Pimeää, kyltit piilossa taivaalla ja pellolla, ennakkoja ei ollenkaan, niin saatanan pohojalaasta, kun itte tierätehän muilla ei oo nin väliä ! Etelänmiäs !
Laihian liikenne sotku !
Tervajojenhuoorat
7
350
Vastaukset
- kyllähän-kaikki
Kyllähän kaikki meille osajaa ja muuta hömpötystä
- LoviisaP
Yhdyssanat hukassa. Mene takaisin peruskouluun siitä!
- Pläkkipässi
Olisit nyt opastanut niitä hevosia ensin ! Täh? Ei 86v seikkailijan tarvii peruskouluun mennä ! Nairahan.
- hepat.ei-syyllisiä
Luontoelukat ei oo syyllisiä tähän sotkuhun se on ihimisten aiheuttama
- sundmann
tuossa taidetaan nyt puhua kahdesta asiasta yhtä aikaa? se liikenneympyrä ei ole vielä valmis kyllä se valaistaan kai? eikä siellä konit hyppiny kai?
- hepat---
Traagiset hepat oli n. 15 km päässä liikenneympyröistä
- wirallinen-selitys
Wirallinen selityshän on aina kun se ei ole vielä wirallisesti valmis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k253262Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148- 402147
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71867Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381319
- 1231208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2561183Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451135- 131089