Kinkunsyöjät ovat saatananpalvojia ja illu-kansaa:
https://www.youtube.com/watch?v=S7yJydSVGWE
Seuraavana JUHLA-päivänä taas sitä Karitsaa muistona Jeesuksen teurastuksesta, tai miksei vaikka ihmislihaa muistona 'noitavainojen' pedofilian uhrien elävältä-polttamisesta???!
Kinkunsyöjät ovat saatananpalvojia ja illu-kansaa
2
183
Vastaukset
- Narasimba
Samoin kuin nykyisessä auto-teollisuudessa säästetään ympäristön säästämistä -pyritään siis tuhoamaan ilman konkreettista (edes rahallista) syytä, -samasta syystä kidutetaan eläimiä (mm. nylkemällä elävältä) ilman taloudellista ja tuotannollisia syitä.
Dokumentissa mm. näkyy, kuinka Lakia kierretään tekemällä sähkö-lamauttimesta sähkö-kolvi, ja teurastus-veitsinä käytetään fileerausveitsiä, sekä teurastus-pistoolista tahallaan luunappi-pistooli!!!!!!!! - niimpä-niin
Niimpä Australiassa ei ole juuri mitään valvontaa. Onneksi emme tuo sieltä muuta kuin kengurunlihaa joka namia kylläkin. Ausseihin ei edes saa vielä luomusikaa ollenkaan sillä sinne lähes kaikki eloperäisen vienti kielletty jolloin pääsee näin käymään. Ei ole vapaakauppaaluetta. Suomessa ihan toisin sikoja kohdellaan paremmin kuin työttömiä nykyisin jotka tekevät itsemurhan joutuessaan TE keskuksen jyrän alle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886