Moi oon nyt 14 vuotias tyttö ja kuten otsikossa lukee niin oon valehdellu kaikille mun frendeille että olisin menettänyt neitsyyteni 12 vuotiaana. Tosiasia on se että olen vielä neitsyt mutta ketään kavereistani ei ole. Kaikilla kavereillani on ollut vähintään 6kk sama kumppani ja he ovat harrastaneet jonkinlaista seksiä. Mua ahdistaa ihan hirveesti kun ne puhuu vaan siitä mitä ne on tehny kumppaniensa kanssa yms. Mun tekis mieli kertoo niille että oon oikeesti vielä neitsyt mutta pelkään (taino tiiän) että ne suuttuu mulle ja sit mä oisin viel yksinäisempi mitä olen nyt.
Eli mitä mun pitäis tehdä jatkaa valehtelua vai kertoa totuus ja tulla yksinäiseksi?
Valehdellut neitsyyden menettämisestä 12 vuotiaana
Auttakaayksnäistäpaskaa
4
285
Vastaukset 4
- omaatietoo
tuo on jokaisen oma henkilökohtainen asia, joten ei sitä kannata mainostella kellekkään, joten pidä asia omana tietona ja tukimpa kaverit sitä alkaa enää kyselee.....
- asdfasdfsd
Seksiä on mahdollista suorittaa ilman ehkäisyä mutta samalla myös ilman lapsi-ja tautivaaraa. Täytyy harjoittaa sellaista seksiä mikä käyttää vaatteet päällä. Seksin suorittaminen ei vaadi alastioloa. Kädestä pitelykin voi olla seksiä
Miten nyt?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398