saarelle?
Nyt TV7:lle näyttää kelpaavan nais-pastori.
- Raha_määrää
Uskonnollinen konservatismikin on opportunistista. Periaatteista voidan luistaa tarpeen mukaan. Tärkeintähän on päämäärä ja tarkoitus tietysti pyhittää keinot.
Raha_määrää kirjoitti:
Uskonnollinen konservatismikin on opportunistista. Periaatteista voidan luistaa tarpeen mukaan. Tärkeintähän on päämäärä ja tarkoitus tietysti pyhittää keinot.
Se on sitä.
Jotkut ei hyväksy naisia pastoreiksi, paitsi silloin kun hän on samaa mieltä jostain asiasta.
Aika hauska tilanne noissa konservatiivissa uutisissa oli Juha Ahvion arviot kolmesta mahdollisesta Merkelin seuraajasta Saksan kristillisdemokraattisessa puolueessa ja samalla Saksan johdossa.
Paras ehdokas Ahvion mukaan maahanmuuttopolitiikassa on Jens Spahn, mutta mutta, hän sattuu olemaan julkisesti homoseksuaali.
Yksikään kolmesta seuraajaehdokkaasta ei sovi Ahviolle, joka on kyllä täysin ymmärrettävääkin.
Kuka hullu nyt olisi Ahvion kanssa samaa mieltä.
Uutisten tallennuksen taso näytti olevan täysin surkeaa luokkaa, kun välillä äänikin häipyi lähes kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512