Huijarikaupunki Pattaya.

Huijauksia

Täällä on vakavasti otettu kantaa huijauksiin Hua Hinin luokitellun huijarikaupungiksi rantahintoihinsa perustuen ja yksi totesi Chiang Main olevan huijarikaupunki go-go baarin alkoholilaskutuksen johdosta.

Hurjin tietoon saatettu huijaushan on, että thaimaanmatkailun ehdoton pro tilasi hotellin Hua Hinistä joutuen aivan kauhean huijauksen kohteeksi kun sänkykin oli kova.

No, kumpaakaan mainittuun vakavaan huijaukseen armeija ei ottanut kantaa kuitenkaan, mutta Pattayalla on vakava ongelma.

https://news.lovepattayathailand.com/national/army-tells-pattaya-jet-ski-operators-scams-thing-past/

Kerätään tämän aloituksen alle huijauksia, kertokaa miten teitä on huijattu Pattayalla.

12

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SilläOnMunat

      Rakastuin, olin ykköspoikakaveri, lähetin rahaa jopa korealaisten lasteni rantalomailuun, olin herrasmies, nukuimme eri huoneissa, menimme kihloihin.
      Tuli aika rakastella hellästi, hän tuli takaa.

    • SatasenKengät

      KoikkaLäy on antanut minun ymmärtää että Viljattomalla golfkentällä on syntynyt huijausta ja asian on vahvistanut taksiautoilija Jyväskylästä, joka on nainen ja asuu suomessa.

    • HuijattuCondolainen

      Ostin condon ja kun menin condooni niin siinä olikin hotellin parveke.

    • Jalppi

      Teetin puvun maksoi 5000 bahtia. Minusta oli huijaus. Liian kallis kahtena tonniin ois pitäny saada.
      Sama kuin Suomessa miten taksi on niin kallis. Taksi Tampereelta lentokentälle 287 euroa.

      • 44x

        Teetätin Garden Plazan räätälillä 5 Silkkipaitaa 100 eurolla vuonna 2001. Kaikki paidat on edelleen kuin uusia ja materiaali sellaista että vaikka tunget paidan pullonkorkkiin niin se on kuin juuri silitetty kun otat sen pois. Materiaali hylkii myös likaa eikä noita tarvi edes pestä kuin tyyliin vuoden välein.
        Tunnen tulleeni huijatuksi, koska muualta et saa ikinä tuollaista huippulaatua.
        Teetätän muutaman paidan lisää ensi kuussa.


      • Oliko hinta (5000Thb.) se mikä oli alunperinkin sovittu ja laatu myös mitä pitikin? Jos molemmat niinkuin pitikin, niin eihän kyseessä silloin mikään huijaus ole.
        Jos alunperin hinnan piti olla alhaisempi ja sitä lähdettiin myöhemmin "vedättämään" jollain tekosyillä ylöspäin, taikka puvun laatu (kangas, ompelutyö yms.) ei sitä mitä annettu alunperin ymmärtää, niin silloin voi olla kyse huijauksesta.
        Mittatilauspuvulle kun ei ole olemassa mitään "oikeaa" hintaa.


      • LaatuHyvä
        44x kirjoitti:

        Teetätin Garden Plazan räätälillä 5 Silkkipaitaa 100 eurolla vuonna 2001. Kaikki paidat on edelleen kuin uusia ja materiaali sellaista että vaikka tunget paidan pullonkorkkiin niin se on kuin juuri silitetty kun otat sen pois. Materiaali hylkii myös likaa eikä noita tarvi edes pestä kuin tyyliin vuoden välein.
        Tunnen tulleeni huijatuksi, koska muualta et saa ikinä tuollaista huippulaatua.
        Teetätän muutaman paidan lisää ensi kuussa.

        17 vuoden takainen ylävartalo apumiehellä, vaude, varmaan ihan ratakiree seksiobjekti.


      • NarssuPaska
        44x kirjoitti:

        Teetätin Garden Plazan räätälillä 5 Silkkipaitaa 100 eurolla vuonna 2001. Kaikki paidat on edelleen kuin uusia ja materiaali sellaista että vaikka tunget paidan pullonkorkkiin niin se on kuin juuri silitetty kun otat sen pois. Materiaali hylkii myös likaa eikä noita tarvi edes pestä kuin tyyliin vuoden välein.
        Tunnen tulleeni huijatuksi, koska muualta et saa ikinä tuollaista huippulaatua.
        Teetätän muutaman paidan lisää ensi kuussa.

        Peset paitasi tyyliin kerran vuodessa.

        Hylkiikö se kauluksesta ja kainaloista sun töhnät pois etkä koskaan hikoile ?

        Onko sulla koskaan mitään järkevää juttua ?


      • Sensei--
        44x kirjoitti:

        Teetätin Garden Plazan räätälillä 5 Silkkipaitaa 100 eurolla vuonna 2001. Kaikki paidat on edelleen kuin uusia ja materiaali sellaista että vaikka tunget paidan pullonkorkkiin niin se on kuin juuri silitetty kun otat sen pois. Materiaali hylkii myös likaa eikä noita tarvi edes pestä kuin tyyliin vuoden välein.
        Tunnen tulleeni huijatuksi, koska muualta et saa ikinä tuollaista huippulaatua.
        Teetätän muutaman paidan lisää ensi kuussa.

        Minun paitani, oli ne sitten silkkiä tai ei, niin menee pesuun yhden käyttökerran jälkeen.

        Thaivaimoni pesee.

        44 maininta laadusta pitää paikkansa ja saa myös täältä Chiang Maista, kuten monesta muustakin paikasta Thaimaassa vastoin Pattayanrakas 44/2010 paikkakuntarakkausnäkemystä tässäkin asiassa.


      • Lerpanpyykit
        Sensei-- kirjoitti:

        Minun paitani, oli ne sitten silkkiä tai ei, niin menee pesuun yhden käyttökerran jälkeen.

        Thaivaimoni pesee.

        44 maininta laadusta pitää paikkansa ja saa myös täältä Chiang Maista, kuten monesta muustakin paikasta Thaimaassa vastoin Pattayanrakas 44/2010 paikkakuntarakkausnäkemystä tässäkin asiassa.

        Senseilerpan ainoa vaimo on pumpattava MiesBarbara, joka ei pese mitään, ilmaa kyllä vaatii lerpalta kerran kuussa, kun lerppa vielä yrittää.
        Meillä heteroilla, joilla on normaalivaimot, niin pyykinpesukoneet hoitavat pyykkäyksen, mutta lerpalla ei moiseen ylellisyyteen varoja ole, joten kiljupäissään ahdistaa vinyylisen miesvaimonsa, kiljuämpärin vieressä, paskaiset ryysynsä pesemään, mutta eihän se hiljaiselta leitipoikavaimoltaan onnistu, kun ilmat taas vähissä.


      • 2010unreg
        Sensei-- kirjoitti:

        Minun paitani, oli ne sitten silkkiä tai ei, niin menee pesuun yhden käyttökerran jälkeen.

        Thaivaimoni pesee.

        44 maininta laadusta pitää paikkansa ja saa myös täältä Chiang Maista, kuten monesta muustakin paikasta Thaimaassa vastoin Pattayanrakas 44/2010 paikkakuntarakkausnäkemystä tässäkin asiassa.

        Multimiljonääriperhe Thaimaassa jonka hammasklinikkaa pyörittävä miljonääriäiti siivoaa ja pyykkää itse työnsä ja bisneksiensä lisäksi.

        Todellinen harvinaisuus.

        Pattayalla harva köyhäkään falleperhe pyykkää ja siivoaa itse. Sitä varten on ammattilaiset olemassa niin ei tarvi rouvan raataa kahta duunia. Pesulassa saat silitetyt ja raikkaat pyykit siististi viikattuna.

        Toisaalta ukkeli joka kehuu pontikankeittotaidoillaan ja ikivanhoilla Mersun valokuvilla varmaan tosiaan siivoaa ihan itse.


      • lerpansilkit
        NarssuPaska kirjoitti:

        Peset paitasi tyyliin kerran vuodessa.

        Hylkiikö se kauluksesta ja kainaloista sun töhnät pois etkä koskaan hikoile ?

        Onko sulla koskaan mitään järkevää juttua ?

        Lerppa sulla menee sekaisin nyt silkki ja pilkkipaita. Se pilkkipaita minkä kaivoit UFF:n laatikosta naulaisella kepillä josta puuttuu toinen hiha, on se sun pilkkipaitasi. Selässä lukee Rapala ja housussakin sitä rapaa on.
        Se pilkkipaita päällä kyttäät sitten Särkilammella valmiiksi kairattua reikää, kun oma kairasi on tylppä ja vetelä ja käsivarret kuin keitettyä spagettia. Niillä ei kairata yhtään mitään. Nenänkairaaminen juuri ja juuri onnistuu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe