Valehdellut neitsyyden menettämisestä 12 vuotiaana

Moi oon nyt 14 vuotias tyttö ja kuten otsikossa lukee niin oon valehdellu kaikille mun frendeille että olisin menettänyt neitsyyteni 12 vuotiaana. Tosiasia on se että olen vielä neitsyt mutta ketään kavereistani ei ole. Kaikilla kavereillani on ollut vähintään 6kk sama kumppani ja he ovat harrastaneet jonkinlaista seksiä. Mua ahdistaa ihan hirveesti kun ne puhuu vaan siitä mitä ne on tehny kumppaniensa kanssa yms. Mun tekis mieli kertoo niille että oon oikeesti vielä neitsyt mutta pelkään (taino tiiän) että ne suuttuu mulle ja sit mä oisin viel yksinäisempi mitä olen nyt.

Eli mitä mun pitäis tehdä jatkaa valehtelua vai kertoa totuus ja tulla yksinäiseksi?
Ilmoita

tuo on jokaisen oma henkilökohtainen asia, joten ei sitä kannata mainostella kellekkään, joten pidä asia omana tietona ja tukimpa kaverit sitä alkaa enää kyselee.....
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Seksiä on mahdollista suorittaa ilman ehkäisyä mutta samalla myös ilman lapsi-ja tautivaaraa. Täytyy harjoittaa sellaista seksiä mikä käyttää vaatteet päällä. Seksin suorittaminen ei vaadi alastioloa. Kädestä pitelykin voi olla seksiä
1 VASTAUS:
Jos pojat keskenään ei vauva vaaraa.
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Valehdellut neitsyyden menettämisestä 12 vuotiaana

Moi oon nyt 14 vuotias tyttö ja kuten otsikossa lukee niin oon valehdellu kaikille mun frendeille että olisin menettänyt neitsyyteni 12 vuotiaana. Tosiasia on se että olen vielä neitsyt mutta ketään kavereistani ei ole. Kaikilla kavereillani on ollut vähintään 6kk sama kumppani ja he ovat harrastaneet jonkinlaista seksiä. Mua ahdistaa ihan hirveesti kun ne puhuu vaan siitä mitä ne on tehny kumppaniensa kanssa yms. Mun tekis mieli kertoo niille että oon oikeesti vielä neitsyt mutta pelkään (taino tiiän) että ne suuttuu mulle ja sit mä oisin viel yksinäisempi mitä olen nyt.

Eli mitä mun pitäis tehdä jatkaa valehtelua vai kertoa totuus ja tulla yksinäiseksi?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta