Moikka, olen kolme lasta synnyttänyt ja vartalo toki muuttunut. Rinnoille ja vatsalle haluaisin tehdä jotain, mutta voiko niitä tehdä samalla kertaa vai pitääkö tehdä erikseen?
Rinnat ja vatsa
2
213
Vastaukset
- turvallinen.kauneus
Rintaleikkaus ja vatsan rasvaimu onnistuu yleensä saman nukutuksen aikana. Vatsanahan kiristys ja erkaantuneiden vatsalihasten kursiminen voi kuitenkin olla aika iso toimenpide paranemisenkin kannalta, joten sen vuoksi kannattaa miettiä, jaksaako vielä rintoja ottaa siihen päälle.
Varmista asia kuitenkin vielä konsultaatiosta kysymällä, koska tietenkään en voi puhua 100-prosenttisen varmuudella kaikkien klinikoiden ja plastiikkakirurgien puolesta.
Suosittelen kokeilemaan myös ensin muotoilevia alusvaatteita. Esimerkiksi vatsaa voi litistää erilaisilla "korseteilla". - Expl
Kyllä yleensä voi tehdä samalla sekä rintojen, että vatsanpeitteiden korjauksen. Yleiskunto voi joskus olla esteenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042